Geplaatst: Di Nov 01, 2022 17:47 |
|
|
|
De wolf hoort van oudsher al in de bossen van Nederland thuis. We willen toch zo graag natuur? En dan krijg je het, is het weer niet goed. |
|
_________________ Fatsoen moet je doen |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 01, 2022 18:28 |
|
|
|
Niet alleen de wolf, ook Toto Wolff! |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 02, 2022 9:51 |
|
|
|
Schreeuwende Oostenrijkers zijn altijd eng!
 |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 02, 2022 13:29 |
|
|
|
De wolf is vertrokken omdat onze natuur niet meer wild was. Dat is ook evolutie. Wij hebben helemaal geen natuur meer, alles is aangelegd en wordt beheerd, gemonitord en onderhouden.
En om nu, koste wat kost, dat dier hier weer neer te zetten is ook geen natuur, maar beheer en onderhoud.
Wij wonen inmiddels met bijna 500 mensen op een vierkante kilometer. Daar past de wolf niet meer bij.
Herstel: typefout in aantal mensen per km2 |
|
Laatst aangepast door Tedje van Es op Za Nov 05, 2022 14:43, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 02, 2022 20:30 |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 05, 2022 14:18 |
|
|
|
Barmhartigheid voor de wolven is onrecht aan de schapen. |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 05, 2022 14:47 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Wij wonen inmiddels met bijna 500 mensen op een vierkante kilometer. Daar past de wolf niet meer bij. |
Pejeka schreef: | Nou, als echte natuur hier dan toch niet meer bestaat, waar maken we ons dan druk om met dat stikstofgedoe? |
Tja, dat vraag ik mij ook af. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Za Nov 05, 2022 17:25 |
|
|
|
Ik vind het wel komisch. In allerlei natuurgebieden worden geïmporteerde diersoorten uitgezet om aldus het natuurlijk landschap dat er ooit was, te kunnen benaderen. Wilde runderen, wisenten, moeflons, wilde paarden, noem het maar op. Aldus creëren we een fake-idee van "natuur", want die dieren leven hier al sinds eeuwen niet meer in de vrije natuur. Maar dat vinden we dan geweldig, en niet kunstmatig. Nou is de wolf deze kant weer op gekomen, een dier dat van oudsher ook gewoon in onze natuur hoorde, en dan is opeens Leiden in last. Wat willen we nou, échte natuur of nagemaakte natuur? |
|
_________________ Fatsoen moet je doen |
|
|
|
Geplaatst: Zo Nov 06, 2022 12:08 |
|
|
|
Afschieten die wolf. Dit land is te dichtbevolkt en gecultiveerd voor de wolf. |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Wo Feb 22, 2023 9:37 |
|
|
|
Ik moet me steeds meer schuldig gaan voelen over de hoeveelheid grond die ik in Nederland bezit merk ik. Daar zitten maar 2 mensen op: mijn vrouw en ik.
In Rusland is het 9 personen per vierkante km2. Maar nu met die nieuwe gebieden in Oekraïne kan het misschien 10 worden  |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 02, 2023 19:05 |
|
|
|
Ik hoorde laatst dat de gehele wereldbevolking in Missouri past, op 1m2. |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Weerwoord forum index » Binnenland