Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Audio, video en software » The Last Emperor. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 14:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cruise

Tedje van Es schreef:
Ach arm joch toch,

ik weet wel wat jouw probleem is. Jij hebt helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes en bent eenzaam omdat niemand met je wil spelen.

Ik heb juist een zeer ruim sociaal cirkel. Hou je vooroordelen dus voor je.

Quote:
Alleen al de manier waarop jij in dit topic tekeer gaat zegt genoeg.
Je opent het en als er dan niemand reageert, omdat iedereen die film al 10 jaar geleden gezien heeft (behalve jij dan, want toen zat je nog in je Pampers Up & Go -fase), ga je als een verongelijkt kind stampvoetend tekeer.

Ik vind het gewoon vreemd dat men geen interesse toonde voor een meesterwerk terwijl er wel tig paginas worden vol geluld over "Now Playing." Dus ik trok daar een conclusie uit. Verder had ik het over een nieuw versie en als klap op de vuurpijl ben ik al begin twintig dus je leeftijd analyse klopt niet eens.

Quote:
Arme talk-to-me-Goose-Cruise, niemand hoeft hier op iets te reageren en als alle mensen hier zo tekeer zouden gaan, als hun dat overkwam, dan zou het hier op dit forum een mooie boel worden.

"Talk to me Goose Cruise"????? Zou je je onzinnige woordenspelingen voor je kunen laten?

Quote:
Dat je geen vriendjes en vriendinnetjes hebt, ligt helemaal aan jou. Daar moet je zelf aan werken.
En ik kan je verklappen dat de manier waarop jij bezig bent daarvoor niet de juiste weg is.
Persoonlijk heb ik heel veel vriendjes en vriendinnetjes, die allemaal graag met mij spelen.
Dat zijn er die ik dagelijks zie en die ik dus aan kan raken, maar ook virtuele zoals hier op Weerwoord.

Ach wat lief nou, meneer heeft veel vriendjes en vriendinnetjes. Ik daarentegen heb kameraden voor het leven, om maar te zwijgen over contacten. Kunnen jouw vriendjes en vriendinnetjes een baan voor je regelen aan de andere kant van de wereld? dacht het niet!

Quote:
Doe er dus wat aan, want zo kom je nooit van je minderwaardigheidscomplex af en wordt je arme persoonlijkheidje alleen maar armer.
Een vriendin van mij is relatietherapeute. Wil je eens met haar praten?

Misschien moet je zelf maar eens gebruik maken van haar diensten en nee bedankt.

Quote:

En dat 2e; je bedoelt natuurlijk wijsheid, zonder de.
De wijsheid bestaat namelijk niet, die is voor iedereen anders.
Bovendien verwar jij het vermogen om te kunnen leren (en waardoor je, naar je eigen zeggen, universitair student bent) met wijsheid.

Als je later groot bent en op de universiteit veel kennis vergaard hebt, hoop ik voor je dat je ooit eens wijsheid zult vinden.

Mijn dank voor het feit dat je je "wijsheid" met me wilde delen. Helaas voor jou bestaat DE wijsheid wel degelijk. Kijk maar eens in een willekeurig wooordenboek.

Rage Against The Machine
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 15:19 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

Cruise schreef:

Ik heb juist een zeer ruim sociaal cirkel. Hou je vooroordelen dus voor je.

Wederom verwissel jij de betekenis van woorden.
Ik heb geen vooroordeel, maar trek een conclusie.

Quote:
Ik vind het gewoon vreemd dat men geen interesse toonde voor een meesterwerk terwijl er wel tig paginas worden vol geluld over "Now Playing." Dus ik trok daar een conclusie uit. Verder had ik het over een nieuw versie

Je gaat voorbij aan de essentie. Je staat als een klein kind te drammen omdat je geen reactie krijgt,
Bovendien, als je over Now Playing wilt lullen, dan zit je in het verkeerde topic.
Het is dus totaal verkeerd om daar dus een conclusie uit te trekken.
Of ga jij in het onderdeel Buitenland klagen dat er een stuk verderop te veel over de binnenlandse politiek geluld wordt?

Quote:
en als klap op de vuurpijl ben ik al begin twintig dus je leeftijd analyse klopt niet eens.

Zie je wel! Up & Go Mr. Green

Quote:
"Talk to me Goose Cruise"????? Zou je je onzinnige woordenspelingen voor je kunen laten?

Ja die is leuk hè? Die houden we erin.
Zelf gebruik ik die uitdrukking heel erg vaak, maar heb dat nog nooit op dit forum gedaan.
Jij bent de dankbare aanleiding dat het zover gekomen is.

Quote:
Ach wat lief nou, meneer heeft veel vriendjes en vriendinnetjes. Ik daarentegen heb kameraden voor het leven, om maar te zwijgen over contacten.

Net droog achter de oren en denkt al dat hij een leven achter zich heeft.

Quote:
Kunnen jouw vriendjes en vriendinnetjes een baan voor je regelen aan de andere kant van de wereld? dacht het niet!

Op de eerste plaats heb ik daar geen enkele behoefte aan, want ik ben hier dolgelukkig en op de tweede plaats heb ik geen vriendjespolitiek nodig. Ik kom er helemaal op eigen kracht, zonder kruiwagens of elleboogwerk.
Maar als je gaat, laat het me dan weten. Dan kom ik je uitzwaaien, want drammertjes als jou kunnen we missen als kiespijn.

Quote:
Mijn dank voor het feit dat je je "wijsheid" met me wilde delen. Helaas voor jou bestaat DE wijsheid wel degelijk. Kijk maar eens in een willekeurig wooordenboek.

Als je zo goed de weg weet in een woordenboek, adviseer ik je om dan nu te beginnen met het juist toepassen van al die woorden in de Nederlandse taal, want dat betreffende zinnetje liet taalkundig toch wel wat te wensen over.

BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 19:28 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

Quote:

Ik kan prima lezen, spreken en schrijven. Ik beheers zes talen. En jij?
Ik beheers er drie waaronder nederlands en nederlands lezen is blijkbaar niet jouw sterkste punt...

Quote:

Ik wilde je niet beledigen. Maar ik voelde me wel geroepen om een opmerking te plaatsen. Ik vind het stichten van een gezin namelijk een behoorlijke verantwoordelijkheid en mensen die zonder een goede baan en dito opleiding daar aan beginnen zijn voor mij een raadsel. Maar goed, ik begrijp dat je dat niet echt op prijs stelt, dus ik hou er verder over op. Trouwens, je eigen toon is ook niet vol van respect! Je maakt me uit voor een koorknaap en iemand die alfhanklijk is van zijn pappie.

En wat is in jouw ogen een goede baan dan, als ik jouw gedachte gang goed begrijp mogen mensen alleen aan een gezin beginnen als ze een universitaire opleiding en dito baan hebben, beetje het ubermesnch idee..?? Ik kan me gezin goed onderhouden..zo simpel is het...
Heb ik je uitgemaakt voor koorknaap ??? volgens mij trok ik de vergelijking met korpsballen iemand anders maakt daar koorballen van en inderdaad, net zoals jij dingen tussen de regels denkt te concluderen doe ik dat ook maar, iemand die alleen studeert en claimt geen studiefinanciering te krijgen maar die wel een rijke pa heeft zal zoals velen als hij onderhouden worden door zijn pappie...of is dat niet zo en zo nee hoe bekostig je je studie dan...
Quote:

Je beweerde het niet letterlijk, maar uit bepaalde factoren maakte ik dat op. Bijvoorbeeld jouw jaloezie op mensen die het wel goed hebben.

Daar zit je dus volledig naast, ik gun mensen al hun rijkdom en loop, in tegenstelling tot velen, ook niet te zeiken als ze hun geld uitgeven aan bijvoorbeeld hun 10e auto boijvoorbeeld, ik ben voorstander van het spreekwoord, wie het goed heeft laat het breed hangen...
Waar ik echter een gruwelijke hekel aan heb is als diezelfde rijke mensen neerkijken met minachting op mensen die het minder breed dan hun hebben...mensen zoals jij dus, en die gun ik dan de ondergang want die azijn hun vele geld niet waard...snap je het verschil...

Quote:

Dat bedoel ik nou. Op het moment dat je iets uit je prive leven vertelt wordt het meteen tegen je gebruikt. Is het nu duidlijk waarom ik daar niet te veel over kwijt wil? Trouwens mijn coke gebruik stelt niets voor. Af en toe snuif ik wat op een feestje.

Ja dat was inderdaad wel flauw van me... Rolling Eyes

Quote:

Nee, ik waardeer je rol in de maatschappij. Ik voelde me alleen geroepen om een opmerking te maken over je gezin situatie.

Waarom denk jij te mogen oordelen over mijn gezinsituatie. aan welk recht ontleen je dat ??juist mensen als jij, die geen respect hebben voor mensen die niet als hun zijn, hebben nooit het recht te mogen oordelen, laat staan dat je er negatieve opmerken over moet maken terwijl er niks negatiefs is...je hebt nog veel te leren over het leven knul, en dat staat niet in je studie boeken, het leven zal je eens recht in je gezicht slaan en geloof me, dat zal pijn doen....

Quote:

Ik hoop het voor je. Al weet ik uit ervaring dat dergelijke branches nogal instabiel zijn.

Oh, ook in de beveiliging gezeten....?? hoe dan ook, dacht je dat de wereld zonder veiligheid kon, zeker in deze tijden...helaas is het zo dat de tereurdreigeing en de verharde maatschappij veel werk voor mijn branche heeft opgeleverd, de een zijn dood is de ander zijn brood...
Quote:

Je zou eens moeten weten.

Ik baseer dat op je uitlatingen en denkwijze...en die zijn niet synoniem voor goedaardigheid...

nog even een vraagje.

Je hebt het steeds over werk in china...
Je loopt china's agressie tegen andere landen te verdedigen..tibet, taiwan..
Je vader heeft een goedlopend (chinees ??) restaurant...

Ben je soms van chinese afkomst.....

En buiten dat...wat vond je ervan dat saddam hoessein ooit koeweit binnenviel....

En wat vond je ervan dat het door jouw zo geroemde chinese volk de elite (last emperor) zo de goot in trapte...(om even ontopic te blijven...)

Zo dat was het weer even

Faissal
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 19:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

[quote="Cruise"][quote="Tedje van Es"]
Cruise schreef:

Ik heb genoeg geld en de wijsheid is mij ook niet vreemd! Ik ben immers een universitair student.
.

Intelligent, geleerd en wijsheid zijn verschillende dingen, dat jij dingen leert dat maak je geleerd, maar wil niet zeggen dat je ook wijs bent...

Je kan een hond ook trukjes leren....

Faissal
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 21:14 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cruise

[quote="Faissal"][quote="Cruise"]
Tedje van Es schreef:
Cruise schreef:

Ik heb genoeg geld en de wijsheid is mij ook niet vreemd! Ik ben immers een universitair student.
.

Intelligent, geleerd en wijsheid zijn verschillende dingen, dat jij dingen leert dat maak je geleerd, maar wil niet zeggen dat je ook wijs bent...

Je kan een hond ook trukjes leren....

Faissal

Trouwens, sorry hoor, maar waar slaat je opleiding op? Leer je theorie achter het bodyguard-wezen? Is het nou echt nodig dat je daavoor naar een HBO gaat en gemeenschapsgeld misbruikt?

Rage Against The Machine
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 21:35 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cruise

Faissal schreef:

En wat is in jouw ogen een goede baan dan, als ik jouw gedachte gang goed begrijp mogen mensen alleen aan een gezin beginnen als ze een universitaire opleiding en dito baan hebben, beetje het ubermesnch idee..??

Nou ik mag hopen dat je de correlatie tussen een goede baan/opleiding en een goede toekomst voor je kroost/echtgenote begrijpt. Datvind ik ook zo raar aan die gezinnen in Afrika, India etc. Ze hebben geen bal te besteden maar nemen voor het gemak een schare aan kinderen.

Quote:
Ik kan me gezin goed onderhouden..zo simpel is het...
Heb ik je uitgemaakt voor koorknaap ??? volgens mij trok ik de vergelijking met korpsballen iemand anders maakt daar koorballen van en inderdaad, net zoals jij dingen tussen de regels denkt te concluderen doe ik dat ook maar, iemand die alleen studeert en claimt geen studiefinanciering te krijgen maar die wel een rijke pa heeft zal zoals velen als hij onderhouden worden door zijn pappie...of is dat niet zo en zo nee hoe bekostig je je studie dan...

Ik heb verschillende baantjes, waaronder een baantje bij een financieel instituut. Dus hou je vooroordelen voor je.

Quote:

Waar ik echter een gruwelijke hekel aan heb is als diezelfde rijke mensen neerkijken met minachting op mensen die het minder breed dan hun hebben...mensen zoals jij dus, en die gun ik dan de ondergang want die azijn hun vele geld niet waard...snap je het verschil...

Ik kijk niet neer op mensen die het finacieel minder breed hebben. Maar als ik iemand zie die geen opleiding heeft en geen vaste baan, laat staan een goede baan maar toch nog kinderen op de wereld meent te mogen zetten kijk ik daar van op. Nogmaals, ik wil je niet beledigen en ik bedoel het ook erg algemeen en niet specifiek op jou gericht, maar het is nu eenmaal mijn mening.

Quote:

Inderdaad, des te meer omdat ik je een vredspijp wilde aanbieden.

Quote:
Waarom denk jij te mogen oordelen over mijn gezinsituatie. aan welk recht ontleen je dat ??juist mensen als jij, die geen respect hebben voor mensen die niet als hun zijn, hebben nooit het recht te mogen oordelen, laat staan dat je er negatieve opmerken over moet maken terwijl er niks negatiefs is...je hebt nog veel te leren over het leven knul, en dat staat niet in je studie boeken, het leven zal je eens recht in je gezicht slaan en geloof me, dat zal pijn doen....

Ik oordeel niet. Ik geef mijn mening. Vind je niet dat je eerst een solide basis moet hebben alvorens je kinderen op de wereld zet. Een solide basis bestaat uit een goede baan en opleiding en dat hoeft echt geen universitaire opleiding te zijn. Zolang het maar een papiertje is dat van pas komt op de arbeidsmarkt.

Quote:
Oh, ook in de beveiliging gezeten....?? hoe dan ook, dacht je dat de wereld zonder veiligheid kon, zeker in deze tijden...helaas is het zo dat de tereurdreigeing en de verharde maatschappij veel werk voor mijn branche heeft opgeleverd, de een zijn dood is de ander zijn brood...

Nee, maar ik ken mensen die in de branche werken. Ze zijn de helft van tijd werkeloos en teren op gemeenschapsgeld en als ze al werken werken ze zwart bij, dus ze bedriegen ook nog eens. Daar kan ik geen respect voor hebben. Ik zeg niet dat jij ook zo bent, immers ik ken je niet.

Quote:
Ik baseer dat op je uitlatingen en denkwijze...en die zijn niet synoniem voor goedaardigheid...

nog even een vraagje.

Zoals ik al zei weiger ik voortaan prive informatie te verstrekken omdat het vrijwel meteen tegen me wordt gebruikt.

Quote:
En buiten dat...wat vond je ervan dat saddam hoessein ooit koeweit binnenviel....

Wat Saddam betreft het volgende. Koeweit is geen provincie van Irak. Saddam meende dat, maar had daar feitelijk geen goede argumenten voor, slechts wat vaag Arabisch retoriek.

De situatie van Tibet en Taiwan is echter totaal anders. Het zijn afvallige provincies van China.

Quote:
En wat vond je ervan dat het door jouw zo geroemde chinese volk de elite (last emperor) zo de goot in trapte...(om even ontopic te blijven...)

Verschrikkelijk vond ik dat. China moet weer een keizerrijk worden zoals het altijd al was. Communisme is een tussenstap. Uiteindelijk moet de Grote China Dynastie weer in ere worden hersteld!

Rage Against The Machine
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 21:39 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

Confused Confused waar baseer jij het erop dat ik gemeenschapgeld gebruik ??? ik betaal me opleidingen zelf, dat had ik al gezegd...

En waar baseer jij het erop dat ik voor boyguard studeer....en zowiezo, er is inderdaad een cursus persoonbeveiliging zoals dat heet, want het houd meer in dan op arrogante rijkeluiszoontjes passen...

En verder, er is een HBO opleiding security management en intergrale veiligheid..daar leren mensen op hoof nivo hoe ze jouw breekbare wereldje veilig kunnen maken....

