Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 166, 167, 168  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 9:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Tegen welke muur zou ik dan aangelopen zijn Cliff? Ik heb echt geen idee waar je naar toe wilt.

Geen idee? Kan me niet voorstellen.

Laat ik het zo zeggen: als je in Vlissingen iets wilt eten of drinken kom je echt nergens binnen Carlos. Jij beweert hier dat je in jouw omgeving/gemeente daar geen enkele last van hebt. Ik trek dat in twijfel.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 9:25 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Wauw. In Australië komt de politie gewoon aan je deur zeuren over een bericht op Facebook.

Weer fakenews. Filmpje begint wanneer de agenten er al zijn. Uiteraard wordt er voortdurend paniekerig door de wappie in kwestie doorheen geschreeuwd, maar op 1:50 hoor je waarom die agenten er werkelijk zijn. Er zijn misdrijven gerapporteerd en ze zoeken gewoon naar getuigen die daar aanwezig waren.

Niets bijzonders dus. Maar ja, dat levert natuurlijk geen clickbait op, dus maken we er een spectaculair clickbait bericht van. Op die manier gaan mensen als Carlos het delen op platforms waar ze actief zijn, genereren we een hoop datatraffic en kunnen we weer wat advertentie-inkomsten maken. Aldus Zero-Hedge.

Leuk weetje: ik heb Ublock geïnstalleerd, deze blokkeert advertenties en trackers. Rechtsboven zie ik dat er op de website van Zero-Hedge 88 trackers/advertenties zijn geblokkeerd.... bedenk dat zij inkomsten genereren met trackers en advertenties.

Verder grappig dat mensen die zich druk maken over hun privacy/QR code dan wel dit soort websites bezoeken. Maar laten we het vooral niet te technisch maken.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 9:44 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Laat ik het zo zeggen: als je in Vlissingen iets wilt eten of drinken kom je echt nergens binnen Carlos. Jij beweert hier dat je in jouw omgeving/gemeente daar geen enkele last van hebt. Ik trek dat in twijfel.

Dat mag uiteraard, maar dan is het einde wel een beetje zoek denk ik. Ik kan ook wel gaan betwijfelen of jij op de Azoren bent geweest, maar wat schieten we daarmee op? Niks. Ik denk dat ik heel openhartig en transparant ben geweest over wat de corona maatregelen voor mij persoonlijk betekenen, maar als dank wordt ik weggezet als leugenaar door mensen die nergens vanaf weten. Gaat dus echt nergens meer over.

Prima, dan vertel ik dus helemaal niks meer, en stel me dan ook geen vragen meer want je gelooft de antwoorden toch niet (zeg je zelf).

Laatst aangepast door carlos op Ma Okt 11, 2021 9:51, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 9:50 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

...

Laatst aangepast door carlos op Ma Okt 11, 2021 10:08, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Uiteraard wordt er voortdurend paniekerig door de wappie in kwestie doorheen geschreeuwd, maar op 1:50 hoor je waarom die agenten er werkelijk zijn.

Op de foto zie je al dat bovenstaande versie van jou niet klopt. Ze staan daar met uitgeprinte facebook berichten bij die man voor de deur, of wou je dat ontkennen Cliff? Het beste moment is wanneer die man vraagt of ze ook bij BLM demonstranten langs de deuren gaan, dan komt pas de echte aap uit de mouw.

Precies hetzelfde hypocriete gedoe als hier in Nederland dus. Het covid fascisme is een wereldwijde blauwdruk kennelijk.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Op de foto zie je al dat bovenstaande versie van jou niet klopt. Ze staan daar met uitgeprinte facebook berichten bij die man voor de deur, of wou je dat ontkennen Cliff? Het beste moment is wanneer die man vraagt of ze ook bij BLM demonstranten langs de deuren gaan, dan komt pas de echte aap uit de mouw.

Jazeker gaan ze ook bij BLM demonstranten aan de deur, als er gerapporteerd is dat de betreffende persoon geweld gebruikt heeft.

Want dat is hier het geval. Of versta je geen Engels met een Australisch accent? Er waren misschien tienduizend mensen bij die demonstratie. Gaat de politie dan langs tienduizend deuren om verhaal te halen waarom ze bij de demonstratie aanwezig waren??

Kom nou Carlos, hou toch op met die onzin.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Jazeker gaan ze ook bij BLM demonstranten aan de deur, als er gerapporteerd is dat de betreffende persoon geweld gebruikt heeft.

Dat wordt dus echt nergens gezegd hé...dat maak je er zelf van. Omdat die persoon in jouw ogen bij voorbaat al schuldig is. Waaraan weet je niet, maar schuldig is ie.

Ik heb het filmpje nogmaals bekeken. Er wordt heel duidelijk gesteld, door de politie, dat de reden waarom ze aan zijn deur staan is om te vragen of hij bij een protest is geweest. Feit. We zien dat de politie uitgeprinte facebook posts van die man bij zich heeft, als 'bewijslast' dat de man bij een protest is geweest. Feit. Jullie ontkennen dit begrijp ik?

En jullie zien niet dat dit totaal belachelijk is? Wauw.

Moppersmurf schreef:
Jazeker gaan ze ook bij BLM demonstranten aan de deur

Nee hoor, echt niet. Zagen we in Nederland ook. Meten met twee maten heet dat.

Dit is puur politieke repressie, heeft niks meer met politiewerk te maken. Die man vraagt dus ook terecht wie ze nu eigenlijk dienen, het volk of de corrupte overheid, en het antwoord is evident.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Dat mag uiteraard, maar dan is het einde wel een beetje zoek denk ik. Ik kan ook wel gaan betwijfelen of jij op de Azoren bent geweest, maar wat schieten we daarmee op? Niks.

Ik kan wat vakantiefoto's delen Smile

Nee grapje, maar je mag best wel een inschatting maken van bepaalde zekerheden. Ik ben afgelopen woensdag vrij uitgebreid in Vlissingen uitgeweest met een 6-tal studenten. Die zes wonen in verschillende steden en gaan ook uit in verschillende steden. Omdat we in Vlissingen overal gevraagd werden naar QR codes hebben we het daar natuurlijk ook uitgebreid over gehad.

Hun ervaring was dat ze er overal naar gevraagd worden. En ja, daar zitten ook studenten bij die het belachelijk vinden dat dat zo is. Maar ze doen het wel. Ze kennen ook de trucjes om het te omzeilen. En het is sowieso niet waterdicht omdat men nooit om legitimatie vraagt (dat dan weer niet).

Bij mij werd er steevast naar de voornaam gevraagd. Wat ook steevast misging omdat mijn voorletter niet overeenkomt met de eerste letter van mijn roepnaam. Niettemin mocht ik gewoon naar binnen. De QR code startte trouwens bij mijn eerste uitgaansgelegenheid zo langzaam op dat de persoon aan de deur zei: 'ga alvast maar naar binnen, als de QR is opgestart kom hem maar laten zien'.

Dus waterdicht is het allerminst. Maar als jij beweert dat je uitgaat en er nergens naar gevraagd wordt, dan ja... schat ik dus twee zaken in. 1) Er is een groot regionaal verschil (dat benoemde ik ook nadrukkelijk) of 2) Het is erg onwaarschijnlijk wat je vertelt.

Quote:
als dank wordt ik weggezet als leugenaar door mensen die nergens vanaf weten. Gaat dus echt nergens meer over. Prima, dan vertel ik dus helemaal niks meer, en stel me dan ook geen vragen meer want je gelooft de antwoorden toch niet (zeg je zelf).

Hecht toch niet zoveel waarde aan de mening van anderen joh. We zitten hier allemaal maar wat te ouwehoeren en meningen uit te wisselen. Ik ben maar een anoniem persoon op Internet, net als jij, net als Cliox, net als Elisabeth. We komen elkaar nooit tegen en als dat al zo zou zijn weten we het niet eens van elkaar.

Als ik zeg dat ik je niet geloof voor wat betreft de QR codes.... boeien toch. Om dan te zeggen 'dan zeg ik niets meer' gaat veel te ver.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 11:51 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Op de foto zie je al dat bovenstaande versie van jou niet klopt. Ze staan daar met uitgeprinte facebook berichten bij die man voor de deur, of wou je dat ontkennen Cliff?

Nee, ontken ik niet... maar is toch logisch als de politie op zoek is naar mensen die mogelijk iets gezien kunnen hebben? Dan zoek je de personen op waarvan je weet dat ze er aanwezig waren. Kan dus ook via Facebook. De link die jij legt, dat het om de inhoud van die posting gaat, is dus ook nergens bewezen. Exclamation

Quote:
Precies hetzelfde hypocriete gedoe als hier in Nederland dus. Het covid fascisme is een wereldwijde blauwdruk kennelijk.

Zou't een complot zijn?

Overigens geven dit soort uitspraken dus echt wel aan dat het je behoorlijk raakt. Als ik overtuigd zou zijn dat politie aan de deur komt vanwege je mening en dat er stiekem wereldwijd fascisme zou worden ingevoerd, dan zou ik ook niet Siberisch blijven. Dat zou ik behoorlijk kwaad zijn.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Hecht toch niet zoveel waarde aan de mening van anderen joh. We zitten hier allemaal maar wat te ouwehoeren en meningen uit te wisselen. Ik ben maar een anoniem persoon op Internet, net als jij, net als Cliox, net als Elisabeth. We komen elkaar nooit tegen en als dat al zo zou zijn weten we het niet eens van elkaar.

Als ik zeg dat ik je niet geloof voor wat betreft de QR codes.... boeien toch. Om dan te zeggen 'dan zeg ik niets meer' gaat veel te ver.

Met andere woorden, ik moet maar accepteren dat ik hier dagelijks wordt uitgekafferd en weggezet als leugenaar, en als ik wat terug zeg dan wordt het beheer ingeschakeld om mij een kaart aan te smeren? Nee nee nee Cliff, gaat niet gebeuren. Ik accepteer dit niet.

Als het zo moet, smeer me dan maar direct een rode kaart aan, ben je van al het gezeik verlost.

Mij interesseert het toch niet meer.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ik heb het filmpje nogmaals bekeken. Er wordt heel duidelijk gesteld, door de politie, dat de reden waarom ze aan zijn deur staan is om te vragen of hij bij een protest is geweest. Feit.

Hij geeft daar geen antwoord op, omdat hij weet dat als hij 'ja' zegt de WERKELIJKE aanklacht er achteraan volgt: verdenking van geweld of vernieling. Dat wil hij natuurlijk niet op film hebben. Feit.

Er waren waarschijnlijk nog tienduizend mensen bij die demonstratie, en daar gaat de politie niet naar toe. Feit. Het filmpje begint op het moment dat de filmer sensatie kan uitdragen. Feit. Wat eraan vooraf gegaan is, wordt verzwegen. Feit.

carlos schreef:
We zien dat de politie uitgeprinte facebook posts van die man bij zich heeft, als 'bewijslast' dat de man bij een protest is geweest. Feit. Jullie ontkennen dit begrijp ik?

Nee, dat ontkennen we niet. Maar waarom gaat de politie niet met uitgeprinte foto's naar die andere tienduizend demonstranten? Omdat die niets op hun kerfstok hebben. Feit.

carlos schreef:
En jullie zien niet dat dit totaal belachelijk is? Wauw.

Het zou alleen belachelijk zijn als die andere tienduizend demonstranten óók door de politie bezocht zouden worden. Dat deze persoon eruit gepikt is, daar is maar één verklaring voor: er is een klacht binnengekomen over hem wegens geweld of vernieling.

Moppersmurf schreef:
Jazeker gaan ze ook bij BLM demonstranten aan de deur

carlos schreef:
Nee hoor, echt niet. Zagen we in Nederland ook. Meten met twee maten heet dat.

Bij de BLM demonstraties in Nederland is nul komma nul geweld gebruikt. Bij de wappie demonstraties wel. Feit.

Ga iets nuttigs doen, Carlos.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ga zelf wat nuttigs doen, zeikerd.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ga zelf wat nuttigs doen, zeikerd.

Very Happy

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:16 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Bij de BLM demonstraties in Nederland is nul komma nul geweld gebruikt

Ja hoor, zwarte piet in zijn gezicht schoppen. Super vreedzaam joh. Maar de burgermeester was een van de demonstranten, dus dan is het allemaal prima. Ga het vooral lopen verdedigen zou ik zeggen, staat je goed. Rolling Eyes

Het geweld bij de corona demonstratie kwam trouwens iedere keer van de politie, niet van de demonstranten.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Hij geeft daar geen antwoord op, omdat hij weet dat als hij 'ja' zegt de WERKELIJKE aanklacht er achteraan volgt: verdenking van geweld of vernieling. Dat wil hij natuurlijk niet op film hebben. Feit.

Dat vul je allemaal zelf in, valt nergens uit af te leiden dat het zo zou gaan.

Die man lacht de agenten vierkant uit omdat hij weet dat naar een demonstratie gaan niets is waar de politie voor aan de deur hoeft te komen, en hij heeft uiteraard volkomen gelijk. Hou toch es op met die onzin joh, dit valt niet te verdedigen met goed fatsoen.

Laatst aangepast door carlos op Ma Okt 11, 2021 12:31, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:28 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:

Als ik vannacht een bushokje aan gruzelementen schop dan staat de politie morgen of uiterlijk overmorgen bij mij aan de deur, en niet pas over zes maanden..

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Ja hoor, zwarte piet in zijn gezicht schoppen. Super vreedzaam joh.

Volgens mij was dat incident niet bij een BLM demonstratie, maar een demonstratie tegen Zwarte Piet. Daarbij is er feitelijk geen geweld gebruikt en is degene die de uitspraak deed aangeklaagd. Dus niks meten met twee maten.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Over Australië gesproken...daar is de lockdown nu dan eindelijk (weer) ten einde, voor zolang het duurt althans.

Eén plaatje zegt soms meer dan duizend woorden..

Een beter bewijs dat de lockdown regeltjes een farce zijn is nauwelijks denkbaar.

Quote:
You really have to be impressed at Australia’s complete inability to control their outbreak, even with some of the strictest, harshest lockdowns & mask policies in the world

Imagine if anyone was willing to acknowledge how destructive & ineffective The Science™ actually is

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:40 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Moppersmurf schreef:

carlos schreef:
Dat vul je allemaal zelf in, valt nergens uit af te leiden dat het zo zou gaan.

O ja? Waarom komt de politie dan bij hem aan de deur en niet bij die andere tienduizend demonstranten? Leg het me dan uit, Carlos. Ik wil het graag begrijpen.

carlos schreef:
Die man lacht de agenten vierkant uit omdat hij weet dat naar een demonstratie gaan niets is waar de politie voor aan de deur hoeft te komen.

Inderdaad. En daarom staat de politie ook niet bij die tienduizend andere demonstranten aan de deur. Geef mij dan maar eens een logische verklaring waarom juist deze man er uitgepikt is? Leg het me uit dan. Ik ben een en al oor.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Volgens mij was dat incident niet bij een BLM demonstratie, maar een demonstratie tegen Zwarte Piet.

Feitelijk onjuist.

Ten eerste, het incident gebeurde WEL tijdens die bewuste demonstratie op de Dam, waar Halsema ook bij was. Je weet wel, die demonstratie waar de corona regels niet hoefden te worden gehandhaafd, omdat de demonstratie "te belangrijk" was aldus de burgermeester/demonstrant.

Ten tweede, de aanklacht tegen die Akwasi is volgens mij niet in behandeling genomen door justitie, en Akwasi maakte nadien ook nog gewoon zijn opwachting in diverse talkshows.

Let wel: van mij hoeft Akwasi echt niet te boeten omdat hij zegt dat zwarte piet in zijn gezicht getrapt moet worden; waar het mij om gaat is dat er op schandalige wijze met twee maten wordt gemeten, iedere keer opnieuw. En dat jij dat hier komt lopen verdedigen, komt rechtbreien wat zo krom als een hoepel is, vind ik al helemaal bizar.

Moppersmurf als warm pleitbezorger van Akwasi en de KOPZ wappies...wie had dat kunnen denken. Rolling Eyes

Laatst aangepast door carlos op Ma Okt 11, 2021 12:47, in totaal 2 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:45 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Als ik vannacht een bushokje aan gruzelementen schop dan staat de politie morgen of uiterlijk overmorgen bij mij aan de deur, en niet pas over zes maanden.

