Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 215, 216, 217  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Uitbraak coronavirus [deel 2]
BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 8:21 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Weerwoord Beheer: Omdat het onderwerp steeds trager werd naar mate het groter werd, gaan we hier verder met deel 2.

Elisabeth schreef:
Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum. De policy is al vele jaren zo dat mensen met een verhoogd risico op bloedklontering alleen onder strikte supervisie mogen vliegen. Het is aanbevolen dat deze personen bij voorkeur niet vliegen tenzij in het geval van een levensbedreigende situatie.

Afgezien van het feit dat dit bericht volstrekte onzin is: een vaccin is na twee weken volledig uit je lichaam verdwenen. Twee weken niet vliegen is geen enkel probleem.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Loetje schreef:
En nu mag daar ook op Facebook over worden gespeculeerd, waar eerder deze speculaties over de mogelijkheid van een bedrijfsongeval door datzelfde Facebook werden gecensureerd? Vanwaar deze beleidsomslag?

Het was eigenlijk van begin af duidelijk dat het virus uit een lab kwam, omdat het naast de bekende griep (sars) vingerafdrukken ook beschikt over kenmerken van HIV. Dit komt niet op natuurlijke wijze tot stand, zonder interventie.

Bericht van helemaal aan het begin van de pandemie (maart 2020 of zelfs al daarvoor)..

Kan niet anders dan in een lab gemaakt zijn eigenlijk.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Moppersmurf schreef:
Leg dan maar eens uit hoe het aantal besmettingen kan dalen door een medicament dat niet preventief ingezet kan worden en alleen de ziektesymptomen bestrijdt.

Niemand neemt antibiotica preventief. Die neem je pas als je een infectie hebt.
Je neemt toch niet preventief paracetamol tegen hoofdpijn?

1. Antibiotica is geen profylactisch medicijn.
2. Paracetamol kun je zeker preventief nemen. Als je naar de tandarts gaat en zelf voor het vaccineren wordt geadviseerd een paracetamol te nemen.

Overigens helpen veel mensen zich door na een avondje stappen een paracetamol te nemen bij het slapen. Zij beweren dan niet met hoofdpijn wakker te worden.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Gisteren in London weer een groot protest tegen de corona maatregelen. Of voor basale vrijheden, 't is maar net hoe je het bekijkt.

Op het journaal hoorde ik dat er wereldwijde protesten tegen Loekasjenko waren geweest, moest wel een beetje lachen hoor.

De nieuwsvoorziening op radio en tv is zo nep dat ik er met mijn verstand niet bij kan dat er nog mensen zijn die het serieus nemen.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 10:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliox schreef:
Is niet terug te zien in de officiële cijfers.

Ja wel hoor, heel duidelijk zelfs.

cijfers India

cijfers Delhi

I rest my case.

Cliox schreef:
Daar zie je dat midden mei de piek wordt bereikt in zowel India als Dehli.

Haha, echt niet dus. Je lult maar wat. Als dat klopte zou je ze vast wel gepost hebben hier.

Maar niet getreurd, Cliff zal je zo meteen vast wel weer te hulp schieten.

Nepnieuws. Cijfers in Nederland buigen net zo hard af zonder Ivermectine. De werking van Ivermectine is veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat. Er is dus wetenschappelijk bewijs dat het niet werkt als medicijn tegen Covid-19.

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/
Bron: http://vaccincorona.info/Ivermectine.htm

Voor wat het waard is, India gebruikt Ivermectine als profylactisch medicijn. Dus niet om mensen te genezen van Covid-19.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 10:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Gisteren in London weer een groot protest tegen de corona maatregelen. Of voor basale vrijheden, 't is maar net hoe je het bekijkt.

Op het journaal hoorde ik dat er wereldwijde protesten tegen Loekasjenko waren geweest, moest wel een beetje lachen hoor.

De nieuwsvoorziening op radio en tv is zo nep dat ik er met mijn verstand niet bij kan dat er nog mensen zijn die het serieus nemen.

Ik zou niet weten waarom mensen überhaupt nog demonstreren thans. Eerst was het de avondklok, toen dat de terrassen open moesten, wat hebben zij nu weer gevonden waardoor men de straten op gaat? Ik denk dat als iedereen dadelijk terug is naar het normaal, de schapen gaan demonstreren dat er geen maatregelen meer zijn en we terug zijn naar het normaal. Wat een volk.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 10:10 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Nepnieuws.

Wat kinderachtig dat je je eigen ongelijk niet kunt erkennen, maar had niet anders verwacht eigenlijk.

Het zijn gewoon de officiële cijfers die door iedereen hier gebruikt worden, ook door jou dus. Onder meer afkomstig van worldometers (de inmiddels bekende grafiekjes). Je post zelf nepnieuws (piek werd pas bereikt half mei = niet waar) en beschuldigt vervolgens mij ervan dat te doen.

Zwak, heel zwak.

After two months, Delhi corona cases below 1,000, deaths 122

https://indianexpress.com/article/cities/delhi/delhi-records-less-than-1000-covid-cases-positivity-rate-dips-7335469/

Quote:
The highest numbers were recorded on April 22 when the city saw 26,169 cases and 306 deaths.

De piek lag op 22 april dus, en die voor India als geheel rond 6 mei.

Interessant overigens dat Delhi blijkbaar meer IC bedden beschikbaar heeft dan heel Nederland. Geeft te denken, nietwaar?

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
Ik zou niet weten waarom mensen überhaupt nog demonstreren thans

Dat wist je een jaar geleden ook al niet, en je wil het ook gewoon niet weten. Nul punt nul vermogen je te verplaatsen in een ander, alleen maar oogkleppen op en doordraven. Of zoals je zelf al aangaf over die mondkapjes, nergens bij nadenken en gewoon doen wat je gezegd wordt.

Kijk, dat noem ik nou schapengedrag.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

@Elisabeth:

Ik heb je gevraagd om in eigen woorden het dialoog te voeren en niet telkens komen aanzetten met een buslading video's en websites. Gebruik deze louter als bronvermelding. Het zou hetzelfde zijn als ik ieder argument beantwoord met een link naar de persconferentie of de site van het RIVM. Dat is nog niet het begin van een dialoog.

Dus nogmaals, vertel nu eens in eigen woorden, zonder links naar filmpjes en copy-paste-teksten, waarom het vaccin een experimenteel vaccin is?

Mijn argumenten waarom het geen experimenteel vaccin is in een notendop:

1. Vaccins zijn volgens dezelfde wettelijke kwaliteits-, veiligheids- en werkzaamheidseisen ontwikkeld als alle andere vaccins;
2. Vaccins hebben alle fases doorlopen;
3. Er zijn geen binnendoor routes gebruikt wat betreft gezondheid;
4. Vaccins zijn getest op mensen;
5. Vaccins zijn door een onafhankelijk instituut beoordeeld.

Daarnaast heb ik nu al een paar keer een bewering op een complottheoriesite gedebunked zónder dat jij daar vervolgens op reageert. Ik heb tijd en moeite gestoken om te kijken naar de stelling van artsenvrijheid die beweren dat sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog hoog is en in het verlengde het vaccin een vergif. Reageer dan ook op mijn bevindingen. Ik heb de bevindingen van het feitenonderzoek bijgesloten in dit bericht.

Wat tevens openstaat zijn je beweringen zoals dat het vaccin niet is goedgekeurd en het schier onmogelijk is om in korte tijd 4 vaccin goed te keuren. Ik toon aan dat dit wel het geval is, reageer daar eens op.

Quote:
Verder zijn de vaccines van SARS ook niet goedgekeurd.

En ook deze niet.

Feitelijk onjuist.

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

Quote:
Het is onmogelijk om in zo'n korte tijd deze 4 vaccines goed te keuren.

Feitelijk onjuist.

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

Quote:
AstraZeneca is al gestopt in verschillende landen.

Neemt niet weg dat dit vaccin goedgekeurd is. En daar hadden we het over.

Quote:
Wereldwijd sterven er per dag ongeveer +100.000 mensen.
Maar per dag komen er 250.000 bij. Dus per dag +150.000 meer mensen....dan gisteren...

https://www.worldometers.info/world-population/

Prima, laten we de verkeersregels vanaf morgen dan opheffen en stoppen met het ontwikkelen van veilige auto's.

Quote:
Corona doden: wereldwijd tot nu toe: 3,488,512. Dus niet zoveel.
(populatie wereld klok zijn er dit jaar [mei 2021] 23,272,400,- bij gekomen) Op 31 december staat deze klok op +82 miljoen mensen.

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Miljoenen Corona doden is overdreven want het zijn er tot nu toe maar 3.5 miljoen mensen op een populatie van 7.8 + MILJARD mensen. (Vanaf 2020)

Voor de miljoenste keer, mortaliteit is geen stuurgetal.

Verder grappig hoe jij jezelf tegenspreekt in één zin, miljoenen is overdreven want het zijn maar 3.5-miljoen... Very Happy

Quote:
Verder kijk ik dus niet op Fake sites maar op sites waar artsen hun twijfels hebben.

Fakesites. Ik heb het je aangetoond.

Zo ben ik gedoken in dat artsenvrijheid en hoe meer ik lees, hoe meer duidelijk wordt. Ik zag op hun site dat ze beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimen daarmee bewijs dat het vaccin vergif is. Zij verwijzen naar een rapport van de IPC die op hun beurt meer verwijzen naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron.

Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, trommelgeroffel 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Het heeft niets te maken met artsen die hun twijfels hebben. Nogmaals, het eerste feitenonderzoek dat ik doe, laat zien dat de boel willens en wetens wordt besodemietert. De artsen die twijfelen hebben de feiten niet op een rij, komen met percentages die niet kloppen, verbinden zelf een conclusie aan sterfgevallen en gebruiken smaakversterkers zoals 'dramatisch hoog' om het vuurtje warm te stoken. Dit soort nonsens doet het hoofdzakelijk goed bij mensen die niet zoeken naar de waarheid maar een bevestiging van hun wantrouwen.

Quote:
Net zo als die huisarts die Hydrocloroxycline gaf met zink en mensen werden beter.
Hij werd door de inspectie op zijn vingers getikt.

Omdat de causaliteit niet was aangetoond. Als mijn hoofdpijn na het eten van een pepermuntje verdwijnt, betekent dat nog niet dat pepermuntjes helpen tegen hoofdpijn.

Verder is de werking naar HCQ uitvoering onderzocht. Uit onderzoek blijkt dat HCQ niet werkt tegen Covid-19. Uit onderzoek is gebleken dat het medicijn HCQ de werking van een bepaald type witte bloedcellen, welke juist belangrijk bij de bestrijding van infecties, juist afremt.

Bron: https://www.radboudumc.nl/nieuws/2020/nieuw-inzicht-in-werking-hydroxychloroquine-ondergraaft-het-gebruik-ervan-bij-corona

Datzelfde geldt voor Ivermectine. EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/[/quote]

Quote:
Vroeger waren malaria pillen gewoon te koop in apotheken, nu niet meer.
Ook niet in Portugal of Spanje, alleen op doctors recept?
Je gaat toch niet wachten totdat ze zo ziek zijn en naar de ICU moeten?
Terwijl er een medicijn tegen is? Maar dat is verboden???

Zie hierboven.

Verder is het vaccin als Mission: Impossible. Het immuunsysteem kan de boodschap één keer lezen, waarna het verdwijnt. Het zorgt ervoor dat het geheugen van het immuunsysteem getriggerd wordt en het immuunsysteem het coronavirus herkent zodra dit wil binnendringen. Niet meer dan dat.

Het doneren aan Rode Kruis en misleidingen laat ik even voor wat het is.[/quote]

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 10:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Cliox schreef:
Ik zou niet weten waarom mensen überhaupt nog demonstreren thans

Dat wist je een jaar geleden ook al niet, en je wil het ook gewoon niet weten. Nul punt nul vermogen je te verplaatsen in een ander, alleen maar oogkleppen op en doordraven. Of zoals je zelf al aangaf over die mondkapjes, nergens bij nadenken en gewoon doen wat je gezegd wordt.

Kijk, dat noem ik nou schapengedrag.

Probeer nog es maar dan op inhoud.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Wat kinderachtig dat je je eigen ongelijk niet kunt erkennen, maar had niet anders verwacht eigenlijk.

En dat zegt iemand die informatie op overheidswebsites en statistieken van het CBS wegzet als nepnieuws? Laughing

Quote:
Het zijn gewoon de officiële cijfers die door iedereen hier gebruikt worden, ook door jou dus. Onder meer afkomstig van worldometers (de inmiddels bekende grafiekjes).

Het gaat niet om de cijfers maar om de interpretatie van de cijfers. In heel de wereld zie je de curve nu afbuigen, alleen India maakt gebruik van ivermectine, als profylactisch medicijn. Het zou pas logisch zijn als het resultaat in India positief zou afwijken ten aanzien van die van de rest van de wereld. Dan kun je in kaart brengen wat zij anders doen en onderzoeken over er een causaal verband is.