Maar goed, als dat het enigste was waar je mee reageerde Rolling Eyes kennelijk
zit je zonder argumenten en zijn de "proletariers" toch wat te laag door je ingeschat... Rolling Eyes

Faissal
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 21:50 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cruise

Faissal schreef:
Confused Confused waar baseer jij het erop dat ik gemeenschapgeld gebruik ??? ik betaal me opleidingen zelf, dat had ik al gezegd...

En waar baseer jij het erop dat ik voor boyguard studeer....en zowiezo, er is inderdaad een cursus persoonbeveiliging zoals dat heet, want het houd meer in dan op arrogante rijkeluiszoontjes passen...

En verder, er is een HBO opleiding security management en intergrale veiligheid..daar leren mensen op hoof nivo hoe ze jouw breekbare wereldje veilig kunnen maken....

Maar goed, als dat het enigste was waar je mee reageerde Rolling Eyes kennelijk
zit je zonder argumenten en zijn de "proletariers" toch wat te laag door je ingeschat... Rolling Eyes

Faissal

Dus je gaat me wijsmaken dat je een gezin met twee koters EN een voltijd studie volgt zonder te teren op gemeenschapsgeld.

Nou, dan heb je wel een erg goed betaalde BIJbaan.

Maar kan je wat meer inzicht veschaffen in je opleiding. Hoe vullen ze daar 4 jaar aan lessen?

Rage Against The Machine
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 21:51 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

[quote="Cruise"]
Faissal schreef:

En wat is in jouw ogen een goede baan dan, als ik jouw gedachte gang goed begrijp mogen mensen alleen aan een gezin beginnen als ze een universitaire opleiding en dito baan hebben, beetje het ubermesnch idee..??

Quote:

Nou ik mag hopen dat je de correlatie tussen een goede baan/opleiding en een goede toekomst voor je kroost/echtgenote begrijpt. Datvind ik ook zo raar aan die gezinnen in Afrika, India etc. Ze hebben geen bal te besteden maar nemen voor het gemak een schare aan kinderen. [.quote]

Je beantwoord mijn vraag dus niet...

Quote:
Ik kan me gezin goed onderhouden..zo simpel is het...

Quote:

Ik heb verschillende baantjes, waaronder een baantje bij een financieel instituut. Dus hou je vooroordelen voor je.

HAHAHAHAHA !!!meneer loopt hierboven te bekritiseren dat ik meerdere banen heb en nu zegt hij dat hij ze zelf ook heeft...

Je had daar toch geen tijd voor omdat je zoveel studeerde ??

Enne wat die vooroordelen betreft, je zit er zelf vol van...

Quote:

[quote
Ik kijk niet neer op mensen die het finacieel minder breed hebben. Maar als ik iemand zie die geen opleiding heeft en geen vaste baan, laat staan een goede baan maar toch nog kinderen op de wereld meent te mogen zetten kijk ik daar van op. Nogmaals, ik wil je niet beledigen en ik bedoel het ook erg algemeen en niet specifiek op jou gericht, maar het is nu eenmaal mijn mening.

Je bedoelde het wel op mij gericht want je zei het tegen mij, en ik weet niet hoe je er bij komt dat ik geen vaste baan heb, ik werkte al toen jij net van je driewieler afstapte...

En dan nog, ook mensen zonder baan mogen kinderen hebben, wie ben jij om ze dat te ontzeggen, bovendien wonen we in dit mooie land met die mooie voorzieningen...

Quote:

Quote:

Inderdaad, des te meer omdat ik je een vredspijp wilde aanbieden.

Oh, waneer dan ?? Confused

Quote:

Quote:

Ik oordeel niet. Ik geef mijn mening. Vind je niet dat je eerst een solide basis moet hebben alvorens je kinderen op de wereld zet. Een solide basis bestaat uit een goede baan en opleiding en dat hoeft echt geen universitaire opleiding te zijn. Zolang het maar een papiertje is dat van pas komt op de arbeidsmarkt.

Die papiertjes heb ik al, en nu ben ik bezig om er nog meer te halen zodat mijn gezin het inshallah nog beter krijgt...

Quote:

Quote:

Nee, maar ik ken mensen die in de branche werken. Ze zijn de helft van tijd werkeloos en teren op gemeenschapsgeld en als ze al werken werken ze zwart bij, dus ze bedriegen ook nog eens. Daar kan ik geen respect voor hebben. Ik zeg niet dat jij ook zo bent, immers ik ken je niet.

