Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 9:50 |
|
|
|
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 10:10 |
|
|
|
Mag ik hier even kotsen over het volgende: wetenschappelijk onderzoeksprojecten waar je EU subsidie voor kunt aanvragen hebben sinds kort de volgende eis... je moet een gender equality plan hebben in je organisatie en je moet dit publiceren op je website.
Ofwel... onze kust-onderzoekers dienen een aanvraag in bij de EU voor onderzoeksgeld en krijgen terug: hebben jullie al een GEP vastgesteld?
https://ec.europa.eu/info/research-and-innovation/strategy/strategy-2020-2024/democracy-and-rights/gender-equality-research-and-innovation_en
Op die manier dwingen ze de EU woke-agenda dus gewoon aan je op. Wil je onderzoek doen naar dijkversteviging? OF getijde energie? Zorg dan maar dat je een gender equality plan hebt. Anders GEEN GELD. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 10:42 |
|
|
|
Gelukkig weet jij wel waar dat vandaan komt, zie #5
 |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 11:15 |
|
|
|
Nu weet je waarom
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 11:16 |
|
|
|
Oh ja, die SDG's. Manmanman... of moet ik zeggen vrouwvrouwvrouw.... |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 11:18 |
|
|
|
Mens, mens met een vagina...  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jul 10, 2022 11:44 |
|
|
|
Het valt wel mee hoor.
Yx is bv geboren in een vrouwenlichaam, maar voelt zich als non-binair persoon niet vrouw, niet man, maar meer ertussenin, oftewel Z. De partner van Yx, Yy, voelt zich daarentegen wél vrouw en had vóór Yx altijd relaties met verschillende X'en, maar is niet nu ineens persé pan-seksueel te noemen. Om nu een relatie met Yx te kunnen hebben dat niet als lesbisch mag worden beschouwd, besloot Yy samen met Yx om Z te worden. Ze hebben ahw een levensvorm gevonden onder de noemer Z. Ik heb mij laten vertellen dat de voortplanting plaats zou moeten kunnen vinden door kruisbestuivende zelfbevruchting, maar de resultaten laten echter nog even op zich wachten.
Zo hebben Yx en Yy wel alvast een bevriend non-binair persoon die toevallig als man geboren is, gevraagd om bij succesvolle bestuiving de vrucht te willen dragen. Het verheugt zich enorm om deze klus voor zijn vrienden te mogen klaren, het kan haast niet wachten eer het zo ver is. |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jul 11, 2022 20:40 |
|
|
|
Als't kan fileparkeren, dan is't geen vrouw.
Simpel. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Jul 20, 2022 11:33 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 22, 2022 15:45 |
|
|
|
Het lijkt me beter dat we niet meer de term LHBTQ-gemeenschap gebruiken. Er zijn heel wat special snowflakes die hun identiteit niet herkennen in deze 5 beginletters.
Om te voorkomen dat die zich gekwetst voelen noemen we het vanaf nu de ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ-gemeenschap.
De z is voor degenen die zich identificeren als zeemeermin. |
|
_________________ Atheïsme is een hogere vorm van beschaving |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jul 22, 2022 18:10 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Wo Jul 27, 2022 14:04 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 04, 2022 16:32 |
|
|
|
Blens gaf al eerder de link naar de hele docu, maar hier een paar highlights:
't Lijkt een sketch... maar helaas is dit serieus. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 17:00 |
|
|
|
Het wordt wel erg serieus genomen. Vanmorgen moest ik mij digitaal aanmelden in de tandartspraktijk en kreeg ik op het scherm de keuze voorgelegd tussen man, vrouw en non-binair.
Ik heb even overwogen om me als non-binair aan te melden omdat ik nieuwsgierig was hoe ik dan aangesproken zou worden. Heb het uiteindelijk maar niet gedaan.
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 21:58 |
|
|
|
Ik overweeg om het vastleggen van het geslacht achterwege te laten. Het heeft in onze systemen volgens mij geen enkele meerwaarde en ik wil die hele discussie hier niet hebben. Als ik kan zeggen: wij registreren die gegevens niet, krijg ik ook geen gezeik over geslachtswijzigingen, onzijdige mensen, hermafrodieten, non-binairen en weet ik allemaal wat voor shit.
Ik 'cancel' het gewoon preventief  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 05, 2022 22:26 |
|
|
|
Juist Cliff  |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Vr Aug 12, 2022 21:32 |
|
|
|
Zag een reportage over een genderneutrale school op IJsland.
De jongetjes kamden elkaar de haren terwijl de meisjes spieren aan kweken waren.
Ik ben te laat geboren in een te oude wereld.....
 |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Aug 25, 2022 16:43 |
|
|
|
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |