Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu » Zijn mensen met een klompvoet zielig. Net als genders?
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Zijn mensen met een klompvoet zielig. Net als genders?
BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2021 12:36 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik heb medelijden met mensen met een klompvoet. Kennelijk heeft de natuur hen verkeerd in elkaar geknutseld. Maar ik wil niemand verplichten om geen lange wandelingen meer te maken omdat mensen met een klompvoet dat door hun handicap niet kunnen. We zijn als mens allemaal gelijkwaardig, maar zeker niet gelijk.
Ook zijn er mensen die geestelijk door de natuur zijn misdeeld waardoor ze hoewel er wel een klokkenspel of baarmoeder aanwezig is, zichzelf geestelijk in een andere seksuele positie plaatsen dan die waar hun aangeboren seksuele attributen naar wijzen. Ik heb medelijden met deze personen maar ik ben niet bereid om met hun schuitje mee te varen.
Ook ben ik niet bereid om hun gebrek als normaal te zien.
Dat idiote Woke gedoe komt mij namelijk mijn neus uit. Maar ik aanvaard hun gebrek, net als ik personen hoewel mismaakt, met een klompvoet of een bult liefdevol aanvaard.
Eigenlijk zijn figuren die dit soort idioterie goedpraten een groter gevaar voor het klompvoetengilde, dan de idioten die verklaren dat de klompvoetenclub en hun gehompel, een normale manier van leven voor het mensdom is.

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2021 14:02 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Poendert, ga jij aub je postzegelverzameling bijwerken.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 02, 2021 9:08 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Er worden in de natuur verschillende afwijkingen geboren. Dat kan een voordeel zijn, maar meestal is het een nadeel voor de soort. Soms is het wel een voordeel(mensen kregen in de loop der tijd steeds grotere hersen, of dat een voordeel is staat nog te bezien)
Het gender zijn heeft voor onze soort geen enkel voordeel. Maar ik zie er in deze overbevolkte tijd ook weinig nadeel in. Dus ze doen hun best maar zolang het niet storend wordt voor de normale mens .

BerichtGeplaatst: Ma Aug 02, 2021 19:09 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Durft iemand hier te beweren dat het genderdom geen afwijking is van de natuurlijke gang der zaken.[/i]

BerichtGeplaatst: Zo Aug 22, 2021 14:03 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Hier in de regio is een burgermeester aangeklaagd voor Discriminatie.
De beste man liet namens het gemeentehuis brieven versturen met de aanvang, meneer of mevrouw. Dat is natuurlijk verachtelijke discriminatie.
Het moet blijkbaar zijn beste" persoon", of iets dergelijks.
Daarnaast hebben enkele "personen" bij het Staatsbosbeheer besloten een rij meer dan honderd jaar oude Rododendrons te laten slopen.(als ze maar geen blaren krijgen van de bijl) Blijkbaar horen die exoten(rododendrons,) hier niet thuis.(waarschijnlijk discrimineerde men in onze regio in het verleden nog niet op exotisme)
Ik vraag me af waar die exotenjagers bij "Staats bosbeheer" vandaan komen. Mogelijk opgegroeid in een flatje in Broek in Waterland.
De jacht op de "Bospest"=Amerikaaanse vogelkers, is onlangs gestopt? en je moet toch wat als Staatsbosbeheer, natuur-kenner.(de Oostvaardersplassen waren ook zo,n groot sucses)
(Dank zij de particuliere boseigenaren in onze regio werden via een soort wedstrijd tussen die boseigenaren in het verre verleden veel exotische planten en bomen hier ingevoerd) Dit heeft gezorgd voor een enorme diversiteit in onze vaderlandse, Veluwse bossen. Prachtig!! (De moeflon om de heide grasvrij te houden is dan weer erg lekker voor de wolf)

Weerwoord forum index » Verkeer, Natuur en Milieu