Geplaatst: Di Okt 05, 2004 22:42 |
|
|
|
Grappig bedacht, Torero.
Of dit forum ook doorwerkt in onze vrije tijd!  |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 06, 2004 5:07 |
|
|
|
Berlin Alexander Frauen Park Platze |
|
_________________ "Condemnation without investigation is the height of ignorance". Albert Einstein |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 06, 2004 9:52 |
|
|
|
Een goede intuitie Guus, ik schat je vandaag op 58 % zelfs.
(Slaapdronken bij Google, zie wasbeer)
Torero, dat is een mooie, zeker voor de veiligheid zo'n parkplatz. |
|
_________________ Weg met de feministische ideologie! |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 07, 2004 8:35 |
|
|
|
Typisch vrouwelijk. Geen genoegen nemen met een overzichtelijk aantal commisariaten maar zoveel als je er te pakken kan krijgen. Goed voor het ega, denk ik.
Tja, dan blijft er voor "de zusters" ook niet veel meer over.......  |
|
_________________ Waar gesjoemeld kan worden zal dat ook zeker gebeuren. |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 07, 2004 11:55 |
|
|
|
Zusters ????
Aan de top is het ieder voor zich! |
|
_________________ Weg met de feministische ideologie! |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 07, 2004 12:42 |
|
|
|
Precies, Mirjam,
Ik geef geen enkel commisariaat op. Laat Tabaksblat die maar komen halen dan! Durft-ie toch niet.  |
|
_________________ "Condemnation without investigation is the height of ignorance". Albert Einstein |
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 11, 2004 12:05 |
|
|
|
Multicultuur:
Een Antilliaan gaat naar de disco met een T-shirt aan waarop staat: 'Marokkanen hebben 3 problemen! Een Marokkaan komt op hem af en vraagt hem: hé wat is dat voor een flauwekul? De Antilliaan antwoordt: kijk dat is jullie eerste probleem... Jullie zijn veel te nieuwsgierig. De Marokkaan gaat weg maar komt een paar minuten later met een vriend terug en ze beginnen de man uit te dagen. De Antilliaan reageert met: kijk, dat is jullie tweede probleem... jullie zijn veel te agressief! De twee Marokkanen verdwijnen en de Antilliaan drinkt lekker zijn pils op, danst een uurtje en gaat naar huis. Buiten de discotheek wordt hij opgewacht door maar liefst 5 Marokkanen, ze trekken allemaal een mes! De Antilliaan reageert direct: kijk en dat is nu jullie derde probleem, jullie komen altijd met een mes naar een schietpartij!!! |
|
_________________ Zij die weten spreken niet,
zij die spreken weten niet.
(Lao Tse)
en verder zeg ik niks meer. |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 12, 2004 6:04 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2004 1:40 |
|
|
|
|
_________________ Een appel per dag houdt de dokters weg, vooral als je goed mikt. �� Winston Churchill |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2004 14:19 |
|
|
|
Anagram van Tonino: IT NONO  |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 13, 2004 22:08 |
|
|
|
Op Marginal Revolution - een blog door twee economen, twee goeie - hebben ze een terugkerend onderwerp: Markets In Everything, oftewel (vrij vertaald): voor alles is een markt.
Zo ook voor dating. Duh, dat wisten jullie nog niet. Maar het nieuwste is dat jij - alleenstaande man - in New York iemand (lees: een vrouw) kunt betalen om met jou naar een bar te gaan. De vrouw helpt je ook om in gesprek te komen met andere vrouwen.
Doet me denken aan James Brown... this is a man's world...
of.. eh... wat is het leven toch mooi..  |
|
_________________ Hoeveel dingen worden niet voor onmogelijk gehouden, vooraleer ze worden gedaan? - Plinius |
|
|
|
Geplaatst: Di Okt 19, 2004 5:41 |
|
|
|
Weten jullie waarom moslimmannen zo graag een maagd willen trouwen?
Ze kunnen geen kritiek verdragen |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 19:51 |
|
|
|
kunnen er nog plaatjes geplaatst worden op WW? Vorige keer lukte mij dat niet.  |
|
_________________ Byeee!!!! |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 19:52 |
|
|
|
Tuurlijk, Margareth. Dat moet geen probleem zijn. |
|
_________________ Thomas: "De neiging om in anderen het goede te zien getuigt van een goed hart." |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 20:30 |
|
|
|
Jazeker. [img].......[/img]. Let echter wel op dat je daar geen internetadres van een plaatje tussenplakt met .htm als extensie, dat werkt namelijk niet.
Wel .jpeg, .gif enzovoort. |
|
_________________ Thomas: "De neiging om in anderen het goede te zien getuigt van een goed hart." |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 20:55 |
|
|
|
ok ik ga het proberen. Bedankt John. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 20:57 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 22:18 |
|
|
|
Leuk! Een mopje over Ankie van Grunsven met Bonfire.  |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Okt 20, 2004 22:50 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 21, 2004 23:24 |
|
|
|
Quote: | Meisjes met ballen 19-10-2004
Origineel, catastrofaal, vernieuwend, seksistisch. De meningen zijn verdeeld, maar het initiatief van het Masters Series tornooi in Madrid om vrouwelijke modellen in te huren en op te leiden als ballenmeisjes blijft niet onopgemerkt. Als die tennissers dat maar aankunnen.
Want -laten we er geen doekjes om winden- gespreksonderwerp nummer één in het mannencircuit is vrouwen. Gooi daarom een tros mannequins binnen, dan nog op de baan, en het kot staat op stelten. Goran Ivanisevic verwoordde het zo: "Ik zou het moeilijk hebben om me te concentreren, ik zou waarschijnlijk niet om ballen vragen, maar om telefoonnummers."
|
De rest van het artikel is hier http://www.sport.be/nl/tennis/graveyard/ te lezen.
New balls please.......
Ik zag net een interview op tv met Agassi.
Hij vond dat de rokjes te lang waren, omdat de dames er niet goed in konden rennen.
Oei! Laat die maar eens thuis bij Steffie komen. Dan zwaait er wat.
 |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Do Okt 21, 2004 23:41 |
|
|
|
|
_________________ Vol = Vol |