Geplaatst: Za Okt 22, 2022 12:37 |
|
|
|
Natubico schreef: | Tedje van Es schreef: | Dat vraag ik me ook af. Natubico, wat is jouw bedoeling? Het begint griezelig veel op homofobie te lijken. |
Wat is er nou griezelig aan homofobie?
(Ja, de term wordt voor het 'gemak' inmiddels als synoniem van homohaat beschouwd, maar is dat is ie in wezen beslist niet.)
https://nl.wikipedia.org/wiki/Homofobie
Kwam daarnet op het idee, dat men homofilie zou kunnen vergelijken met plastic rozen.
De ene zijn die ook al goed, de andere moet er niets van weten en wil alleen maar echte. |
Juist, de cultuur marxisten veranderen betekenis van woorden, veranderen de taal.
Confusius zei al : " Wanneer woorden hun betekenis verliezen, verliezen mensen hun vrijheid. "
P.S1: Oorlog dient de vrede, slavernij de vrijheid, onwetendheid is kracht.
P.S.2 : Islamofobie, van hetzelde laken een pak.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Islamofobie |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 22, 2022 16:06 |
|
|
|
Mijn hemel, wat een hemeltergend rare dingen schijnen/blijken mensen hier te vinden over homoseksualiteit. Het is een straf, het is een uitvloeisel van verwording, het mag wel bestaan maar je mag het zeker niet zien, onder welke steen komen jullie vandaan gekropen?
Ik ben homo, al meer dan 25 jaar netjes getrouwd met een andere meneer, we wonen in een keurig huis met keurige heteroburen waar we heel goed mee omgaan. We lijken zomaar op gewone mensen. We houden huis en tuin bij, we gaan elke dag op ons fietsje naar het werk, in de avond koken we eten, en daarna kijken we TV of we gaan op bezoek bij vrienden/kennissen. Héél burgerlijk eigenlijk. We lopen niet rond in regenboogtruitjes of roze korte broekjes, en als we een keer uitgaan, dan zitten we zomaar op een normaal terras tussen allerlei heteromensen een biertje te drinken.
Mijn geaardheid vind ik behoorlijk oninteressant, want het is zo'n piepklein fragmentje van wie ik als méns ben, dat het verwaarloosbaar is. Het verbaast me dan ook altijd dat anderen er zo'n groot iets van maken, alsof het je hele zijn, je hele persoonlijkheid bepaalt. Nou, niet dus. Ik ga zo nog even wat boodschappen doen bij de super op de hoek, ik denk zomaar dat geen mens me anders ziet dan als een wat oudere meneer die met een boodschappentasje wat levensmiddelen inslaat, zoals er zo velen zijn.
En nee, dank je, ik hoef geen dik betaalde voetballers met armbandjes alsof ik een bedreigde diersoort ben, ik kan mijn eigen boontjes wel doppen. |
|
_________________ Fatsoen moet je doen |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 22, 2022 17:13 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 22, 2022 17:55 |
|
|
|
Pejeka schreef: | Mijn hemel, wat een hemeltergend rare dingen schijnen/blijken mensen hier te vinden over homoseksualiteit. Het is een straf, het is een uitvloeisel van verwording, het mag wel bestaan maar je mag het zeker niet zien, onder welke steen komen jullie vandaan gekropen. |
Hoe lang is 't helemaal geleden dat de relatief kleine homominderheid in Nl aan de rest vroeg om tolerant te zijn?
Dacht inmiddels 'n jaar of 20 a 25.
Nou, uit 'n soort medelijden deden we dat dan maar.
Moet je nou zien.
Wie homoseksualiteit nog 'n afwijking vindt en dat ook ventileert krijgt van alle kanten de wind van voren en "komt onder een of andere steen vandaan gekropen".
Kijk, daar waren we destijds dus zo bang voor; wanneer je zo'n perversiteit ongemoeid haar gang laat gaan dan kan ze de hele maatschappij gaan aansteken en dat kan funeste gevolgen hebben.
Een daarvan is, naar nu blijkt, dat de Islam, die homoseksualiteit nog altijd afwijst, met het grootste gemak over het land heen rolt en steeds grotere delen ervan weet in te palmen.
Ondertussen zitten twee Nl-mannen keurig netjes met elkaar getrouwd thuis naast elkaar op de bank naar het kastje te turen en hoofdschuddend kennis te nemen van berichten dienaangaande. |
|
_________________ "As long as there are slaughterhouses there wil be battlefields" (Tolstoy) |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 23, 2022 12:12 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Het gaat er juist om dat deze voetballer een moslim is en daar juist heel veel te winnen zou zijn geweest. |
Voor wie? Voor de LHBTI-drambeweging allen. Ik zou ook niet het uithangbord willen zijn van hiervan. Je kunt mensen geen acceptatie opleggen door te drammen. Dat hoort niet in een samenleving waar iedereen recht heeft op een eigen mening/opvatting/zienswijze. Het feit dat iemand dat niet wil promoten zo onder de aandacht wordt gebracht vind ik zorgwekkend.
Quote: | Ik vind het hypocriet dat deze voetballers vooraan staan als er iets gebeuren moet aan discriminatie (knielen voor BLM, vaandels met RESPECT, NO DISCRIMINATION in het stadion, enzovoorts), maar vervolgens deze armband niet willen dragen. |
Ik heb ook niets met het polariserende BLM maar iedereen moet zelf weten voor wie hij opkomt. |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 23, 2022 16:12 |
|
|
|
Natubico schreef: | Volg 't allemaal niet zo op de voet, maar ken geen geval dat ook blanke moslims ergens knielden voor BLM. |
Waarom maak jij verschil tussen zwarte en witte moslims?
Het Nederlands dameselftal knielde. Bij het EK mannen knielden veel landen en bij de 1e divisie in GB wordt voor iedere wedstrijd geknield.
Quote: | Verder is 't zo dat dezen wel bereid zijn 'n band te dragen met "respect-no discrimination" in het algemeen, maar dus niet eentje die alleen discriminatie van homo's betrteft. |
Dat is toch vreemd? Waarom dat onderscheid? |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 23, 2022 16:18 |
|
|
|
Cliox schreef: | Voor wie? Voor de LHBTI-drambeweging allen. Ik zou ook niet het uithangbord willen zijn van hiervan. |
Zoals ik hierboven schreef is dat een boodschap voor de fans, het is geen hart onder de riem voor LHBTI-ers
Maar je maakt een goed punt: drammers. Het zijn de drammers die de zaak verpesten. Het zijn de drammers die in Amsterdam met een reetveter joelend rond gaan rennen. De meeste homofielen hebben daar helemaal niks mee.
Quote: | Ik heb ook niets met het polariserende BLM maar iedereen moet zelf weten voor wie hij opkomt. |
Het gaat er niet om wat jij vindt, het gaat erom wat doe voetballers dopen. Die knielen wel, staan vooraan als ze vinden dat ze gediscrimineerd worden, maar willen geen bandje dragen . Hypocriet. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 23, 2022 16:24 |
|
|
|
Natubico schreef: | Pejeka schreef: | Mijn hemel, wat een hemeltergend rare dingen schijnen/blijken mensen hier te vinden over homoseksualiteit. Het is een straf, het is een uitvloeisel van verwording, het mag wel bestaan maar je mag het zeker niet zien, onder welke steen komen jullie vandaan gekropen. |
Hoe lang is 't helemaal geleden dat de relatief kleine homominderheid in Nl aan de rest vroeg om tolerant te zijn?
Dacht inmiddels 'n jaar of 20 a 25.
Nou, uit 'n soort medelijden deden we dat dan maar.
Moet je nou zien.
Wie homoseksualiteit nog 'n afwijking vindt en dat ook ventileert krijgt van alle kanten de wind van voren en "komt onder een of andere steen vandaan gekropen".
Kijk, daar waren we destijds dus zo bang voor; wanneer je zo'n perversiteit ongemoeid haar gang laat gaan dan kan ze de hele maatschappij gaan aansteken en dat kan funeste gevolgen hebben.
Een daarvan is, naar nu blijkt, dat de Islam, die homoseksualiteit nog altijd afwijst, met het grootste gemak over het land heen rolt en steeds grotere delen ervan weet in te palmen.
Ondertussen zitten twee Nl-mannen keurig netjes met elkaar getrouwd thuis naast elkaar op de bank naar het kastje te turen en hoofdschuddend kennis te nemen van berichten dienaangaande. |
Van mij mag iedereen een mening hebben over van alles. Ook over homoseksualiteit. Ik heb ook meningen over dingen, over maatschappelijke ontwikkelingen, over samenlevingszaken. Maar die heb ik en tegelijkertijd accepteer ik dat de werkelijkheid nou eenmaal anders is.
Ik wens bijvoorbeeld alle kinderen een jeugd toe zoals ik had. Lekker tussen de middag even naar huis, je verhaal doen over de ochtend op school, een boterham eten met een gebakken eitje, of soms een portie gebakken aardappeltjes omdat er nog wat aardappelen over waren van de avond ervoor. En dan om kwart over 1 met een kus van moeder en een appel in de hand vol goede moed op weg naar de middag. Om 4 uur was je dan klaar, en dan rennen naar huis, lekker even een glaasje drinken of een kopje thee, en met de buurtgenootjes buiten spelen tot etenstijd, of soms gewoon lekker op de bank hangen met je nieuwste stripboek, of op je eigen kamertje wat aanklooien. En dan stond er een lekkere maaltijd klaar, vers gekookt, en ging je op het gemak eten.
Tegenwoordig moeten kinderen eerst op school eten, want moeder/vader is niet thuis, en is de school dan eindelijk uit, dan volgt de volgende fase, want dan is het BSO of andersoortige opvang, tot een gehaaste ouder eindelijk om half 6 een keer aan komt sjezen om je op te halen, gehaast eten, liefst iets wat snel klaar is, want de kamer moet nog gezwabberd en de was gedaan en noem maar op.
Vind ik ook wat van. Maar het is niet anders. Dat is blijkbaar zoals we vinden dat het goed is. |
|
_________________ Fatsoen moet je doen |
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 23, 2022 22:55 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Natubico schreef: | Volg 't allemaal niet zo op de voet, maar ken geen geval dat ook blanke moslims ergens knielden voor BLM. |
Waarom maak jij verschil tussen zwarte en witte moslims?
Het Nederlands dameselftal knielde. Bij het EK mannen knielden veel landen en bij de 1e divisie in GB wordt voor iedere wedstrijd geknield.
Quote: | Verder is 't zo dat dezen wel bereid zijn 'n band te dragen met "respect-no discrimination" in het algemeen, maar dus niet eentje die alleen discriminatie van homo's betrteft. |
Dat is toch vreemd? Waarom dat onderscheid? |
Vreselijk, die drammerige deugers, ik wil geen fascisme niet rechtsom, linksom, groen, woke of regenboog. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Okt 23, 2022 23:54 |
|
|
|
bestialisme..
Oh, dus als een opgewonden hond je been bespringt mag niemand deze geilaard weg trappen ?
of juist wel ? |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 24, 2022 5:20 |
|
|
|
Natubico schreef: | Wel, ongetwijfeld zijn ook veruit de meeste homo's omnivoor.
Dat impliceert dat ze ook vlees en vis eten en wie weet niet op wat voor gruwelijke (gewelddadige) manieren deze dieren van het leven beroofd worden alvorens ze opgepeuzeld kunnen worden door niet-veganistische kopers van vlees of vis.
Volgens sommigen impliceert dat onder andere dat men 'n evenredig groter risico inhoudt zelf met geweld gecompliceerd te worden, dan wanneer men geen dierlijk voedsel gebruikt.
Vandaar ook dat echt niet alleen homo's soms het slachtoffer worden van geweld (bijvoorbeeld wanneer ze hand in hand over straat lopen in bepaalde steden.)
En als die armband bij voetballers al zou helpen om geweld tegen homo's te reduceren, dan zouden dezen hun verdiende straf heus wel op 'n andere manier krijgen. |
Tedje van Es schreef: | Zelden zo'n hoop onzin gelezen. |
Ah, Tedje leest z'n eigen posts zelden naderhand nog 'ns door. |
|
_________________ "As long as there are slaughterhouses there wil be battlefields" (Tolstoy) |
|
|
|
Geplaatst: Ma Okt 24, 2022 5:28 |
|
|
|
Natubico schreef: | Volg 't allemaal niet zo op de voet, maar ken geen geval dat ook blanke moslims ergens knielden voor BLM. |
Tedje van Es schreef: | Waarom maak jij verschil tussen zwarte en witte moslims? |
Tja, zwarte moslims zullen best wel knielen voor BLM.
Tedje van Es schreef: | Het Nederlands dameselftal knielde. Bij het EK mannen knielden veel landen en bij de 1e divisie in GB wordt voor iedere wedstrijd geknield. |
De vraag is of daar dan ook witte monslims bij zijn.
Tedje van Es schreef: | Dat is toch vreemd? Waarom dat onderscheid? |
Omdat anders sprake zou zijn van ongelijke behandeling van allen die om andere redenen gediscrimineerd worden.
Zij hebben net zoveel (of zo weinig) recht op bijzondere aandacht voor hun positie als homo's. |
|
|
|
|
|
|