Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Marokkaanse "mini" akkefietjes Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 28, 29, 30  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Niet alleen Marokkanen hoor. In mijn jeugd had je ook pestkoppen die nooit alleen opereerden, maar altijd in groepjes.
Maar geef nou eens antwoord. Want jij bejubeld de tactiek van Lampje, in je eentje het opnemen tegen een overmacht van drie.
Zou jij dat doen?
Daar wil ik antwoord op.
Ben jij zo'n Rambo die het in zijn eentje tegen drie man tegelijkertijd durft op te nemen?

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Loetje schreef:
Het valt jou dus op dat Marokkanen slechts groepsgewijs in numerieke meerderheid een weerloze prooi durven te belagen. Man tegen man, vuist tegen vuist zijn deze lafaards vaak nergens. Het is jammer dat Nederlanders geen gemeenschapszin meer hebben. Want confrontatie met zelf de oren gewassen worden werkt voor deze groep structureel minder aanspreekbaren heilzaam. Heilzamer dan dat politiek correcte pamperen.

Je spreekt uit ervaring? Zie de roodgemaakte tekst in je quote.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 15:23 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De VVD mengt zich in de discussie over de zwembadterreur. Gewoon normaal doen. Nou, dat zet zoden aan de dijk hoor.

https://www.vvd.nl/doenormaal/?utm_source=twitter&utm_campaign=zwembad

https://twitter.com/VVD/status/1146016468414476289

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 15:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Al waren ze nog met twintig mocro's, ik had ze finaal in elkaar gebeukt, compleet aan gort getrapt. Hun bontkragen dwars door hun strot geramd en er bij hun reet weer uitgerukt.
Ik zou ze rechtstreeks het mortuarium in gesodemieterd hebben en ze het snot van lijken hebben laten oplebberen.
Ik had u wat assertiever ingeschat, Cliff. Bel mij maar een volgende keer, ik was die varkentjes wel.

Dit maakt geen enkele indruk. Het enige commentaar wat enige logica heeft is dat ik kan stellen dat het te warm is voor bontkragen in de sauna.

Verder maakt apenrotsgebulder geen indruk. Dat jij met 20 Marokkanen op de vuist gaat en ze alle 20 zwaar mishandelt is zelfs voor de slechtste Hollywoodfilm nog een onwerkelijk scenario.

Tip: vermijd dit soort mensen gewoon, dien een klacht in bij het Hotelmanagement, en realiseer verder dat dit een groot probleem is in Nederland waar je niet veel meer aan kunt doen. Hooguit op de juiste partij stemmen, maar daar is het al veel te laat voor.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 16:50 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Er is genoeg aan te doen, mits de wil OM er wat aan te doen aanwezig is. En die ontbreekt helaas. Na ieder incident met Marokkanen reageren de slachtoffers in kwestie gelaten en de publieke opinie geschokt. Grof gezegd staat rechts even te brullen dat er wat moet gebeuren, en links dat er ook genoeg goede Marokkanen zijn en dat we moeten oppassen voor stigmatisering. Vervolgens verandert er niks.
Ik heb mijn reactie bewust wat overdreven, maar feit is wel dat ik er wel degelijk op los zou rammen. Woede wint het bij mij van angst.
Die Marokkanen zijn in de kern angsthazen, ze durven alleen in een grote groep de boel op stelten te zetten, waarbij er meestal een of twee opstokers zijn en de rest meelopertjes. Ze zijn er aan gewend dat we bang worden en ons laten intimideren, komen we echter in actief verzet (lees: erop los slaan) dan zijn ze nergens meer.
Het gaat me niet zozeer om Marokkanen op zich, maar dit is wel de groep die groepsgewijs de meeste overlast veroorzaakt. Ik hoor dit zelden of nooit over pakweg Surinamers of Turken.
Het begint er dus mee dat we het beestje bij de naam moeten noemen en raddraaiers straffen met de enige taal die ze verstaan. En dat is niet soft gewauwel of jeugdhonken neerzetten, maar een snoeiharde aanpak. Wie zich aan de regels houdt is zonder meer welkom, wie dat niet doet kan linea recta op het vliegtuig met enkele reis Marokko. Dat dat land ze niet wil, is verder niet ons probleem.Zoek het maar uit op het vliegveld van Rabat.
Zolang Wilders vervolgd wordt voor een volkomen legitieme uitspraak die half Nederland openlijk onderschrijft en driekwart nog eens heimelijk onderschrijft, zal er echter niets veranderen. En dat zeg ik als Nederlands burger die zeer kritisch staat tegenover de PVV, maar op dit punt geef ik ze groot gelijk.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 17:32 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

In deze ben ik het volkomen met je eens, Lampje.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 17:33 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Nou, ik niet.
Kijk eens waar die Marokkanen opgroeien.
In Holland. In de grote steden.
Van kleins af aan worden die jongens geconfronteerd met hondsbrutale Hollanders.
Er er wordt wat gescholden.

Vindt je het gek dat die zich organiseren?
Ik niet.
Hier hebben we er geen last van.

De enige last die wij hier in de omgeving hebben is die waanzin van Pegida.
De burgemeester van Eindhoven is zo'n malloot uit Friesland, die iedereen
het recht van demonstratie gunt.
Ammehoela!
Het zet alleen maar een hoop kwaad bloed van de Brabanders.
Net zoals het protest tegen Zwarte Piet.
Te gek voor woorden, maar mensen die een ei smijten worden vervolgd.
Terwijl het een oude Brabantse gewoonte is.
Dat is al eeuwen de gewoonte om te laten weten dat iemand niet welkom is.

Anders gaan we een Brabantse HAKKA instuderen.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Kom op Ryan, een stelletje belagen in een sauna, dat gaat toch nergens over.
Ik zou dat ook niet accepteren.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 18:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Het heeft helemaal geen zin om fysiek geweld te gebruiken. Begrijp me niet verkeerd, ik ben geen doetje. Van mijn 20ste tot mijn 30ste zat ik vier keer in de week op de sportschool. Ik heb ook diverse thai-boxing wedstrijden gedaan. Fysiek sta ik echt wel mijn mannetje.

Misschien juist daarom weet ik dat je een confrontatie beter kunt vermijden. In Rio werd ik twee keer overvallen, de tweede keer met het mes op de keel. De jongetjes waren vies, sliepen overdag waarschijnlijk op straat. Het mes was niet meer dan een lemmet, een stok en tape. Alsof het zo uit een slechte gevangenisfilm was gejat.

Wat is je winst? Stel ik ga met die drie kereltjes op de vuist... ik moet op zijn minst een tetanusprik halen, met een beetje pech heb je kans op HIV. Sla je er een de pijp uit (die kans is best aanwezig) dan zit je zelf vast in dat land. Krijg je een mes ergens waar het echt pijn doet, pakken ze je vrouw.

Beter geef je die 10 dollar af die je op zak hebt en toedeledokie, je ziet ze nooit meer. EN jij kan door met je vakantie (wel na aangifte bij de politie uiteraard).

Overigens praat ik uit ervaring dat vechtpartijen helemaal verkeerd kunnen aflopen. In een iets beschonken bui en foute vechtpartij heb ik een keer een klap uitgedeeld waarbij ik de kaak brak van degene aan het ontvangende einde. Dat is op zich vervelend, maar hij lag ook nog op zijn rug en stikte daardoor bijna in zijn tong. Mensen hebben hem ter plekke moeten redden.

Dat was eigenlijk de hoofdreden waardoor ik daarna nooit meer alcohol gedronken heb. Ik wist op dat moment gewoon onvoldoende wat ik deed. Daarbij had ik ook een paar foute vrienden van de sportschool die het wel leuk vonden om mensen uit te dagen. Ook die mensen heb ik destijds vaarwel gezegd.

Soms hangt het leven op dat soort momenten. Je leert ervan. Ik had het geluk er van te kunnen leren, het had heel wat slechter af kunnen lopen.

Eén van de meest wijze lessen dus: vecht alleen als je echt bedreigt wordt. Als je niet anders kan. Zolang je de mogelijkheid hebt om de confrontatie te ontlopen, maak er maar gebruik van. Je eer is minder belangrijk dat je gezondheid... of zelfs die van je 'tegenstander' op dat moment. Konden die straatschoffies in Rio immers anders dan rijke toeristen beroven? Zou me niets verbazen als ze nu, 10 jaar later, niet eens meer leven.

Oh, en ik wil best vechten voor een beter Nederland, maar dan wel daar waar het zin heeft. Dat is niet op straat door een paar Marokkanen in elkaar te slaan. Levert totaal niets op.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 18:44 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Heel wijs, Cliff.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Loetje schreef:
De VVD mengt zich in de discussie over de zwembadterreur. Gewoon normaal doen. Nou, dat zet zoden aan de dijk hoor.

https://www.vvd.nl/doenormaal/?utm_source=twitter&utm_campaign=zwembad

https://twitter.com/VVD/status/1146016468414476289

De VVD is de medeoorzaak van het zwembadterreur. De VVD heeft Wilders niet, op een onzuivere wijze, voor de rechter gesleept, de VVD heeft de vrijheid van meningsuiting, onze normen en waarden, voor de rechter gesleept en daarmee bij het grof vuil gezet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 19:17 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Lampje schreef:
En u liet dat toe, dat intimideren ?
Zou bij mij niet gebeurd zijn. Al waren ze nog met twintig mocro's, ik had ze finaal in elkaar gebeukt, compleet aan gort getrapt. Hun bontkragen dwars door hun strot geramd en er bij hun reet weer uitgerukt.
Ik zou ze rechtstreeks het mortuarium in gesodemieterd hebben en ze het snot van lijken hebben laten oplebberen.
Ik had u wat assertiever ingeschat, Cliff. Bel mij maar een volgende keer, ik was die varkentjes wel.

Dat zou je haast wel denken, willen, wensen. Maar wat brengt het je? Wat ik alarmerend vind is dat de politiek niet optreedt. Het is (nu al) zo uit de hand gelopen dat er geen weg terug lijkt. Onbegrijpelijk dat linkse deugmensen het vergoelijken.
BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 20:28 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Mee eens, en zie wat ik daar verder ook over gezegd heb.
De politiek treedt niet op omdat men als de dood is om het beestje bij de naam te noemen. De politiek laat zich gijzelen door hun eigen angst om te stigmatiseren.
Maar feiten benoemen is niet hetzelfde als stigmatiseren. Ik word er zelf al altijd moe van dat als je kritiek hebt op het wangedrag van Marokkanen, je je moet haasten erbij te zeggen dat er ook heel veel goede Marokkanen zijn en dat ook andere groepen zich schuldig maken aan wandaden, enzovoorts.
Ik erger me ook kapot aan dat gejank van zich zogenaamd gekwetst voelende mensen nadat Wilders die minder-Marokkanen uitspraak had gedaan.
Als de burgemeester van Lloret de Mar de overlast van lallende zatlappen uit Nederland zat is en oproept tot "minder Nederlanders" voel ik mij totaal niet aangesproken, integendeel: ik kan die man dan alleen maar gelijk geven.
Die zogenaamde "gekwetstheid" is niets anders dan de aandacht afleiden het verleggen van het werkelijke probleem waarbij de vinger op de zere plek werd gelegd.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2019 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Hear, hear! +1!

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2019 17:24 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ongeveer 17 jaar na de ''linkse'' moord op Pim fortuijn..

