Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 150, 151, 152 ... 158, 159, 160  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 13:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zoals gezegd ik vind het een non-argument. Hij zal vast niet de enige demonstrant zijn die bezoek krijgt op oneigenlijke gronden, want dat is dit in mijn ogen. Noem het maar gerust intimidatie hoor. Afschrikken. Zodra er beelden van gepost worden ergens, zijn jullie er als de kippen bij om de filmer af te serveren. Ja dank je de koekoek. Als hij niet had gefilmd en het onder woorden had gebracht, dan hadden jullie gezegd dat hij alles uit zijn duim gezogen had. Jullie hebben overal een excuus voor om vooral niet in te gaan op wat hier aangekaart wordt, namelijk dat de politie mensen 's avonds lastig valt met facebook meuk.

Het is toch nooit goed hier.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 13:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Maar waar leid jij nou uit af dat het de politie om de inhoud van de Facebook-posting ging?

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 13:39 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Het is toch nooit goed hier.

Dat klopt. En dat is maar goed ook: we zouden anders snel uitgepraat zijn.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 13:51 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Het geweld bij de corona demonstratie kwam trouwens iedere keer van de politie, niet van de demonstranten.

Dat is weer een verdraaiing van de feiten. De politie heeft een geweldsmonopolie om de wet te kunnen handhaven. BLM demonstranten hadden zich keurig gehouden aan de instructies zoals mondkapjes, anderhalve meter, de hoeveelheid demonstranten en waar gedemonstreerd mocht worden.

De wappies niet. Dat hoef ik toch niet uit te leggen hoop ik? Dan mag de politie geweld gebruiken om de orde te herstellen.

En voordat Carlos nu weer de onzin gaat verspreiden dat ik BLM-fan geworden ben: ik verafschuw BLM. Maar feiten zijn feiten.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 14:23 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Zucht....zo flauw weer dit.

Ik zou niet weten waarom. Je roept dingen die onwaar zijn, die meldt ik en toon ik vervolgens aan. Reageer nu eens op de inhoud in plaats van continu een dingetje ervan te willen maken. Jij stelt dat je verplicht een telefoon bij je moet hebben om de code te tonen, dat is onjuist.

Wil je een QR-code aanmaken, maar heb je geen telefoon of laptop, dan zijn er een paar opties mogelijk:

1. Een bewijs printen
    Wanneer je geen smartphone hebt of met twee personen een smartphone deelt, is het handiger om je QR-code te printen. Zo kan je toch nog onbezorgd gaan eten bij je favoriete restaurant. Via de website van CoronaCheck kan je inloggen met je DigiD om je bewijs te printen.

Op de site kun je kiezen uit verschillende opties, zoals een negatieve test of een vaccinatie- of herstelbewijs, om je bescherming tegen corona aan te tonen. Vervolgens krijg je van een van deze drie mogelijkheden een pdf-bestand dat je kan printen.

Ook als je wel over alles beschikt voor de app is het handig om het bewijs te printen. Zo kan je nooit voor een gesloten deur komen te staan als je telefoon onverwachts uitvalt. Een print bewijs is een jaar geldig.

2. Bellen naar de helpdesk
    Wie geen computer, laptop, DigiD of printer heeft, kan ervoor kiezen om via de CoronaCheck-helpdesk (0800-1421) een geprinte versie opgestuurd te krijgen. Het is echter alleen mogelijk om een QR-code op te laten sturen als je gevaccineerd bent of een herstelbewijs hebt. Een bewijs van Testen voor Toegang is maar 24 uur geldig, wat te kort is voordat de toegestuurde code binnen is. Als je met de helpdesk belt, moet je je BSN en postcode doorgeven.

Bron: https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulpartikelen/item/geen-smartphone-wel-qr-code-nodig-hoe-laat-je-die-dan-zien/

Quote:
Mag jij vinden, maar je diskwalificeert jezelf ermee want je weet nergens van.

Dat weet ik wel. Ik weet dat je een QR-code moet tonen om op reis te kunnen, om naar het buitenland te kunnen, om horeca, musea, theater en bioscopen binnen te mogen, om toegang te krijgen tot evenementen, ik weet dat je een mondmasker moet dragen in het OV, dus de uitspraak 'ik ben terug naar hoe het was' is lariekoek.

Quote:
Laten we het dan maar houden op agree to disagree. Jij denkt dat jij terug naar normaal bent, ik gun jou dat. Ik was al veel eerder terug naar normaal, jij gunt me dat niet. Veel meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

Ik benoem feiten, een 'agree to disagree' gaat niet op. Verder heeft het ook niets met 'gunnen' te maken maar met uit de pandemie willen komen. Dat vergt een tijdelijke aanpassing van gedrag en een zeer kleine investering in vorm van een verruiming van principes. Heel vervelend maar het dient een legitiem doel. "Werk gewoon mee en stel je niet aan, wees een deel van de oplossing in plaats van een onderdeel van het probleem", dat is mijn boodschap aan tegenstanders. Verder heb ik in anderhalf jaar tijd geen goed tegenargument gelezen om af te haken in de reis die we nu gezamenlijk doormaken.

Laatst aangepast door Cliox op Ma Okt 11, 2021 17:33, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 14:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ik ga af op wat hij zegt, en hij zei dat als je geen last hebt van maatregelen, je dan een kluizenaarsbestaan leidt. Dat is natuurlijk onzin.

Dat is het niet. Je bent niet terug naar hoe het was als je een sociaal leven hebt, dat ik wat ik bedoel.
Een gevaccineerd persoon heeft de minste last van maatregelen. Zij zijn zo goed als terug naar hoe het was.
QR-weigeraars zijn dat niet. De beperkingen staan hierboven genoemd.

Quote:
Waarom spreek je mij daar op aan en hem niet? Als er iemand is hier die altijd loopt te zeiken om zijn zin door te drijven, en nooit eens iets kan laten gaan, dan is Cliox het wel.

Net zoals jij Elisabeth aanspreekt als zij FakeNews plaatst? Hou toch op met deze nonsens en blijf on-topic, dat lijkt mij verstandiger dan voortdurend in etterende wonden prikken.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 14:35 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
carlos schreef:
Als de QR voor supermarkten gaat gelden, dan wordt het wel problematisch.

Gaat niet gebeuren. In een flits van een paar seconden langs elkaar heenlopen levert nauwelijks besmettingen op. Vergelijk dat maar eens met een theater waar men urenlang elkaars adem zit in te ademen.

Lijkt mij ook niet maar op de sociale media wordt nepnieuws gedeeld dat de AH de QR-code gaat invoeren. Ze worden nu voortdurend belaagd door tegenstanders ondanks dat een woordvoerster heeft gemeld dat dit nepnieuws betreft. Het wordt van kwaad tot erger met deze groep mensen. Onze vrijheden zijn een groot goed die we moeten koesteren in plaats van uitbuiten en verkrachten. Het doelbewust verspreiden van nepnieuws mag van mij strafbaar worden.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 14:45 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
carlos schreef:
Wauw. In Australië komt de politie gewoon aan je deur zeuren over een bericht op Facebook.

Weer fakenews. Filmpje begint wanneer de agenten er al zijn. Uiteraard wordt er voortdurend paniekerig door de wappie in kwestie doorheen geschreeuwd, maar op 1:50 hoor je waarom die agenten er werkelijk zijn. Er zijn misdrijven gerapporteerd en ze zoeken gewoon naar getuigen die daar aanwezig waren.

Niets bijzonders dus. Maar ja, dat levert natuurlijk geen clickbait op, dus maken we er een spectaculair clickbait bericht van. Op die manier gaan mensen als Carlos het delen op platforms waar ze actief zijn, genereren we een hoop datatraffic en kunnen we weer wat advertentie-inkomsten maken. Aldus Zero-Hedge.

Leuk weetje: ik heb Ublock geïnstalleerd, deze blokkeert advertenties en trackers. Rechtsboven zie ik dat er op de website van Zero-Hedge 88 trackers/advertenties zijn geblokkeerd.... bedenk dat zij inkomsten genereren met trackers en advertenties.

