| Re: Moeten we oppassen voor kleine mannetjes? | |
Geplaatst: Vr Sep 10, 2021 10:37 |
|
|
|
Leuk Willem! Ik waarschuw mijn vrouw altijd voor kleine kale mannetjes.
Waarom? Kleine mannetjes hebben structureel een minderwaardigheidscomplex. Kale mannetjes hebben ook nog eens veel testosteron. De combinatie klein + veel testosteron is een slechte combinatie.
Ik heb een tijdje in Zuid-Italië verbleven en daar was ik als Nederlander een reus. Italianen zijn erg driftig in het verkeer. Heel erg vaak kom je in handenzwaaiende verkeersruzies terecht. Soms stappen ze zelfs uit en lopen ze naar je auto. Totdat ik zelf uitstapte. Nu ben ik niet superlang, maar wel in vergelijk met een Zuid-Italiaan die de 1.60 nauwelijks passeert. Ze kropen dan weer al mopperend in hun auto en vervolgden hun weg. Tot een handgemeen kwam het nooit.
Kleine kale mannetjes zijn gewoon van die irritante blaffende kleine hondjes. Altijd een grote bek totdat de grote hond omdraait en erop afloopt. Dan duiken ze weg. In groepen durven ze dan vaak weer wel omdat de anonimiteit van de groep ze bescherming biedt.
Veel kleine mannetjes zijn op school gepest. Daar bovenop komt dat vrouwen uitermate asociaal en discriminerend zijn tegenover kleine mannetjes. Als een man zegt dat hij alleen een slanke vriendin wil, dan is dat 'not done'. Maar en vrouw eist simpelweg dat de man groter is dan haar. En aan obesitas kun je nog iets doen, maar aan genen die ervoor zorgen dat je klein bent... niet.
Voor kleine mannetjes van 1.60 of 1.65 is het zeer moeilijk om in Nederland een vrouw te vinden. Ik zag dat ook bij vrienden van mij als ik uitging. Sommige zagen er best goed uit, en vrouwen lekern geïnteresseerd. Totdat hij van de barkruk afstapte en de lange Nederlandse vrouw op hoge hakken naast hem stond. Dan kwam hij tot haar schouders. Vrouwen haken direct af. Keihard. Zelfs mannen die aan fat-shaming doen zijn minder grof.
Dus pas op voor kleine mannetjes en met name de kale variant. Hun teveel aan testosteron zorgt voor agressie en hun negatieve zelfbeeld en hun gepeste jeugd zorgt voor kut-karakters. Ik schat ook in dat mannen die hun vrouwen slaan nagenoeg allemaal van deze variant zijn. Als je groot en sterk bent straal je al uit dat je geen geweld nodig hebt. Kleine hondjes zijn niet voor niets veel agressiever. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2021 11:59 |
|
|
|
Haha wat een verhaal joh.
Moeten we kleine kale mannetjes dan ook vaker preventief fouilleren? Is dat dan profilering op lengte? |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2021 12:09 |
|
|
|
Fouilleren op wat? Ik schrijf toch nergens dat ze vaker wapens of drugs op zak hebben?
Ze zijn gewoon agressieve keffertjes. Hoe lang ben jij Royy en heb je al je haar nog  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2021 15:29 |
|
|
|
Haha, lang genoeg en nog genoeg haar. |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. #trotsopdeboer |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2021 15:53 |
|
|
|
Leuk verhaal! Wat ben ik blij dat ik niet klein ben en een flinke haardos heb.  |
|
Laatst aangepast door Tedje van Es op Vr Sep 10, 2021 15:55, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Sep 10, 2021 15:53 |
|
|
|
@Royy: Speciaal voor jou dan:
 |
|
|
|
|
| Re: Moeten we oppassen voor kleine mannetjes? | |
Geplaatst: Wo Sep 15, 2021 18:39 |
|
|
|
Welke psychologische bespiegeling past bij 1,84 m en een zich traag terugtrekkende haargrens? |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 16, 2021 12:19 |
|
|
|
Vermoedelijk ongevaarlijk. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 16, 2021 14:37 |
|
|
|
Een beetje zoals ik, 1,87, maar behoorlijk kalend, hoewel dat nog te verbergen is als ik het haar iets laat groeien en zorgvuldig kam.
Waarschijnlijk geschikt voor wereldleiderschap. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Sep 25, 2021 3:34 |
|
|
|
Nu we het er toch over hebben: Natubico, jij knipt je haar niet, scheert je baard niet, maar hoe zit het met je nagels? Knip je die wel? |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Sep 26, 2021 10:10 |
|
|
|
Nee, is gewoon een vraag. Wil je hem niet beantwoorden? |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 29, 2022 9:08 |
|
|
|
Exact. Valt het je trouwens niet op dat heel veel kleine mannetjes president zijn? Ook Zelenski is klein. Macron. Berlusconi destijds. Wie hebben we nog meer? |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Apr 23, 2022 4:54 |
|
|
|
Idi Amin
 |
|
_________________ "As long as there are slaughterhouses there wil be battlefields" (Tolstoy) |
|
|
|
Geplaatst: Za Apr 23, 2022 10:54 |
|
|
|
Was hij klein? Ik zie wel dat hij 43 kinderen had (schatting) bij 6 vrouwen (schatting). Ik denk niet dat je wilt weten hoe die relaties en bevruchtingen tot stand gekomen zijn. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Apr 23, 2022 16:34 |
|
|
|
Hopelijk verliest dat kleine enge mannetjes morgen in Frankrijk ! |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] #IstandWithRussia |
|
|
|
Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling