Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 195, 196, 197  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Ook onze NHG houdt de deur nog open m.b.t. ivermectine.

[knip]

Graag uw reactie.[/i]

NHG advies staat hier Elisabeth: https://corona.nhg.org/wp-content/uploads/2021/02/NHG-Advies-Ivermectine-bij-COVID-eerstelijns-populatie.pdf

Nog vragen?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
??????????

???????????

Data zoooo ongeloofwaardig......... zo in strijd met logica........ zo in strijd met gezond verstand......... daar zet je heeeel veeeel vraagtekens bij...... en neem je het met vrachtwagen vol zout...... Als dat nou eens geen kristalklare propaganda is ?

Dit is inderdaad de standaard reactie Icesurfer... alleen geloven wat je zelf denkt, je bubbel goed gesloten houden en alles in strijd met die bubbel afwijzen als 'in strijd met logica' en 'kristalklare propaganda'.

Vervolgens surfen naar Twitter, Feestboek, ZeroHedge, etc... en daar de bevestiging gaan zoeken dat CBS onzin vertelt.

Nou, voor feiten moet je primair bij het CBS zijn en niet op Twitter of Feestboek. Waarmee ik zeker niet zeg dat CBS er wel eens naast kan zitten, maar de hoeveelheid nepnieuws en leugens die via Twitter en Feestboek verspreid worden kent zijn weerga niet.

Dus doe jezelf een plezier: geloof de cijfers van het CBS of je bent reddeloos verloren en gevangen in een fakenews bubbel.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Hoera, ik hoor weer vliegtuigen.
Mensen hebben weer een baan en kunnen geld verdienen.

Mooi hè, en dit alles met dank aan vaccinatie. Want van de anti-vaxxers is nog nooit een geloofwaardig exitscenario vernomen.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:55 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Elisabeth schreef:
Londen, Berlijn, Lyon, Amsterdam, Birmingham, Parijs, Nantes, Liverpool enz landen in FARO.
Ze landen achter elkaar, om de 3 tot 5 minuten. Flight Radar op mijn telefoon.
Horeca is open maar mondkapjes in winkels blijven verplicht.
Temperatuur is tussen de 25º en 28ºC.

Maar veel horeca is er toch onderdoor gegaan.

In Nederland niet mogelijk, want hier hebben wij het CBS. Very Happy
Ook worden in Nederland mensen niet psychisch ongezonder,
want hier worden de data gelevert door het CBS. Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:02 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cliff schreef:
Icesurfer schreef:
??????????

???????????

Data zoooo ongeloofwaardig......... zo in strijd met logica........ zo in strijd met gezond verstand......... daar zet je heeeel veeeel vraagtekens bij...... en neem je het met vrachtwagen vol zout...... Als dat nou eens geen kristalklare propaganda is ?

Dit is inderdaad de standaard reactie Icesurfer... alleen geloven wat je zelf denkt, je bubbel goed gesloten houden en alles in strijd met die bubbel afwijzen als 'in strijd met logica' en 'kristalklare propaganda'.

Vervolgens surfen naar Twitter, Feestboek, ZeroHedge, etc... en daar de bevestiging gaan zoeken dat CBS onzin vertelt.

Nou, voor feiten moet je primair bij het CBS zijn en niet op Twitter of Feestboek. Waarmee ik zeker niet zeg dat CBS er wel eens naast kan zitten, maar de hoeveelheid nepnieuws en leugens die via Twitter en Feestboek verspreid worden kent zijn weerga niet.

Dus doe jezelf een plezier: geloof de cijfers van het CBS of je bent reddeloos verloren en gevangen in een fakenews bubbel.

De cijfers die jij van het CBS levert m.b.t. economie en psychische gezondheid zijn volstrekt in strijd met wat ik i.r.l. en online ervaar en waarneem,
dus trek IK zelfverzekerd de conclusie, fuck off CBS ! Evil or Very Mad

In mijn straat in mijn stad ZIE IK hoe de ene winkel na de andere winkel sluit en te huur borden geplaatst worden
ik hoor zie en merk dat mensen inclusief mijzelf psychisch ongezonder worden, DAT is de werkelijkheid !

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:20 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Dat laatste bastion van jouw beste Cliff, het CBS valt nu ook ten prooi aan het corona gebeuren.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:21 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Elisabeth schreef:

Mooi hè, en dit alles met dank aan vaccinatie. Want van de anti-vaxxers is nog nooit een geloofwaardig exitscenario vernomen.

Je mag vliegen zonder vaccinatie dus-----

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Wat vreemd.
Meen toch ditzelfde lijstje 'n tijd geleden gezien te hebben met betrekking tot bijverschijnselen van personen die de dag ervoor spruitjes hadden gegeten. Wink
.

Cliox schreef:
Hoe dan ook, een valide tegenargument voor mensen die zweren bij ivermectine. Los van het feit dat het niet werkt heeft het ook nog eens een set aan bijwerkingen waar je 'u' tegen zegt.

Het wachten is echter nog altijd op 'n bronvermelding van die "set aan bijwerkingen".
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:24 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:
Nagaan dat deze bijwerkingen zijn getest op een dosering die 100x zo laag is dan de dosering die nodig bleek te zijn om effect te kunnen hebben...

Bron?
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:30 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliox schreef:
Kortom, het verloop van de curve van Delhi is nagenoeg identiek aan het verloop van de curve van India, het verloop van de curve van India is nagenoeg identiek aan het verloop van de curve wereldwijd. Er is dus geen positieve afwijking waarmee iedere verklaring stukloopt op het niet bestaand feit.
Je conclusie is dus niet alleen onlogisch en vermoedelijk onjuist omdat de causaliteit niet bewezen is maar ook feitelijk onjuist.

Als die curve wereldwijd hetzelfde verloopt impliceert dit dat ze ook zo verloopt in de landen waar nauwelijks of niet gevaccineerd wordt.
Dus zal de huidige daling ook niet aan de vaccinaties in vele andere landen toegeschreven mogen worden.
-
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 13:42 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Elisabeth schreef:
Weet jij dat je constant het zelfde herhaalt dus hoe kan ik reageren als je precies het zelfde weer herhaalt?

Cliox schreef:
Omdat je er niet op reageert. Je roept dat het vaccin niet is goedgekeurd, ik toon je ongelijk aan, maar dan stop het. Je weigert de diepte in te gaan en te reageren op het bewijs dat ik aanvoer dat je stelling feitelijk onjuist is. In plaats daarvan blijf je roepen dat het vaccin niet goedgekeurd is. Reageer dan ook eens inhoudelijk dan hoef ik niet te herhalen.

Quote:
Verder zijn de vaccines van SARS ook niet goedgekeurd.

En ook deze niet.

Feitelijk onjuist.

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

Quote:
Het is onmogelijk om in zo'n korte tijd deze 4 vaccines goed te keuren.

Feitelijk onjuist.

Quote:
AstraZeneca is al gestopt in verschillende landen.

Neemt niet weg dat dit vaccin goedgekeurd is.

Quote:
Een beetje verwarrend. Verder copier jij constant teksten (niet eigen woorden) zonder links of bewijzen.
Maar goed, hier reacties onder het rapport over ivermectine. Altijd interessant.

Nee Elisabeth, het is wederom copy-pasten van andermans teksten. En opvattingen van mensen. Dat staat heel ver van feiten verwijderd.

Quote:
Webinar Ivermectin against Covid-19?

https://www.youtube.com/watch?v=qnWvVdKKcSA

Ivermectine is een medicijn als je ziek bent.
Een vaccine is geen medicijn.

Ivermectin prophylactic study from India

https://www.youtube.com/watch?v=XYv30g7TKVM

Lessons from the Zimbabwe Ivermectin experience

EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn. Dat bewijst dat wantrouwen in de overheid ten grondslag ligt aan de weerstand op het vaccineren. Als de overheid Ivermectine had voorgeschreven hadden mensen exact hetzelfde geroepen over dit medicijn en gepleit voor vaccins.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/

Quote:
Luister naar Dr Jackie Stone op minuut 5.50
Zij zegt dat artsen praktijk mensen zijn met praktijk ervaringen.
Dat ze echt geschrokken is dat de angst bij artsen door theoretische studies en bang zijn om hun patiënten te helpen.
Bang voor boetes als ze Ivermectin geven.