Verder grappig dat mensen die zich druk maken over hun privacy/QR code dan wel dit soort websites bezoeken. Maar laten we het vooral niet te technisch maken.

Wat denk je van mensen die claimen hun privacygegevens te willen beschermen maar wel dag en nacht op Twitter zitten en zich wekelijks laten vastleggen op foto en film tijdens demonstraties? Zou hetzelfde zijn wanneer ik wekelijks naar Australië vlieg om demonstraties bij te wonen voor minder uitstoot van koolstofdioxide... Daaraan kun je zien dat het hen niet gaat om privacygegevens, het is zeuren om te zeuren. Vaak ligt er onwetendheid en structureel wantrouwen ten grondslag aan.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 14:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:

Dus waterdicht is het allerminst. Maar als jij beweert dat je uitgaat en er nergens naar gevraagd wordt, dan ja... schat ik dus twee zaken in. 1) Er is een groot regionaal verschil (dat benoemde ik ook nadrukkelijk) of 2) Het is erg onwaarschijnlijk wat je vertelt.

Zoals eerder gemeld heb ik tot op heden overal de QR-code moeten tonen. In de basis zal het gehanteerd worden, ik kan me voorstellen dat een bruin café daar wat lakser mee omspringt. Ik denk niet dat de gemeente daar bovenop gaat duiken, wat schiet je er mee op?

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 14:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Moppersmurf schreef:
Hij geeft daar geen antwoord op, omdat hij weet dat als hij 'ja' zegt de WERKELIJKE aanklacht er achteraan volgt: verdenking van geweld of vernieling. Dat wil hij natuurlijk niet op film hebben. Feit.

Als ik vannacht een bushokje aan gruzelementen schop dan staat de politie morgen of uiterlijk overmorgen bij mij aan de deur, en niet pas over zes maanden..

Hoeft niet. Ik ben zelfs al eens maanden na een gebeurtenis opgeroepen om een verklaring af te leggen van iets wat ik gezien heb. Ik heb dit toen overigens niet gedaan om ik het niet meer scherp had en geen mensen wil met onjuistheden in de problemen wil brengen.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 15:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Ja hoor, zwarte piet in zijn gezicht schoppen. Super vreedzaam joh. Maar de burgermeester was een van de demonstranten, dus dan is het allemaal prima. Ga het vooral lopen verdedigen zou ik zeggen, staat je goed. Rolling Eyes

Wat is het verschil met de wantoestanden tijdens coronademonstraties? Beiden verdient de strengste mate van afkeur.

Quote:
Het geweld bij de corona demonstratie kwam trouwens iedere keer van de politie, niet van de demonstranten.

Ja daag! Dit kun je niemand wijsmaken.

Laatst aangepast door Cliox op Ma Okt 11, 2021 17:35, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 15:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Over Australië gesproken...daar is de lockdown nu dan eindelijk (weer) ten einde, voor zolang het duurt althans.

Eén plaatje zegt soms meer dan duizend woorden..

Een beter bewijs dat de lockdown regeltjes een farce zijn is nauwelijks denkbaar.

Quote:
You really have to be impressed at Australia’s complete inability to control their outbreak, even with some of the strictest, harshest lockdowns & mask policies in the world

Imagine if anyone was willing to acknowledge how destructive & ineffective The Science™ actually is

Het is gewoon wiskundig onmogelijk dat als je het kansgetal verlaagt je meer effect krijgt. Wat eraan ten grondslag kan liggen is het gedragscomponent. Een voorbeeld is indien mensen niet in de geest van de maatregelen handelen.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 21:22 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Iemand op Facebook maakte me attent op recente berichten op Xandernieuws. Was het Carlos of Elisabeth, wie van beiden kwam met links naar Xandernieuws?

