Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Mededelingen van Weerwoord Beheer » FinanciŽle bijdrage Weerwoord
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
FinanciŽle bijdrage Weerwoord
BerichtGeplaatst: Di Apr 01, 2003 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Beste mensen,

Na lang debatteren ben ik eindelijk overstag gegaan en eerlijk gezegd heb ik ook steeds meer moeite om het op te brengen. Vanaf heden wil ik graag de kosten van Weerwoord met jullie delen.

Ik heb er serieus over nagedacht Weerwoord te sluiten aangezien ik er zelf wegens tijdgebrek weinig plezier meer aan beleef. De rekeningen blijven echter binnenkomen, ook na de recente verhuizing zijn er weer een hoop kosten bijgekomen.

Vandaar dat ik iemand bereid heb gevonden een rekeningnummer beschikbaar te stellen. Het geld dat hier eventueel op gestort gaat worden door jullie zal gebruikt worden om de rekeningen van Weerwoord te betalen. Mocht er meer geld komen dan de kosten zijn van Weerwoord zal dit op andere manieren in Weerwoord geinvesteerd worden (meer ruimte, snellere server, meer opties, betere software, er volgen vaak onvoorziene kosten Sad )

Het geld wordt dus niet door mij persoonlijk beheerd maar ik heb er het volste vertrouwen in dat het geld goed terecht komt. Daarvoor durf ik garant te staan.

Alle giften zijn overigens welkom, het hoeven geen grote bedragen te zijn. Wat ik van de bezoekers verwacht is dat er geen rechten aan deze giften ontleent kunnen worden, er zal geen speciale behandeling plaatsvinden voor donateurs. Nog niet. Misschien dat ik softwarematig enkele extra opties kan inbouwen in een later stadium, maar een gift zal nooit een excuus mogen worden tegen het Weerwoord reglement in te gaan.

Bij voorbaat dank voor jullie steun!

Cliff Terranuova.

(u kunt hier reageren op dit bericht en tevens wil ik mijn dank uitspreken aan alle donateurs tot nu toe.)

Weerwoord forum index » Mededelingen van Weerwoord Beheer