Wat een persoon beweert weegt niet op tegen wetenschappelijk onderzoek. Artsen zijn geen wetenschappers.

Quote:
Een goed gekeurd medicijn en die bijwerkingen van jou kloppen niet.

Die bijwerkingen heb ik uit de bijsluiter gehaald van de fabrikant zelf. Laughing Laughing Laughing

Spijt me maar deze gekte bereikt toch echt een dieptepunt nu. Als je de bijwerking die de fabrikant opgeeft gaat betwisten en roepen dat zij onzin schrijven kunnen we beter stoppen.

Quote:
BTW op donderdag heeft een goede vriendin haar vaccinatie gehad. Johnson & Johnson.
Vrijdag was haar arm dik, en nu op zondag 38ºC koorts en een barstende hoofdpijn.
Is dit normaal?

De mensen die gevaccineerd zijn die ik ken rennen nu een marathon en kunnen feilloos piano spelen na het krijgen van het vaccin.

Quote:
Verder kijk ik dus niet op Fake sites maar op sites waar artsen hun twijfels hebben.

Fakesites. Ik heb het je aangetoond.

Zo ben ik gedoken in dat artsenvrijheid en hoe meer ik lees, hoe meer duidelijk wordt. Ik zag op hun site dat ze beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimen daarmee bewijs dat het vaccin vergif is. Zij verwijzen naar een rapport van de IPC die op hun beurt meer verwijzen naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron.

Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, trommelgeroffel 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Het heeft niets te maken met artsen die hun twijfels hebben. Nogmaals, het eerste feitenonderzoek dat ik doe, laat zien dat de boel willens en wetens wordt besodemietert. De artsen die twijfelen hebben de feiten niet op een rij, komen met percentages die niet kloppen, verbinden zelf een conclusie aan sterfgevallen en gebruiken smaakversterkers zoals 'dramatisch hoog' om het vuurtje warm te stoken. Dit soort nonsens doet het hoofdzakelijk goed bij mensen die niet zoeken naar de waarheid maar een bevestiging van hun wantrouwen.

Quote:
Net zo als die huisarts die Hydrocloroxycline gaf met zink en mensen werden beter.
Hij werd door de inspectie op zijn vingers getikt.

Omdat de causaliteit niet was aangetoond. Als mijn hoofdpijn na het eten van een pepermuntje verdwijnt, betekent dat nog niet dat pepermuntjes helpen tegen hoofdpijn.

Verder is de werking naar HCQ uitvoering onderzocht. Uit onderzoek blijkt dat HCQ niet werkt tegen Covid-19. Uit onderzoek is gebleken dat het medicijn HCQ de werking van een bepaald type witte bloedcellen, welke juist belangrijk bij de bestrijding van infecties, juist afremt.

Bron: https://www.radboudumc.nl/nieuws/2020/nieuw-inzicht-in-werking-hydroxychloroquine-ondergraaft-het-gebruik-ervan-bij-corona

Dat zijn allemaal links naar bronnen in het medische wereldje, Cliox.
En we kennen toch de band van dat wereldje met de vaccin-industrie.
Als alle aardbewoners preventief gevaccineerd moeten worden dan brengt dat veel meer in het laatje dan wanneer alleen degenen die ziek worden 'n al bestaand geneesmiddel gaan innemen.

Overigens zijn de genoemde vaccins wel goedgekeurd, maar dan wel "voorlopig, in verband met de urgentie".
(Zoals al eerder is aangetoond in 'n bronvermeding dezerzijds).
-
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 14:48 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Juist Natubico Exclamation En daar ligt de hond begraven Exclamation

Mensen zijn erg slim en geraffineerd als het om bedrog en eigenbelang gaat.
Het gaat hier om belangen pharmaceutische industrie.
Nochmaals ter extra verduidelijking niet om onze belangen, niet om onze gezondheid.
Nu is men heel geraffineerd erin dat te verdoezelen, dat te verdraaien
gore leugens vertellen etc.

Posting voorganger Cliff in deze draad.

Het CBS !

Cliff sprak mij erop aan wat iedereen als eerste leert in de informatie- techniek,
hoe belangrijk data is en wat data is.

Nu zeg ik, beste Cliff de tweede basisvraag in de IT is,
hoe wordt deze data gemined ?
En evenals bij antwoord aan Natubico, hier wordt
b.v. gemanipuleerd materiaal pharmaceutische industrie
als input geleverd.
En wat doet CBS slechts als uitvoerende instantie, operator,
deze data verwerken en als output presenteren.

Laatst aangepast door Icesurfer op Ma Mei 31, 2021 15:02, in totaal 6 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:
Wanneer iemand merkt dat ie ziek wordt van covid en meteen zo'n medicijn slikt dan kan ie binnen drie dagen of misschien nog minder weer erbovenop zijn.

Cliff schreef:
Dat is niet preventief he.

Klopt; en dus ga je alleen maar allerlei tegennatuurlijk spul in je body stoppen wanneer je echt ziek bent geworden.
Je vermijdt zodoende het risico dat je dit doet, terwijl ook erzonder niks aan het handje geweest zou zijn.

Overigens is 't ook mogelijk het medicijn al in te nemen wanneer je nog alleen maar besmet blijkt.
Wanneer je elke dag even test en na positief testen het spul inneemt, dan is dat qua effect nagenoeg te vergelijken met preventief vaccineren.
-
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 15:13 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Royy schreef:
China Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
    De studie claimt bewijzen te hebben van menselijke interventie in een van oorsprong natuurlijk virus.

Cliff schreef:
Wat wel grappig is: alle theorieën van Natubico vallen nu in het water. Het virus is helemaal niet natuurlijk, maar gefabriceerd:

Heel in het begin is er dezerzijds al op gewezen dat er ook 'n mogelijkheid aanwezig is dat menselijk opzet in het spel is.
Maar omdat daar geen sluitende bewijzen voor waren zijn we er verder maar van uit gegaan dat het 'n volkomen natuurlijk virus betreft.

Ook nu nog is niet waterdicht bewezen dat 't geen volkomen natuurlijk virus is.

Als 't dat inderdaad niet zou zijn, dan zou het grappige zijn dat mens tot nu toe al vele natuurlijke virussen op onnatuurlijke wijze grotendeels heeft geelimineerd, maar hij zich op een of andere manier gedwongen gezien blijkt te hebben om dan nu ook maar zelf ervoor te zorgen dat er weer 'n nieuw virus komt, dat vele levens gaat kosten.

De natuur kruipt dus, waar hij niet gaan kan.

Overigens komt in geval het virus in China geproduceerd zou zijn wel de term "biologische oorlogsvoering" in zicht.

En dat onderstreept dan de theorie dezerzijds dat 't voor het Westen sterk aan te bevelen is om zoveel mogelijk economische banden met China en andere landen in het verre Oosten te verbreken en het heil weer volledig in de eigen Westerse economie te gaan zoeken.
-
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 16:29 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
De cijfers die jij van het CBS levert m.b.t. economie en psychische gezondheid zijn volstrekt in strijd met wat ik i.r.l. en online ervaar en waarneem,
dus trek IK zelfverzekerd de conclusie, fuck off CBS ! Evil or Very Mad

Tja, wat mij betreft ben je dan ver van het padje af. En niet omdat je zelf conclusies trekt, dat is je volste recht. Maar het zo koppig zijn dat je je eigen waarneming niet in twijfel gaat rekken omdat een partij die er veel beter zicht op heeft, onderzoek doet, etc. tot een andere conclusie komt... kijk, dat baart mij zorgen.

Dit is precies waarom er zoveel weerstand is tegen het Covid vaccin en niet tegenover de andere 14 vaccins waar alle kinderen in Nederland (en de rest van de beschaafde wereld) mee worden gevaccineerd: men vertrouwt het niet. Eigen gevoel, eigen waarneming. Keiharde feiten worden gewoon ontkend.

Quote:
In mijn straat in mijn stad ZIE IK hoe de ene winkel na de andere winkel sluit en te huur borden geplaatst worden ik hoor zie en merk dat mensen inclusief mijzelf psychisch ongezonder worden, DAT is de werkelijkheid !

Dat laatste geloof ik wel ja. En hoe vervelend ook, ik denk dat je daar zelf een grote mate van regie in hebt.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 16:30 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Je mag vliegen zonder vaccinatie dus-----

Maar niet zonder test. En die testen zullen niet eeuwig duren, er komt een moment waarop men zegt: 't is wel goed met je getest, neem maar eens een vaccinatie zoals ieder ander normaal mens.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 16:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Dat zijn allemaal links naar bronnen in het medische wereldje, Cliox.

HAHAHA Ja Cliox, hoe durf je? Beetje met betrouwbare medische bronnen aankomen!!! Waar zijn je links naar Twitter, Feestboek en ZeroHedge? Kom op man!

Natubico schreef:
Overigens zijn de genoemde vaccins wel goedgekeurd, maar dan wel "voorlopig, in verband met de urgentie".

Lees je mee Elisabeth?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 16:36 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
Nu zeg ik, beste Cliff de tweede basisvraag in de IT is,
hoe wordt deze data gemined ?
En evenals bij antwoord aan Natubico, hier wordt
b.v. gemanipuleerd materiaal pharmaceutische industrie
als input geleverd.
En wat doet CBS slechts als uitvoerende instantie, operator,
deze data verwerken en als output presenteren.

Dit zijn zinloze vragen voor jou en Natubico omdat er voor jullie één gouden regel geldt: als het CBS (of welke dataminer dan ook) beweert wat ik denk, dan klopt het. Als het CBS (of welke dataminer dan ook) beweert wat ik niet denk, dan is het fraude/fakenews/manipulatie/propaganda/Bill Gates/Klaas Vaak/5G

Zelfs als ik hier exact uit de doeken zou doen hoe het onderzoek naar depressiviteit of oversterfte tot stand komt, zelfs met alle bronnen, procedures, werkwijzen, metingen, etc.... dan nog blijven jullie ontkennnen.

Dus waarom in vredesnaam die moeite doen? Het kenmerk van een wetenschapper is dat hij/zij zijn eigen mening en waarneming in twijfel durft te trekken. Daar is bij jullie totaal niets van merkbaar. Keiharde meetgegevens op bewezen feiten worden zondermeer ter zijde geschoven als het niet strookt met de waarneming of mening.

Je kunt tot het oneindige door blijven vragen over onderbouwingen... maar dat is hier niet meer het issue. 't Zit ergens anders hè.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 16:38 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Wanneer je elke dag even test en na positief testen het spul inneemt, dan is dat qua effect nagenoeg te vergelijken met preventief vaccineren.

Haha... ja dat zal een wereld zijn waar Carlos, Elisbeth en Icesurfer graag in leven. Elke dag verplicht testen en als je positief bent verplicht ivermectine gebruiken...

Alles om een spuitje te ontlopen, toch? Hoe natuurlijk is ivermectine eigenlijk Natubico Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 16:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Heel in het begin is er dezerzijds al op gewezen dat er ook 'n mogelijkheid aanwezig is dat menselijk opzet in het spel is. Maar omdat daar geen sluitende bewijzen voor waren zijn we er verder maar van uit gegaan dat het 'n volkomen natuurlijk virus betreft.

Natubico schreef:
Ook nu nog is niet waterdicht bewezen dat 't geen volkomen natuurlijk virus is. Als 't dat inderdaad niet zou zijn, dan zou het grappige zijn dat mens tot nu toe al vele natuurlijke virussen op onnatuurlijke wijze grotendeels heeft geelimineerd, maar hij zich op een of andere manier gedwongen gezien blijkt te hebben om dan nu ook maar zelf ervoor te zorgen dat er weer 'n nieuw virus komt, dat vele levens gaat kosten.

En zo lullen we het 'natuurlijk' toch weer rond Laughing

'gedwongen gezien blijkt te hebben om dan nu ook maar zelf ervoor te zorgen' mooi geschreven wel

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 17:03 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Cliox, nu ben je heel vervelend bezig, jij herhaalt constant wat je al tien keer hebt herhaald.

Ik snap dat je onwelgevallig weerwoord vervelend vindt en leg net uit waarom ik herhaal: Omdat je er niet op reageert. Je roept dat het vaccin niet is goedgekeurd, ik toon je ongelijk aan, maar dan stop het. Je weigert de diepte in te gaan en te reageren op het bewijs dat ik aanvoer dat je stelling feitelijk onjuist is. In plaats daarvan blijf je roepen dat het vaccin niet goedgekeurd is. Reageer dan ook eens inhoudelijk dan hoef ik niet te herhalen.

Quote:

En ook deze niet.

Feitelijk onjuist.

Quote:

Feitelijk onjuist.

Als je hier eens mee start Elisabeth, krijg je de rest cadeau.

Quote:
Ivermectine geeft deze bijwerkingen NIET

Je weet het beter dan de fabrikant zelf? Want nogmaals, de bijwerkingen komen rechtstreeks van de bijsluiter van de fabrikant. Toon maar aan de hand van wetenschappelijk onderzoek aan waar de fabrikant het feitelijk onjuist heeft.

Quote:
Anders was het nooit goedgekeurd en het medicijn is

Dus wel. Met bijwerkingen. Je bent echt feiten aan het negeren Elisabeth. En zo gaat het al meer dan een jaar lang, tegenstanders van het coronabeleid sluiten zichzelf af voor onwelgevallige feiten.

Quote:
Kijk naar de Video van de doctor uit Zimbabwe.

Nee. Dat doe ik niet.

1. Omdat ik dan meer uren beeldmateriaal op een dag krijg dan dat ik op een jaar kan kijken;
2. Er geen waarheidsvinding wordt gedaan door diegene die het filmpje plaatst. Dat moet ik dan doen en vervolgens;
3. Als ik dan kijk en kan de inhoud debunken op basis van feiten, wordt het genegeerd.

Als voorbeeld het onderstaande feitenonderzoek naar de inhoud van een door jou geplaatste link.

"Zo ben ik gedoken in dat artsenvrijheid en hoe meer ik lees, hoe meer duidelijk wordt. Ik zag op hun site dat ze beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimen daarmee bewijs dat het vaccin vergif is. Zij verwijzen naar een rapport van de IPC die op hun beurt meer verwijzen naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron.

Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, trommelgeroffel 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Het heeft niets te maken met artsen die hun twijfels hebben. Nogmaals, het eerste feitenonderzoek dat ik doe, laat zien dat de boel willens en wetens wordt besodemietert. De artsen die twijfelen hebben de feiten niet op een rij, komen met percentages die niet kloppen, verbinden zelf een conclusie aan sterfgevallen en gebruiken smaakversterkers zoals 'dramatisch hoog' om het vuurtje warm te stoken. Dit soort nonsens doet het hoofdzakelijk goed bij mensen die niet zoeken naar de waarheid maar een bevestiging van hun wantrouwen."

Je komt er niet op terug, je blijft gewoon je standpunt herhalen, ondanks dat ik met statistieken en feiten bewijs dat deze feitelijk onjuist is. En dan verwacht jij dat ik dan maar weer andere filmpjes ga kijken met hetzelfde verloop? Reageer eerst maar eens inhoudelijk op de openstaande punten, in eigen woorden.

Quote:
Zodra iemand ziek wordt, krijgt het hele dorp dit Medicijn en niemand wordt doodziek.

Het is niet relevant. Er staat ook 'mogelijke' bijwerkingen. Het is geen garantie. Zo heb ik geen nooit bijwerkingen ervaren van medicatie. Neemt niet weg dat medicatie de opgegeven bijwerkingen kunnen geven. En nogmaals, de fabrikant meldt deze mogelijke bijwerkingen op hun bijsluiter. Dan ben je gewoon uitgeluld.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 17:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Advies aan piloten: na coronavaccin twee tot drie etmalen niet vliegen

Vliegtuigbemanningen krijgen het advies om zeker twee etmalen niet te vliegen nadat ze het coronavaccin hebben gekregen. Dit om te voorkomen dat ze op 8 kilometer hoogte last krijgen van bijwerkingen, aldus het Europese agentschap voor luchtvaartveiligheid (EASA).