Daar maken ze het steeds bonter. Dit MOET bedoeld zijn als satire. Dit KAN toch niemand geloven?? Al is het maar door de bedroevend slechte fotoshop in dat twitter bericht:

https://www.xandernieuws.net/algemeen/turkse-tv-toont-gruwelijke-beelden-misvormde-babys-door-pfizer-en-moderna-vaccins/

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 21:52 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Moppersmurf schreef:
Iemand op Facebook maakte me attent op recente berichten op Xandernieuws. Was het Carlos of Elisabeth, wie van beiden kwam met links naar Xandernieuws?

Daar maken ze het steeds bonter. Dit MOET bedoeld zijn als satire. Dit KAN toch niemand geloven?? Al is het maar door de bedroevend slechte fotoshop in dat twitter bericht:

https://www.xandernieuws.net/algemeen/turkse-tv-toont-gruwelijke-beelden-misvormde-babys-door-pfizer-en-moderna-vaccins/

Elisabeth. Zoals hierboven gezegd wordt het van kwaad tot erger met deze sites om de aandacht te blijven vasthouden. Hoe extremer het nieuws, hoe vaker het gedeeld wordt, hoe meer clicks, hoe meer inkomsten.

Langzaam maar zeker wordt opgeruimd door de overheid:

Bron: https://nos.nl/artikel/2401241-openbaar-ministerie-blokkeert-telegram-groepen-van-complotdenkers

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 9:45 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Moppersmurf schreef:
Was het Carlos of Elisabeth, wie van beiden kwam met links naar Xandernieuws?

Cliox schreef:
Elisabeth. Zoals hierboven gezegd wordt het van kwaad tot erger met deze sites om de aandacht te blijven vasthouden. Hoe extremer het nieuws, hoe vaker het gedeeld wordt, hoe meer clicks, hoe meer inkomsten.

Laat Elisabeth dan ook maar eens hier op reageren. Ik zal haar effe helpen met een paar citaten van Xandernieuws:

De Turkse TV zender Beyaz was bij een persconferentie waar foto’s werden getoond van baby’s die gruwelijk misvormd ter wereld zijn gekomen nadat hun moeders zich hebben laten injecteren met de Covid ‘vaccins’ van Pfizer en Moderna. ‘Er zijn kinderen met één oog en met een staart geboren'.

Foto’s van kinderen met meerdere armen en benen, of met één oog, of met een compleet aangetast lichaam dat is overdekt met haar. Erbakan: ‘Dit is geen echt vaccin. Dit is genetische manipulatie!’ Hij toont een foto. ‘Hier ziet u een baby die met een staart is geboren, een genetisch defect. Hier een baby met de huid van een dier. Hier een baby met vier benen en drie armen… Wetenschappelijk heet dit gentherapie.’

Kijk, dit zijn nou de soort 'nieuws sites' waar jij in gelooft, Elisabeth.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Volgens mij was het Elisabeth die prat ging Café Weltschmerz, Café Weltschmerz meldt dat een persoon is overleden als gevolg van de tweede prik. De familie heeft inmiddels laten weten dat dit feitelijk onjuist is, de persoon is overleden aan de gevolgen van kanker. Niet alleen is dit onsmakelijk, ook is dit het zoveelste bewijs dat dit soort platformen nepnieuws verspreiden en onbetrouwbaar zijn. Wantrouwen zaaien, verdeling oogsten is hun verdienmodel. Wanneer worden mensen nu eens wakker. Hier zou je met een grote boog omheen moeten lopen.

Lees: https://twitter.com/Rien_Post/status/1447146239984906240

Dus als deze mijnheer overleden was met een positieve uitslag, dan zou hij geregistreerd staan als Covid dode?
En niet als "overleden" aan kanker!

Paniek zaaien, hebben we al 1.5 jaar meegemaakt.
Iedere dag: "zoveel besmettingen" (98% wordt niet ziek als ze besmet zijn)
Iedere dag: "zoveel doden" (terwijl ze overlijden aan kanker, hartfalen of verkeersongevallen)

Verder geeft café Weltschmerz, podium aan andersdenkenden. Wat niet gebeurd bij de NPO.
Als daar eentje wordt uitgenodigd die anders denkt, dan zitten er 4 tegenover hem of haar, om ze onderuit te halen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 13:21 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

carlos schreef:
Ja hoor, zwarte piet in zijn gezicht schoppen. Super vreedzaam joh. Maar de burgermeester was een van de demonstranten, dus dan is het allemaal prima. Ga het vooral lopen verdedigen zou ik zeggen, staat je goed. Rolling Eyes

Cliox schreef:
Wat is het verschil met de wantoestanden tijdens coronademonstraties? Beiden verdient de strengste mate van afkeur.