2019 juni:
Zwembaden in Duitsland, Belgie en Nederland (Zeeland) gemolesteerd door
agressieve ''getinte'' ''gasten''... meisjes aangerand, betast en geweld en dreiging naar overige gasten...

Badmeesters kruipen weg en maken geen enkele indruk.

Of zomaar een dagelijks bericht:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1532363791/man-zo-n-20-keer-geslagen-met-knuppel-na-aanrijding

[i]De man die het ongeval veroorzaakte door met hoge snelheid in te halen en af te snijden op een kruispunt bij Vinkeveen werd zo woest, dat hij het slachtoffer zo’n twintig keer sloeg met een aluminium honkbalknuppel.

Maar dan neemt het gesprek een bizarre wending. „Hij bedenkt zich geen moment, hij pakt de knuppel en komt op me aflopen”, vertelt het slachtoffer in Opsporing Verzocht.

’Niet doodgaan’
De agressieve man gaat vervolgens helemaal los en slaat de zijruit in. „Daar zit normaal gesproken mijn zoontje, maar op dat moment gelukkig niet.” Het slachtoffer kruipt daarop terug zijn auto in en probeert het voertuig te starten. Zijn belager is helaas te snel. „Het enige waar ik dan aan denk is afweren en niet doodgaan.”

De politie heeft een signalement van de dader vrijgegeven. Het gaat om een getinte man van ongeveer 1.80 meter lang, vermoedelijk tussen de 30 en 40 jaar oud.

Ik laat die lachende terrorist uit Utrecht nog maar buiten beschouwing...

Conclusie:
Onze over-politiek correcte geschifte leiders en hun idem. rechters hebben de klootzakken evenals voor 2002
overladen met goud en geld (huizen, uitkeringen, banen met voorrang etc...).
Aan de andere kant leidt iedere vermeende discriminatie nog steeds tot heksenjachten en hoge straffen (BlokkeerFriezen).

De talloze vernederingen en misdaden jegens inheemse landgenoten gaat onverwijld gewoon door...!!!!

Rutte, Klaver, Jette en Buma hebben enorm gefaald en de gevolgen van hun ideologie laat zich
nog dagelijks in negatieve zin gelden.

Neem paspoorten af, voer Sjaria straffen in voor Djihadisten zoals die in Utrecht,
dump 3e generatie klootzakken boven Afrika of geef ze minimaal 20 jaar opvoedingskamp
en het probleem is morgen opgelost.

voor hen genoeg goedwillenden voor wie nu geen plek is...., zo moet de boodschap luiden...

Maar dan moet eerst ons denken en stemgedrag veranderen.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2019 18:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Joost Bakker schreef:
Of zomaar een dagelijks bericht:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1532363791/man-zo-n-20-keer-geslagen-met-knuppel-na-aanrijding

[i]De man die het ongeval veroorzaakte door met hoge snelheid in te halen en af te snijden op een kruispunt bij Vinkeveen werd zo woest, dat hij het slachtoffer zo’n twintig keer sloeg met een aluminium honkbalknuppel.

Maar dan neemt het gesprek een bizarre wending. „Hij bedenkt zich geen moment, hij pakt de knuppel en komt op me aflopen”, vertelt het slachtoffer in Opsporing Verzocht.

’Niet doodgaan’
De agressieve man gaat vervolgens helemaal los en slaat de zijruit in. „Daar zit normaal gesproken mijn zoontje, maar op dat moment gelukkig niet.” Het slachtoffer kruipt daarop terug zijn auto in en probeert het voertuig te starten. Zijn belager is helaas te snel. „Het enige waar ik dan aan denk is afweren en niet doodgaan.”

De politie heeft een signalement van de dader vrijgegeven. Het gaat om een getinte man van ongeveer 1.80 meter lang, vermoedelijk tussen de 30 en 40 jaar oud.

Ik laat die lachende terrorist uit Utrecht nog maar buiten beschouwing...

Dader is opgepakt. Een 38-jarige man uit Hilversum. Ben benieuwd naar zijn tintje.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 05, 2019 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Willen we meer Marokkaanse zwembadterreur? Dan gaan we dat regelen...

Quote:
RIDDERKERK - Een zwarte lijst met namen van rel-Marokkanen die twintig zwembaden onderling uitwisselden, mag vanwege de privacywet niet meer worden gebruikt.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/409329672/privacywet-helpt-rel-marokkanen

Mooi toch? Zo worden dan toch maar de "goede naam" en de rechten van de Marokkanen niet aangetast...

Laatst aangepast door Loetje op Vr Jul 05, 2019 12:33, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Jul 05, 2019 12:30 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De AVG.., wetgeving waar de overheid zelf zich niet aan houdt (Hoi belastingdienst!), maar wel het functioneren van menig bedrijf en instelling hindert. En nu ook nog vuilnis in de kaart speelt. Klasse EU-regelgeving weer.

BerichtGeplaatst: Za Jul 06, 2019 19:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Zoals de wind waait, waait het politieke jasje.
BerichtGeplaatst: Za Jul 06, 2019 19:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Loetje schreef:
Willen we meer Marokkaanse zwembadterreur? Dan gaan we dat regelen...

Quote:
RIDDERKERK - Een zwarte lijst met namen van rel-Marokkanen die twintig zwembaden onderling uitwisselden, mag vanwege de privacywet niet meer worden gebruikt.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/409329672/privacywet-helpt-rel-marokkanen

Mooi toch? Zo worden dan toch maar de "goede naam" en de rechten van de Marokkanen niet aangetast...

Ik las op Twitter dat zwembaden de jongeren weert tot 14.00u zodat gezinnen in rust kunnen zwemmen. Met andere woorden, na 14.00u moet je er rekening mee houden dat je lastig kan worden gevallen, je minderjarige dochter betast kan worden en garantie tot aan de voordeur wordt gegeven dat het een leuke zwemmiddag wordt. Weejegebeente als je een woord van kritiek rept.
BerichtGeplaatst: Vr Okt 25, 2019 12:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Je ziet ze amper in de media maar ze zijn er nog volop: de criminele bontkraagjes. Dit is er weer eentje:

Er zijn babbeltruc bendes actief die weinig weerbare oudjes beroven. Ze doen dit door te zeggen dat ze bloed komen afnemen. En aangezien die oudjes zelden met steeds dezelfde prikker/prikster te maken hebben wordt dat geloofd.

https://www.ad.nl/binnenland/politie-verspreidt-beelden-verdachten-bloedpriktruc~ade36e5e/
https://www.politie.nl/gezocht-en-vermist/gezochte-personen/2019/oktober/09-achterbakse-bloedprik-babbeltruc---wie-zijn-deze-nep-verpleegkundigen.html

BerichtGeplaatst: Vr Okt 25, 2019 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 7:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

De jongeren, waarover de Telegraaf sprak, bleken een veel gezocht uiterlijk te hebben. TPO noemt man en paard. Weer een duit in dit overvolle zakje.

https://tpo.nl/2019/10/25/jongens-met-noord-afrikaans-uiterlijk-gooien-zwaar-vuurwerk-naar-dieren-kinderboerderij-zimmerhoeve/
BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 8:48 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Zolang al die gasten eraf komen, áls ze al worden gepakt, met de waardeloze flutstrafjes zoals we die hier kennen, zal er nooit wat veranderen.
En iedere minister van justitie roeptoetert na ieder incident dat hij "geschokt" is en dat er stevig zal worden opgetreden. Het resultaat is echter consequent NUL.

BerichtGeplaatst: Za Okt 26, 2019 8:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Mee eens. De strafmaat mag flink omhoog. En immigranten het paspoort afpakken en het land uit.
Marokkaanse "mini" akkefietjes
  Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie