|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5318716/coc-limburg-pride-photo-aangifte-beklad-door-jongeren
Nu ze even iets minder aandacht krijgen zoekt de intolerante en opdringerige LHBT ideologie het in nog
extremere symboliek en beelden... Het lijken net Nazi's, Neo Liberals of ieder andere gelijkaardige club dolgedraaide obcessievelingen..
Joe Biden misbruikte ook deze vorm van perfers idealisme om evenals andere extremisten (WOKIES ed.) net die ene procent
binnen te krijgen om normale gematigde kritische mensen buiten de politiek te houden.
Hardwerkende gezinnen met kleine kinderen worden gedwongen in de publieke ruimte te staren naar
een wanstaltige LHBT aansteller wiens lul uitdagend onder zijn/haar minirok uithangt...
Een kinderlokker wordt voor zoiets opgepakt echter de Gay community heeft van Rutte cart blanche gekregen
het zo gek te maken als ze maar willen...
Dit alles moet de aandacht van de armoede in dit land afleiden... zo zal vulgaire Rutte en zijn Gay community waardoor
hij bij de VVD omgeven is denken..
Over een tijdje hangen alle busstations vol met volwassen mannen met borsten die zichzelf aftrekken en
spuitend klaarkomen.... Rutte geeft hier grote prioriteit aan...
evenals het met tientallen miljarden geld smijten naar een onnodige expres uitegelokte oorlog.
Men kan ze goed vergelijken met de gevaarlijke racistische WOKIE narcisten en ISlamisten.
Wat te denken aan de ver geidealiseerde dictator-ideologie hetende:
''MIJN DIKKE IK mag altijd direct mijn Ongeboren kindje vermoorden'' ... anders ga ik gillen, krijsen en schreeuwen...
Allemaal dik gesteund door Rutte en Kaag en GRoen Niks en PvdAlaaah (deze partij laat Grijze Wolven met de
Turkse Hitler-Groet toe binnen haar partij)...
Uiteraard van alle kanten volgestopt met geldbiljetten vanuit de overheid (Rutte/Kaag uiteraard voorop,
je weet wel ''geen geld voor de armen en mensen die klem komen te zitten'').
Al deze ideologieen kosten de elite vrij weinig, voor enkele tientallen miljoenen per jaar geef je
die clubjes subsidie en doet net of je moreel verheven bent.
Over de wijdverbreide uitbuitingspraktijken, oneerlijke woningverdeling en de lage lonen in ons land zwijgen ze de dood.
Te duur zo kwelen al die corrupte politieke clubjes en hun industrieelen en bankiers gezelschappen al snel door te rekenen.
Hun eigen mega-salarissen en hun 3e woning moeten immers ook betaald worden.. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|