Hekel aan de herfst? |
Ja |
|
45% |
[ 10 ] |
Nee |
|
54% |
[ 12 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 22 |
|
|
Geplaatst: Zo Sep 23, 2012 18:01 |
|
|
|
God wat haat ik de herfst. Hij is weer in volle natheid ingetreden.
Vannacht en morgen wordt er onweer verwacht, dat dan weer wel.  |
|
_________________ Het is een kwestie van interpreteren. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 12:28 |
|
|
|
Heeeeerlijk fris.  |
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 20:56 |
|
|
|
fris en onweer, zo val ik het liefst in slaap. mjammie, herfst. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 21:05 |
|
|
|
|
_________________ Primair geluk komt met een pakketje: tevredenheid met je leven, geduld, compassie en 't ontbreken van angst. Kost wat moeite... |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 22:07 |
|
|
|
Winderig...
Ik heb de vlaggen bij het bedrijf waar ik werk maar binnengehaald. Van de zes was er al eentje aan flinters gewaaid. |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Ma Sep 24, 2012 22:11 |
|
|
|
Ja, rukwinden van rechts.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 25, 2012 6:14 |
|
|
|
De herfst betekent voor mij: definitief afscheid van de zomer, nat geregend worden, het koud hebben, opstaan als het nog donker is en soms onverwachte verrassingen, zoals gisteren toen er in volle vaart een tak tegen mijn voorruit waaide op de autosnelweg. Dat was een behoorlijke klap en ik ben dankbaar, dat mijn ruit het heeft gehouden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 25, 2012 8:37 |
|
|
|
Er is niets zo fijn als na een hele dag op kantoor uit te waaien op het strand Windkracht 9, daar begint het mee. Windkracht 12 is pas echt mooi op de dijk bij Westkapelle. Je weet niet wat je ziet! |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 25, 2012 9:38 |
|
|
|
Lijkt me ook.
Ik heb gisteren nog in de wind en een beetje regen wat dingen in de tuin
gedaan. Heerlijk!  |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Sep 25, 2012 19:34 |
|
|
|
Dat is mij prima, maar dat betekent nog niet, dat er geen rukwinden van die
zijde kunnen zijn.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 27, 2012 12:13 |
|
|
|
Geef mij maar veel zon, 25 graden en dan lekker op mijn slippers en in mijn korte broek lopen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Sep 27, 2012 12:23 |
|
|
|
Ja, ook heerlijk.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2012 8:47 |
|
|
|
Die 25 graden van Amsterdammer zijn mijn ondergrens. Ik heb nog nooit een bovengrens kunnen ontdekken, dus ik zit in principe helemaal fout in dit land.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Okt 06, 2012 10:02 |
|
|
|
Nou... maar dat komt meer voor hoor... niet alleen op het punt van temperatuur. |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Mrt 23, 2013 9:48 |
|
|
|
Het is 23 maart en het sneeuwt in Zeeland... waar is het broeikaseffect als je het nodig hebt?? |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Mrt 23, 2013 11:03 |
|
|
|
Dat is het weer. En maart roert zijn staart en april doet watie wil.
Zo hoorde het vroeger. Deze winter was overigens gemiddeld vrij frisjes, schat ik. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Mrt 24, 2013 13:46 |
|
|
|
Deze maart was de koudste in 25 jaar Gerard... en je kent mijn standpunt: als het de warmste maand maart was in 25 jaar, dan stond de media nu vol met broeikaseffectverhalen... vandaar mijn opmerking: waar is het broeikaseffect als je het echt nodig hebt? Er ligt hier meer dan 10 cm sneeuw, begin het nu wel een beetje zat te raken. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 25, 2013 0:16 |
|
|
|
Iedereen die ik spreek is het zat. Deze winter heeft lang genoeg geduurd.
Ik wil mijn warme pantoffels een zwiep geven. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Mrt 25, 2013 10:43 |
|
|
|
Dát kunnen we niet dwingen. Natuur beschikt.
Ik vind het prima, weer eens een beetje winter. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 07, 2013 20:21 |
|
|
|
Nu was het een paar dagen wel lekker.
Na het weekend weer proberen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Mei 07, 2013 21:38 |
|
|
|
Geen regen hier in Vlissingen, terwijl ik begreep dat het in Middelburg goot. Dat is maar een paar kilometer verder.
Ik had graag wat regen gehad voor de tuin. Alles staat er wat droog bij. En bij mij is alles een heleboel tegenwoordig, ik heb een enorme tuin met fruitbomen, fruit struiken, tomaten, kruiden, pompoenen en vooral nu zo'n 1000 tulpen. Het is net keukenhof  |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Mei 08, 2013 9:07 |
|
|
|
Gortdroog is het in Midden Nederland. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Mei 08, 2013 18:35 |
|
|
|
Af en toe een heel minimaal buitje.
Maar ik hoor Helga van Leur vertellen, dat het op sommige plaatsen heel nat was. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Weerwoorders onderling