Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 159, 160, 161 ... 215, 216, 217  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 11:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Welk deel van Er is geen QR toegangstest voor de horeca in Vlaanderen. FEIT. snap je niet?

Cliox schreef:
Een QR-code is verplicht, ook in België.

Leugen.

Cliox schreef:
De keren dat ik in België was werd wel om mijn QR-code gevraagd, dat weet ik dan wel weer.

Zeer onwaarschijnlijk.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 11:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Cliff schreef:

Dat is geen stelling, dat is een feit.

Zucht, nou vertel maar wat er met het griepvirus en met de verkoudheidsvirussen aan de hand is. Ondanks dat die vrij rond kunnen gaan, is daar geen schadelijkere variant uit voort gekomen.

Quote:

't is keiharde wetenschap. Je raakt steeds verder van het padje af.

T is geen wetenschap, t is jij en vele anderen die de Overheid napraten.

Dat doen we toch allemaal Royy? Jij bent geen medische wetenschapper dus op geen enkele manier een gelijkaardige gesprekspartner voor medische wetenschappers om medische wetenschap te weerleggen. Je beperkt je tot de informatie die beschikbaar komt op internet.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Welk deel van Er is geen QR toegangstest voor de horeca in Vlaanderen. FEIT. snap je niet?

Cliox schreef:

Leugen.

Cliox schreef:
De keren dat ik in België was werd wel om mijn QR-code gevraagd, dat weet ik dan wel weer.

Zeer onwaarschijnlijk.

Je portie trollen weer gehad Carlos?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Natubico schreef:

In dit verband is 't wel van groot belang dat de keuze voor dit beleid vooraf heel goed voor iedereen duidelijk bekend gemaakt wordt.

Dan zullen er hoogstwaarschijnlijk heel wat ongevaccineerden zijn die nu nog redeneren dat ze bij ziekte toch wel met alle mogelijke zorg omringd worden, maar dan toch maar ervoor kiezen om niet het risico te lopen 't bij ziekte voor 'n groot deel zelf thuis te moeten uitzoeken.

Alleen de echt principiëlen zullen ook dan nog voet bij stuk houden.
-

Dat denk ik ook. Verder neem ik aan dat je het eens bent met de stelling.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Je portie trollen weer gehad Carlos?

Je kunt wel weer als een wildeman om je heen slaan, maar dat neemt niet weg dat je gelogen hebt.

Het zou je sieren als je dat gewoon toegeeft, in plaats van je weer als een verongelijkte kleuter te gedragen.

Laatst aangepast door carlos op Zo Okt 24, 2021 12:03, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
carlos schreef:
Als ik jouw posts op weerwoord als maatstaf neem dan heb jij een rotleven, maar ik weet ook wel dat dit niet echt zo is.

Kom toch... ik klaag echt wel eens op Weerwoord over het één en ander, maar wat jij post tart alle werkelijkheid.

Volgens jou is de vrijheid gestopt en vallen we terug naar de tijd van de nazi's. Je hebt maanden gepost met een handtekening die aangaf dat de vrijheid overleden was. Dat we weer in een dictatuur leven. In een politiestaat waarin doorgesnoven agenten het leuk vinden om onschuldige demonstranten in elkaar te rossen.

Als je dat werkelijk denkt, kun je 2021 niet je beste jaar noemen. Tenzij je er met volle teugen van geniet dat we onze democratie hebben afgeschaft en een nazistische dictatuur hebben ingevoerd. Genieten joh! Top jaar! Laughing

Laughing Laughing

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Je kunt wel weer als een wildeman om je heen slaan, maar dat neemt niet weg dat je gelogen hebt.

Het zou je sieren als je dat gewoon toegeeft, in plaats van je weer als een verongelijkte kleuter te gedragen.

Je hebt een aanname gedaan Carlos en daarmee heb je de plank misgeslagen. Je had even moet doorvragen en pas dan je conclusies kunnen trekken. Je was te gretig.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Natubico schreef:
In dit verband is 't wel van groot belang dat de keuze voor dit beleid vooraf heel goed voor iedereen duidelijk bekend gemaakt wordt.

Dan zullen er hoogstwaarschijnlijk heel wat ongevaccineerden zijn die nu nog redeneren dat ze bij ziekte toch wel met alle mogelijke zorg omringd worden, maar dan toch maar ervoor kiezen om niet het risico te lopen 't bij ziekte voor 'n groot deel zelf thuis te moeten uitzoeken.

Alleen de echt principiëlen zullen ook dan nog voet bij stuk houden.

Zo lang de zorgcapaciteit niet overschreden wordt zal er weinig veranderen. Maar of de zaak deze winter beheersbaar blijft, is nog maar de vraag. Door het schrappen van alle contact beperkende maatregelen houden wetenschappers rekening met een stevige griepepidemie, inclusief de bijbehorende ziekenhuisopnames.

Als dan blijkt dat de zaak dreigt vast te lopen zullen er keuzes gemaakt moeten worden: wie gaan we nog behandelen en wie niet. Reken maar dat dan de ongevaccineerden als laatste moeten aansluiten. We zullen vanzelf wel zien hoe dat afloopt.

Dat denk ik ook. Influenza zal thans ook meer kans zien om om zich heen te grijpen en mensen richting IC sturen. Mensen verschijnen ook weer hoestend en proestend op het werk. Het verbaast mij hoe snel mensen weer terugvallen in oude patronen en de kennis van afgelopen jaar niet gebruiken.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Ach kijk eens aan wat een verrassing... iets met natuurlijke weerstand ofzo misschien? Die je opbouwt door juist virussen rond te laten gaan?

Het schade-effect is te groot om dit ongecontroleerd te laten gebeuren. En verder is immuniteit van tijdelijke aard.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:13 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Niet relevant.

Dit wel:

Cliox schreef:

Er is geen QR toegangstest voor de horeca in België. FEIT.

Niet ik maar jij hebt voor je beurt gesproken.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Niet relevant.

Dit wel:

Cliox schreef:

Er is geen QR toegangstest voor de horeca in België. FEIT.

Niet ik maar jij hebt voor je beurt gesproken.

Daar heb ik al op geantwoord.
Ik ga een leuke zondag hebben Carlos.
Veel plezier op weerwoord.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 12:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nee dat heb je niet. Zelfs een antwoord op een simpele vraag is al te veel moeite voor je, maar ik heb mijn conclusies toch al getrokken dus het maakt verder ook niks uit. Wink

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 13:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Dat heeft de Oostenrijkse regering vrijdagavond bekendgemaakt. Ze besloot de coronamaatregelen voor ongevaccineerden aan te scherpen. Als er meer dan zeshonderd ic-bedden zijn bezet door coronapatiënten, komen er uitgaansbeperkingen. Oostenrijkers die niet volledig zijn ingeënt, mogen hun woningen dan alleen nog in uitzonderingsgevallen verlaten. Deze lockdown geldt niet voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden, zoals kinderen onder de twaalf jaar.

Superactie. Hier ook direct invoeren, nu al. Dan weet men waar ze aan toe zijn.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 14:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Hoe lang willen mensen de ellende die ongevaccineerden veroorzaken nog toleren?

België:

Ongevaccineerden lopen tot 10 keer meer kans op ziekenhuisopname
    Mensen die niet gevaccineerd zijn tegen het coronavirus lopen een veel hoger risico om besmet te raken en in het ziekenhuis te belanden. Dat blijkt uit cijfers die coronacommissaris Pedro Facon vanmorgen heeft voorgesteld op de wekelijkse persbriefing. De conclusie is op zich niet nieuw, maar het is wel het eerste rapport met vaccinatiegegevens van de coronapatiënten in de ziekenhuizen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10/22/grafiek-ziekenhuisopnames-gevaccineerden/

Nederland:

Oostenrijk:

Duitsland:

Den jüngsten Helios-Zahlen zufolge waren in den vergangenen fünf Wochen 970 Corona-Patienten nicht oder nicht vollständig geimpft, 157 davon lagen auf den Intensivstationen. Obwohl es insgesamt deutlich mehr geimpfte als ungeimpfte Personen in Deutschland gibt, lag deren Zahl hingegen weit niedriger, nämlich bei 327 insgesamt, davon 49 auf Intensivstationen.

https://www.tagesschau.de/faktenfinder/ungeimpfte-covid-patienten-101.html

VS:

Etc.

Hoe lang gaan we nog toestaan dat mensen om volkomen onzinnige redenen vaccinaties weigeren en de maatschappij opzadelen met dure en tijdrovende problemen?

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 16:37 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliox schreef:
Royy schreef:
Ach kijk eens aan wat een verrassing... iets met natuurlijke weerstand ofzo misschien? Die je opbouwt door juist virussen rond te laten gaan?

Het schade-effect is te groot om dit ongecontroleerd te laten gebeuren. En verder is immuniteit van tijdelijke aard.

Nee joh, we weten inmiddels redelijk goed wat dit virus doet en bij welke groepen het problemen geeft.

De werking van het vaccin is inderdaad van tijdelijke aard zo blijkt uit onderzoek. Natuurlijke immuniteit of weerstand houdt het vooralsnog prima vol.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 16:43 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Cliox schreef:
Dat heeft de Oostenrijkse regering vrijdagavond bekendgemaakt. Ze besloot de coronamaatregelen voor ongevaccineerden aan te scherpen. Als er meer dan zeshonderd ic-bedden zijn bezet door coronapatiënten, komen er uitgaansbeperkingen. Oostenrijkers die niet volledig zijn ingeënt, mogen hun woningen dan alleen nog in uitzonderingsgevallen verlaten. Deze lockdown geldt niet voor mensen die niet gevaccineerd kunnen worden, zoals kinderen onder de twaalf jaar.

Ik concludeerde al eerder dat je van t padje af bent. Dit is gewoon fascisme.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 17:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:

Fascisme? Ik denk toch echt dat jij van het padje af bent. Ga jij nu volhouden dat Oostenrijk een fascistisch land geworden is?

Vertel me nog eens Royy, in heldere en duidelijke bewoordingen... wat is er nou eigenlijk tegen het Nederlandse vaccinatieprogramma en de Covidvaccinatie?

Er zijn namelijk naar mijn mening geen valide tegenargumenten meer. Trombose? Niet relevant, en daar waar aanwezig met een pilletje op te lossen. Lange termijn effect? Niets toont aan dat dit een probleem is, vaccin is na 2 weken je lichaam uit. Kosten? Staan niet in verhouding tot de gevolgen van niet vaccineren. Lichamelijke integriteit? Prima argument, maar de gevolgen ervan worden afgewenteld op de samenleving en dus mag deze vrije keuze geen vrijblijvende keuze meer zijn.

Echt... argumenten tegen vaccinatie zie ik niet meer. Dus vaccineren en ophouden om de maatschappij met extra kosten, risico, zorgproblemen, maatregelen en andere ellende op te zadelen. Zo niet? Dan lik op stuk, je draait zelf maar voor je keuze op.

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 18:48 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Cliff schreef:
Fascisme? Ik denk toch echt dat jij van het padje af bent. Ga jij nu volhouden dat Oostenrijk een fascistisch land geworden is?

Fascisme ja. Als Oostenrijk ongevaccineerden de vrije toegang tot de openbare ruimte gaat ontzeggen is dat niets anders dan fascisme.

Quote:
Vertel me nog eens Royy, in heldere en duidelijke bewoordingen... wat is er nou eigenlijk tegen het Nederlandse vaccinatieprogramma en de Covidvaccinatie

Weinig Cliff, het koopt ons tijd. Daarna moeten we t er over hebben wat we op langere termijn moeten doen. Ik heb me gewoon gevaccineerd, maar ik weiger mijn goedkeuring te geven aan het diep ingrijpen in het leven van mensen die een andere keuze hebben gemaakt.

Ik ben prima bereid om te praten over consequenties van niet-gevaccineerd zijn op het recht op medische zorg, of in de priorisering daarvan. Maar dan gaan we ook conseuw

Quote:
Echt... argumenten tegen vaccinatie zie ik niet meer. Dus vaccineren en ophouden om de maatschappij met extra kosten, risico, zorgproblemen, maatregelen en andere ellende op te zadelen. Zo niet? Dan lik op stuk, je draait zelf maar voor je keuze op.

Prima joh, maar dan eis ik dat dan op andere gebieden ook gebeurd. Jij wilt te dik zijn en roken? Lik op stuk, draai zelf maar voor je keuze op. Jij wilt graag onder zeeniveau wonen? Prima. Enzovoorts, enzovoorts. Succes met zo'n soort samenleving.

Laatst aangepast door Royy op Zo Okt 24, 2021 19:30, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Okt 24, 2021 19:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
wat is er nou eigenlijk tegen het Nederlandse vaccinatieprogramma en de Covidvaccinatie?

Royy schreef:
Weinig Cliff, het koopt ons tijd.

Stop dan eens met meestribbelen Royy. Zet je schouders er eens onder en stop met dat gezeik over natuurlijke weerstand. Het speelt momenteel gewoonweg geen rol in een oplossing. En zover het al een rol speelt, is het niet te beïnvloeden.

Quote:
Daarna moeten we t er over hebben wat we op langere termijn moeten doen. Ik heb me gewoon gevaccineerd Cliff, maar ik weiger mijn goedkeuring te geven aan het diep ingrijpen in het leven van mensen die een andere keuze hebben gemaakt.

Ok, dus toch tegenstribbelen. En sinds wanneer is een prikje halen DIEP ingrijpen in iemands leven? Het stelt geen reet voor joh, je merkt er niets van en het heeft geen enkele nadelige consequentie. Die vaccinatie heeft 0,0 rol gespeeld in jouw en mijn leven. Waarom is dat bij anderen dan een DIEPE ingreep?

Quote:
Prima joh, maar dan eis ik dat dan op andere gebieden ook gebeurd. Jij wilt te dik zijn en roken? Lik op stuk, draai zelf maar voor je keuze op. Jij wilt graag onder zeeniveau wonen? Prima. Enzovoorts, enzovoorts. Succes met zo'n soort samenleving.

Al 100 keer uitgelegd waarom dit niet opgaat Royy. Tegen die argumenten breng jij niets in. Je begint gewoon weer opnieuw. Dan ben je wat mij betreft echt uitgeluld met dit argument hoor.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2021 1:28 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Er bestaan medicijnen tegen Covid, maar die worden verboden.

Verder, als je gezond eet en genoeg Zink binnen krijgt, Vitamine C en D3, is de kans om ziek te worden, heel klein.

https://zelfzorgcovid19.nl/

Uit diverse studies komt naar voren dat de vatbaarheid, het verloop en de uitkomst van virusinfecties een samenhang lijkt te vertonen met tekorten aan mineralen, vitamines en andere essentiële nutriënten.

Daarnaast zijn er studies die concluderen dat het nemen van supplementen om deze tekorten op te heffen leidt tot een milder verloop danwel dat het helpt om te voorkomen dat een virusinfectie zich voordoet.

https://zelfzorgcovid19.nl/zelfzorg/

Door ervoor te zorgen dat u uw chronische en acute tekorten aan mineralen, vitamines en nutriënten opheft middels specifieke voeding en/of supplementen kan uw immuunsysstem optimaal functioneren.

De meeste mensen hebben zonder het te weten chronische tekorten en zijn daarmee in veel gevallen meer vatbaar voor het ontstaan van een virusinfectie en bovendien zou een eenmaal opgelopen infectie door acute tekorten een ernstiger verloop en uitkomst kunnen krijgen.

https://zelfzorgcovid19.nl/voeding/

Zink is belangrijk voor een functionerend immuunsysteem. Het is het op twee na meest aanwezige mineraal in het lichaam. Het lichaam heeft tussen de 10 en 20 mg per dag nodig en dit halen we uit de voeding. Ouderen, vegetariërs en veganisten laten vaak een tekort zien in het gehalte van Zink.

Hieronder volgt de top 5 van voedingsmiddelen met daarin het meeste gehalte aan zink.

Oesters bevatten het meeste zink van alle voedingsmiddelen (ongeveer 59,2 mg per 100 g). 2 oesters per dag zorgen voor de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid. Daarnaast is er een aantal voedingsmiddelen die ongeveer 8mg zink per 100 gram bevatten en dat zijn:
Pompoenpitten;
Lijnzaad;
Paté;
Rundvlees. Een portie rundvlees van 200 g voorziet in de dagelijkse behoefte aan zink.

Oesters: ik ben gek op oesters en kan ze hier op de markt kopen voor € 7,- per kilo.
Ik heb een speciaal oestermes.

https://zelfzorgcovid19.nl/nieuws/

10-tallen artikelen over zelfzorg, over Ivermectine, over HQC.
Vaccinaties zijn helemaal niet nodig. Er bestaan medicijnen tegen en hoe je je eigen immuunsysteem op peil houdt.

https://zelfzorgcovid19.nl/de-griepprik-en-covid-19/

Hoge vaccinatiegraad van de griepprik maakt individuele COVID infecties mogelijk dodelijker

https://zelfzorgcovid19.nl/lockdown-rivm/

RIVM handboeit huisartsen en wast haar handen in onschuld

Het RIVM lijkt, in haar poging de ziekenhuizen te ontlasten, een dermate voorzichtig eerstelijns protocol te hebben opgesteld dat het uiteindelijk effect juist lijkt te zijn dat een maximum aantal mensen in de tweede lijn is terechtgekomen en er daardoor een groter aantal mensen is komen te overlijden als gevolg van COVID19. De eerste lijn mag namelijk alleen paracetamol voorschrijven en antibiotica om superinfecties te voorkomen. Terecht merkte de oud-huisarts Alfons Olde Loohuis op dat er in de periode tussen de 7e en de 13e dag een gat in het protocol zit en pleitte al op 1 april 2020, tijdens een TV-interview Op1, voor behandeling met Chloroquine in een soort 1,5e lijnszorg waarbij huisartsen samenwerken met ziekenhuisspecialisten. Op 6 april kwam huisarts Rob Elens met het resultaat van zijn behandeling van 10 patiënten in het stadium matig/ernstig in de publiciteit. Op 7 april past het RIVM het protocol zodanig aan waardoor vanaf dat moment behandeling in de eerste lijn met HydroxyChloroQuine (HCQ) expliciet verboden wordt. HCQ werkt het best als het ingezet wordt in het mild/matig stadium van een virusinfectie. Ziekenhuisopnames vinden pas plaats indien het stadium matig/ernstig) is bereikt. Op 15 April werd in een grootschalig onderzoek in Brazilië het verband tussen vroeg/laat/niet behandelen van Covid19 in de eerstelijnszorg en de noodzaak tot ziekenhuisopnames aangetoond.

Laatst aangepast door Elisabeth op Ma Okt 25, 2021 9:02, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2021 1:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Er bestaan medicijnen tegen Covid

Er bestaan nog betere vaccins.

Quote:
maar die worden verboden.

Niet.

Quote:
Oesters
Paté;
Rundvlees

Volgens Natubico verhogen dat soort zaken juist de kans op Covid, kunnen jullie even aangeven wie van jullie gelijk heeft dan?

Quote:
Vaccinaties zijn helemaal niet nodig.

Jawel hoor.

Quote:
HCQ werkt het best

Gek toch dat de wetenschap zich daar niet universeel over uitspreekt.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2021 8:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Nee dat heb je niet. Zelfs een antwoord op een simpele vraag is al te veel moeite voor je, maar ik heb mijn conclusies toch al getrokken dus het maakt verder ook niks uit. Wink

En ook daar heb ik op gereageerd. Je hebt te voorbarig je conclusie getrokken. En we gaan weer over tot de orde van de dag.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2021 8:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Cliox schreef:

Dat denk ik ook, al vraag ik mij af hoe men denkt dit te handhaven. Want daar schort het aan en mensen zijn niet gek. Wat ik zie, ziet iedereen. De grootste uitdaging is de collectieve weerstand. De politie wil de maatschappelijke discussie niet plaatsvervangend voeren. Voor resultaat te boeken zal je het dus over een andere boeg moeten gooien en dan kijk ik meer naar wat ik eerder schreef en dat is dat mensen die op een operatie wachten nóóit de dupe mogen worden van mensen die weigeren zich te laten vaccineren. Mensen die bewust het risico nemen om besmet te raken met het coronavirus mogen nooit voorrang krijgen in de gezondheidszorg. Daar moet je mee aan de slag. Laat mensen verantwoordelijkheid nemen voor hun keuze.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2021 8:24 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Cliox schreef:
Royy schreef:

Nee joh, we weten inmiddels redelijk goed wat dit virus doet en bij welke groepen het problemen geeft.

De werking van het vaccin is inderdaad van tijdelijke aard zo blijkt uit onderzoek. Natuurlijke immuniteit of weerstand houdt het vooralsnog prima vol.

De wetenschap zegt daar het volgende over:

Factcheck
    De kans dat je opnieuw ziek wordt door corona binnen zes tot acht maanden nadat je covid-19 had, is erg klein. Mogelijk ben je nog langer beschermd, maar dat weten we nog niet. Na de infectie bouw je een uitstekende immuniteit op. Die is niet 100%, maar vergelijkbaar met de immuniteit na vaccinatie. De theorie dat je snel opnieuw geïnfecteerd kan worden, houdt enkel rekening met het aantonen van antistoffen in het bloed, maar de afweer bestaat uit meer dan dat. Als de antistoffen verdwenen zijn, ben je nog beschermd dankzij geheugencellen en cellulaire immuniteit.

Bron: https://www.gezondheidenwetenschap.be

Dus zes tot acht maanden Royy. Dat betekent dat je de verspreiding van het virus niet kunt controleren door een eenmalige besmetting of vaccinatie en een vaccinatieprogramma moet opzetten.

Waar ik nieuwsgierig naar ben is naar je eigen motivatie om je te laten vaccineren? Je hebt niets anders dan wantrouwen uitgesproken en vervolgens laat jij je toch prikken? Ik hoor wel eens dat mensen dit doen omdat ze zorgeloos op vakantie willen of naar de horeca en een festival, mij valt dan niets meer in. Dat is toch wel de aller slechtste reden die ik mij kan bedenken om een vaccin te nemen.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2021 8:28 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Royy schreef:
Cliff schreef:
Cliox schreef:

Het is risicobeheersing. De basisrisicofactor isoleren. Een logisch besluit als je kijkt naar de impact en gevolgen. Ik ben er geen direct voorstander van maar zo doorkabbelen kan ook niet.