|
We hebben als westerse landen de laatste tijd, allerlei sancties richting de Russen gelanceerd,
En altijd kwamen de Russen als winnaars uit die strijd, en moest hier het klootjesvolk het gelach betalen. Nu hebben wij het allemaal koud en brand in het kamertje van Rutte de kachel op de hoogste stand.
Zijn die Russen zo slim, en zijn onze westerse leiders absoluut waardeloos, terwijl ze tjilpend levend in hun eigen lekker verwarmde bubbel.
Ik denk zelfs dat, als nu Trump nog aan het bewind was, de oorlog in de Oekraine nooit was ontbrandt.
Is in ons eigen Westen de complete leiding dement, of beperkt dat zich maar tot een paar premiers of presidenten, of politieke partijen, D66 met zijn volgers voorop.
Hebben wij buiten het rampjaar 1672, ooit eerder zo,n rampjaar in Nederland gehad, als nu.
Ik kruip weer onder de dekens, want ik krijg kouwe voeten.
Het gasbedrijf sloeg mij 4x zo hoog aan als vorig jaar. Dus voor ons onbetaalbaar. Bedankt Rutte, dat je Poetin flink de waarheid vertelde. Dat heet diplomatie in ons verdronken landje onder het vriespunt. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|