Ik ken ook mensen die in de branche werken, al jaren zonder dat ze ooit uitkering hebben aangevraagd, het is maar van welke kant je het bekijkt...
zo heb ik een hekel aan studenten die jaren geleerd hebben, werkeloos zijn, uitkering krijgen en banen weigeren die niet refereren aan hun studienivo...

Quote:

nog even een vraagje.

Zoals ik al zei weiger ik voortaan prive informatie te verstrekken omdat het vrijwel meteen tegen me wordt gebruikt.

Quote:

Quote:

Wat Saddam betreft het volgende. Koeweit is geen provincie van Irak. Saddam meende dat, maar had daar feitelijk geen goede argumenten voor, slechts wat vaag Arabisch retoriek.

De situatie van Tibet en Taiwan is echter totaal anders. Het zijn afvallige provincies van China.

Dat beweerde hij dus ook met in zijn ogen steeklhoudende argumenten, het verschil zit het 'm aan welke kant je staat...

Quote:

Quote:

Verschrikkelijk vond ik dat. China moet weer een keizerrijk worden zoals het altijd al was. Communisme is een tussenstap. Uiteindelijk moet de Grote China Dynastie weer in ere worden hersteld!

en je gaat er nog wel werken en dus werk je mee aan het instant houden van dat regime...

doei doei ik ga slapen, tot morgen

Faissal
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 22:17 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cruise

Faissal schreef:
HAHAHAHAHA !!!meneer loopt hierboven te bekritiseren dat ik meerdere banen heb en nu zegt hij dat hij ze zelf ook heeft...

Het grote verschil is dat ik geen gezin inclusief twee koters heb en jij wel.

Quote:
En dan nog, ook mensen zonder baan mogen kinderen hebben, wie ben jij om ze dat te ontzeggen, bovendien wonen we in dit mooie land met die mooie voorzieningen...

Nou, ik wil niets verbieden, maar ik keur het wel af. Ik vind dat je de toekomst van je kinderen op het spel zet op het moment dat je kinderen neemt terwjl je nog niets hebt bereikt.

Quote:
Ik ken ook mensen die in de branche werken, al jaren zonder dat ze ooit uitkering hebben aangevraagd, het is maar van welke kant je het bekijkt...
zo heb ik een hekel aan studenten die jaren geleerd hebben, werkeloos zijn, uitkering krijgen en banen weigeren die niet refereren aan hun studienivo...

Feit is wel dat de meesten parasietengedrag vertonen. Ze werken de helft van de tijd niet en krijgen een uitkereing, zitten de hele dag maar een beetje in de fitness club gewichten te heffen en werken in de weekeinden zwart bij en rijden een dikke BMW die door mensen zoals mijn vader is bekostigd!

Rage Against The Machine
BerichtGeplaatst: Do Aug 26, 2004 23:33 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
waarbenik

Cruise schreef:
Nou, ik wil niets verbieden, maar ik keur het wel af. Ik vind dat je de toekomst van je kinderen op het spel zet op het moment dat je kinderen neemt terwjl je nog niets hebt bereikt.

wel grappig om te zien hoor. heb je wel eens afgevraagd hoe moeilijk het opvoeden van kinderen is? En heb je uberhaupt bijdragen van faisal gelezen? Hij heeft een baan, heeft diplomas, doet een opleiding. tot nu toe alleen dingen die respect verdienen. lees...

Quote:
Feit is wel dat de meesten parasietengedrag vertonen. Ze werken de helft van de tijd niet en krijgen een uitkereing, zitten de hele dag maar een beetje in de fitness club gewichten te heffen en werken in de weekeinden zwart bij en rijden een dikke BMW die door mensen zoals mijn vader is bekostigd!

maar, jouw bmw word toch ook bekostigd door je pappa? kerel ik heb je bijdragen in deze post gelezen en zie alleen "my dick is bigger then yours" retoriek. tot nu toe zie ik alleen grootheidswaanzin.

poedersuiker probleempje?
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 11:53 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cruise

waarbenik schreef:

wel grappig om te zien hoor. heb je wel eens afgevraagd hoe moeilijk het opvoeden van kinderen is? En heb je uberhaupt bijdragen van faisal gelezen? Hij heeft een baan, heeft diplomas, doet een opleiding. tot nu toe alleen dingen die respect verdienen. lees...

Ik geloof best dat het opvoeden van kinderen moeilijk is. Verder weet ik dat je succes percentage sterk vergroot wordt op het moment dat je een degelijke opleiding en dito baan hebt. Mensen die zich als een kip zonder kop storten in een gezin hebben we al genoeg. Kijk naar Afrika. India of Zuid Amerika.

Quote:
maar, jouw bmw word toch ook bekostigd door je pappa? kerel ik heb je bijdragen in deze post gelezen en zie alleen "my dick is bigger then yours" retoriek. tot nu toe zie ik alleen grootheidswaanzin.

poedersuiker probleempje?

Ik heb geen BMW en als ik er één aanschaf zal ik dat niet met gemeeschapsgeld doen maar met hard verdiend geld.

Dat kunnen als die zwart werkende, op gemeenschapsgeld terende beveiligingsmensen niet zeggen.

Rage Against The Machine
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 14:13 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Cliff

Ik vrees dat ik straks de final emperor word van deze thread... Arrow

BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 14:32 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Tedje van Es

waarbenik schreef:
ik heb je bijdragen in deze post gelezen en zie alleen "my dick is bigger then yours" retoriek. tot nu toe zie ik alleen grootheidswaanzin.

En dat is nog zachtaardig uitgedrukt.
Maar ja, je kent het gezegde toch wel? Des te kleiner de "dick", des te groter de bal die eraan vastzit.
Allemaal ook erg gemakkelijk op internet. Daar kun je iedereen wijsmaken wat je maar wilt. Ze kunnen het toch niet controleren.
Het enige dat vaststaat, omdat het een statistisch feit is, is dat Aziaten de kleinste "dick" van alle mannen hebben.

Zeg talk-to-me-Goose-Cruise,
hoe kom je erbij dat beveiligingsmensen zwart werken en op gemeenschaopgeld teren? Ook met deze verkondiging zit je behoorlijk fout. Dat zijn mensen met een baan bij een (beveiligingsbedrijf)bedrijf.
Dus geen overheidsbetrekking zoals jouw professoren en hoogleraren die, op gemeenschapsgeld terend, jou wat kennis in je brein proberen te stampen.
De volgende keer dus toch maar eerst even nadenken, voordat je ongefundeerde degenirerende nonsens verkoopt.

Inmiddels weet ik nog steeds niet wat er nou zo bijzonder aan die "hernieuwde" film is.
Moest de keizer in z'n nadagen soms bij de afhaalchinees gaan werken?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 15:40 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

[quote="Cruise"]
Faissal schreef:

Quote:

Het grote verschil is dat ik geen gezin inclusief twee koters heb en jij wel.

Quote:

Quote:

Nu ik bijna zeker weet dat je chinees bent, of in ieder geval groot Fan van de chinesen,..het volk dat pasgeboren baby's, voornamelijk meisjes, vermoord, en als oud vuil in de gele rivier gooit omdat de gezinnen nietbte groot mogen worden van de staat....Lekker land....executies voor prostitutie enz....

Faissal

Laatst aangepast door Faissal op Vr Aug 27, 2004 15:48, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 15:43 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

[quote="waarbenik"]
Cruise schreef:

Quote:

Ja, ik zit me ook steeds af te vragen of hij dat niet leest, of hij dat niet kan lezen...of weet ik wat...waarschijnlijk mag je van hem alleen een gezin hebben als je dezelfde opleiding doet als hij... Rolling Eyes

Faissal
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 15:45 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Faissal

Cliff schreef:
zou jammer zijn, in deze thread komen de gedachtes van cruise open en bloot te liggen zodat we zien met wat voor persoon we te maken hebben, dan komen zijn andere threads ook in een ander daglicht te staan...

Faissal
BerichtGeplaatst: Vr Aug 27, 2004 21:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Mirjam

Faissal schreef:
Cliff schreef:
zou jammer zijn, in deze thread komen de gedachtes van cruise open en bloot te liggen zodat we zien met wat voor persoon we te maken hebben, dan komen zijn andere threads ook in een ander daglicht te staan...

Faissal

Deze draad gaat al bijna twee pagina's niet meer over film of muziek, dus ik neem Cliff wat werk uit handen en sluit hem.

Weerwoord forum index » Audio, video en software