Carlos schreef:

Cliox schreef:
Ja daag! Dit kun je niemand wijsmaken.

Cliox, de Buiten Parlementaire Onderzoeks- Commissie, heeft al 80 politie agenten, geïnterviewd.
Deze politie mannen, deden dit omdat ze niet konden begrijpen dat ze opdracht kregen om mensen zo hardhandig aan te pakken.

https://bpoc2020.nl/politieverhoren/ Hier kun je de 80 verhoren lezen. Dus Carlos heeft gelijk.

De beelden van de verhoren zijn in bewaring gegeven bij een notaris die kan verklaren dat de transcripties op waarheid berusten. Dit in geval er in de toekomst een onafhankelijk en voor de betrokken functionarissen veilig onderzoek zal plaatsvinden. Van het onderzoek naar het politiegeweld en de cultuur binnen het politiekorps zal een apart rapport verschijnen.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Moppersmurf schreef:

Cliox schreef:

Laat Elisabeth dan ook maar eens hier op reageren. Ik zal haar effe helpen met een paar citaten van Xandernieuws:

De Turkse TV zender Beyaz was bij een persconferentie waar foto’s werden getoond van baby’s die gruwelijk misvormd ter wereld zijn gekomen nadat hun moeders zich hebben laten injecteren met de Covid ‘vaccins’ van Pfizer en Moderna. ‘Er zijn kinderen met één oog en met een staart geboren'.

Foto’s van kinderen met meerdere armen en benen, of met één oog, of met een compleet aangetast lichaam dat is overdekt met haar. Erbakan: ‘Dit is geen echt vaccin. Dit is genetische manipulatie!’ Hij toont een foto. ‘Hier ziet u een baby die met een staart is geboren, een genetisch defect. Hier een baby met de huid van een dier. Hier een baby met vier benen en drie armen… Wetenschappelijk heet dit gentherapie.’

Sorry maar dit is de eerste keer dat ik dit zie.
Waarom moet ik reageren op iets wat ik nooit gezien heb?

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 13:51 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:

Omdat het niet specifiek om dit artikel gaat. Waar het om gaat is dat jij je informatie haalt van dit soort websites. Websites van 'andersdenkenden' zoals jij dat formuleert.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
De Buiten Parlementaire Onderzoeks- Commissie, heeft al 80 politie agenten, geïnterviewd.
Deze politie mannen, deden dit omdat ze niet konden begrijpen dat ze opdracht kregen om mensen zo hardhandig aan te pakken.

Ja. En? Dezelfde 'huiveringwekkende openbaring' als Project Veritas. Het gaat hier niet over wetenschap of feiten, maar over een mening: watjes bij de politie die geestelijk niet in staat zijn de orde te handhaven.

Ze krijgen opdrachten, die moeten ze uitvoeren. Die opdrachten zijn niet willekeurig: er is tot in den treure gewikt en gewogen door de regering en het OMT hoe de anderhalve meter te handhaven, en andere maatregelen om te voorkomen dat het virus zich verspreidt. En die maatregelen zijn daarna in meerderheid goedgekeurd door het parlement.

Dus waar gaat dit over? Dit gaat helemaal nergens over. De 'Buitenparlementaire Onderzoeks Commissie', een stelletje halve zolen die denkt dat ondertussen half Nederland morsdood is door het vaccin.

NEXT !!

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 15:34 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
https://bpoc2020.nl/politieverhoren/ Hier kun je de 80 verhoren lezen. Dus Carlos heeft gelijk.

De beelden van de verhoren zijn in bewaring gegeven bij een notaris die kan verklaren dat de transcripties op waarheid berusten. Dit in geval er in de toekomst een onafhankelijk en voor de betrokken functionarissen veilig onderzoek zal plaatsvinden. Van het onderzoek naar het politiegeweld en de cultuur binnen het politiekorps zal een apart rapport verschijnen.

Ja, en als je het tussenrapport wilt bestellen mag je 27 euro neertellen. Kassa! https://bpoc2020.nl/tussenrapport-conclusie/

Verdienmodel iemand?

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 17:05 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Elisabeth schreef:

Ja, en als je het tussenrapport wilt bestellen mag je 27 euro neertellen. Kassa! https://bpoc2020.nl/tussenrapport-conclusie/

Verdienmodel iemand?

Nee je kunt ze lezen on line, gratis. Heb je al een interview gelezen?
Hoe kom je daarbij. Als je het rapport wil bestellen dan betaal je daarvoor.
Net zo als je een boek bestel bij Bol,com

Oh Cliff, ik heb mijn eigen YouTube kanaal en ik verdien er nada van.
Nu ontdek ik net dat er voor en na mijn video, reclame is....... ze hebben geen toestemming van mij.
En ze betalen mij ook niet, dus ze jatten mijn video.....

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 17:15 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:
De Buiten Parlementaire Onderzoeks- Commissie, heeft al 80 politie agenten, geïnterviewd.

Ja. En? Dezelfde 'huiveringwekkende openbaring' als Project Veritas. Het gaat hier niet over wetenschap of feiten, maar over een mening: watjes bij de politie die geestelijk niet in staat zijn de orde te handhaven.

Ze krijgen opdrachten, die moeten ze uitvoeren. Die opdrachten zijn niet willekeurig: er is tot in den treure gewikt en gewogen door de regering en het OMT hoe de anderhalve meter te handhaven, en andere maatregelen om te voorkomen dat het virus zich verspreidt. En die maatregelen zijn daarna in meerderheid goedgekeurd door het parlement.

Dus waar gaat dit over? Dit gaat helemaal nergens over. De 'Buitenparlementaire Onderzoeks Commissie', een stelletje halve zolen die denkt dat ondertussen half Nederland morsdood is door het vaccin.

NEXT !!

Nou nou, je klinkt nu net zoals de Nazi in WWII
"we kregen alleen maar een opdracht en die moeten wij uitvoeren".
Lees nu eens deze rapporten en heb je niet gezien hoe de politie, oude mensen inelkaar sloegen.?
Niet gezien hoe een man, die op de grond lag, werd geschopt en een politieman zette zijn hond er boven op, die weigerde om te bijten.

"People, who hide Anne Frank, broke the law"
"People, who killed Anne Frank, followed the law"
"The law is not a moral compass"

Als deze politie nu eens zo optrad tegen de criminelen, nee hoor, ze hebben geen opdracht.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 17:25 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Je bent de vergelijking van het corona toegangsbewijs met de jodenster nog vergeten.

BerichtGeplaatst: Di Okt 12, 2021 18:06 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Elisabeth schreef:
Moppersmurf schreef:
Moppersmurf schreef:

Cliox schreef:

Waarom moeten wij reageren op dingen die jij hier plaatst en waarvan steeds opnieuw bewezen wordt dat het onzin is?
Waarom reageer jij daar nooit op?
Waarom duik jij steeds weg voor de feiten en komt steeds opnieuw aanzetten met zaken die gewoon vallen onder volksverlakkerij?

Jij moet, als verpleegkundige, ook legio kankerpatienten gezien en misschien ook wel eens behandeld hebben.
Waarom blijf je gewoon doorroken? Daar hoor ik je nooit over.
Maar als iemand in je omgeving overlijdt kort na een vaccinatie, maak jij ervan dat het door die prik komt.
Je bent niet te volgen.
Je hebt herhaaldelijk vermeld dat artsen voor jou niet heilig zijn, maar wij moeten jouw woord wel als heilig beschouwen.
Waarom eigenlijk?

Weerwoord forum index » Buitenland