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/advies-aan-piloten-na-coronavaccin-twee-tot-drie-etmalen-niet-vliegen~b8ae3b30/

https://t.me/wakkerAmsterdam/48054

https://www.zerohedge.com/covid-19/ivermectin-new-penicillin

Met een covid-besmetting mag je geen eens het vliegtuig in! Laat staan vliegen. En de verlammingsverschijnselen en de comateuze toestand waarin mensen kunnen geraken bij het innemen van ivermectine zou een dergelijk negatief advies om een vliegtuig te besturen ook niet misstaan. Nagaan dat deze bijwerkingen zijn getest op een dosering die 100x zo laag is dan de dosering die nodig bleek te zijn om effect te kunnen hebben...

ONJUIST

Wat is er onjuist Elisabeth? Als ik aangeef dat iets onjuist is, licht ik ook toe waarom. Ik zal een voorbeeld bijsluiten zodat je er direct mee aan de slag kunt, want dat heb je nog steeds niet gedaan waardoor je mij dwingt om deze te herhalen.

Jij geeft aan:

Quote:

En ook deze niet.

Ik reageer dat het feitelijk onjuist is en toon aan met bronvermelding dat vaccins wel goedgekeurd zijn.

Datzelfde geldt voor onderstaande bewering.

Quote:

Deze is feitelijk onjuist en dus toon ik aan, met bronvermelding, waarom het onjuist is.

Als jij beweert dat iemand die klachten heeft en je positief getest is op Covid wel een vliegtuig mag binnenstappen zie ik daar graag bewijs van tegemoet. Ik zal de eerste zijn die toegeeft dat ik het mis heb.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 17:18 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm#

Reactie van een arts onder het negatieve rapport over Ivermectine;

Wim Kools, huisarts, Loon op Zand 25-03-2021 19:26

"Beste redactie,
Ik ben een zeer regelmatige lezer van ons tijdschrift, maar soms lees ik vanwege drukte een nummer een of twee weken later.

Zodoende las ik pas onlangs in het MC van 11 maart j.l. een artikeltje over ivermectine met als titel: 'Ivermectine werkt niet tegen corona.'
Hierin wordt een onderzoek uit JAMA aangehaald.

Dit artikel is inmiddels bekritiseerd en onjuist bevonden.
In het onderzoek zijn namelijk voornamelijk jonge mensen (gemiddeld 37 jaar!) opgenomen, die haast geen symptomen hadden.
Daarom mag je over de invloed van ivermectine in het algemeen bij Covid (zoals de titel van het artikeltje suggereert) geen conclusies trekken.
Ook werden maar 12 van de 400 personen zieker, waarvan er 8 placebo hadden gehad! Zeer kleine aantallen dus. Bovendien is het onderzoek in een regio in Colombia verricht waar ivermectine vrij verkrijgbaar is.
Zo zijn er nog meer redenen om de onderzoeksconclusie af te keuren.

Waarom vind ik dit zo belangrijk?
Het zou zonde zijn als een mogelijk goed werkend medicijn zo negatief wordt weggezet. Het zet een verkeerde toon waardoor het een mogelijke introductie in de weg gaat staan. Het is belangrijk om zo'n middel een kans te geven.

Ook onze NHG houdt de deur nog open m.b.t. ivermectine. In hun advies hierover schrijven ze over beperkte bijwerkingen, veilig en mag in onderzoeksverband gebruikt worden. De NHG zal ivermectine nogmaals beoordelen als er meer onderzoek bekend is.

Op de FLCCC-website (o.a. internisten uit USA) wordt er in een wekelijkse update van dr Kory uitgebreid op het bovenbeschreven onderzoek ingegaan: zie weekly updates van 10 March, video: vanaf 11.00 minuten.

Is deze website en zijn deze mensen bij u bekend?

Misschien toch een correctie hierover in ons MC om de negatieve toon tenminste tot een neutrale te maken.

Graag uw reactie.

"

Geen wetenschapper die op basis van contrawetenschap, wetenschap weerlegt, maar iemand die zich arts noemt en zijn mening geeft. Net als de artsen van artsen voor vrijheid die de plank volledig missloegen of de Belgische arts die doormiddel van puntmetingen de aanwezigheid van CO2 probeerde aan te tonen. Dat is toch geen tegenbewijs voor medische wetenschap? Als mijn arts schrijft dat de wereld plat is ga je dan ook overstag?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 17:22 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

https://dissident.one/2021/05/28/nadat-mexico-stad-het-ivermectineplan-invoerde-verdwenen-covid-ziekenhuisopnames-en-doden/

https://dissident.one/2021/02/24/britse-regering-publiceert-schokkend-rapport-over-bijwerkingen-van-corona-vaccins-beroertes-blindheid-miskramen/

https://dissident.one/2021/05/13/neurenberg-proces-2-0-is-in-voorbereiding-w-h-o-en-wereldleiders-zullen-zich-moeten-verantwoorden-voor-misdaden-tegen-de-mensheid/

https://dissident.one/2021/05/26/senator-rand-paul-ik-laat-me-niet-vaccineren-omdat-ik-al-covid-heb-gehad/

https://dissident.one/2021/05/27/op-heterdaad-betrapt-cdc-wijzigt-testdrempels-om-nieuwe-covid-gevallen-onder-gevaccineerden-vrijwel-te-elimineren/

https://dissident.one/2021/04/13/vs-22-staten-zonder-verplichte-maskers-en-12-staten-verbieden-vaccinatiepaspoort/

https://dissident.one/2021/05/31/prof-bhakdi-over-vaccinaties-we-stevenen-af-op-een-ramp/

Gezien de urgentie van de situatie verzoeken wij u deze e-mail binnen zeven dagen te beantwoorden en inhoudelijk op al onze bezwaren in te gaan. Indien u niet aan dit redelijke verzoek voldoet, zullen wij deze brief publiceren.

De brief is ondertekend door:

Dr. Sucharit Bhakdi,

Dr. Marco Chiesa,
Dr. C Stephen Frost,
Dr. Margareta Griesz-Brisson,
Dr. Martin Haditsch,
Dr. Stefan Hockertz,
Dr. Lissa Johnson,
Dr. Ulrike Kämmerer,
Dr. Michael Palmer,
Dr. Karina Reiss,
Dr. Michael Yeadon.

De Engelse versie van de brief aan Dr. Emer Cooke, directeur van het EMA, waarvan een kopie is toegezonden aan Ursula von der Leyen, voorzitter van de Europese Commissie, en Charles Michel, voorzitter van de Raad van Europa, is hier te vinden. De Duitse vertaling is hier te vinden.

Meer leesvoer en zijn jullie al gevaccineerd: Cliox, Cliff, Moppersmurf?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 17:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:
Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum.

Niet te geloven, dit.

Hoe kan iemand nou geloven dat er een 'levensgroot risico' is, TERWIJL ER INMIDDELS AL MILJOENEN GEVACCINEERDEN RONDVLIEGEN??? GA NAAR DE PSYCHIATER ALS JE DIT GELOOFT.

Quote:
Deze discussies zijn nog maar net begonnen maar het ziet er naar uit dat iedereen die gevaccineerd is, niet mag vliegen. De ongevaccineerden kunnen daarentegen rustig instappen.

GA NAAR DE PSYCHIATER ALS JE DIT GELOOFT.

Calme Moppersmurf.
Neem een pilletje....
Deze vaccinaties zijn allemaal NIEUW en er doorheen gejaagd voor goedkeuring als een noodverordening.
Normaal duurt het 5 jaar onderzoek.
Zodat men ook weet wat de gevolgen op lange termijn zijn.
Hier niet gebeurd maar aan de andere kant zijn er dus miljoenen proefpersonen dus de lange termijn gevolgen zijn gratis.

Wederom feitelijk onjuist.

1. Het vaccin is niet nieuw.
2. De vaccins zijn er niet doorheen gejaagd. Ze hebben alles fases doorlopen, een onafhankelijke beoordelingsinstituut heeft deze beoordeeld.
3. De doorlooptijd is ingekort door fases die elkaar doorgaans opvolgen nu parallel uit te voeren.
4. Het ontbrekende deel heeft betrekking tot hoe lang een vaccin beschermt. Dat wordt nu onderzocht en ontbreekt voor de definitieve goedkeuring.