Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling » Humor... Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 72, 73, 74  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Humor...
BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 18:20 Plaats reactie Reageer met quote
Rik Klaver

Als 't hier niet past, verplaats het dan gerust. Ik vond dit vanmiddag op Slate: Polo Met Olifanten! Sis boom bah!
Ik heb na het artikel - het is helaas in het Engels - heel hard gelachen en ik krijg de grijns nog niet van m'n gezicht. Als lokkertje daarom het volgende:
Quote:
Fourteen teams are competing, but the spectators clearly favor the ladyboys. These third-sex lovelies with their hormones and their miniskirts aren't a big deal in Thailand. For the Screwless Tuskers, the tournament is just one more opportunity to mug for the cameras. Jum, who wears (pink) jersey No. 3, is a porcelain doll and runner-up in the 2004 Miss Tiffany contest. Pu worries about her throat and favors lots of body glitter off the pitch. "Oh my God," she giggles. "I have an Adam's apple."

Oh man, oh man... Laughing

voor de goeie orde: ik zou geen bezwaar hebben tegen een ladyboy in bed... Mr. Green

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 20:06 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Ik ook niet als ik de foto's zo bekijk. Maar eh, wat betekent dat eigenlijk ladyBOY? Ik vrees dat ik dan toch moet passen Embarassed
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 20:21 Plaats reactie Reageer met quote
curacaoteam

jorden schreef:
Ik ook niet als ik de foto's zo bekijk. Maar eh, wat betekent dat eigenlijk ladyBOY? Ik vrees dat ik dan toch moet passen Embarassed

Laughing Laughing Laughing Jorden, ik denk dat JIJ daar weinig van gaat merken hoor!!

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 20:24 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Wat niet weet wat niet deert. Zolang ik maar niet plotseling dingen ondek die er niet zouden moeten zijn Twisted Evil
BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2004 21:43 Plaats reactie Reageer met quote
Niels

Niet zo bang zijn, Jorden.

Het doet geen pijn Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 0:16 Plaats reactie Reageer met quote
Mirjam

Jamisia, luister eens naar Joe's Garage van Zappa.

BerichtGeplaatst: Vr Sep 24, 2004 2:45 Plaats reactie Reageer met quote
curacaoteam

Niels schreef:

Je voelt er niets van. Laughing

Mirjam: die heb ik niet!! Waar gaat dat over?

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2004 20:30 Plaats reactie Reageer met quote
Niels

Dronken invalide veroorzaakt dodelijk ongeval

Uitgegeven: 25 september 2004 13:04

AMSTERDAM - Een dronken bestuurder van een invalidenwagentje heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een dodelijk verkeersongeval veroorzaakt in de Zeeburgertunnel bij Amsterdam. Door het ongeval kwamen twee personen om het leven in de oostelijke buis van de tunnel, een onderdeel van de snelweg A10 rond Amsterdam. Eén persoon raakte zwaargewond.
De bestuurder van de invalidenkar was met een passagier vanuit Amersfoort via de tunnel onderweg richting Zaanstad. Het extreem langzame en niet op de snelweg toegestane invalidenvoertuig veroorzaakte een botsing tussen twee achteropkomende auto's.
De bestuurders van deze auto's stapten uit om de politie te waarschuwen en het ongeval af te handelen. Het incident kreeg een fatale wending toen een vrachtwagen inreed op de gestrande auto's.
Zwaargewond
In een van deze voertuigen zaten nog drie passagiers. Twee dames raakten zwaargewond, de derde inzittende overleefde de klap niet. Een van de gewonde vrouwen overleed later in het ziekenhuis.

De politie kon de bestuurder en de bijrijder van het invalidenwagentje korte tijd later aanhouden nabij de plaats van het incident. Ze hadden net de snelweg verlaten via de afslag Durgerdam. De bestuurder bleek vier keer meer dan toegestaan te hebben gedronken, aldus de zegsman van de politie.

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2004 20:55 Plaats reactie Reageer met quote
jorden

Grappig! ............not
BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2004 20:58 Plaats reactie Reageer met quote
Niels

Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het natuurlijk treurig. Ik kon Liz' Rare Berichten topic niet vinden.

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2004 23:08 Plaats reactie Reageer met quote
Rik Klaver

Bedankt voor de tip, Miriam! Wink Wink Wink nudge nudge nudge... Laughing

Hij staat niet op de enige Zappa-lp die ik heb, dus hij moet even worden opgehaald: dus, later meer...

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 0:48 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Niels schreef:

AMSTERDAM - Een dronken bestuurder van een invalidenwagentje heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een dodelijk verkeersongeval veroorzaakt in de Zeeburgertunnel bij Amsterdam. Door het ongeval kwamen twee personen om het leven in de oostelijke buis van de tunnel, een onderdeel van de snelweg A10 rond Amsterdam. Eén persoon raakte zwaargewond.
De bestuurder van de invalidenkar was met een passagier vanuit Amersfoort via de tunnel onderweg richting Zaanstad. Het extreem langzame en niet op de snelweg toegestane invalidenvoertuig veroorzaakte een botsing tussen twee achteropkomende auto's.
De bestuurders van deze auto's stapten uit om de politie te waarschuwen en het ongeval af te handelen. Het incident kreeg een fatale wending toen een vrachtwagen inreed op de gestrande auto's.
Zwaargewond
In een van deze voertuigen zaten nog drie passagiers. Twee dames raakten zwaargewond, de derde inzittende overleefde de klap niet. Een van de gewonde vrouwen overleed later in het ziekenhuis.

De politie kon de bestuurder en de bijrijder van het invalidenwagentje korte tijd later aanhouden nabij de plaats van het incident. Ze hadden net de snelweg verlaten via de afslag Durgerdam. De bestuurder bleek vier keer meer dan toegestaan te hebben gedronken, aldus de zegsman van de politie.

Zie mijn weblog... Sad

Faissal
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 0:51 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Niels schreef:
Tsja, aan de ene kant wel, aan de andere kant is het natuurlijk treurig. Ik kon Liz' Rare Berichten topic niet vinden.

Sorry niels, ik kan aan geen ene kant iets van humor in dit bericht zien...

Faissal
Re: Dit keer geen fietspaden onveilig makend......
BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 11:28 Plaats reactie Reageer met quote
Torero

Faissal schreef:
Niels schreef:

Zwaargewond

Zie mijn weblog... Sad

Faissal

Faissal, je WEET toch dat je met die karretjes niet de snelweg op mag!? Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Liz

In Amerika wordt een aangeschoten of dronken bestuurder steeds vaker als moordenaar gezien. En terecht.

Ik vind, dat wij ons lacherige, vergoeilijkende gedrag over "drunken drivers" maar eens opzij moeten zetten.

Wat is er zo leuk aan het dom innemen van een enorme hoeveelheid alcohol? Daar is geen intelligentie, daadkracht, karakter voor nodig. In geveel gevallen zelfs het tegenovergestelde.

Waarom praat men in alle lagen van de bevolking nog steeds lacherig en bewonderend over al zijn ervaringen met dronkenschap? Let maar eens op als iemand vertelt over voorvallen, waarin hij teveel gedronken had. Hij zal het altijd lachend doen en dezelfde houding verwachten van zijn toehoorders. Wat is er zo grappig en flink aan? Waarom denkt men daarmee nog steeds enige mate van bewondering te oogsten?

Die verheerlijking van alcohol en dronkenschap moet ook in Nederland maar eens heel snel verdwijnen. Want in tegenstelling tot de cultus er omheen, blijft het een stelletje onverantwoordelijke, criminele egoïsten, dat met alcohol achter het stuur kruipt.

En als mensen zich bezatten in gezelschap, dan worden het veelal oppervlakkige, oninteressante, lacherige, simpele zielen. Dan doen ze geen kwaad, maar vind ik hen nog steeds geen voorwerp van mijn bewondering waard. Geheel in tegendeel.
BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 16:01 Plaats reactie Reageer met quote
Niels

Tsja, tot nu toe is altijd tegengehouden doordat het niet onder het strafrecht valt.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 17:45 Plaats reactie Reageer met quote
Rik Klaver

Er is een 19e-eeuwse advocaat / anarchist Amerikaanse-stijl, die een boekje publiceerde met de titel 'vices are not crimes', in vertaling zoiets als 'slechte gewoontes zijn geen misdaden'. Ik kan me daar in vinden en ik denk dat dat ook zo moet blijven. Je hoeft er bovendien geen aparte wetgeving voor te introduceren. Rijden onder invloed is terecht strafbaar en een ongeluk veroorzaken, terwjil je onder invloed bent, wordt ook bestraft. Je kunt twisten over de hoogte van straffen, maar meer is m.i. niet nodig. Als je vindt dat er een cultus is rondom dronkenschap, dan vind ik dat thuishoren bij 1)waarden en normen en 2) persoonlijke verantwoordelijkheid.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 17:52 Plaats reactie Reageer met quote
Rik Klaver

Quote:
Trolls are people who go to a message board (or similar discussion area) and start a new thread of messages with a post designed only to be inflammatory. An obvious troll might, for example, go to a message board about fishing and post "Fishing Sucks!"

Dit blog geeft een lijst van soorten bezoekers van fora e.d.

Volgens hun zijn er ook:
Quote:
Commoner. This is, well, most of us. We post a bit, try to stay out of flame wars, and mostly just watch all the other types battle it out.

Ik geloof dat ik in ieder geval gezien wordt (of echt ben) als een 'mimic'... Is dat erg? Of vind ik dat erg? Hmm, nee..., ik weet dat ik een groot ego heb / neiging tot dromen, dus moet ik moeite om op de grond te blijven. Maar een specifiek type daarvoor zag ik er zo gauw niet tussen...

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 17:53 Plaats reactie Reageer met quote
Niels

Al sinds 2000 jaar overgiet men zich alhier met bier.

Die cultus krijg je er echt niet uit, helaas.

Dan helpt bij over de schreef gaan alleen repressief optreden. Zolang alcoholmisbruik onder de verkeerswet valt kunnen nooit hoge straffen worden opgelegd. Wel via het strafrecht.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 18:41 Plaats reactie Reageer met quote
Liz

Niels schreef:
Al sinds 2000 jaar overgiet men zich alhier met bier.

Die cultus krijg je er echt niet uit, helaas.

Dan helpt bij over de schreef gaan alleen repressief optreden. Zolang alcoholmisbruik onder de verkeerswet valt kunnen nooit hoge straffen worden opgelegd. Wel via het strafrecht.

Alcoholmisbruik onder het strafrecht te laten vallen, zou inderdaad een eerste stap zijn.
Re: Dit keer geen fietspaden onveilig makend......
BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2004 21:12 Plaats reactie Reageer met quote
Faissal

Torero schreef:
Faissal schreef:
Niels schreef:

Zwaargewond

Zie mijn weblog... Sad

Faissal

Faissal, je WEET toch dat je met die karretjes niet de snelweg op mag!? Laughing

Tja, maak er maar grapjes over,...ik denk dat de familie die ik hier had er de humor niet van in ziet....en ik denk dat die jonge meid de laatste minuten van haar leven niet kreunde en steunde van het lachen.... Sad

Faissal
BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2004 8:10 Plaats reactie Reageer met quote
Torero

Faissal, jij weet ook wel dat ik die mensen niet wil kwetsen, maar als zo'n bericht in een topic HUMOR staat, mag ik daar wel oip reageren, lijkt me.

Overigens ben ik FEL tegen alcohol in het verkeer! Direct rijbewijs afpakken, er is geen ENKELE reden om met alcohol op te rijden.

Ik ben een stevige drinker (op gezellige momenten dan, niet dagelijks), maar ook een liefhebber van autorijden. Die twee houd ik dan ook strikt gescheiden.

Vrijdag eten bij een vriend van me en ik moest nog rijden, ik moest echt 5 keer een biertje weigeren. Het is een sociaal taboe om daar principieel in te zijn, en dat moet -zoals Liz ook al zei- zeker veranderen...

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2004 13:26 Plaats reactie Reageer met quote
Mirjam

curacaoteam schreef:
Niels schreef:

Je voelt er niets van. Laughing

Mirjam: die heb ik niet!! Waar gaat dat over?

Het gaat over een band ( ontstaan in Joe's Garage) en het leven in die band, de groupies, de weirdo's, katholieke en joodse meisjes, on the road-achtige beschrijvingen, een central scrutenizer ( big brother) en drijft de spot met allerlei zaken in Amerikaanse samenleving.
Er komen ook bijzondere "verbouwingen" van mensen in voor, vandaar dat ik hem hier noemde.

Ik moet er altijd weer om lachen, hoewel je het ook heel cynisch zou kunnen bekijken.
Humor.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2004 16:46 Plaats reactie Reageer met quote
Liz

Torero schreef:
Vrijdag eten bij een vriend van me en ik moest nog rijden, ik moest echt 5 keer een biertje weigeren. Het is een sociaal taboe om daar principieel in te zijn, en dat moet -zoals Liz ook al zei- zeker veranderen...

Daarmee toon je karakter! Cool
BerichtGeplaatst: Ma Okt 04, 2004 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Gisteren (koopzondag) moest ik met mijn vrouw naar het tuincentrum omdat ze een paar zaken moest hebben en het "gezellig" is als we samen gaan.
Sinds jaar en dag wordt ik er stapelgek van dat je er vanaf eind september al volop kerstspullen kunt krijgen.
En gisteren was voor mij de maat vol! Ik was het echt spuugzat!
Dus stap ik op zo'n tutje af en vraag: "Juffrouw, kunt u mij zeggen waar ik de eierverf kan vinden?"
Ze keek me echt aan met zo'n verbaasde blik van stommerik-weet-jij-dat-dan-niet-? in haar ogen en ze": "Meneer, die hebben we niet. Die hebben we pas met Pasen in het assortiment."
"Oh", zei ik, "pas met Pasen? Omdat jullie 3 maanden vóór de Kerst de winkel al vol met ballen hebben hangen, had ik verwacht dat jullie dat ook wel zouden hebben. Immers Pasen is maar 3 maanden na Kerstmis."

Daar had ze niet van terug. Ik bedankte haar, draaide me om en liep weg.
Ik weet heel zeker dat ze me lang nagekeken heeft...... Laughing