Geplaatst: Ma Mrt 13, 2023 12:57 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door Loetje op Ma Mrt 13, 2023 13:54, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 13, 2023 13:46 |
|
|
|
Onbegrijpelijk dat de IS-vrouwen terug naar Nederland zijn gehaald. Ik begrijp niet waarom wij zo'n een laf systeem hebben om dit soort lui niet de landsgrenzen over te jagen. Wegwezen! |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 13, 2023 13:52 |
|
|
|
Terreurtranen: Viervoudig IS-vrouw Sadaf wil comfortabel leven in Nederland
Nederland wil dat niet
Als u goed luistert kunt u de krokodillentranen horen rollen op de terrorismeafdeling van de gevangenis in Zwolle. Daar zit IS-bruid Sadaf S. haar gevangenisstraf van vijf jaar uit voor het zijn van een IS-bruid en als ze vrijkomt is de kans groot dat haar Nederlandse paspoort door de shredder gaat en ze met haar Afghaanse exemplaar wordt teruggestuurd naar de Taliban-woestijn.
Dit tot groot verdriet van haar vader die dankzij zijn algehele gebrek aan opvoeding eerst al een zoon zag sneuvelen onder de IS-vlag en nu bang is zijn dochter te verliezen en daar uiteraard een pagina in het AD over mag voljanken.
Het is het bekende riedeltje. De vrouw die willens en wetens naar het kalifaat vertrok en daar zes jaar doorbracht en met vier (!) verschillende IS'ers in het huwelijksbootje stapte, is nu plots een zielig slachtoffer dat het allemaal nicht hat gewußt. Nu uitzetting naar Afghanistan dreigt, waar de Allah-aanhangers het zoals gebruikelijk niet zo nauw nemen met mensen- en vrouwenrechten, wil Sadaf plots terugkeren in de warme en geciviliseerde omhelzing van de Nederlandse maatschappij.
Lekker profiteren van alle vrijheden en voorzieningen in een samenleving waar je zo'n hekel aan hebt. We hopen van harte dat de rechters en beleidsmakers niet zwichten voor dit toneeltranen en deze baarmoeder van de extremisten op het vliegtuig zet richting de Islamitische puinhoop van een Talibaans Afghanistan. Sadaf maakte tenslotte al duidelijk waar haar loyaliteit ligt, dus we wensen haar veel plezier in de woestijn.
https://www.geenstijl.nl/5169595/enkeltje-afghanistan/ |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 13, 2023 14:29 |
|
|
|
Helemaal mee eens. Deze dames hebben gekozen, en het is gewoon een kwestie van het Nederlandse paspoort intrekken en hen veel succes wensen in de nieuwe maatschappij die zij als de hunne hebben verkozen. Ook alle rechten op uitkeringen en wat dies meer zij vervallen verklaren. Het enige wat we dan als Staat der Nederlanden nog willen bekostigen, is hun ticket naar het land van herkomst of het land waar zij zelf voor hebben gekozen destijds. Klaar. |
|
_________________ Fatsoen moet je doen |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2023 9:14 |
|
|
|
Royy schreef: | Lid zijn van 2 clubs kan niet. |
Cliff schreef: | Zegt iemand die dan weer VVD, dan weer JA21 stemt. |
Royy schreef: | Als ik een VVD-lid zou zijn met een actieve functie voor die partij zou je een punt hebben. |
Kijk, dit maakt de discussie zo lastig. De hele tijd wordt de definitie aangepast. Je sprak specifiek zijn over 'Lid zijn van 2 clubs kan niet.'. Eén argument verder is het ineens 'lid met actieve functie'.
't Is net als bij Tedje: de hele tijd verandert de definitie. Dan zijn het weer kamerleden, dan weer overheidsbanen, dan weer iedereen, etc.
Bij jou Royy dus ook: lid van 2 clubs kan blijkbaar prima, doe je zelf ook. Maar dan wordt het ineens 'lid met actieve functie', wat dat ook zijn moge...
Overigens kun je in Nederland gewoon lid zijn van meerdere politieke partijen, ook 'lid met actieve functie'. Geen enkele wet die dat blokkeert. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2023 11:56 |
|
|
|
Loetje schreef: | Terreurtranen: Viervoudig IS-vrouw Sadaf wil comfortabel leven in Nederland. |
Ach, als ze haar straf heeft uitgezeten mag ze de politiek in. Ze heeft immers een Nederlands paspoort. Ze kan dus gemakkelijk met de volgende 2e Kamerverkiezingen meedoen.
Overigens, wat doet dat in deze topic? Er is toch een topic over de IS-vrouwen?
Goed, back on topic:
Die meneer van die Rotterdamse voetbalclub verrekt het nog steeds om dat bandje om te doen. Hij is wel tegen discriminatie en racisme, want dat komt in zijn kraam goed van pas.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/weigering-kokcu-voor-onelove-band-geen-probleem-voor-vvcs-belangrijkste-is-dat-hij-actie-steunt~a5095a416/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
De Roze Kameraden, de lhbti-supportersgroep van Feyenoord, vindt dat Kökçü met zijn weigering ‘een mooi gebaar en signaal teniet doet’. “We zijn zwaar teleurgesteld. Het lijkt alsof hij het wiel opnieuw gaat uitvinden, dat is niet de bedoeling”, zegt voorzitter Paul van Dorst over eigen plannen van Feyenoord om alsnog de actie te kunnen steunen.
Van Dorst zegt sinds de vorige acties een aantal maal geprobeerd te hebben in contact te komen met Kökçü, maar dat dat elke keer niet gelukt is. ,,We krijgen geen mogelijkheid om het erover te hebben. Terwijl het wel belangrijk is om als club naar buiten te treden dat je tegen discriminatie bent. Het is of het een, of het ander. Zo staan wij er ook in, hij steunt de actie niet.”
Nee natuurlijk krijgen ze geen contact met die man. Hij mag dan wel niet de snuggerste zijn, maar hij snapt ook wel dat hij binnen 30 seconden helemaal vast geluld zal gaan worden.
Ik ben voor het overhoop schoffelen van deze achterlijke religie. Kunnen we daar geen bandje voor maken? |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2023 12:01 |
|
|
|
Cliff schreef: | 't Is net als bij Tedje: de hele tijd verandert de definitie. Dan zijn het weer kamerleden, dan weer overheidsbanen, dan weer iedereen, etc. |
Wij veranderen helemaal niet de definitie. Jij haalt er steeds irrelevante losse flodders bij die steeds ontzenuwd moeten worden. .
Zoals deze: Quote: | Zegt iemand die dan weer VVD, dan weer JA21 stemt. |
Totaal niet relevant en een argument dat zo krom is als een hoepel.
Bij iedere verkiezing mag de kiezer op een andere partij stemmen. Dat is nou juist het punt bij verkiezingen.
Maar.... je kunt niet op twee partijen stemmen, je mag maar één hokje rood kleuren.
Quote: | Overigens kun je in Nederland gewoon lid zijn van meerdere politieke partijen, ook 'lid met actieve functie'. Geen enkele wet die dat blokkeert. |
Tuuttuut! Er zijn politieke partijen die het hun politici niet toestaan om lid te zijn van meerdere partijen. Vraag het maar aan Job. Die moest de statuten halsoverkop proberen aan te passen toen hij (als lid van de PvdA) onlangs ook lid van GL wilde worden.
De burger op straat mag echter lid zijn van wel 5 partijen,. Dat is dus net als met dubbele paspoort waar we heir de hele tijd over hebben; je mag gerust een gewone baan hebben, maar je kunt niet politicus worden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2023 12:52 |
|
|
|
Ja ik zag m toevallig in het Journaal. Wat een tjappie joh, die denkt dat de band "ergens anders voor staat". Ik vind dat Feyenoord m moet schorsen. |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2023 13:34 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Wij veranderen helemaal niet de definitie. |
Leugen: ik heb je vele definities genoemd. Inmiddels lijk je je toegespitst te hebben op kamerleden, maar ik weet bijna zeker dat politie en justitie voor jou ook eronder valt. Maar goed, zoals gezegd: je past je definitie voortdurend aan, vaak als je een tegenargument krijgt.
Quote: | Jij haalt er steeds irrelevante losse flodders bij die steeds ontzenuwd moeten worden. |
Het zijn geen losse flodders. Jij noemt tegenargumenten graag losse flodders omdat je er dan verder niet op hoeft in te gaan.
Quote: | Totaal niet relevant en een argument dat zo krom is als een hoepel. |
Dit is geen inhoudelijk argument Tedje en bewijst alleen maar dat je op inhoudt afhaakt.
Quote: | Bij iedere verkiezing mag de kiezer op een andere partij stemmen. Dat is nou juist het punt bij verkiezingen. Maar.... je kunt niet op twee partijen stemmen, je mag maar één hokje rood kleuren. |
Royy heeft het niet over verkiezingen maar over lidmaatschap van een club. Ik neem aan dat je het verschil kent.
Quote: | Tuuttuut! Er zijn politieke partijen die het hun politici niet toestaan om lid te zijn van meerdere partijen. Vraag het maar aan Job. Die moest de statuten halsoverkop proberen aan te passen toen hij (als lid van de PvdA) onlangs ook lid van GL wilde worden. |
Zoals ik zei: er zijn geen wetten die zoiets verhinderen.
Quote: | De burger op straat mag echter lid zijn van wel 5 partijen,. Dat is dus net als met dubbele paspoort waar we heir de hele tijd over hebben; je mag gerust een gewone baan hebben, maar je kunt niet politicus worden. |
Ah, nu is het weer politicus... |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 14, 2023 14:35 |
|
|
|
Cliff schreef: | Leugen: ik heb je vele definities genoemd. Inmiddels lijk je je toegespitst te hebben op kamerleden, maar ik weet bijna zeker dat politie en justitie voor jou ook eronder valt. Maar goed, zoals gezegd: je past je definitie voortdurend aan, vaak als je een tegenargument krijgt. |
Leugen? Welke leugen? Wijs me die verschillende definities dan eens aan.
Quote: | Het zijn geen losse flodders. Jij noemt tegenargumenten graag losse flodders omdat je er dan verder niet op hoeft in te gaan. |
Zie mijn laatste antwoord waar ik jouw losse flodders allemaal ontzenuwd heb,
Quote: | Dit is geen inhoudelijk argument Tedje en bewijst alleen maar dat je op inhoudt afhaakt. |
Wat is geen inhoudelijk argument?
Jouw tegenargument dat Royy een keer VVD en een keer JA21 had gestemd sloeg helemaal nergens op en dat heb ik ruimschoot beargumenteerd. Dat jij mijn argument handig buiten de quote laat, ligt niet aan mij. Maar je kunt het nalezen, het staat er nog steeds.
Quote: | Royy heeft het niet over verkiezingen maar over lidmaatschap van een club. Ik neem aan dat je het verschil kent. |
Huh? Jij had het over verkiezingen!
Quote: | Zoals ik zei: er zijn geen wetten die zoiets verhinderen. |
Niemand beweert dat er een wet is die dat verbiedt. Er zijn wel staturen van politieke partijen die dat verbieden en precies daar hadden we het over.
Quote: | Ah, nu is het weer politicus... |
Tjonge! Wat een slap gewauwel ben je toch aan het verkopen! |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2023 9:56 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Leugen? Welke leugen? Wijs me die verschillende definities dan eens aan. |
Al gedaan. Je had het over overheidsbanen, politie, justitie, kamerleden, politci, etc. etc. etc. Iedere keer een andere definitie.
Quote: | Zie mijn laatste antwoord waar ik jouw losse flodders allemaal ontzenuwd heb |
Wat een slap gewauwel ben je toch aan het verkopen!
Quote: | Jouw tegenargument dat Royy een keer VVD en een keer JA21 had gestemd sloeg helemaal nergens op |
Quote: | Huh? Jij had het over verkiezingen! |
Quote: | Niemand beweert dat er een wet is die dat verbiedt. Er zijn wel staturen van politieke partijen die dat verbieden en precies daar hadden we het over. |
Laat maar zien die statuten. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2023 13:12 |
|
|
|
Royy schreef: |
Ja ik zag m toevallig in het Journaal. Wat een tjappie joh, die denkt dat de band "ergens anders voor staat". Ik vind dat Feyenoord m moet schorsen. |
Want? Je mag toch zelf bepalen of je meedoet aan campagnes? |
|
_________________ Als je kerngezond en oersterk bent...overleef je dat prikje ook wel. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2023 13:27 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Loetje schreef: | Terreurtranen: Viervoudig IS-vrouw Sadaf wil comfortabel leven in Nederland. |
Ach, als ze haar straf heeft uitgezeten mag ze de politiek in. Ze heeft immers een Nederlands paspoort. Ze kan dus gemakkelijk met de volgende 2e Kamerverkiezingen meedoen.
Overigens, wat doet dat in deze topic? Er is toch een topic over de IS-vrouwen?
Goed, back on topic:
Die meneer van die Rotterdamse voetbalclub verrekt het nog steeds om dat bandje om te doen. Hij is wel tegen discriminatie en racisme, want dat komt in zijn kraam goed van pas.
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/weigering-kokcu-voor-onelove-band-geen-probleem-voor-vvcs-belangrijkste-is-dat-hij-actie-steunt~a5095a416/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.nl%2F
De Roze Kameraden, de lhbti-supportersgroep van Feyenoord, vindt dat Kökçü met zijn weigering ‘een mooi gebaar en signaal teniet doet’. “We zijn zwaar teleurgesteld. Het lijkt alsof hij het wiel opnieuw gaat uitvinden, dat is niet de bedoeling”, zegt voorzitter Paul van Dorst over eigen plannen van Feyenoord om alsnog de actie te kunnen steunen.
Van Dorst zegt sinds de vorige acties een aantal maal geprobeerd te hebben in contact te komen met Kökçü, maar dat dat elke keer niet gelukt is. ,,We krijgen geen mogelijkheid om het erover te hebben. Terwijl het wel belangrijk is om als club naar buiten te treden dat je tegen discriminatie bent. Het is of het een, of het ander. Zo staan wij er ook in, hij steunt de actie niet.”
Nee natuurlijk krijgen ze geen contact met die man. Hij mag dan wel niet de snuggerste zijn, maar hij snapt ook wel dat hij binnen 30 seconden helemaal vast geluld zal gaan worden.
Ik ben voor het overhoop schoffelen van deze achterlijke religie. Kunnen we daar geen bandje voor maken? |
Ik ben vooral voor de vrijheid van meningsuiting. Je bepaalt bovendien zelf waar jij je wel of niet voor wil inzetten.
Wat de supportersgroepen daar van vinden boeit geen drol en is irrelevant.
Verder heeft Kökçü aangegeven tegen discriminatie te zijn dus prima zo. Je hoeft niet per doelgroep nog apart wat te organiseren.
Wat mij betreft mag het afgelopen zijn met regenboogbandjes en allerlei flauwekul. Je moet acceptatie niet willen opleggen maar gaan voor normalisatie. Dat doe je niet door te flaneren met latexregenboogonderbroeken op een rubberen boot in de grachten van Amsterdam in het bijzijn van kinderen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Mrt 15, 2023 17:59 |
|
|
|
Cliox schreef: |
Want? Je mag toch zelf bepalen of je meedoet aan campagnes? |
Klopt, maar dat is vrij simpel op te lossen. Feyenoord maakt die band op die dag onderdeel van de bedrijfskleding.
Quote: | Wat mij betreft mag het afgelopen zijn met regenboogbandjes en allerlei flauwekul. Je moet acceptatie niet willen opleggen maar gaan voor normalisatie. Dat doe je niet door te flaneren met latexregenboogonderbroeken op een rubberen boot in de grachten van Amsterdam in het bijzijn van kinderen. |
Dat heeft hier natuurlijk totaal niks mee te maken en is een totaal andere discussie. Maar je geeft hier een beetje je echte standpunt prijs. De kleurtjes die op dat bandje staan zijn overigens niet eens de regenboog oid, de associatie met de regenboogvlag slaat echt nergens op, tenzij je vindt dat het logo van de Olympische Spelen ook teveel kleurtjes heeft... |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 10:21 |
|
|
|
Cliff schreef: | Je had het over overheidsbanen, politie, justitie, kamerleden, politci, etc. etc. etc. Iedere keer een andere definitie. |
Last van een slecht geheugen? Ik heb steeds gezegd dat het in principe overheidsbanen betreft, maar dat dit wel nader zou moeten worden bekeken welke dat precies moeten zijn.
Heel erg slap van je om de hele tijd te roepen dat ik lieg.
Quote: | Laat maar zien die statuten. |
Zoek er zelf maar naar. Het was een paar weken geleden groot in het nieuws n.a.v. Klaver die lid van de PvdA werd en Cohen die lid van GL werd, waarvoor de statuten moesten worden aangepast.
. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 10:31 |
|
|
|
Cliox schreef: | Ik ben vooral voor de vrijheid van meningsuiting. Je bepaalt bovendien zelf waar jij je wel of niet voor wil inzetten.
Wat de supportersgroepen daar van vinden boeit geen drol en is irrelevant. |
Een (deze) supportersgroep is niet relevant? Laat me niet lachen! Waarom dacht je dat Feyenboord specifiek een supportersgroep heeft die de Roze Kameraden heet?
Quote: | Verder heeft Kökçü aangegeven tegen discriminatie te zijn dus prima zo. Je hoeft niet per doelgroep nog apart wat te organiseren.
Wat mij betreft mag het afgelopen zijn met regenboogbandjes en allerlei flauwekul. Je moet acceptatie niet willen opleggen maar gaan voor normalisatie. Dat doe je niet door te flaneren met latexregenboogonderbroeken op een rubberen boot in de grachten van Amsterdam in het bijzijn van kinderen. |
Ja en? Ik ben voor de vrijheid van liefde, ongeacht welke geslacht, maar ik ben tegen die achterlijke optocht van bootjes in Amsterdam.
En wat meneer Kökcü betreft: als je tegen discriminatie en racisme, maar ook tegen homofilie bent dan ben je een grote hypocriet.
En ja, hij is tegen homofilie omdat hij dat niet n met zijn religie kan verenigen.
Royy schreef: | Dat heeft hier natuurlijk totaal niks mee te maken en is een totaal andere discussie. Maar je geeft hier een beetje je echte standpunt prijs. De kleurtjes die op dat bandje staan zijn overigens niet eens de regenboog oid, de associatie met de regenboogvlag slaat echt nergens op, tenzij je vindt dat het logo van de Olympische Spelen ook teveel kleurtjes heeft... |
Precies, Royy! |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 12:34 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: |
Een (deze) supportersgroep is niet relevant? Laat me niet lachen! Waarom dacht je dat Feyenboord specifiek een supportersgroep heeft die de Roze Kameraden heet? |
Geen één supportersgroep is voldoende relevant om te bepalen waar een individu voor moet staan.
Dat bepaalt het individu zelf.
Quote: | Ja en? Ik ben voor de vrijheid van liefde, ongeacht welke geslacht, maar ik ben tegen die achterlijke optocht van bootjes in Amsterdam. |
Dan zitten we op één lijn. Als we die lijn doortrekken en homoseksualiteit normaliseren moeten we stoppen met supportersgroepen voor LHBTI. Daarmee maak je positief onderscheid tussen groepen mensen.
Quote: | En wat meneer Kökcü betreft: als je tegen discriminatie en racisme, maar ook tegen homofilie bent dan ben je een grote hypocriet.
En ja, hij is tegen homofilie omdat hij dat niet n met zijn religie kan verenigen. |
Dat is jouw opvatting. Kökcü heeft uitgesproken dat hij niet tegen homofilie, hij wil alleen niet als uithangbord fungeren. Dat is zijn goedrecht. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 12:35 |
|
|
|
Tedje van Es schreef: | Last van een slecht geheugen? |
Nee, mijn geheugen is prima. Ik heb geen zin om jouw gezwalk van definities na te gaan zoeken, ze zijn voor iedereen zichtbaar.
Quote: | Ik heb steeds gezegd dat het in principe overheidsbanen betreft, maar dat dit wel nader zou moeten worden bekeken welke dat precies moeten zijn. |
Ah, nu zijn het toch weer alle overheidsbanen. 'in principe' en 'nader te bekijken' bewijst eigenlijk al dat je het niet wilt definiëren.
Quote: | Heel erg slap van je om de hele tijd te roepen dat ik lieg. |
Ja, als jij iedere keer iets anders roept loop je wel dat risico.
Quote: | Zoek er zelf maar naar. Het was een paar weken geleden groot in het nieuws n.a.v. Klaver die lid van de PvdA werd en Cohen die lid van GL werd, waarvoor de statuten moesten worden aangepast. |
Die zijn dus aangepast en nu speelt het niet meer. Helder. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 14:03 |
|
|
|
Royy schreef: | Klopt, maar dat is vrij simpel op te lossen. Feyenoord maakt die band op die dag onderdeel van de bedrijfskleding. |
Dwang vind ik de slechtste manier om je doel te bereiken.
Quote: | Dat heeft hier natuurlijk totaal niks mee te maken en is een totaal andere discussie. Maar je geeft hier een beetje je echte standpunt prijs. De kleurtjes die op dat bandje staan zijn overigens niet eens de regenboog oid, de associatie met de regenboogvlag slaat echt nergens op, tenzij je vindt dat het logo van de Olympische Spelen ook teveel kleurtjes heeft... |
Dan snap ik niet waarom de Roze Kameraden zich zo druk over maken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 14:22 |
|
|
|
Cliox schreef: | Royy schreef: | Cliox schreef: |
Dat is jouw opvatting. Kökcü heeft uitgesproken dat hij niet tegen homofilie, hij wil alleen niet als uithangbord fungeren. Dat is zijn goedrecht. |
T zit in zijn hoofd dat dit over homofilie gaat. Kokcu heeft te luisteren en zich te gedragen, anders kan ie oprotten (heeft vast wel een dubbel paspoort...). |
Kökcü is een voetballer en moet vooral doelpunten scoren. |
Het valt me op dat sporters, in welke discipline dan ook, opeens zonder enig probleem binnen enkele maanden de Nederlandse nationaliteit lijken te kunnen krijgen (alsof je het bij een pakje boter krijgt), puur omdat ze dan voor Nederland kunnen uitkomen, en hebben ze volgend jaar een contract in Spanje of Engeland, dan zijn ze opeens Spanjaard of Engelsman. Alsof nationaliteit iets is dat een soort wegwerppapiertje is dat je eventjes ophaalt als het je op dat moment goed uitkomt, maar verder zegt het niks. Wat een inflatie van wat het betekent je verbonden te voelen met een land, daadwerkelijk verbonden, niet uit opportuun gewin. |
|
_________________ Fatsoen moet je doen |
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 16, 2023 15:12 |
|
|
|
Cliff schreef: | Nee, mijn geheugen is prima. Ik heb geen zin om jouw gezwalk van definities na te gaan zoeken, ze zijn voor iedereen zichtbaar. |
Als hier iemand zwalkt dan ben jij het wel.
En ik zou toch eens mijn geheugen laten controleren als ik jou was. Je lijdt aan selectief geheugenverlies
Quote: | Ah, nu zijn het toch weer alle overheidsbanen. 'in principe' en 'nader te bekijken' bewijst eigenlijk al dat je het niet wilt definiëren. |
Nee, niet nu weer, dat heb ik weken geleden al gezegd.
Quote: | Ja, als jij iedere keer iets anders roept loop je wel dat risico. |
Ik roep niet iedere keer iets anders. Jij kunt niet lezen.
Quote: | Die zijn dus aangepast en nu speelt het niet meer. Helder. |
Dus: het mocht eerst niet,. Wie zat hier te orakelen dat hij het niet geloofde? Juist ja, jij! |
|
|
|
|
|
|