Wel als ze er pas na 6 maanden achter komen dat jij het was. Er zal beslist wel een logische verklaring voor zijn. Iemand heeft pas na 6 maanden deze persoon herkend op videobeelden, bijvoorbeeld.

Maar dan nog: waarom staat de politie niet na 6 maanden bij die andere tienduizend demonstranten voor de deur? Leg het me 'ns uit, Carlos.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:49 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit is gewoon een non-argument, ga ik niet eens op in.

Jij weet helemaal niet of ze dit bij andere demonstranten ook doen, en om hoeveel mensen het zou gaan. Als er iemand geen camerabeelden maakt dan verdwijnt het sowieso in de anonimiteit en hebben wij er al helemaal geen zicht op vanuit de andere kant van de wereld. Ik heb je al gezegd dat dit een patroon is, en dat dit ook in Nederland al is gebeurd. Exact hetzelfde.

Het is mij wel weer duidelijk hoe de vlag hier erbij hangt. Tabee. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 12:58 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Carlos schreef:
Feitelijk onjuist.

Ten eerste, het incident gebeurde WEL tijdens die bewuste demonstratie op de Dam, waar Halsema ook bij was. Je weet wel, die demonstratie waar de corona regels niet hoefden te worden gehandhaafd, omdat de demonstratie "te belangrijk" was aldus de burgermeester/demonstrant.

Gebrekkige herinnering mijnerzijds, maar dat doet niet af aan het feit dat er geen fysiek geweld gebruikt is en dat de politie dus ook niet verhaal hoeft te halen bij iemand aan de deur. DAAR hadden we het over: waarom gaat de politie bij iemand aan de deur en bij die andere tienduizend niet? Daar moet een logische verklaring voor zijn, dus ik wacht nog steeds op die verklaring.

Carlos schreef:
Ten tweede, de aanklacht tegen die Akwasi is volgens mij niet in behandeling genomen door justitie, en Akwasi maakte nadien ook nog gewoon zijn opwachting in diverse talkshows.

Tja, linkse main stream media, hè. Maar dat heeft niets te maken met dit voorval in Australië, ik wacht nog steeds op antwoord waarom men bij deze man aan de deur geweest is en bij die andere tienduizend niet.

Carlos schreef:
Let wel: van mij hoeft Akwasi echt niet te boeten omdat hij zegt dat zwarte piet in zijn gezicht gestraft moet worden; waar het mij om gaat is dat er op schandalige wijze met twee maten wordt gemeten, iedere keer opnieuw.

Leg me dan maar eens uit waarom er met twee maten gemeten wordt bij dit voorval in Australië? Je blijft om de hete brei heendraaien, en haalt er van alles bij dat er geen zak mee te maken heeft.

Carlos schreef:
En dat jij dat hier komt lopen verdedigen, komt rechtbreien wat zo krom als een hoepel is, vind ik al helemaal bizar.

Ik verdedig niet het meten met twee maten. Ik vraag me af waarom er in Australië met twee maten gemeten wordt: men komt bij één persoon aan de deur en men laat die andere tienduizend ongemoeid. Ik wacht nog steeds op jouw verklaring.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 13:13 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Moppersmurf als warm pleitbezorger van Akwasi en de KOPZ wappies...wie had dat kunnen denken. Rolling Eyes

Slaat helemaal nergens op. Je verzint maar wat om te ontwijken waar we het over hadden. Het zou inderdaad best kunnen dat de politie in Australië bij meerdere personen aan de deur geweest is, en dat die eieren voor hun geld gekozen hebben door het niet te filmen.

Maar de politie is beslist niet bij ALLE demonstranten langs geweest, alleen maar om te vragen of ze daar aanwezig waren. Ieder mens met een beetje IQ snapt dat er iets anders aan de hand is. Degene die dit gefilmd heeft maakt gewoon misbruik van de situatie om domme mensen op te jutten.

BerichtGeplaatst: Ma Okt 11, 2021 13:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Met andere woorden, ik moet maar accepteren dat ik hier dagelijks wordt uitgekafferd en weggezet als leugenaar

Zullen we het bij de inhoud houden?