Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Komt aanslagpleger Peter R de Vries ook snel weer vrij? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2021 8:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:
nee , het is een zeer belangrijke vraag , want dat doet er toe voor ons en het is heel iets anders.

Ik zeg niet dat het een onbelangrijke vraag is, ik zeg dat het een overbodige vraag is. De minderheid van de islamieten is van goede wil en dat is zeer zorgwekkend.

Quote:
Ik heb geen onschuldig beeld van ze , maar ook geen hysterisch beeld....

Ik heb geen hysterisch beeld, ik heb een realistisch beeld.

Quote:
De invaders van Irak en Afghanistan, beide zijn landen waar bijna continu grootschalige militaire interventie plaatsvond, tegen hun wil in, welke elke vorm van ontwikkeling heeft tegengehouden.

We moeten daar helemaal geen ontwikkeling door willen voeren. De islam en democratie gaan niet samen.

Quote:
Deze interventies zijn nooit geweest om de bevolking te helpen omdat ze daar ruzie met elkaar hebben. Dat idee gaat volledig voorbij aan de geopolitieke realiteit van met name de beleidsmakers in Washington.

Dat klopt helemaal, maar dat maakt de islam geen haar beter. De islam is een conservatieve, ondemocratische, onderdrukkende, onverdraagzame politieke religie.

Quote:
De verschillen per land zijn enorm , dus de islam als 1 pot nat zien gaat niet op . Het is onmogelijk de, met name, westerse bemoeienis weg te laten als het gaat over de staat van bv Irak en Afghanistan en nog een hele reeks landen.

Mijn idee, bouw er een hek omheen en laat ze het zelf uitzoeken. Wat we vooral niet moeten doen is dat volk hierheen halen.

Quote:
"Iran has made considerable advances in science and technology through education and training, despite international sanctions in almost all aspects of research during the past 30 years. Iran's university population swelled from 100,000 in 1979 to 2 million in 2006.[citation needed] In recent years, the growth in Iran's scientific output is reported to be the fastest in the world."

Hahahaaa! En dat geloof jij? Smile

Quote:
De interventie in Irak en Afghanistan in de afgelopen decennia bv
welke aantoonbaar enorme stromen vluchtelingen en wereldwijd terrorisme op hebben opgeleverd.
Ook de stroom Syriërs was er het gevolg van.

Yep, een hek eromheen en niemand eruit of erin.

Quote:
Wat zou u ervan vinden als buitenlanders ongevraagd met een hoop wapengekletter kwamen binnenvallen om de boel even te komen regelen. Dat zou ook hier voor verrechtsing zorgen , voor extremisten , voor verzet en instabiliteit.

De laatsten die dat hier gedaan hebben waren de Duitsers. Zij wilden één groot rijk stichten. Dat vonden wij niet leuk. Er zijn toen andere buitenlanders binnengevallen om de Duitsers te verjagen. Daarmee was de zaak opgelost.

Onder de streep blijft dat ieder volk de leiders krijgt die het verdient, dus ook de Afghanen.

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2021 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Wat is er nu eigenlijk zo belangrijk aan of in Afghanistan dat destijds Rusland het bezette, Amerika toen zijn leger stuurde om de Afghanen te 'bevrijden' van de Russen, Amerika legde daarna de grondslag voor Al Quada, en toen was het probleem opgelost.
Tot de Twin Towers omver werden geblazen. Toen begon de ellende pas goed.
Ja, ik weet dat Afghanistan een opiumstaat is. Maar wat valt er verder te halen? Olie? Diamanten? Goud?
Wat is het internationale belang van dit landje?

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2021 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik lees nu overal dat er grondstof is voor batterijen (Lithium).

Ik vind dat wat ver gezocht. Lithium is volgens mij in veel landen aanwezig en verder denk ik niet dat het de grondstof blijft voor batterijen. Sowieso wijzigt de samenstelling van batterijen voortdurend.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lithium#Reserves_and_occurrence

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2021 19:19 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Jip schreef:
Wat is er nu eigenlijk zo belangrijk aan of in Afghanistan dat destijds Rusland het bezette, Amerika toen zijn leger stuurde om de Afghanen te 'bevrijden' van de Russen, Amerika legde daarna de grondslag voor Al Quada, en toen was het probleem opgelost.
Ja, ik weet dat Afghanistan een opiumstaat is. Maar wat valt er verder te halen? Olie? Diamanten? Goud?

Grootste angst is dat het opnieuw een "opleidingskamp" wordt van religieus extremisme.

BerichtGeplaatst: Di Aug 17, 2021 23:44 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Jip schreef:

In het kort :

While China, Russia, and the US have areas of overlapping interests, the US views Russia and China as rivals. This is why the US wishes to direct Central Asian energy away from its rivals towards South Asia through the TAPI pipeline. Due to its location between Central and South Asia, Afghanistan is an energy bridge and thus key to achieving Washington’s strategic objectives. The US also wants to establish a military presence in the Central Asia. Furthermore, TAPI allows the US to isolate Iran, which is competing to supply South Asia with the Russia-supported IPI pipeline.

https://openscholarship.wustl.edu/art_sci_etds/246/
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 1:04 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Tedje van Es schreef:
De minderheid van de islamieten is van goede wil en dat is zeer zorgwekkend.
dat kun je nooit baseren op alleen dat.

Quote:

We moeten daar helemaal geen ontwikkeling door willen voeren. De islam en democratie gaan niet samen.
U dacht dat dit de reden was voor de interventie?

Quote:

Dat klopt helemaal, maar dat maakt de islam geen haar beter.
Dat het landen naar de donder helpt is van veel groter belang!
Quote:
De islam is een conservatieve, ondemocratische, onderdrukkende, onverdraagzame politieke religie.
U islamiseert alle problematiek .
Mensen kunnen onderdrukken , de islam zelf niet . En ook de islam heeft geen vaststaande vorm.
Militaire interventies zijn het toppunt van onverdraagzaamheid , geweld en onderdrukking.

Quote:

Mijn idee, bouw er een hek omheen en laat ze het zelf uitzoeken. Wat we vooral niet moeten doen is dat volk hierheen halen.
Zeker met rust laten , maar dan kunnen de westerse belangen daar niet behartigd worden. De Amerikanen willen daar zelf graag een vinger in de pap hebben om strategische en economische redenen, welke verpakt worden als democratisering en meer van dit soort mooie kletspraat.

Quote:
"Iran has made considerable advances in science and technology through education and training, despite international sanctions in almost all aspects of research during the past 30 years. Iran's university population swelled from 100,000 in 1979 to 2 million in 2006.[citation needed] In recent years, the growth in Iran's scientific output is reported to be the fastest in the world."

Hahahaaa! En dat geloof jij? Smile [/quote] Zeker weten!! zoek het maar op . Het barst er van de vrouwelijke ingeneurs ook bijvoorbeeld

Quote:

Yep, een hek eromheen en niemand eruit of erin.
een onuitvoerbaar idee , dat hek zou langer worden dan de Chinese muur , en om de X meter moeten worden bewaakt .

Quote:

De laatsten die dat hier gedaan hebben waren de Duitsers. Zij wilden één groot rijk stichten. Dat vonden wij niet leuk. Er zijn toen andere buitenlanders binnengevallen om de Duitsers te verjagen. Daarmee was de zaak opgelost.
Wat is uw punt ?
Totaal andere situatie die ook maar kort bestond.

Quote:

Onder de streep blijft dat ieder volk de leiders krijgt die het verdient, dus ook de Afghanen.

Moeten er geen andere machten binnenvallen om een door hen gekozen leider te installeren.

Wie militaire invasies op touw zet is verantwoordelijk voor "all the evil that follows"
in het internationaal recht . En daar ben ik het mee eens . U legt alle verantwoordelijkheid bij de bevolking die getroffen werd of bij de islam.
BerichtGeplaatst: Wo Aug 18, 2021 8:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:
dat kun je nooit baseren op alleen dat.

Ik vind dat ruim voldoende om het daarop te baseren.

Quote:

Natuurlijk zit daar een andere agenda achter. Maar dan blijft nog wel de vraag waarom Afghanen massaal in onze democratie leven.

Quote:
U islamiseert alle problematiek.

Nee, ik benoem het probleem en dat heet islam. Nergens waar de islam heerst is vrede.

Quote:
Zeker weten!! zoek het maar op . Het barst er van de vrouwelijke ingenieurs ook bijvoorbeeld

Jaja, onder de boerka gaat heel veel intelligentie schuil. Laughing

Quote:
een onuitvoerbaar idee , dat hek zou langer worden dan de Chinese muur , en om de X meter moeten worden bewaakt .

