Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Marokkaanse "mini" akkefietjes Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 16, 2018 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Zolang ze op elkaar schieten...

Overlast blijft helaas niet beperkt tot het onderling uitroeien.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Feb 17, 2018 0:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Inderdaad. Tik maar eens Bataclan in bij google.

Dat was natuurlijk iets heel anders dan een afrekening in het criminele circuit...

BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2018 14:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

De toedracht werd niet besproken.
BerichtGeplaatst: Zo Feb 18, 2018 15:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Wat jij wilt.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 09, 2018 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://nos.nl/artikel/2221044-oproep-in-belgie-laat-seksistische-rapper-geen-wk-lied-maken.html

Dit is weliswaar geen Marokkaan (hij is geboren in Congo) en het nieuws komt uit België en gaat over sport, maar het is van het zelfde laken een pak als die rapper Boef met z'n kechs.
Allemaal die cultuurverrijkers snappen niks van vrouwen, laat staan van vrouwenemancipatie. Het is toch echt iets uit hun cultuur.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2018 22:44 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

...

Laatst aangepast door Faissal op Za Mrt 17, 2018 13:05, in totaal 2 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2018 22:54 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

+1.

Om reden van het hartroerend eens zijn met Faissal nu nog even eenmalig hier, maar verder hou ik het hier voor gezien. Zoals velen met mij.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 0:21 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ehm...ik denk dat Cliff criminelen bedoeld, en niet zozeer mensen van Marokkaanse afkomst. Maar dat mag hij zelf uitleggen, als hij daar behoefte aan heeft.

En verder vind ik het erg ZWAK wanneer mensen vertrekken omdat er personen zijn die een mening verkondigen die niet strookt met de hunne. En dit ook nog eens (meermaals) met veel bombarie aankondigen, om zich vervolgens enkele weken of maanden nadien toch weer te laten zien.

Ja Lampje ik heb het vooral tegen u.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 9:48 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

carlos schreef:

En verder vind ik het erg ZWAK wanneer mensen vertrekken omdat er personen zijn die een mening verkondigen die niet strookt met de hunne.

Het gaat er niet om dat mensen een andere mening hebben, integendeel juist. Dat maakt discussiëren interessant. Maar van discussies is hier geen sprake.
Een nog klein restantje deelnemers van zo'n acht à negen personen, waaronder jij, slaat iedere discussie dood met mensen die niet dezelfde mening hebben als zijzelf. Wat jij mij nu verwijt, doe jij zelf, en waarschjnlijk heb je dat niet door.
Nieuws wat niet welgevallig is wordt afgeserveerd als nepnieuws of propaganda van de MSM.
Wie daar tegenin gaat wordt onmiddellijk gesommeerd met bewijzen te komen. Als dat dan gebeurt wordt dat bewijs afgeserveerd als zijnde afkomstig van een bron die niet deugt.
Bewijs dat nooit gevraagd wordt als het gaat om nieuws dat wél in de eigen kraam te pas komt.
Of het nu gaat om het milieu, MH17, de strapatsen van Trump of de geweldige heldendaden van Putin: jullie zwelgen hier voortdurend in je eigen gelijk en hebben voor de bevestiging van dat eigen gelijk geen bewijzen nodig, waar dat wel voortdurend van anderen wordt verlangd.
Iets beweren over politici die kennelijk erg populair zijn hier, wordt niet op inhoud beoordeeld, maar steevast afgeserveerd als geobsedeerd zijn en demoniseren.
Ondertussen worden er hele draden geopend over voor jullie onwelgevallige politici, waar de obsessie en de demonisering letterlijk vanaf druipt, regelmatig opgeleukt met smerige plaatjes. En dat moet dan discussie heten ?
Maar o wee als je iemand daar op aanspreekt: dan is het een persoonlijke aanval en loop je het risico van een ban.
Tja, de groeten dan maar . Ik kan mijn tijd nuttiger besteden dan me nog langer in laten met dit geneuzel.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
En verder vind ik het erg ZWAK wanneer mensen vertrekken omdat er personen zijn die een mening verkondigen die niet strookt met de hunne.

Dat ben ik met je eens. Dat krenten uit de pap pikken door maar één zinnetje uit dit forum te pikken is niet erg sterk.

Lampje schreef:
Een nog klein restantje deelnemers van zo'n acht à negen personen, waaronder jij, slaat iedere discussie dood met mensen die niet dezelfde mening hebben als zijzelf. Wat jij mij nu verwijt, doe jij zelf, en waarschijnlijk heb je dat niet door.

Misschien moet u eens betere tegenargumenten geven.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Za Mrt 17, 2018 10:33, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
Het gaat er niet om dat mensen een andere mening hebben, integendeel juist. Dat maakt discussiëren interessant. Maar van discussies is hier geen sprake.

Ik zou zeggen neemt u een voorbeeld aan Royy. Die heeft ook niet zoveel medestanders hier met zijn VVD evangelie, maar hij gaat desondanks onverstoorbaar door met het uitten van zijn mening.

En er zijn ook wel een aantal mensen die mij niet aanstaan en waar ik in het echte leven waarschijnlijk met een grote boog omheen zou lopen, maar ik ga desondanks de discussie met hen aan (enkele uitzonderingen daargelaten). Uw probleem is volgens mij dat u niet weerbaar bent en alles in het persoonlijke trekt. Wat u eigenlijk wilt is in uw eigen bel leven, waarin alleen maar 'nette mensen' met 'nette meningen' komen die aansluiten bij de uwe.

Wellicht is JOOP iets voor u?

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Faissal schreef:

erg laag Cliff, erg laag. net als dit forum...

Faissal

Lekker op de persoon Faissal, zoals we van jou gewend zijn, sterker debater als je bent?

En de islam beste Faissal, wat vind je daarvan? We hebben toch best een zooitje rotzooi geïmporteerd, vind je ook niet? Enig idee waarom veel mensen wat meer ter rechterzijde op zijn geschoven?

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Lampje schreef:
+1.

Om reden van het hartroerend eens zijn met Faissal nu nog even eenmalig hier, maar verder hou ik het hier voor gezien. Zoals velen met mij.

Dag lampje, laat je licht maar schijnen ter linkerzijde, dat is hard nodig want ze zien daar niet zoveel.

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Weerwoord Beheer

Beste mensen,

De laatste bijdragen richten zich allemaal op de persoon. Graag bij het onderwerp blijven, anders zullen meer kaarten volgen.

Weerwoord Beheer.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 11:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Ehm...ik denk dat Cliff criminelen bedoeld, en niet zozeer mensen van Marokkaanse afkomst.

Uiteraard, wil ik nog wel even benadrukken gezien de verschillende onder-de-gordel-bijdragen...

Het gaat mij om criminelen die op elkaar schieten. Dat onschuldige omstanders, van welke komaf ook, geraakt worden is onacceptabel.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 17, 2018 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Lampje schreef:
nu nog even eenmalig hier, maar verder hou ik het hier voor gezien. Zoals velen met mij.

Ik zal je missen.

BerichtGeplaatst: Do Apr 18, 2019 17:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Een groepsverkrachting klinkt misschien uitzonderlijk, maar is dat niet, zegt Jan Hendriks, hoogleraar forensische psychiatrie en psychologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Hij doet meer dan twintig jaar onderzoek naar jeugdige zedendelinquenten. Hendriks schat dat bij eenderde van alle strafzaken waarbij een jongere wordt verdacht van een zedendelict, het om een groepsdelict gaat.

„De meeste daders zijn gemiddeld of laagbegaafde jongens. Ze hebben geen ‘parafilie’, een seksuele afwijking zoals solodaders vaak wel hebben, die zich bijvoorbeeld vergrijpen aan een kind. Ze hebben wel een slecht ontwikkeld geweten. Ze vertonen antisociaal gedrag. Ze hebben vrijwel altijd nog vele andere delicten gepleegd, straatroof, diefstal, autokraak. Ze zijn gewend te pikken wat ze willen. Geld, een telefoon, een dure jas. Het meisje wordt gedepersonaliseerd, is een ding.”

„Daders zijn vaker jongens met een niet-westerse achtergrond. Er zijn ook autochtone daders, het is dus niet exclusief een delict dat voorbehouden is aan jongens met een niet-westerse achtergrond. Zij krijgen wel vaker een bepaald man-vrouwbeeld mee van thuis. De man is macho. De vrouw moet zich gedragen en onderdanig zijn. Doet ze dat niet, dan is ze een hoer en hoef je geen respect voor haar te hebben.”

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/04/17/meisjes-worden-niet-een-kelderbox-ingesleurd-ze-gaan-zelf-mee-a3957352

Dit hele artikel is weer door de politiek correcte mangel gehaald. Ja hoor, er zijn ook autochtone daders. Natuurlijk zijn die er. Maar lees het artikel eens goed: lang strafblad, vrouwen moeten zich onderdanig gedragen, depersonalisatie, man is macho, etc.

Ik heb een beeld. En dat beeld is geen beeld van de traditionele Nederlandse jongen.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 19, 2019 0:02 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Jan van de universiteit kon natuurlijk geen bonnetjes meer vinden van zijn baas die 124.000 euro aan reiskosten declareert ?
Quote:
Topic
lees het artikel eens goed: lang strafblad, vrouwen moeten zich onderdanig gedragen, depersonalisatie, man is macho, etc.
Ik heb een beeld. En dat beeld is geen beeld van de traditionele Nederlandse jongen
.

Minister van onderwijs Arie Slob ziet in verkrachtende pubers het bewijs dat ook islam onderwijsvrijheid een 100 % geslaagd en ingeburgerd cultuurgoed is, CU hypocriet A. Slob zal burgemeester F. Halsema adviseren 7 omgevingvergunningen voor nieuwe islamscholen goed te keuren. want personeel voor Shell spreekt niemand tegen.
BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 8:44 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Gezellig samen zwemmen met de Marokkanen. Merk op hoe angstvallig die media het woord Marokkanen mijden. Het zijn Marokkanen. In alle gevallen.

Groep tieners bedreigd en beroofd bij zwempartij in Groenekan
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1940466/

Honderden jongeren bedreigen gezin in zwembad Düsseldorf
https://www.gelderlander.nl/buitenland/honderden-jongeren-bedreigen-gezin-in-zwembad-dusseldorf~af8f4da7/

Zwembad De Waterman eerder gesloten vanwege overlast jongeren
https://www.wos.nl/zwembad-de-waterman-eerder-gesloten-door-overlast-jongeren/nieuws/item?1136786

Zwembadterreur in Zeeland
https://www.telegraaf.nl/nieuws/243157587/zwembadterreur-in-zeeland

Jongeren intimideren buurtbewoners aan kanaal: “Ze zijn voor niks gegeneerd en vallen ons lastig. En er komen er elke dag nog bij”
https://www.hln.be/in-de-buurt/vilvoorde/jongeren-intimideren-buurtbewoners-aan-kanaal-ze-zijn-voor-niks-gegeneerd-en-vallen-ons-lastig-en-er-komen-er-elke-dag-nog-bij~aa750a15/?referer=https%3A%2F%2Ft.co%2Fsez1X43plS

'Belgische jongeren terroriseren zwembad Koewacht'
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/113815/Belgische-jongeren-terroriseren-zwembad-Koewacht

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 9:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lang leve de cultuur waarin de vrouw verantwoordelijk is voor de opwinding van de man Evil or Very Mad

'T is toch werkelijk niet te geloven... ik heb het zelf ook een keer meegemaakt. Ik zit met mijn vrouw in de sauna, komen er drie Marokkanen bij zitten. Het maakt ze geen reet uit dat ik erbij zit, maar het was de ene intimidatie na de andere richting mijn vrouw. Gewoon opmerkingen over haar lichaam: begint met haar en bikini (was geen naaktsauna) en eindigt met borsten en kont.

We hadden het snel gezien daar. Wat mij ook opvalt is dat ze gewoon hun telefoon mee naar binnen nemen, zogenaamd zitten ze op hun telefoon te appen maar volgens mij filmen ze en maken ze foto's.

Dit zijn geen grote Wellness organisaties, die hebben dit soort zaken vrij goed geregeld. Het gaat om de betere hotels die ook een sauna en stoombad etc. hebben. Die hebben niet het personeel om hier iets tegen te kunnen doen.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 10:08 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

En u liet dat toe, dat intimideren ?
Zou bij mij niet gebeurd zijn. Al waren ze nog met twintig mocro's, ik had ze finaal in elkaar gebeukt, compleet aan gort getrapt. Hun bontkragen dwars door hun strot geramd en er bij hun reet weer uitgerukt.
Ik zou ze rechtstreeks het mortuarium in gesodemieterd hebben en ze het snot van lijken hebben laten oplebberen.
Ik had u wat assertiever ingeschat, Cliff. Bel mij maar een volgende keer, ik was die varkentjes wel.

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Lampje:

Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 11:42 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Mits de daad bij het woord gevoegd een dikke pluim. Want zoiets werkt pas echt bij de structureel minder aanspreekbaarderen. Jammer dat zoiets nodig is, maar het lijkt wel alsof dat het enige is wat nog werkt om hen tot bedaren te brengen. Ik acht dan wel de kans groot dat in de praatprogramma's op televisie een heel panel van gelijkgestemde papegaaien in een kooitje over elkaar heen buitelen in meehuilen met die arme Marokkaanse "slachtoffers" van die racistische Nederlanders...

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Ja Loetje? Meen je dat nou, Loetje? Dus jij zou in je eentje drie (of misschien wel 20) Marokkanen te lijf gaan?
Geloof je het zelf, Loetje?
En wat heeft zo'n praatprogramma er nou weer mee te maken?
Ga jij dan je eigen praatprogramma presenteren.
Waarin slechts mensen die jouw mening moeten verkondigen aan het woord komen.

Kortom, Loetje, jij plempt dit forum vol met nieuws over asociale Maroc's, en je weet precies hoe dan te handelen. Theoretisch dan. Wat doe jij in de praktijk?
Ga jij een groepje tintiërs in je eentje te lijf als ze jouw vrouwtje beledigen?

Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Di Jul 02, 2019 13:06 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Het valt jou dus ook op dat Marokkanen slechts groepsgewijs in numerieke meerderheid een weerloze prooi durven te belagen. Man tegen man, vuist tegen vuist zijn deze lafaards vaak nergens. Het is jammer dat Nederlanders geen gemeenschapszin meer hebben. Want confrontatie met zelf de oren gewassen worden werkt voor deze groep structureel minder aanspreekbaren heilzaam. Heilzamer dan dat politiek correcte pamperen.

Laatst aangepast door Loetje op Di Jul 02, 2019 15:22, in totaal 1 keer bewerkt

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie