Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Links Liberale totalitaire eis jegens On-gehoord Nederland.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Links Liberale totalitaire eis jegens On-gehoord Nederland.
BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2022 16:08 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Alle laffe karakterloze TV prominenten en afhankelijken van de staatsruif laten zich weer horen.
Op de achtergrond spelen politieke partijen en hun mediabaasjes een sturende rol.

De laatste 40 jaar worden die functies vooral ingevuld door uitgeselecteerde gehersenspoelde gekkies,
Het is het soort uitschot dat naar de top van vuil water stijgt om elkaar in een bulb blubber geld
en baantjes toe te werpen.

https://www.telegraaf.nl/video/945386341/britt-dekker-fel-tekeer-in-talkshow-kun-je-niet-zeggen

Daarboven staat een andere prominent geplaatste ''Uber-racist'' (laten we hem maar gewoon ontmaskeren) die zichzelf
verschuilt achter de naam ''Nationaal coordinator tegen racisme'', Rabin Baldewsingh, een Surinaamse
Hindoestaanse Raspoetin die vanuit de Amsterdamse radicale bestuurlijke zelfhaatkerk omhoog geduwd is...
Zijn zus doet hetzelfde in de Volkskrant, het schijnt een full-time familienetwerkje te zijn.

Zijn racistische, dus qua ras inconsequent redenerende, wijze van redeneren kan ik eenvoudig aantonen...
Zo bestempeld deze Hindoestaan ( 16% daarvan is overigens Moslim) vanuit zijn functie
al jarenlang zonder reserve de Nederlandse politie als ''structureel racistisch'' .

Daarbij voelt hij zich niet genoodzaakt dit racisme bij bijvoorbeeld minimaal 51 % van die witte politiebeambten aan te tonen...

Enkele ''gevallen'' (van die honderdduizenden ambtenaren en hun miljoenen dagelijkse contactmomenten)
zijn voldoende voor grote racisme-beschuldigingen.
Alle valse media, NPO voorop, geven hem, vooral kritiekloos, ruim baan.

Als er een blanke agent ver weg in de VS een hand uitsteekt naar een zwarte man met een strafblad dan staat de familie
Baldewsingh klaar om te spreken over structureel alomtegenwoordig Westers racisme onder witte mannen (en vrouwen natuurlijk)..
Deze rigide houding jegens een ander ras zagen we eerder bij een welbespraakt mannetje genaamd Adolf Hitler.

Hoe inconsequent is het wanneer deze zelfde Rabin Baldewsingh nu Ongehoord Nederland van racisme beschuldigd
en hen volgens een totalitair discreet alle zendtijd wil ontnemen...
Ook de Groen Links zelfhaatkerk heeft de telefoon gepakt om zogenaamd ''massaal'' te ''klagen''

Ongehoord Nederland (de witte variant die wakker geworden is) heeft namelijk zaak gemaakt van de vele
You tube filmjes waarin Marokaanse, Turkse en Antilliaanse jongeren trots laten zien dat ze groepsgewijs
onschuldige witte passanten half dood slaan.

Ook kan men feitelijke betogen dat dezelfde allochtone groepen abnormaal vaak betrokken zijn
bij vaak gruwelijke hardhandige overvallen op witte Nederlanders, thuis, op hun bedrijf of op straat.

Een wetenschapper in de Telegraaf -antropoloog Hans Werdmolder- schrijft (30 jaar onderzoek!) dat Marokkanen dit geweld
rationaliseren vanuit de Islam (witte mensen zijn decadenten en ongelovigen en mag je aanvallen).

Nu opeens een wakkere witte omroep (hoewel meerdere kleuren erin voorkomen) structureel
(veel structurele dan die enkele agenten) getint en zwarte, op ras geselecteerd'' geweld aan
de orde brengt en dit aantoont met beelden moet dit lastige thema verboden en zelfs bestraft worden...

De enige gevaarlijke racist in kwestie is dus Rabin Baldewsingh en de hele links elitaire walgelijke groep, incl. met name
Mark Rutte, erom heen die op basis van ras hun oordelen bijstellen...

Ervaringen en werkelijkheden met groepen immigranten die hun ziel ten diepste heeft geraakt, ernstige
lichamelijke letsels veroorzaakt en levens verwoest mogen immers nu niet door ontwaakte witte mensen
aan de oppervlakte worden gebracht.

Dat is een totalitaire links liberale orde waarvan de NPO kopstuk is die ieder die echte liberaal is zou
moeten verafschuwen.

Structurele gewelddadigheden en misdrijven vol van gruwelijk (zelfs onnodig) van Marokkaanse of Antilliaanse
origine, bij voorkeur jegens witte Nederlanders... zoals we al jarenlang bij Opsporing Verzocht mochten vaststellen..
De cijfers liegen er niet om.. de wetenschap ontkend het niet (hoewel neutrale onderzoeken vaak geen financiering krijgen),.

Opvallend is dat TV prominenten (evenals enkele maanden geleden) zeer zware beschuldigingen van racisme uiten jegens
Ongehoord Nederland zonder inhoudelijk materiaal te tonen of deze inhoudelijk te bespreken..
Kortom zonder met zware bewijzen of minstens zware argumenten te komen... Zoiets noemen we ''volgers'' gedrag ofwel demonisering.!!!

https://www.telegraaf.nl/video/945386341/britt-dekker-fel-tekeer-in-talkshow-kun-je-niet-zeggen

Op dezelfde wijze werd Pim Fortuijn avond aan avond door diezelfde NPO kritiekloos zonder inhoudelijke bewijsvoering
als Nazi geportretteerd.. de figuren die daar toen het hardst aan meededen werden na de moord op Pim Fortuijn allemaal
rijkelijk met omroep en politieke baantjes beloont...

De daarna ''toen besloot ik mij bewust tot de Islam te bekeren'' bekeerde Khalid (van Khalid & Sofie) is er daar eentje van
, zijn zelfverheerlijking en gespeelde naieve onschuld is geen grap maar een uiting van diens tribale cultuur...
Een cultuur waar voor waarheid, schuldgevoelens of zelfkritiek geen plaats is.

Het gaat om de hetze, de demonisering, inhoud wordt gemeden, want ze hebben geen poot om op te staan.

Ozul, (die voortdurende gruwelijke misdaden Turkije down-played), Britt Dekker (kan als blondje zomaar haar inkomsten verliezen) ,
Jinek (Joods Oost Europese, Amerikaanse kwade spil in het web van demoniering, dus iedere avond prime time op TV)..
allen zijn schuldig aan medewerking aan deze hetze en de roep om censuur.

Allen (lange lijst) dienen de machtige neo liberale geldschieters en verwoorden kritiekloos de haat jegens Nederanders.
Vooral jegens witte Nederlanders die heel andere ervaringen hebben met de massa-immigratie.
Een immigratie die ons land steeds verder justitieel verlamt, arbeiders verder verarmd en machteloos maakt
en de gewone belastingbetaler structureel leegzuigt (tenzij men GEO is).

Nu moeten ze alleen nog even de ontwaakte Nederlanders mentaal verlammen, monddood maken en een spreekverbod geven...

Zo totalitair is ons overgenomen landje dankzij de politiek georganiseerde OMVOLKING inmiddels...

Kom me niet aan met valse referenties aan de Nazi's i.v.m. het woordje ''omvolking''...

Bij het door links liberale kliek toegejuichte begrip ''Woke'' kan men tevens een links leggen naar ''Duitsland Ontwaakt''
onder de Nazi's...

Dus is er gewoon spraken van georganiseerde ''omvolking'' van onze arme landje... door lieden met een
vuile agenda en valse argumenten die zonder schaamte naar censuur grijpen om hun leugens overeind te houden.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Za Sep 17, 2022 19:10, in totaal 4 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2022 16:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Heeft iemand een link naar het fragment waar zoveel over te doen is? Lijkt overal geweerd te worden, wat ik al slecht vind. Op die manier kan je zelfs een eigen afkerende mening niet meer vormen.

BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2022 17:27 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Heeft iemand een link naar het fragment waar zoveel over te doen is?

Googel 'Uitzending gemist' en kijk naar Ongehoord Nieuws Do 15 sep 12:20.

BerichtGeplaatst: Za Sep 17, 2022 18:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gekeken. Prima programma. Waarom mag dit niet?

Al jaren wordt er gewezen op racisme door blanken, en dat mag ook gewoon gezegd worden. Als blanken vanuit een huidskleur motief geweld plegen op donkere mensen dan mag dat absoluut bij de NOS in het journaal.

Waarom zou je de andere kant niet mogen belichten?

Ik geloof trouwens dat er ook een racistische component zit in Marokkaanse straatterreur. Het speelt wel degelijk een rol of ik als blanke langs een groep Marokkanen loop of als een andere Marokkaan dat doet.

Ik zag trouwens daarna ook een prima item over Oekraïne. En ik snap ook waarom die omroep dus monddood gemaakt moet worden.

Paul Cliteur is gewoon ook iemand met kennis en kunde.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2022 10:22 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:

Voor mij mag het zeker wel. Ik vind ook niet dat de NPO een boete moet opleggen. Ongehoord Nieuws heeft al eerder een belachelijke boete gekregen omdat ze het woord 'omvolking' gebruikt hadden.

Als de rechter beoordeelt dat iets racistisch is en een boete oplegt, prima. Maar als de NPO zèlf gaat bepalen wat je wel of niet mag zeggen, dan is dat CENSUUR.

Neemt niet weg dat het item nogal klungelig gebracht werd. Het schijnt inderdaad zo te zijn, dat zwarten blanken in elkaar slaan puur en alleen om provocerende filmpjes te maken. Maar zoals dat hier gebracht werd, is daar geen enkel verband mee te leggen, net zoals de wappie filmpjes van 'politieagenten die demonstranten zo maar in elkaar slaan'. Van de filmpjes die getoond werden is niet aangetoond dat het om racisme gaat, het kan ook gewoon een ruzie zijn tussen drugsdealers of zo.

Maar het allerdomste was wel Raisa Blommestijn, door het woord 'neger' te gebruiken. Je weet dat daar narigheid van komt. De tijd dat Herman Finkers het spelletje 'geen jager, geen neger' kon aankondigen is definitief voorbij.

Laatst aangepast door Moppersmurf op Zo Sep 18, 2022 12:16, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2022 11:18 Plaats reactie Reageer met quote
Pejeka
Gast

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:

Voor mij mag het zeker wel. Ik vind ook niet dat de NPO een boete moet opleggen. Ongehoord Nieuws heeft al eerder een belachelijke boete gekregen omdat ze het woord 'omvolking' gebruikt hadden.

Als de rechter beoordeelt dat iets racistisch is en een boete oplegt, prima. Maar als de NPO zèlf gaat bepalen wat je wel of niet mag zeggen, dan is dat CENSUUR.

Neemt niet weg dat het item nogal klungelig gebracht werd. Het schijnt inderdaad zo te zijn, dat zwarten blanken in elkaar slaan puur en alleen om provocerende filmpjes te maken. Maar zoals dat hier gebracht werd, is daar geen enkel verband mee te leggen, net zoals de wappie filmpjes van 'politieagenten die demonstranten zo maar in elkaar slaan'. Van de filmpjes die getoond werden is niet aangetoond dat het om racisme gaat, het kan ook gewoon een ruzie zijn tussen drugsdealers of zo.

Maat het allerdomste was wel Raisa Blommestijn, door het woord 'neger' te gebruiken. Je weet dat daar narigheid van komt. De tijd dat Herman Finkers het spelletje 'geen jager, geen neger' kon aankondigen is definitief voorbij.

Mijn wijze oma placht te zeggen: je kan een drol een gebakje noemen, maar hij blijft stinken. De achterliggende gedachte van deze uitspraak was: hoe je iets ook noemt, het blijft wat het is. Dus voordat iemand ook maar op het idee komt dat mijn familie een persoon met een donkere huidskleur met een drol vergeleek: nee dus.

In mijn jonge jaren waren mensen met een donkere huidskleur een zeldzaamheid, en ja, die noemde je een neger. Zat verder helemaal geen oordeel of annotatie aan vast. Dat die term in Amerika een bepaalde beladenheid heeft, zal best zijn, maar dat geldt toch niet voor Europa? Of zijn Amerikaanse standaarden tegenwoordig ook geldend in ons land?
BerichtGeplaatst: Zo Sep 18, 2022 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Pejeka schreef:
In mijn jonge jaren waren mensen met een donkere huidskleur een zeldzaamheid, en ja, die noemde je een neger.

En nu moet je zo iemand een 'zwarte' noemen. Terwijl 'neger' een vertaling is van het Spaanse 'negro', wat ook letterlijk 'zwart' betekent. Dus wat is het probleem? Ik denk ook dat 'neger' en 'blanke' veel minder polariserend werkt dan mensen 'zwart' of 'wit' te noemen. Frank Boeijen zong het lang geleden al: "denk niet wit, denk niet zwart, denk niet zwart-wit". En wat doet de linkse deugbrigade? Zwart-wit denken, want 'neger' en 'blanke' mogen niet meer.

Nee, dan liever dat woordje 'zwart'. We hebben zelfs een Omroep Zwart. Terwijl alles waar 'zwart' in voorkomt negatieve associaties heeft: zwart geld, het zwarte schaap in de familie, zwarte zaterdag, een zwarte bladzijde in de geschiedenis, en ga zo maar door. Die uitdrukkingen moeten we in het kader van de Nieuwspraak dan ook maar verbieden.

Schiet lekker op met die woke-deugbrigade.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 19, 2022 19:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Cliff schreef:

Maar het allerdomste was wel Raisa Blommestijn, door het woord 'neger' te gebruiken. Je weet dat daar narigheid van komt. De tijd dat Herman Finkers het spelletje 'geen jager, geen neger' kon aankondigen is definitief voorbij.

Chris Klomp legt prima uit waarom ON op de vingers is getikt en waarom we niet rouwig hoeven zijn als het van de buis verdwijnt.

Lees: https://chrisklomp.nl/moet-ongehoord-nederland-van-de-buis/

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2022 11:03 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliox schreef:
Chris Klomp legt prima uit waarom ON op de vingers is getikt en waarom we niet rouwig hoeven zijn als het van de buis verdwijnt.

Lees: https://chrisklomp.nl/moet-ongehoord-nederland-van-de-buis/

Uit dit artikel:

De NPO vraagt het Commissariaat voor de Media om zich uit te spreken op basis van artikel 2.88 lid 5 in de Mediawet. Daarin staat dat een publieke media-instelling passende maatregelen neemt om te voorkomen dat het aanbod van mediadiensten aanzet tot geweld of haat tegen een groep of lid van een groep.

Prima. Dan laat je dus de rechter beoordelen of het hier gaat om 'aanzet tot geweld of haat' of dat dit vrijheid van meningsuiting is. Als het Commissariaat voor de Media ZELF op de stoel van de rechter gaat zitten is dat gewoon CENSUUR. Alles wat niet strookt met het linkse NPO-deugen kunnen ze dan weg censureren.

Het 'nieuws-item' van Ongehoord Nieuws was belabberde journalistiek. Of liever: het was GEEN journalistiek. Maar om daar nu zo hysterisch over te doen? Gelukkig was er toch nog één nieuwsbron die niet hysterisch was en gewoon de feiten benoemde:

https://www.nu.nl/media/6224648/geen-bewijs-voor-antiwit-racisme-in-beelden-die-ongehoord-nederland-toonde.html

Uit dit artikel:

Verbetering: In een eerdere versie van dit bericht meldden we dat de geweldsincidenten níét racistisch waren. Maar strikt genomen klopt dat niet. De conclusie van Pointer was namelijk dat er bij geen enkel incident bewijs voor racisme gevonden is. In theorie zou het geweld dus racistisch kúnnen zijn. We hebben het bericht daarom genuanceerd.

Zo kan het dus ook.

BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2022 13:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Een goede graadmeter om te kijken of iets racistisch is, is het omdraaien van het beweerde.

Stel dat Omroep Zwart een paar beelden had laten zien van blanken die het gemunt hebben op donkere mensen, zou men dan ook zo verontwaardigd zijn? Antwoord is natuurlijk NEE.

Ik denk zelf overigens dat er wel degelijk racistisch geweld is, en dat dat niet per definitie altijd van blank naar gekleurd gaat. Omgekeerd is zeker ook het geval. Ik denk dat veel Marokkaanse straatcriminaliteit voortkomt uit een haat tegen Nederland en wat als Nederlands gezien wordt.

Mag zeker ook niet gezegd worden.

Verder ken ik natuurlijk tal van voorbeelden waarbij er zonder enig bewijs aannames gedaan werden op de NPO die vrij anti-Russisch waren. Dat werd verder ook niet echt met bewijzen onderbouwd, hetgeen er natuurlijk toe leidde dat mensen denken dat Rusland de Krim met militair geweld toe-eigende en dat er zelfs een oorlogsgebied was. Feit is dat er nul slachtoffers vielen en er geen strijd geleverd is. Desondanks spreekt met structureel over 'annexatie'. Zelfde met MH17, hoe vaak ik daar het woordje 'aanslag' wel niet gehoord heb op de NPO terwijl het totaal geen aanslag was. Een aanslag is doelgericht op burgers: men wil een burgerdoel raken en men wil burgerslachtoffers maken.

MH17 was een ongeluk: men wilde helemaal geen burgerdoel raken en men wilde helemaal geen burgerslachtoffers maken. Niet voor niets zagen we de separatisten/Russen zo snel mogelijk tweets verwijderen en rookgordijnen opgooien. In werkelijkheid schaamt men zich natuurlijk kapot over wat er gebeurd is, maar dat kun je pas uiten als je verantwoordelijkheid neemt. En de meeste culturen buiten Nederland doen er alles aan om verantwoordelijkheid voor eigen fouten nooit te hoeven erkennen. 't zijn net Nederlandse politici: ze kunnen het vaak niet meer herinneren.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 21, 2022 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5334770/kaag-baudet-tweede-kamer-spionage-algemene-politieke-beschouwingen

Onze totalitaire hufterige staatsleiders lopen weer eens zonder debat aan te gaan met de volksvertegenwoordiging
weg als Baudet iets tamelijk interessants zegt..

Kaag, maar ook vele andere politici lijken sinds jaar en dag de VS te vertegenwoordigen in plaats Nederlands
of zelfs maar Europa... Zelfs onder Trump ging dat gewoon door.

Oxfort, waar Kaag vandaan komt, is feitelijk een opleiding waar de Britse geheime dienst toegang toe heeft en
uit alle hoeken en gaten studenten uitkiest en verder helpt die van belang voor GB, de NATO en de VS kunnen zijn.

Ik heb er al eerder op gewezen dat de Amerikaanse overheid gericht studiebeurzen geeft aan Europese
journalisten en politici waar ze na 6 jaar van brainswashen en netwerken naar Europa terug worden gestuurd...

Denk daarbij ook aan Macron (vanuit de Rotschild bank naar Frankrijk geparachuteerd om daar de massa-immigratie
verder tot volbrenging te brengen) om maar iemand te noemen...

Evenals Kaag, Rutte, Hoekstra, Klaver of Ollogren etc... valt op dat zij geen eigen persoonlijkheid of vaderslandsliefde meer vertonen.

Het zijn ontheemden geworden in dienst van de keizer uit de VS, klaar om hun volkeren tot kassa van diezelfde VS te maken.

En met name dat laatste, daar slagen ze heel goed in.

BerichtGeplaatst: Do Sep 22, 2022 17:14 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.telegraph.co.uk/education-and-careers/2021/07/02/no-taps-shoulder-mi5-spies-really-recruited-now/

Ook in dit linkje verwijst het hoofd van MI5 naar de wervingsmethode dat "op de schouders tikken" wordt genoemd.
Hij verwijst naar recruiters, verborgen tussen Oxbridge-donoren, die geschikte kandidaten zouden selecteren uit de slimste
studenten....

Daar zitten dus ook zeer veel aankomende Nederlandse partijleden en bestuurders bij die op hun schouders getikt werden.

... het is gewenst en logisch je om die reden af te vragen in hoeverre VVD, CDA of Groen NIks, D66 van onder tot boven geinfiltreerd
zijn door de de Amerikaanse geheime dienst en de aanpalende Amerikaanse wapenindustrieelen..

Zelfs ons koningshuis studeert op Oxford,,,, en blaast vervolgens 40 jaar lang het pro-NATO deuntje van de Amerikaanse
keizer na.

Met name na 2001 is er in Europa een absurde volgzame USA kliek aan de macht gebracht... wat iedere
democraat aan het denken zou moeten zetten..

BerichtGeplaatst: Do Sep 22, 2022 18:00 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Juist Joost !

Weet je wat naast goud, zilver, edelstenen en bitcoin
ook in waarde stijgen gaat, cd's - usb-sticks met
verboden politieke video's, verboden audio blog opnamen,
verboden teksten, antieke papieren boeken tot 2014.

Hoeveel ben je bereid te betalen voor video cd
met banned video - InfoWars - over de situatie in Duitsland ?

Video's Ongehoord Nederland downloaden
en later winstgevend verkopen.

BerichtGeplaatst: Do Sep 22, 2022 21:51 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

https://www.youtube.com/watch?v=tVinPW8F4nE

Hier zie je een passende reactie van Ongehoord Nederland...

De links liberale aanvallen op basale vrijheden zijn groter en fundamentalistische dan ooit...

Het doet me enken aan de samenballing van geregiseerde laster en haat jegens zogenaamd ''rechtse'' partijen die
door een legertje aan lelijke oude links liberale mannetjes uit politiek en media bij iedere verkiezingen weer opduiken.

Ze zijn nog wel sluw genoeg hun verouderde radicale massa-immigratie wanen door op uiterlijk en domheid geselecteerde jongen
mensen op TV uit te laten spreken... Wat dat betreft kennen de wetten van een totalitaire machten en hoe deze te behouden middels
bedrog en uiterlijke reclameobjecten heel goed...

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2022 12:55 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Uitstekende artikelen van OpinieZ. Het is niet Ongehoord Nederland dat de democratie bedreigt. De democratie wordt bedreigd door de elite, die geen tegenspraak duldt en 'het plebs' wil censureren.

https://opiniez.com/2022/09/25/nobele-nrc-elite-wil-het-domme-plebs-disciplineren/maaikevancharante/?fbclid=IwAR1R8JuqLiyWqzaR_B07m0ekoftyb-k22kd89uE3H008iTXotKEY7VeSHHA

De problemen die er zijn met immigratie, stikstof, klimaat, energie mogen maar op één manier worden opgelost. Wie begint over opvang in de regio, minder of andere Natura 2000-gebieden, kernenergie en lagere energiebelastingen, plaatst zich buiten de discussie. De greep die deze luidruchtige, vooral in de Randstad woonachtige progressieve elite op het publieke debat en het maatschappelijk leven wil hebben is totaal.

https://opiniez.com/2022/09/22/deuglinks-wil-niets-minder-dan-totale-onderwerping/wouter-roorda/

OpinieZ is goed bezig !

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2022 15:09 Plaats reactie Reageer met quote
Pejeka

Moppersmurf schreef:
Uitstekende artikelen van OpinieZ. Het is niet Ongehoord Nederland dat de democratie bedreigt. De democratie wordt bedreigd door de elite, die geen tegenspraak duldt en 'het plebs' wil censureren.

https://opiniez.com/2022/09/25/nobele-nrc-elite-wil-het-domme-plebs-disciplineren/maaikevancharante/?fbclid=IwAR1R8JuqLiyWqzaR_B07m0ekoftyb-k22kd89uE3H008iTXotKEY7VeSHHA

De problemen die er zijn met immigratie, stikstof, klimaat, energie mogen maar op één manier worden opgelost. Wie begint over opvang in de regio, minder of andere Natura 2000-gebieden, kernenergie en lagere energiebelastingen, plaatst zich buiten de discussie. De greep die deze luidruchtige, vooral in de Randstad woonachtige progressieve elite op het publieke debat en het maatschappelijk leven wil hebben is totaal.

https://opiniez.com/2022/09/22/deuglinks-wil-niets-minder-dan-totale-onderwerping/wouter-roorda/

OpinieZ is goed bezig !

Mee eens.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 25, 2022 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ook mee eens.

BerichtGeplaatst: Ma Sep 26, 2022 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

100% mee eens.

In met name Duitsland lopen paralelle ontwikkelingen.

Hot op twitter, ze noemen het vreselijk vermoeden.

#Schrecklicher Verdacht

https://twitter.com/a_nnaschneider/status/1574279819310891010

Anna Schneider
@a_nnaschneider
·
4 Std.
Schrecklicher Verdacht, die deutsche Moralpolizei bringt nicht alle Menschen (der Welt, kleiner machen sie es ja nicht) dazu, links zu wählen. #Meloni

https://twitter.com/ehrenmandxexexp/status/1574332516571529216/photo/1

dxexexp@Twitch
@ehrenmandxexexp
Schrecklicher Verdacht : ist die links grüne spd verseuchte korrupte regierung am ende?
werden die menschen von den linken nebenwirkungen erlöst? wer wird noch scholzen ?
#ItalExit #WarmerWinter Putins Erfolg Nebenwirkungen Schweden Moralpolizei #Weihnachtsbeleuchtung
11:38 vorm. · 26. Sep. 2022
·Twitter Web

BerichtGeplaatst: Wo Sep 28, 2022 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Eerst veel geschreeuw van alle kanten 'hoe erg het allemaal was', nu dit slappe aftrekseltje:

https://www.nu.nl/media/6226600/omroepen-willen-geen-journalistiek-overleg-meer-met-ongehoord-nederland.html?fbclid=IwAR1CedSwdIzMzCFqbDHD0JSo4bTXzDE88RzBfVzNOYTcvOcU1YiXPkRt1X4

Daar zullen ze bij Ongehoord Nederland wel wakker van liggen! Ziezo, die zit!

Nou nee. Ongehoord Nieuws noemt zichzelf inmiddels een opinieprogramma, geen nieuwsprogramma.

En een opinieprogramma, dat is het. Als die opinie je niet bevalt kun je naar de rechter stappen. Maar dat doen de-omroepen-met-de-grote-mond niet. Ze weten dat ze kansloos zijn: het woord 'neger' en filmpjes vertonen van mensen die in elkaar geslagen worden is niet verboden.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 28, 2022 22:08 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Vandaag mijn broer uit Nederland getroffen hij vertelde mij over nieuw woord in de Dikke Van Dale.

Rutten - werkwoord - liegen, vergeten, het niet meer weten.

Leuk, want wij hebben in Duitsland eenzelfde werkwoord voor liegen, vergeten, het niet meer weten.

Scholzen

NL Rutten - D Scholzen

BerichtGeplaatst: Za Okt 15, 2022 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Gewoon hardop STRONT roepen tegen al die woke idioten op tv in de politiek, media of op straat !!
FUCK OFF jullie zieke geesten, oplichters, zombies !!

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2022 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Inmiddels is de media-linie (NPO) rondom de meer en meer Fascistische links liberale kliek bezig haar met valselijke claims opgebouwde
hetze tegen Ongehoord Nederland om te zetten in een verbod.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5342253/ongehoord-nederland-televisieprogramma-sanctie-boete-npo

We moeten er maar eens bij stilstaan dat Nederland op de rand staat een dictatuur te worden.

Wie meerstemmige media verbied, kan zich niet meer beroepen op democratische claims,
wie zwijgt kan zich ook niet meer beroepen op democratische rechten.

Hier verdwijnt alweer een D66 spindocter naar de functie van Hoofdredacteur van een Regionaal Dagblad..

En zo holt D66 naast de rechtsstaat (onthoofding vrouwe Justitia met weegschaal) ook de media
steeds verder uit...

https://www.ad.nl/den-haag/daan-bonenkamp-oud-woordvoerder-van-krikke-wordt-hoofdredacteur-van-tubantia~a2f5e50f/

BerichtGeplaatst: Zo Nov 06, 2022 15:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Enkele jaren terug werd Corona door Femke Halsema en haar fake-liberale achterbakse vriendje Rutte opgevoerd
om onwelvallige demonstraties met keiharde hand te verbieden...

Wat schets mijn verbazing dat Rutte ook nu nog demonstraties tegen hem verbied...

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1006101896/politie-grijpt-in-bij-demonstratie-op-de-dam

En dit machtszieke en geldzieke heerschap wil de wereld met grof geweld zijn libertaire fake democratie opdringen...