Maar het enige idee dat werkt.

Quote:
Moeten er geen andere machten binnenvallen om een door hen gekozen leider te installeren.

Hek eromheen en niemand eruit of erin.

Quote:
U legt alle verantwoordelijkheid bij de bevolking die getroffen werd of bij de islam.

Ja, uiteindelijk kiest een volk zijn eigen leiders.

BerichtGeplaatst: Do Aug 19, 2021 21:26 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Quote:

Natuurlijk zit daar een andere agenda achter. Maar dan blijft nog wel de vraag waarom Afghanen massaal in onze democratie leven. [/quote] Massaal , hoe massaal dan precies ?

Quote:

Nee, ik benoem het probleem en dat heet islam. Nergens waar de islam heerst is vrede.
Ten eerste is dat simpelweg niet waar . Op veel plaatsen in het land met de meeste moslims ter wereld heerst vrede !!! ten tweede Europa heeft de meest bloedige geschiedenis ter wereld , daar was geen islam bij betrokken . De grootste massaslachting in de geschiedenis had met de islam zelfs niets van doen .

Quote:

Google eens op "modern iranian science " of "female iranian engeneers" Die zijn er meer als mannelijke in Iran.
Hier blijkt toch wel uw vooroordeel over moslim landen .

Quote:

Het enige idee waarvan u denkt dat het werkt. maar het gaat nooit gebeuren.

Quote:

simplistische radicale nonsense

Quote:

Dat klinkt democratisch
BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:
Ten eerste is dat simpelweg niet waar . Op veel plaatsen in het land met de meeste moslims ter wereld heerst vrede !!!

Zolang je buigt voor de islam heerst er vrede.

Quote:
ten tweede Europa heeft de meest bloedige geschiedenis ter wereld , daar was geen islam bij betrokken . De grootste massaslachting in de geschiedenis had met de islam zelfs niets van doen .

Ja en? We steken nog steeds met kop en schouders boven de islam uit.

Quote:
Hier blijkt toch wel uw vooroordeel over moslim landen.

Ik heb geen vooroordeel, ik heb een oordeel.

Quote:

Waarom is een hek simplistisch? Een hek is zeer effectief.

Quote:
Dat klinkt democratisch

Democratisch? Die landen zijn alles behalve democratisch. Wij verdoen al decennia onze tijd met pogingen om daar een democratie op te bouwen, maar dat lukt niet. Religie is niet democratisch, de islam dus ook niet.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Za Aug 21, 2021 8:22, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Aug 20, 2021 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik heb gezien hoe het onder christelijke vlag varende Libanon binnen ee paar jaar naar de mieter is geholpen, nadat ze de gevluchte islamietische Arabieren(palestijnen?) uit Jordanie binnen lieten, onder hun christelijke vaandel "Hebt uw vijanden lief als uzelven" Binnen een paar jaar was Libanon platgeschoten. Een eens vredelievend land werd binnen de kortste keren veranderd in een islamitische hel.(ik kwam destijds ook geregeld in Algerije, daar zaten voor elk cafe beschermde gaashekken die binnen gegooide granaten moesten weren.
Syrie van hetzelfde laken een pak.
Er bestaat geen land op de wereld waar onder islamitisch bewind voor de gehele bevolking vrede heerst.
Mijn moeder ging naar Java op vakantie. Daar logeerde ze in het christelijke deel van de stad, waar om de haverklap het elektrische licht uitviel, terwijl het in het islamietische deel gewoon bleef branden.
Dat heet treiteren.
Een islamitisch land kan niet in vrede leven als er geen niet moslim het noodzakelijke werk verricht. Zie Saudie-Arabie of de Golfstaten.
Zie je hier wel eens een Arabier in de wegenbouw?

BerichtGeplaatst: Za Aug 21, 2021 15:14 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Tedje van Es schreef:

Zolang je buigt voor de islam heerst er vrede.
Quote:

Ja en? We steken nog steeds met kop en schouders boven de islam uit.
Maar anderen zijn niet minder gewelddadig dan moslims.

Quote:

Ik heb geen vooroordeel, ik heb een oordeel.
Een oordeel dt er voor zorgt dat u bepaalde waarheden ontkend.

Quote:

Waarom is een hek simplistisch? Een hek is zeer effectief.
Enig idee wat er allemaal nodig is voor zo'n hek ?? wie betaalt dat? Bovendien geef je de Afghanen met zo'n hek om hun heen goede redenen om te willen vluchten.

Quote:
Dat klinkt democratisch

Democratisch? Die landen zijn alles behalve democratisch. Wij verdoen al decennia onze tijd met pogingen om daar een democratie op te bouwen, maar dat lukt niet. Religie is niet democratisch, de islam dus ook niet.

Democratie bouwen is Amerikaanse retoriek die de ware redenen verhullen. Democratie forceren kan gewoon niet, en zeker niet op die manier, met bombardementen.
BerichtGeplaatst: Di Aug 24, 2021 9:36 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Prima, vind ik ook. Laat ze het zelf uitzoeken. En iedereen terug naar z'n eigen land om het daar zelf op te bouwen. Ons land is al verziekt genoeg door de multiculturele leugen.

En nog even over het onvolprezen Iran:

https://ihaveavoice.it/la-scomparsa-della-donna-fotografa-iraniana-shadi-ghadirian/

De islam is een fantastische religie en een verrijking voor ons land...

BerichtGeplaatst: Za Aug 28, 2021 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Tedje van Es schreef:
Wat is daar mee ?
BerichtGeplaatst: Za Aug 28, 2021 11:27 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Poendert schreef:
Ik heb gezien hoe het onder christelijke vlag varende Libanon binnen ee paar jaar naar de mieter is geholpen, nadat ze de gevluchte islamietische Arabieren(palestijnen?) uit Jordanie binnen lieten, onder hun christelijke vaandel "Hebt uw vijanden lief als uzelven" Binnen een paar jaar was Libanon platgeschoten. Een eens vredelievend land werd binnen de kortste keren veranderd in een islamitische hel.(ik kwam destijds ook geregeld in Algerije, daar zaten voor elk cafe beschermde gaashekken die binnen gegooide granaten moesten weren.
Er bestaat geen land op de wereld waar onder islamitisch bewind voor de gehele bevolking vrede heerst.
Mijn moeder ging naar Java op vakantie. Daar logeerde ze in het christelijke deel van de stad, waar om de haverklap het elektrische licht uitviel, terwijl het in het islamietische deel gewoon bleef branden.
Dat heet treiteren.
Een islamitisch land kan niet in vrede leven als er geen niet moslim het noodzakelijke werk verricht. Zie Saudie-Arabie of de Golfstaten.

Alle denkbare gebeurtenissen die negatief zijn in landen direct aan de Islam vastknopen . Een soort geloof op zich is het geworden , maar dan in het kwaad van een religie.

En ja er zitten zeker moslims in de wegenbouw.
BerichtGeplaatst: Ma Aug 30, 2021 9:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:
Wat is daar mee ?

Ik begrijp niet wat je bedoelt.

BerichtGeplaatst: Za Sep 11, 2021 19:29 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

atmosphere schreef:
Poendert schreef:
Dat heet treiteren.

Alle denkbare gebeurtenissen die negatief zijn in landen direct aan de Islam vastknopen . Een soort geloof op zich is het geworden , maar dan in het kwaad van een religie.

En ja er zitten zeker moslims in de wegenbouw.

Islam is vanuit zijn ontstaansgrond en dogma (de gehele Koran) een ongezonde verdorven kwaadwillige ideologie
die overal haar sporen van onderdrukking en culturele vernietiging (van Afghanistan tot aan in Libanon en van
Nigeria tot aan Qatar of Turkije) achterlaat.

De Islam is een van de weinig religies die geen enkele originele culturele uiting of zelfs maar een geschrift
hebben toegevoegd (vrijwel alles wat mooi lijkt is copy paste van andere religies).

Uitzondering van originele kenmerken zijn dan de praktisering van eeuwige terugkerende beestmens-achtige terreur,
een vergelijking waarbij men dieren overigens ernstig tekort doet.

De Islam zit vol met sekte-verwante normen onder andere sociale druk en vreselijk geweld om bij gebrek aan
overtuigingskracht alsnog de macht te krijgen.

Origineel voor de Islam is ook de culturele kunstmatige afkeer van bloot (hetgeen meer zegt over de smerige ontaarde geesten
van de Islamitische baardmannen die los zijn gezongen van de natuur).

Tevens authentiek is de eeuwige brute achterstelling en onderdrukking van vrouwen en vooral minderheden... de vrucht van
Mohameds zeer beperkte geest, diens rigide opvattingen en slecht uitpakkende beslissingen.

Ook daar gold: In het land der blinden is eenoog koning.

En toevallig was dat Mohammed... maar evengoed had die Ali of Bibi geheten...

Het ligt aan de daaruit voortkomende lage geletterdheid, gecultiveerde achterlijkheid en de instinctieve geilheid van
gewelddadige baardmensen (lage instincten doen het altijd goed) dat honderden miljoenen zielen het niet lukt
deze ultieme vorm van achterlijkheid achter zich te laten.

BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 13:12 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Quote:

Islam is vanuit zijn ontstaansgrond en dogma (de gehele Koran) een ongezonde verdorven kwaadwillige ideologie
die overal haar sporen van onderdrukking en culturele vernietiging (van Afghanistan tot aan in Libanon en van
Nigeria tot aan Qatar of Turkije) achterlaat.
De westerse Amerikaanse ideologie doet geen meter onder voor de islamitische ideologie op het gebied van geweld . De grootste massamoord in de geschiedenis had met Islam niets van doen , en het is niet zo lang geleden dat ook wij hier continu oorlogen voerden

Quote:

Uitzondering van originele kenmerken zijn dan de praktisering van eeuwige terugkerende beestmens-achtige terreur,
Anderen zijn niet minder terroristisch.

"de islam" is overigens niet iets dat kan handelen , u spreekt eigenlijk steeds over islamieten.
Dit zou een unieke groep mensen zijn die allemaal volgens dezelfde principes denken en leven.
In de realiteit zijn de verschillen tussen islamieten enorm groot. In het land met de meeste moslims ter wereld is de vrouw niet ondergeschikt aan de man en in Saudi Arabië wel, bijvoorbeeld.
Hoe lang geleden was de vrouw hier ook ondergeschikt aan de man?

Quote:

Origineel voor de Islam is ook de culturele kunstmatige afkeer van bloot
Ook een uniek verschijnsel ??

Quote:

Het ligt aan de daaruit voortkomende lage geletterdheid, gecultiveerde achterlijkheid en de instinctieve geilheid van
gewelddadige baardmensen (lage instincten doen het altijd goed) dat honderden miljoenen zielen het niet lukt
deze ultieme vorm van achterlijkheid achter zich te laten.

Kortom, wij zijn vredelievend en goed en alle islamieten zijn gruwelijke demonen.
Veel islamitische landen mogen dan achter lopen , maar ook daar zien we ontwikkeling .
Kijk naar bv Iran waar wetenschap en islam goed samengaan tegenwoordig.
BerichtGeplaatst: Di Sep 14, 2021 14:53 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

atmosphere schreef:
De westerse Amerikaanse ideologie doet geen meter onder voor de islamitische ideologie op het gebied van geweld . De grootste massamoord in de geschiedenis had met Islam niets van doen, en het is niet zo lang geleden dat ook wij hier continu oorlogen voerden

Laat me toch niet lachen! Wat een onzinnige bewering!. De Westerse beschaving steekt met kop en schouders uit boven die van die achterlijke volkeren uit de zandbaklanden.
Als wij net zo achterlijk en onverdraagzaam zouden zijn dan kwam dat volk er hier helemaal niet in, laat staan dat ze hier hun eigen enclaves en tempels zouden mogen bouwen.

En om de hele tijd met de wereldoorlog te schermen zet ook geen zoden aan de dijk; wij hebben namelijk onze Taliban zelf opgeruimd, daar hadden wij geen cultuurvreemde legers voor nodig.

Quote:
In de realiteit zijn de verschillen tussen islamieten enorm groot. In het land met de meeste moslims ter wereld is de vrouw niet ondergeschikt aan de man en in Saudi Arabië wel, bijvoorbeeld.

Dat is alleen op papier zo, in de praktijk is dat niet zo.

Quote:
Hoe lang geleden was de vrouw hier ook ondergeschikt aan de man?

O, omdat wij onze beschaving verder ontwikkeld hebben mag de achteruitgang daar niet bekritiseerd worden?

Quote:
Kijk naar bv Iran waar wetenschap en islam goed samengaan tegenwoordig.

Toon dat eens aan. En kom niet weer met die gekleurde pro-islam propaganda waarin dat beweerd wordt.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 15, 2021 18:03 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Tedje van Es schreef:
atmosphere schreef:
De westerse Amerikaanse ideologie doet geen meter onder voor de islamitische ideologie op het gebied van geweld . De grootste massamoord in de geschiedenis had met Islam niets van doen, en het is niet zo lang geleden dat ook wij hier continu oorlogen voerden

Laat me toch niet lachen! Wat een onzinnige bewering!. De Westerse beschaving steekt met kop en schouders uit boven die van die achterlijke volkeren uit de zandbaklanden.
Goed lezen! ik spreek over geweld !
Quote:

Als wij net zo achterlijk en onverdraagzaam zouden zijn dan kwam dat volk er hier helemaal niet in, laat staan dat ze hier hun eigen enclaves en tempels zouden mogen bouwen.
sinds wanneer wil u hen hier binnen laten?

Quote:

Dat is alleen op papier zo, in de praktijk is dat niet zo.
In mijn ervaring wel

Quote:

O, omdat wij onze beschaving verder ontwikkeld hebben mag de achteruitgang daar niet bekritiseerd worden?
Het gaat veel verder als slechts kritiek , het is hysterische demonisatie zonder enige relativering.

Quote:

Toon dat eens aan. En kom niet weer met die gekleurde pro-islam propaganda waarin dat beweerd wordt.
ok daar gaan we dan : Bron unesco science report

U vind wikipedia ook pro islampropaganda?
https://en.wikipedia.org/wiki/Science_and_technology_in_Iran

Iran heeft honderden universiteiten https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_universities_in_Iran
Ze hebben sterk ingezet op een kennis economie.

.
BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2021 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

atmosphere schreef:
Quote:

Natuurlijk zit daar een andere agenda achter. Maar dan blijft nog wel de vraag waarom Afghanen massaal in onze democratie leven.
Massaal , hoe massaal dan precies ?

Quote:

Ten eerste is dat simpelweg niet waar . Op veel plaatsen in het land met de meeste moslims ter wereld heerst vrede !!! ten tweede Europa heeft de meest bloedige geschiedenis ter wereld , daar was geen islam bij betrokken . De grootste massaslachting in de geschiedenis had met de islam zelfs niets van doen .

Quote:

Google eens op "modern iranian science " of "female iranian engeneers" Die zijn er meer als mannelijke in Iran.
Hier blijkt toch wel uw vooroordeel over moslim landen .

Quote:

Het enige idee waarvan u denkt dat het werkt. maar het gaat nooit gebeuren.

Quote:

Quote:

Dat klinkt democratisch[/quote]

Of u bent nog nooit in een moslimland geweest. Of u liegt bewust.
In niet 1 moslimland heerst vrede voor mensen die de islam niet aanhangen. In het Grootste moslimllan Indonesie zijn minstens 400 kerken afgebrand. Met de Papoeas gaat het ook niet geweldig.
Ik zal het even voor u opzoeken.

Vooruit maar weer. In het land der blinden is eenoog tenslotte koning.(hoeveel ogen heeft u)

Donderdag 16 september 2021 | Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Doden en gewonden bij zelfmoordaanslagen in drie Indonesische kerken
21 NUjij-reacties
In de Indonesische stad Surabaya zijn zondag bij zelfmoordaanslagen in drie kerken in de stad zeker tien doden gevallen. Tientallen anderen raakten gewond.
Onder de gewonden zijn twee politieagenten. De bommen gingen af rond 7.30 uur lokale tijd.
Beelden laten zien dat niet alleen de kerken zelf zwaar beschadigd zijn, maar dat ook de omgeving een zware klap heeft gehad van de explosies. De Indonesische president Widodo heeft de aanslagen veroordeed. Hij spreekt van een "barbaarse daad".
De politie vermoedt dat de door Islamitische Staat geïnspireerde terreurgroep Jemaah Ansharut Daulah (JAD) achter de aanslagen zit.

Dan ben ik hier toch blij met figuren als Louw de Palingboer of Jolanda. En u mag uw vredelievende islamieten houden. Of bent uzelf zo,n vedelievend islamiet.

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2021 10:58 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Tedje van Es schreef:
Prima, vind ik ook. Laat ze het zelf uitzoeken. En iedereen terug naar z'n eigen land om het daar zelf op te bouwen. Ons land is al verziekt genoeg door de multiculturele leugen.

En nog even over het onvolprezen Iran:

https://ihaveavoice.it/la-scomparsa-della-donna-fotografa-iraniana-shadi-ghadirian/

De islam is een fantastische religie en een verrijking voor ons land...

Toch heb ik medelijden met die dames. Ze kunnen geen kant op. Vanuit de islam kun je niet vluchten. Als een vrouw de islam probeert te ontvluchten komt ze in een land als Nederland terecht in meestal al volledig geïslamiseerde wijken. En wordt ze bewaakt door begrijpende Groenlinksige figuren die via hun goede hart een verstikkende deken over complete wijken leggen.
Dan kan een islamdame alleen nog vluchten zoals Hirsi Ayaan, of onderduiken als het meisje Gul.
De islam is nog een stuk dwingender dan bv De Jehova-getuigen of de Mormonen. Eenmaal onder de halve maan geboren komt men er nooit weer onderuit.
Kent iemand een ex moslim die vrij over straat durft. Maak een standbeeld van dat persoon, en zet dat naast prins Maurits of Willem van Oranje.

BerichtGeplaatst: Do Sep 16, 2021 11:36 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

In westerse landen worden ook aanslagen gepleegd, dat betekend niet dat niemand normaal kan leven in dat land.
BerichtGeplaatst: Vr Sep 17, 2021 16:00 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

atmosphere schreef:
In westerse landen worden ook aanslagen gepleegd, dat betekend niet dat niemand normaal kan leven in dat land.

Natuurlijk ,er vielen Joodse slachtoffers tijdens WO II, dat betekend niet dat er geen Jood overleefde...

Heb je nog meer nikszeggende dooddoeners en wegkijkers.

Je onderschat hoe de maffiose Islamitische kracht van een publieke moordpartij op enkele witten mensen
een hele samenleving kan gijzelen.

Die gijzeling heeft in Nederland allang plaatsgevonden... een normale discussie over de Islam is
op een schoolplein allang niet meer mogelijk, geen blank kind dat na een aanslag of steekpartij
commentaar durft te leveren, of er staan al snel wat van die getinte dreigende figuren omheen.

Instinctief weet het dat het de Islam en haar verachtelijke sociale geweldsstructuur en denkbeelden
beter niet onder woorden kan brengen zonder dat dit gevolgen zal hebben op het schoolplein of daarbuiten.

Evenals op onze universiteiten leven wij dankzij deze aanslagen in een publieke angstcultuur.

BerichtGeplaatst: Za Sep 18, 2021 18:12 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

Quote:

Natuurlijk ,er vielen Joodse slachtoffers tijdens WO II, dat betekend niet dat er geen Jood overleefde...
u verdraait mijn woorden ! ik sprak niet over overleven .

Quote:

Je onderschat hoe de maffiose Islamitische kracht van een publieke moordpartij op enkele witten mensen
een hele samenleving kan gijzelen.

Die gijzeling heeft in Nederland allang plaatsgevonden... een normale discussie over de Islam is
op een schoolplein allang niet meer mogelijk, geen blank kind dat na een aanslag of steekpartij
commentaar durft te leveren, of er staan al snel wat van die getinte dreigende figuren omheen.

Instinctief weet het dat het de Islam en haar verachtelijke sociale geweldsstructuur en denkbeelden
beter niet onder woorden kan brengen zonder dat dit gevolgen zal hebben op het schoolplein of daarbuiten.

Evenals op onze universiteiten leven wij dankzij deze aanslagen in een publieke angstcultuur.

Ik hoor en lees heel de tijd kritiek op moslims , en we hebben een grote partij tegen moslims in Nederland .
BerichtGeplaatst: Za Sep 18, 2021 18:43 Plaats reactie Reageer met quote
atmosphere

We worden geacht volledig hysterisch te reageren op moslims/ vluchtelingen, waarbij relativeren 'wegkijken' wordt genoemd. Daar doe ik dus niet aan mee.
Komt aanslagpleger Peter R de Vries ook snel weer vrij?
  Weerwoord forum index » Binnenland