Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Vanaf morgen: VI wordt dagelijkse talkshow Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Vanaf morgen: VI wordt dagelijkse talkshow
BerichtGeplaatst: Zo Jan 09, 2022 17:28 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elke werkdag Derksen, Genee en van der Gijp !

Gaan we kijken? Ik wel. Maar misschien haak ik snel weer af. Of ik blijf het dagelijks opnemen, want live kijken naar een talkshow met reclames ertussen, daar heb ik sowieso geen geduld voor.

Sport is vanaf morgen bijzaak, er worden gasten uitgenodigd die hun licht doen schijnen over alles wat er op dat moment actueel is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste rel losbarst en adverteerders zich terug trekken, omdat het programma niet 'divers en inclusief' is.

Want het wordt natuurlijk een talkshow die een stem gaat geven aan de boze witte man.
De boze blauwe man in mijn geval..........

BerichtGeplaatst: Zo Jan 09, 2022 20:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

VI heb ik nooit gezien. (Nederlands) Voetbal interesseert mij 0,0. Maar misschien is dit wel wat. We zullen het zien!

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 9:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik heb pas de hoogtepunten van 2021 gezien in een YouTube filmpje. Dat kreeg ik nauwelijks afgekeken.

Prima dat ze af en toe een relletje veroorzaken overigens. Blijft een tegengeluid wat we vaak te weinig horen. Tegelijkertijd zijn ze wat mij betreft geloofwaardigheid kwijtgeraakt na die Akwasi-rel. Die sloeg helemaal nergens op. Beetje dreigen om uit de show te stappen, maar toch gewoon verder gaan met elkaar. Dat komt je geloofwaardigheid niet ten goede.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Ik heb pas de hoogtepunten van 2021 gezien in een YouTube filmpje. Dat kreeg ik nauwelijks afgekeken.

Daar begin ik zelfs niet aan. Maar vanaf vandaag is het een ander programma. Er zullen nauwelijks nog sportcommentatoren aanschuiven, maar waarschijnlijk wel tafelgasten waarvan de deugpolitie gaat stuiteren. Tafelgasten die hun reet afvegen met gender neutrale veganistische roetveegpieten en dergelijke.

Ik heb alvast een verlanglijstje gemaakt:

Hans Teeuwen

Marcel van Roosmalen

Zihni Özdil

Marianne Zwagerman

Midas Dekkers

Martin Bosma

Fleur Agema

Ronald Plasterk

Kees van Amstel

Ebru Umar

Herman Brusselmans

Roderick Veelo

Annabel Nanninga

Joost Eerdmans

Theodor Holman

Youp van 't Hek

Angela de Jong

Laat maar komen, deze tafelgasten. Ben benieuwd. Maar wie weet heb ik te hoge verwachtingen.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 12:22 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moppersmurf schreef:
tafelgasten waarvan de deugpolitie gaat stuiteren. Tafelgasten die hun reet afvegen met gender neutrale veganistische roetveegpieten en dergelijke.

Laughing Laughing Laughing Heerlijk omschreven, Mopper!

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Prima dat ze af en toe een relletje veroorzaken overigens. Blijft een tegengeluid wat we vaak te weinig horen. Tegelijkertijd zijn ze wat mij betreft geloofwaardigheid kwijtgeraakt na die Akwasi-rel. Die sloeg helemaal nergens op. Beetje dreigen om uit de show te stappen, maar toch gewoon verder gaan met elkaar. Dat komt je geloofwaardigheid niet ten goede.

Geloofwaardigheid? Kunnen we vanuit ons perspectief beoordelen hoe het contractueel en financieel in elkaar zit? De details ga je daar nooit van krijgen.

Het is commerciële televisie, ze zijn afhankelijk van adverteerders. Als die zich terug trekken na een rel, dan stopt het programma. Ze hebben zich in alle mogelijke bochten moeten wringen om na die Akwasi-rel door te kunnen gaan.

Reken maar, dat als het nu nog nauwelijks gaat over voetbal, maar veel meer over politiek en maatschappij, dat het niet lang duurt voordat de volgende rel ontstaat. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat het woord 'neger' valt en heel Nederland weer op z'n kop staat. Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 17:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Geloofwaardigheid? Kunnen we vanuit ons perspectief beoordelen hoe het contractueel en financieel in elkaar zit? De details ga je daar nooit van krijgen.

Neh, maar Derksen is toch geen loonslaaf meer. Die man is al lang pensioen gerechtigd. Op die leeftijd zou ik tegen elke werkgever zeggen: dikke lul, drie bier - ik ben weg.

Quote:
Reken maar, dat als het nu nog nauwelijks gaat over voetbal, maar veel meer over politiek en maatschappij, dat het niet lang duurt voordat de volgende rel ontstaat. Het is gewoon een kwestie van tijd voordat het woord 'neger' valt en heel Nederland weer op z'n kop staat. Very Happy

Ja, wat dat betreft kan ik me helemaal vinden in wat je hierboven beschrijft hoor. De TV is veel te braaf. Hilversum en Amsterdam zijn doorgeslagen Woke/BLM/politiek correct. Pas hoorde ik nog iemand een zin beginnen met 'zoals we geleerd hebben van de arrestatie van George Floyd, ....' en toen kwam me daar toch een diarree aan politieke correctheid en doorgeslagen wit-schuldgevoel. Om te janken.

George Floyd was een keiharde crimineel die terecht gearresteerd werd. En wie zich verzet tegen arrestatie kan geweld verwachten. Punt. Als is ie paars, dat maakt geen fuck uit. Als iemand dit linkt aan racisme neem ik hem/haar niet meer serieus. En dan met zo'n uitgestreken 'kijk mij eens correct zijn' kop een speech beginnen over racisme/discriminatie... bah bah bah.

Wil je iets horen over discriminatie? Met regelmaat ben ik in het buitenland en dan gelden daar andere prijzen voor toeristen dan voor mensen die er wonen. Moet je hier eens flikken bij de deugdpolitie. Een kaartje voor Nederlanders voor het rijksmuseum maak je 5 euro, voor buitenlanders 25 euro. Een behandeling in de gezondheidszorg voor Nederlanders de helft van de prijs zoals op de Malediven geldt voor hun eigen inwoners.

Kan allemaal niet hier hè.

Maar goed, laat de heren Derksen en Gijp maar los gaan. Die andere mot ik niet zo.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 17:28 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Maar goed, laat de heren Derksen en Gijp maar los gaan. Die andere mot ik niet zo.

Ah, dat heb jij dus ook. Die Genee is een gladjanus. Het programma is veel leuker als Helène Hendriks het presenteert.

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 17:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ja die. Genee. Ik vertrouw die kerel niet. Wel leuk om dat soort mensen samen te zetten, zoals hier:

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2022 19:55 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Ik kan altijd smakelijk lachen om hun benadering van Harry Mens Very Happy

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 11:29 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Moppersmurf schreef:
Elke werkdag Derksen, Genee en van der Gijp !

Gaan we kijken? Ik wel. Maar misschien haak ik snel weer af. Of ik blijf het dagelijks opnemen, want live kijken naar een talkshow met reclames ertussen, daar heb ik sowieso geen geduld voor.

Sport is vanaf morgen bijzaak, er worden gasten uitgenodigd die hun licht doen schijnen over alles wat er op dat moment actueel is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de eerste rel losbarst en adverteerders zich terug trekken, omdat het programma niet 'divers en inclusief' is.

Want het wordt natuurlijk een talkshow die een stem gaat geven aan de boze witte man.
De boze blauwe man in mijn geval..........

Drie minkukels bij elkaar.
Doet die Mens ook nog mee? Dan hebben we vier minkukels bij elkaar.

Als die z.g. boze witte man door dit soort archaïsche figuren moet worden vertegenwoordigd.......dan is hij verder ook niet meer serieus te nemen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 14:01 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Laten we het vooral niet hebben over de boze zwarte man/vrouw, die op de witte mens kankert om zo de eigen tekortkoningen te verhullen.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 14:04 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

De eerste uitzending krijgt van mij een magere 6-min. Dat moet beter.

Zonder publiek en live band is er sowieso geen sfeer, maar dat is tijdelijk natuurlijk. Het grootste bezwaar: slecht één wisselende tafelgast. En dan de eerste keer ook nog Özcan Akyol.............. *gaap*.

Nee, vuurwerk was er niet. En dat gaat het ook niet worden met slecht één tafelgast. Zet er twee neer, 't liefst tegenpolen. En hopelijk weer snel met publiek en live band.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 14:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om te kijken. Maar het ging dus niet over voetbal?

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 14:16 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Tedje van Es schreef:
Ik heb nog geen mogelijkheid gehad om te kijken. Maar het ging dus niet over voetbal?

De dagelijkse versie is nu 45 minuten. 5 minuten ging het over voetbal, 40 minuten over politiek en zo.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 14:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

estudiant schreef:
Als die z.g. boze witte man door dit soort archaïsche figuren moet worden vertegenwoordigd.......dan is hij verder ook niet meer serieus te nemen.

Je behoort duidelijk niet tot de doelgroep. De boze witte man hoeft ook helemaal niet serieus genomen te worden: SBS6 is een commerciële zender die draait op amusement en kijkcijfers.

En boven alles: draait op adverteerders. Jongeren zijn steeds moeilijker te bereiken voor live televisie, ze kijken Youtube of Netflix. Terwijl voor adverteerders live televisie kijken het belangrijkste is. Degenen die het programma opnemen spoelen de reclameblokken door.

Het zijn voornamelijk 50 plussers die nog live televisie kijken. Laat dat nou de doelgroep zijn voor VI Vandaag. En dat doen ze niet omdat ze die doelgroep serieus nemen, maar om adverteerders te lokken.

Of dat voldoende gaat lukken gaan we pas zien als deze corona ellende achter ons ligt, schat ik zo in. Het programma zal pas goed tot z'n recht komen met meerdere gasten, publiek en een live band.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 19:26 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Heerlijk, heerlijk. Het programma is één keer uitgezonden en de eerste rel is er al. Very Happy

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1262341109/wilders-eist-rectificatie-ozcan-akyol-na-uitspraken-in-vi-vandaag

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 19:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Gaat lekker zo Smile

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 19:57 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Heerlijk, Wilders schreeuwt weer eens wat. Ik begrijp dat die minkukel wordt bijgestaan door advocaat Gert-Jan "Dorknoper" Knoops?

Moet ik toch even gaan kijken, want Knoops zal wel in dat programma verschijnen met dat kleine vrouwtje waarmee hij getrouwd is. Dat vrouwtje overvleugelt hem ook altijd op TV, ondanks het feit dat ze amper boven de tafel uitkomt.

Knoops eist dat Akyol zijn uitspraken binnen vijf dagen terugneemt. Zo niet, dan „zal de PVV rechtsmaatregelen overwegen.”

Ik begrijp dat Wilders de rechterlijke macht nu ineens weer wel serieus neemt??

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 20:14 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

estudiant schreef:
Ik begrijp dat Wilders de rechterlijke macht nu ineens weer wel serieus neemt??

Zoals de wind waait, waait m'n jasje. Maar ik zou het ook doen in zijn positie. Want geen stemrecht meer voor mensen met een dubbele nationaliteit is heel iets anders dan 'moslims hun stemrecht afpakken'.
Van Wilders wordt elk woord op de weegschaal gelegd, begrijpelijk dat hij dat dan ook doet bij zijn tegenstanders.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 20:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Als Wilders dit zo erg vindt mag hij mij gaan uitleggen waarom hij ooit met 'kopvoddentaks' kwam aanzetten. Hij had niet eens het fatsoen om het hoofddoekjesbelasting te noemen, dat idee was blijkbaar nog niet beledigend genoeg. Het moest 'kopvodden' heten.

Behoorlijk hypocriet van Wilders om nu zo'n toon aan te slaan.

BerichtGeplaatst: Di Jan 11, 2022 21:34 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Cliff schreef:
Als Wilders dit zo erg vindt mag hij mij gaan uitleggen waarom hij ooit met 'kopvoddentaks' kwam aanzetten. Hij had niet eens het fatsoen om het hoofddoekjesbelasting te noemen, dat idee was blijkbaar nog niet beledigend genoeg. Het moest 'kopvodden' heten.

Behoorlijk hypocriet van Wilders om nu zo'n toon aan te slaan.

Dat is val een geheel andere orde. 'Kopvoddentaks' is puur provocatie, want ook als je het een 'hoofddoekjesbelasting' noemt is het geen serieus voorstel.

Maar wat Özcan Akyol doet is liegen over het partijprogramma van de PVV. Dat programma bevat een pleidooi voor het afschaffen van het stemrecht voor mensen met een dubbele nationaliteit. Dat is heel iets anders dan 'moslims hun stemrecht afpakken'.

Denk maar niet dat Geert Wilders nu kwaad of beledigd is. Hij ziet gewoon kans om een criticaster terug te pakken.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 8:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En wat nou als Özcan Akyol dit ook als provocatie bedoelt? Letterlijk klopt het niet inderdaad, maar als Wilders met zijn voorstel alleen Duitsers of Belgen zou treffen zou hij het waarschijnlijk ook niet ingediend hebben. Hij heeft wel degelijk een bepaalde doelgroep voor ogen.

En hij zegt zelf altijd dat Islam geen religie is maar een politieke stroming, waar hij best gelijk in heeft. Het voorstel wat hij doet is dan ook eerder gericht op het indammen van die politieke stroming dan op het indammen van stemrecht voor dubbele nationaliteiten. Was het trouwens niet zo dat zijn vrouw ook een dubbele nationaliteit had?

Zou me trouwens niet eens verbazen als Wilders zelf ook een dubbele nationaliteit had of heeft gehad. Hij heeft immers een tijdje in Israël gezeten.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 11:30 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Hij wordt toch ook stevig financieel ondersteund door duistere Israëliërs? Zal vast geen liefdadigheid zijn.

BerichtGeplaatst: Wo Jan 12, 2022 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
En hij zegt zelf altijd dat Islam geen religie is maar een politieke stroming, waar hij best gelijk in heeft. Het voorstel wat hij doet is dan ook eerder gericht op het indammen van die politieke stroming dan op het indammen van stemrecht voor dubbele nationaliteiten.

Prima, ik ben voorstander.

Quote:
Was het trouwens niet zo dat zijn vrouw ook een dubbele nationaliteit had?

Als dat zo is dan is dat onze fout; we moeten geen NL paspoort geven aan mensen die hun eigen paspoort houden.