Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Wachten op dramaproblemen met Syriers,Somaliers Afghaan, enz
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Wachten op dramaproblemen met Syriers,Somaliers Afghaan, enz
BerichtGeplaatst: Vr Okt 08, 2021 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het Marokkanenprobleem zal in het niets verdwijnen als de volgende problemen door D66/Groenlinks veroorzaakt, aan het licht gaan treden. Als de Stikstof, boeren verdwenen zijn, met de klimaatcrisis.
Daar is het huidige verschrikkelijke Urker/Bibelbelt probleem een lekke bandjesongeval bij. Kunnen we ook van de Urkers/ Bijbelbelt DNA afnemen net zoals van de Blokkeerfriezen?
Gelukkig hebben we de Windmolens in Amsterdam van Rutte/Halsema nog staan als reserve.
Ik ken een aantal huishoudens die echt in de problemen komen als de gasprijs tot 900 euro stijgt. Was dit die idiote ruzie tussen de Ruttianen en Poetin waard?
Of is Poetin nu zo bang geworden voor Rutte dat wij ons gas straks voor een vriendenprijsje van de Russen kunnen kopen. Zetten we anders ons leger in( hebben we eigenlijk nog een leger, we hebben wel een toeslagen affaire, een aardbevings affaire, enz,)

Wat een puinhoop!! Daar kunnen ze zelfs in M-Amerika niet tegenop.

BerichtGeplaatst: Vr Okt 08, 2021 11:37 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Poendert, zit je nu al te zuipen?
Ja, ik heb al een liter wijn achter mijn kiezen, maar dat helpt me tegen de pijn en het stelt me ook in staat om ontzettend to the point te reageren op al dat geneuzel hier.

Nu even serieus: natuurlijk is het energieprobleem iets waar niemand omheen kan.
Maar het grootste probleem is natuurlijk dat Nederlanders niet solidair zijn. Want hier geldt nog steeds: ieder voor zich en god voor ons allen.
En zolang we ons slechts druk blijven maken over onze eigen persoonlijke besognes, en de buren negeren, blijven we slachtoffers van de machtige mannen en vrouwen.

In hoeverre is de Nederlander bereidt om zijn individualiteit aan de kant te schuiven en unaniem een vuist te maken tegen dit beleid?

BerichtGeplaatst: Vr Okt 08, 2021 13:10 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Poendert, zit je nu al te zuipen?
Ja, ik heb al een liter wijn achter mijn kiezen, maar dat helpt me tegen de pijn en het stelt me ook in staat om ontzettend to the point te reageren op al dat geneuzel hier.

Nu even serieus: natuurlijk is het energieprobleem iets waar niemand omheen kan.
Maar het grootste probleem is natuurlijk dat Nederlanders niet solidair zijn. Want hier geldt nog steeds: ieder voor zich en god voor ons allen.
En zolang we ons slechts druk blijven maken over onze eigen persoonlijke besognes, en de buren negeren, blijven we slachtoffers van de machtige mannen en vrouwen.

In hoeverre is de Nederlander bereidt om zijn individualiteit aan de kant te schuiven en unaniem een vuist te maken tegen dit beleid?

Beste Jip. U spreekt vanuit uw steedse achtergrond, Hier op het platteland gaat men bij moeilijkheden nog altijd naar de buren, hoewel dat met de enorme toeloop vanuit de Randstad wel steeds minder wordt.
Een nazaat van ons verhuist nog verder naar het Oosten, waar het nabuurschap nog steeds sterker is.
Ik zuip dus zelden, Daar steekt mijn gade steeds weer een stokje voor. Als ik wijn wil drinken moet ik dat eerst zelf maken van bramen, bosbessen of vossebessen. Wijn van vlierbessen kan ik niemand aanraden, Dan kun je een week niet poepen.

Weerwoord forum index » Binnenland