Quote:
Je post zelf nepnieuws (piek werd pas bereikt half mei = niet waar) en beschuldigt vervolgens mij ervan dat te doen.

Ik heb de grafiek bijgesloten. Als ik me niet vergis kwam jij opdraven met 20 april.

20 april: 294K
24 april: 349K
28 april: 379K
05 mei: 412 K
10 mei: 329K
14 mei: 343K
18 mei: 267K

Het piekmoment lag dus verder dan jij aanvankelijk beweerde.

Quote:
Zwak, heel zwak.

Wat ik zwak vind is dat je cijfers die je wantrouwt (lees: positieve resultaten van de PCR-test) nu aanvoert als argument. Zodra je statistieken kunt gebruiken rep je niet meer over betrouwbaarheid maar is het een onderdeel van jouw waarheid. Dat is niet alleen zwak, het is een vorm van discussievervuiling. Voor je gesprekspartner is het schier onmogelijk om te achterhalen wat jij nu als feit beschouwd en wat niet. Wat je vandaag bestempelt als onbetrouwbaar wegens een onwelgevallig feit, bombardeer je morgen als onderbouwing voor je standpunt. Het is maar net hoe het valt.

Daarbij is het niet relevant. EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn. Dat bewijst dat wantrouwen in de overheid ten grondslag ligt aan de weerstand op het vaccineren. Als de overheid Ivermectine had voorgeschreven hadden mensen exact hetzelfde geroepen over dit medicijn en gepleit voor vaccins.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/

Die vermeende causaliteit is op basis van deze wetenschap geen vanzelfsprekendheid.

Tenslotte wil ik je nogmaals wijzen op de bijwerkingen van Ivermectine. Dus zelfs als de medische wetenschap het tegendeel zou bewijzen, is het geen alternatief voor het vaccin, als bijwerkingen het argument is:
- rugpijn,
- kortademigheid,
- incontinentie voor urine of ontlasting,
- moeilijk staan en lopen,
- verwardheid,
- slaperigheid,
- bewustzijnsverlies (coma),
- jeuk,
- rode ogen,
- pijnlijke gewrichten,
- spierpijn,
- koorts,
- misselijkheid,
- braken,
- opgezwollen lymfeklieren,
- diarree,
- duizeligheid,
- hartkloppingen,
- hoofdpijn,
- zichtverlies,
- galbulten
- dikke enkels door vochtophoping.
- bloed in de urine te vinden.,
- opgezwollen oogleden en oogontsteking.
- bloeding van het bindvlies van het oog,
- gevoel van zwakte,
- maagdarmklachten,
- buikpijn,
- hoesten,
- last met de ademhaling,
- keelpijn,
- duizeligheid bij het opstaan,
- naar gevoel in de testikels.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 11:40 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliox schreef:
In heel de wereld zie je de curve nu afbuigen

Da's ook niet waar. Maar wel op veel plekken inderdaad, net als vorig jaar rond deze tijd overigens.

Cliox schreef:
Het gaat niet om de cijfers maar om de interpretatie van de cijfers.

Als we het over cijfers niet eens kunnen worden dan hoeven we aan interpretatie niet eens te beginnen. Ik heb je de feiten gegeven, na jouw onjuiste bewering over de piek in India. Vervolgens kom je een dag later weer doodleuk aankakken met de dooddoener dat dit nepnieuws zou zijn, dan houdt het op.

Cliox schreef:
Als ik me niet vergis kwam jij opdraven met 20 april.

Hou toch op met die flauwekul, ik baseer me gewoon op de cijfers en die zijn zoals ze zijn.

Daaruit kun je precies afleiden wanneer de piek was. Je bent nu de cijfers over heel India aan het gebruiken om mijn bewering over Delhi te ontkrachten, trap ik uiteraard niet in. En Delhi was eerder met Ivermectine voorschrijven dan andere delen van het land, waar de cijfers gewoon door bleven stijgen.

Vandaar dat de piek over heel India dus ook wat later ligt dan in Delhi.

De groeten maar weer.

BerichtGeplaatst: Zo Mei 30, 2021 23:38 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:

Weet jij dat je constant het zelfde herhaalt dus hoe kan ik reageren als je precies het zelfde weer herhaalt?
Een beetje verwarrend. Verder copier jij constant teksten (niet eigen woorden) zonder links of bewijzen.
Maar goed, hier reacties onder het rapport over ivermectine. Altijd interessant.

Uit eigen waarneming kan ik u zeggen dat het goed werkt. 12-15 mg Ivermectine op dag een en drie. Op dag twee heeft uw patient weer lucht.
Het mag ook off label worden toegepast in overleg met uw apotheker die de risk/ benefit kan doen en na informatie van de patient. Probeer en rapporteer. Weg met de anti-propaganda!
The test of the pudding is in the eating!
ALF vad Boogert
Geplaatst op 15 februari 2021 om 17:52

Ik kom net terug uit Zuid-Afrika, waar dit middel volop gebruikt wordt en werkt, ook bij patiënten met heftige corona verschijnselen. Laat het een keuze worden, waarin personen zelf kunnen aangeven of ze het willen proberen. Het is een goedgekeurd medisch middel, dus het heeft verder geen nadelige effecten bij een goede dosering. Magda
Geplaatst op 13 maart 2021 om 15:01

Ik begrijp de extreem sceptische houding niet tegenover ivermectine. De berg van studies die een positief effect laten zien neemt toe.
Pharma bedrijven die een mening uiten over dit medicijn kun je toch niet serieus nemen. Belangen vertroebelen dit soort uitspraken. Bias is in het medische gebied niet ondenkbaar.
Als een (vaccin) fabrikant een studie doet en de bewering maakt dat het 95% effectief is dan slikt iedereen dat voor zoete koek? (vb.Pfizer). Met alle risico’s voor de langere termijn.

Als er RCP studies met ivermectine gedaan zijn met significante verbetering in het verloop van covid, dan wordt dat terzijde geschoven. Waar is de logica? N. Oost
Geplaatst op 22 maart 2021 om 21:19

Webinar Ivermectin against Covid-19?

https://www.youtube.com/watch?v=qnWvVdKKcSA

Ivermectine is een medicijn als je ziek bent.
Een vaccine is geen medicijn.

Ivermectin prophylactic study from India

https://www.youtube.com/watch?v=XYv30g7TKVM

Lessons from the Zimbabwe Ivermectin experience

Luister naar Dr Jackie Stone op minuut 5.50
Zij zegt dat artsen praktijk mensen zijn met praktijk ervaringen.
Dat ze echt geschrokken is dat de angst bij artsen door theoretische studies en bang zijn om hun patiënten te helpen.
Bang voor boetes als ze Ivermectin geven.
Een goed gekeurd medicijn en die bijwerkingen van jou kloppen niet.
Je zet er zelfs geen link bij zodat ik kan zien wie deze onzin beweert.

BTW op donderdag heeft een goede vriendin haar vaccinatie gehad. Johnson & Johnson.
Vrijdag was haar arm dik, en nu op zondag 38ºC koorts en een barstende hoofdpijn.
Is dit normaal?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 4:41 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:

Tenslotte wil ik je nogmaals wijzen op de bijwerkingen van Ivermectine. Dus zelfs als de medische wetenschap het tegendeel zou bewijzen, is het geen alternatief voor het vaccin, als bijwerkingen het argument is:
- rugpijn,
- kortademigheid,
- incontinentie voor urine of ontlasting,
- moeilijk staan en lopen,
- verwardheid,
- slaperigheid,
- bewustzijnsverlies (coma),
- jeuk,
- rode ogen,
- pijnlijke gewrichten,
- spierpijn,
- koorts,
- misselijkheid,
- braken,
- opgezwollen lymfeklieren,
- diarree,
- duizeligheid,
- hartkloppingen,
- hoofdpijn,
- zichtverlies,
- galbulten
- dikke enkels door vochtophoping.
- bloed in de urine te vinden.,
- opgezwollen oogleden en oogontsteking.
- bloeding van het bindvlies van het oog,
- gevoel van zwakte,
- maagdarmklachten,
- buikpijn,
- hoesten,
- last met de ademhaling,
- keelpijn,
- duizeligheid bij het opstaan,
- naar gevoel in de testikels.

Wat vreemd.
Meen toch ditzelfde lijstje 'n tijd geleden gezien te hebben met betrekking tot bijverschijnselen van personen die de dag ervoor spruitjes hadden gegeten. Wink
.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 8:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Dus zo ver 3.5 miljoen doden, wereldwijd.... en de economie is bijna kapot....

De economie is totaal niet kapot.

Elisabeth schreef:
De zoon van een vriendin, 36 jaar oud, gevaccineerd en nu een hersenbloeding.....
Als hij niet was gevaccineerd dan had hij dit niet gekregen.....

Manmanman...

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 8:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Wanneer iemand merkt dat ie ziek wordt van covid en meteen zo'n medicijn slikt dan kan ie binnen drie dagen of misschien nog minder weer erbovenop zijn.

Dat is niet preventief he.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:02 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
uit ethische bezwaren niet mee wenst te doen aan een medisch experiment met gen-therapie,

Ach, speelt dat nog steeds? Kijk even naar dit filmpje van Universiteit van Nederland:

1 minuut, moet lukken. Te lang? Kijk vanaf 30 seconden.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Is niet terug te zien in de officiële cijfers.

carlos schreef:
Ja wel hoor, heel duidelijk zelfs.
cijfers India
cijfers Delhi
I rest my case.

Wat wil je nou bewijzen Carlos? Dat ivermectine besmettingen voorkomt? En aan de hand van worldometers? Question

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Maatregelen blijven, corona hysterie blijft, en de gevaccineerden die dachten dat ze daar mee hun oude vertrouwde leventje weer zouden terugkrijgen zullen zich bekocht voelen.

Told you so! Idea

En zullen daarvan de niet-gevaccineerden de schuld geven. Told you so!

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Royy schreef:
China Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Wat wel grappig is: alle theorieën van Natubico vallen nu in het water. Het virus is helemaal niet natuurlijk, maar gefabriceerd:

De studie claimt bewijzen te hebben van menselijke interventie in een van oorsprong natuurlijk virus.

Shock

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
En zullen daarvan de niet-gevaccineerden de schuld geven. Told you so!

De mensen die meegaan in het verdeel-en-heers spel van de overheid inzake de corona p(l)andemie wel ja, maar daar lig ik helemaal niet wakker van hoor. Kom maar op. Een ander deel zal zich in toenemende mate keren tegen het overheidsbeleid, ook dat is nu al duidelijk.

Cliff schreef:
Manmanman...

En waarom moet daar zo wegwuivend over gedaan worden? Als een kerngezond iemand van 36 kort na het vaccin plotseling komt te overlijden, dan is de kans inderdaad groot dat het aan het vaccin ligt. En het zijn er inmiddels al veel te veel om telkens af te doen als toeval.

Nog een feit: er overlijden nauwelijks mensen van jonger dan 70 zonder onderliggende aandoening aan corona. Dat aantal is verwaarloosbaar.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
[b]Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum.

Aldus vrijspreker.nl. Hoe komen ze aan die informatie? Bron ontbreekt.

Quote:
iedereen die de prik krijgt, (ongeacht welk merk), stolling- en bloedingsproblemen heeft als een van de belangrijkste reacties.

Onjuist.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Cliox, Cliff, Moppersmurf klik op die link van Pfizer en lees hun Wetenschappelijk onderzoek.
Eindelijk een echt rapport van de farmaceutische industrie.
Dus geen vage excuses van "wetenschappelijk" onderzoek zonder link.
Hier is het onderzoek, lees het goed door.

Ik heb het goed doorgelezen, maar jij niet. Dit is een standaard test-protocol joh. Dit is weer zo'n typische wappie-actie. Men leest iets, snapt de context niet, en schiet in de stress.

Ik durf er 1000 euro op te verwedden dat jij dit hele protocol NIET gelezen hebt en dat de mensen die dit waarschijnlijk weer massaal delen via Feestboek en Twitter het hele protocol ook niet gelezen hebben en niet snappen dat het hier gaat om een standaard set van afspraken die bij iedere test wordt toegepast.

Nergens, maar dan ook nergens staat dat je het vaccin via huidcontact kunt overdragen naar zwangere vrouwen. Denk eens even logisch na joh.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
[i]Advies aan piloten: na coronavaccin twee tot drie etmalen niet vliegen

Ook volkomen logisch dit. Vaccins kunnen in de eerste twee-drie dagen voor bijwerkingen zorgen, dus waarom zou je dan gaan vliegen?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Loetje schreef:
En nu mag daar ook op Facebook over worden gespeculeerd, waar eerder deze speculaties over de mogelijkheid van een bedrijfsongeval door datzelfde Facebook werden gecensureerd? Vanwaar deze beleidsomslag?

Fuck Facebook man. Ik snap sowieso niet dat mensen denken daar hun """waarheid""" vandaan te moeten halen....