Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie » Dealing with haters.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Dealing with haters.
BerichtGeplaatst: Ma Jun 21, 2021 11:35 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Meer dan uur video Damien Echols gehoord en bekeken.
Ja, dat is natuurlijk heel actueel. Hoe ga je in een wereld waarin we op velerlij opzicht bewust en onbewust
gespleten zijn om met zgn. "haters", wat eigenlijk bewust gepolitiseerd/geframed ander woord voor andersdenkenden is,
of zoals hij zegt, wanneer je zo door haters wordt aangevallen, betekend dat ook dat je eigenlijk sterk bent
en je ziet waarom ze je aanvallen. Het geeft ook aan waar ze/we eigenlijk bedenkelijk mee bezig zijn,
wanneer, ik zeg nu bewust -> "ze" en niet "wij" schrijf, andere meningen, andersdenkenden, niet meer willen horen,
niet meer willen verdragen. IK heb geen probleem met andersdenkenden, maar die haters wel met mij.
Het zij zo, verder geen aandacht aan besteden en je energie en denkkracht voor omzetten wezenlijk
eigen opgaven, die je realiseerd in jouw leven. Het is mijn pad dat ik loop, het is mijn lot dat ik vervul.

How do you know you’re stronger than your haters?
Because while you’re out living your life, they’re wasting time talking about you.
If you’re interested in watching a video I recorded on coping with people who wish you less than the best:

P.S. Oh jee ... https://en.wikipedia.org/wiki/Damien_Echols

On death row
On March 19, 1994, Judge David Burnett sentenced Echols to death by lethal injection. On December 23, 1996, the Arkansas Supreme Court denied appeals from Echols and Baldwin.[10] In May 1998, Echols won a hearing on charges that his defence counsel has been incompetent, but Judge Burned ruled against him in June 1999.[10]

Celebrity support and collaborations
A number of Hollywood celebrities, notably Pearl Jam lead vocalist Eddie Vedder and actor Johnny Depp, have been publicly advocating for the release of The Memphis Three.[40][41] Vedder sat next to Echols' wife Lorri in the front row of the courtroom and embraced Echols once he was released.[42] Echols co-wrote the lyrics to the song "Army Reserve" from the "Pearl Jam" (2006) album.[43] Former Misfits vocalist Michale Graves also supported the case and in October 2007 he recorded Illusions album, featuring written content and backing vocals from Echols.[44]

BerichtGeplaatst: Wo Jun 23, 2021 19:34 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Hoe weet je dat je sterker bent dan je haters?
Omdat, terwijl jij je leven leeft, zij hun tijd verdoen met over jou te praten.
Als je geïnteresseerd bent in een video die ik heb opgenomen over omgaan met mensen die je minder dan het beste toewensen:

In de dodencel
Op 19 maart 1994 veroordeelde rechter David Burnett Echols tot de dood door dodelijke injectie. Op 23 december 1996 wees het Hooggerechtshof van Arkansas het beroep van Echols en Baldwin af.[10] In mei 1998 won Echols een hoorzitting over de beschuldiging dat zijn raadsman incompetent is geweest, maar rechter Burned stelde hem in juni 1999 in het ongelijk.[10]

Steun van beroemdheden en samenwerkingen
Een aantal Hollywood beroemdheden, met name Pearl Jam leadzanger Eddie Vedder en acteur Johnny Depp, hebben openlijk gepleit voor de vrijlating van The Memphis Three.[40][41] Vedder zat naast Echols' vrouw Lorri op de eerste rij van de rechtszaal en omhelsde Echols toen hij eenmaal was vrijgelaten. [42] Echols schreef mee aan de tekst van het nummer "Army Reserve" van het album "Pearl Jam" (2006).[43] Voormalig Misfits-zanger Michale Graves steunde de zaak ook en nam in oktober 2007 het album Illusions op, met daarop geschreven inhoud en achtergrondzang van Echols.[44]

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
  Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie