Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Uitbraak coronavirus [deel 2] Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 166, 167, 168  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliox schreef:
Ik zou niet weten waarom mensen überhaupt nog demonstreren thans. Eerst was het de avondklok, toen dat de terrassen open moesten, wat hebben zij nu weer gevonden waardoor men de straten op gaat? Ik denk dat als iedereen dadelijk terug is naar het normaal, de schapen gaan demonstreren dat er geen maatregelen meer zijn en we terug zijn naar het normaal. Wat een volk.

Klagen om het klagen.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:43 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Interessant overigens dat Delhi blijkbaar meer IC bedden beschikbaar heeft dan heel Nederland. Geeft te denken, nietwaar?

Delhi heeft ook meer inwoners dan Nederland.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Ivermectine is een medicijn als je ziek bent.
Een vaccine is geen medicijn.

Je kunt toch gewon beiden doen? Vaccineer gewoon, krijgen mensen alsnog Covid kun je altijd nog Ivermectine inzetten. Dit is helemaal geen óf óf vraag, maar een én én.

Echter, men zal eerst eens met bewezen effectiviteit moeten komen van Ivermectine. Kan toch niet zo moeilijk zijn lijkt me. En nee, teruglopende cijfers op worldometers zijn geen bewijs: er zijn teveel factoren die dat beïnvloeden.

(Overigens in India ook al 164 miljoen mensen met eerste injectie gevaccineerd, 12% van de bevolking)

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Als een kerngezond iemand van 36 kort na het vaccin plotseling komt te overlijden, dan is de kans inderdaad groot dat het aan het vaccin ligt.

Dat is het niet. We zitten inmiddels op 2 miljard vaccinaties. Waar jullie serieus niet kunnen rekenen of geen gevoel hebben voor statistiek, daar krijg je deze absurde conclusies.

In Nederland krijgen jaarlijks ongeveer vijfduizend mensen tussen de 18 en 50 jaar een beroerte.

https://www.radboudumc.nl/patientenzorg/aandoeningen/beroerte/herseninfarct-of-bloeding-op-jonge-leeftijd

Gelezen? Even omgerekend zijn dit 13-14 mensen die per dag een beroerte krijgen in de leeftijd 18-50. Elisabeth had het volgens mij over 4 weken (!) na een vaccinatie. 4 x 7 x 13 = 364 mensen krijgen in die 4 weken een herseninfarct. Vaccinatie of geen vaccinatie.

Nou mag jij gaan uitrekenen hoe groot de kans is dat daar mensen bij zitten die toevallig in die 4 weken gevaccineerd zijn.

In Nederland zijn nu 9,2 miljoen prikken gezet.

Snappen jij en Elisabeth nou echt niet dat als je 9,2 miljoen prikken zet, en je sowieso (met of zonder vaccin) dagelijks te maken hebt met 13-14 personen die een hersenbloeding krijgen.... dat er een moment komt dat iemand na zo'n prik ook een hersenbloeding krijgt?

Het is verdomme simpele statistiek man. Ik kan me inderdaad vreselijk ergeren aan dergelijke onkunde.

Quote:
En het zijn er inmiddels al veel te veel om telkens af te doen als toeval.

Zie boven. We hebben, met of zonder vaccinatie, dagelijks te maken met trombose, hersenbloeding, blinde darm, kanker, etc. En de wappies leggen wel een verband hoor, niet gehinderd door enige medische kennis van zaken.

Quote:
Nog een feit: er overlijden nauwelijks mensen van jonger dan 70 zonder onderliggende aandoening aan corona. Dat aantal is verwaarloosbaar.

Dat zei ik al: jij hebt er geen enkel probleem mee om ouderen en zwakkeren uit te roeien omdat je zelf de vrijheid wilt niet te vaccineren. Want dat zijn de gevolgen. Vaccineren doe je niet voor jezelf, maar voor het geheel. Een mondkapje dragen doe je niet voor jezelf, maar voor het geheel.

Egoïsten hebben niets op met dat geheel. De enige motivatie die ze kennen is 'IKKE heb vrijheid, IKKE heb rechten'.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Cliff schreef:
Krijg ik trouwens nog antwoord op de vraag hoe je Covid beter kunt vaststellen bij iemand dan via een PCR test?

Of moet ik dat soort vragen ook weer 10 keer herhalen om tot de conclusie te komen dat je er gewoon niet op wilt antwoorden.

Zoals verwacht.... geen enkel antwoord. Een te inhoudelijke vraag vermoed ik. Carlos duikt weer weg.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 10:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Natubico schreef:
Cliox schreef:

Tenslotte wil ik je nogmaals wijzen op de bijwerkingen van Ivermectine. Dus zelfs als de medische wetenschap het tegendeel zou bewijzen, is het geen alternatief voor het vaccin, als bijwerkingen het argument is:
- rugpijn,
- kortademigheid,
- incontinentie voor urine of ontlasting,
- moeilijk staan en lopen,
- verwardheid,
- slaperigheid,
- bewustzijnsverlies (coma),
- jeuk,
- rode ogen,
- pijnlijke gewrichten,
- spierpijn,
- koorts,
- misselijkheid,
- braken,
- opgezwollen lymfeklieren,
- diarree,
- duizeligheid,
- hartkloppingen,
- hoofdpijn,
- zichtverlies,
- galbulten
- dikke enkels door vochtophoping.
- bloed in de urine te vinden.,
- opgezwollen oogleden en oogontsteking.
- bloeding van het bindvlies van het oog,
- gevoel van zwakte,
- maagdarmklachten,
- buikpijn,
- hoesten,
- last met de ademhaling,
- keelpijn,
- duizeligheid bij het opstaan,
- naar gevoel in de testikels.

Wat vreemd.
Meen toch ditzelfde lijstje 'n tijd geleden gezien te hebben met betrekking tot bijverschijnselen van personen die de dag ervoor spruitjes hadden gegeten. Wink
.

Hoe dan ook, een valide tegenargument voor mensen die zweren bij ivermectine. Los van het feit dat het niet werkt heeft het ook nog eens een set aan bijwerkingen waar je 'u' tegen zegt.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:
Advies aan piloten: na coronavaccin twee tot drie etmalen niet vliegen

Vliegtuigbemanningen krijgen het advies om zeker twee etmalen niet te vliegen nadat ze het coronavaccin hebben gekregen. Dit om te voorkomen dat ze op 8 kilometer hoogte last krijgen van bijwerkingen, aldus het Europese agentschap voor luchtvaartveiligheid (EASA).

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/advies-aan-piloten-na-coronavaccin-twee-tot-drie-etmalen-niet-vliegen~b8ae3b30/

https://t.me/wakkerAmsterdam/48054

https://www.zerohedge.com/covid-19/ivermectin-new-penicillin

Met een covid-besmetting mag je geen eens het vliegtuig in! Laat staan vliegen. En de verlammingsverschijnselen en de comateuze toestand waarin mensen kunnen geraken bij het innemen van ivermectine zou een dergelijk negatief advies om een vliegtuig te besturen ook niet misstaan. Nagaan dat deze bijwerkingen zijn getest op een dosering die 100x zo laag is dan de dosering die nodig bleek te zijn om effect te kunnen hebben...

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 10:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
Da's ook niet waar. Maar wel op veel plekken inderdaad, net als vorig jaar rond deze tijd overigens.

Ik zie de curve toch echt afbuigen Carlos. Dat begint op eind april, begin mei. India wijkt niet (positief) af wat je op wereldniveau ziet gebeuren.
Daarmee vervallen je feitenvrije conclusies.

Quote:

Als we het over cijfers niet eens kunnen worden dan hoeven we aan interpretatie niet eens te beginnen. Ik heb je de feiten gegeven, na jouw onjuiste bewering over de piek in India. Vervolgens kom je een dag later weer doodleuk aankakken met de dooddoener dat dit nepnieuws zou zijn, dan houdt het op.

Het is ook nepnieuws. Ik heb de cijfers en grafieken getoond en als bonus heb ik de statistieken wereldwijd eroverheen gelegd om te toetsen of in India een afwijkend resultaat waarneembaar is. Een fact-check die je ongelijk aantoont. Bovendien heb ik het over de conclusie die je verbindt aan de curve die afbuigt. Begin mei zie je wereldwijd de curve afbuigen.

Quote:
Hou toch op met die flauwekul, ik baseer me gewoon op de cijfers en die zijn zoals ze zijn.

Daaruit kun je precies afleiden wanneer de piek was. Je bent nu de cijfers over heel India aan het gebruiken om mijn bewering over Delhi te ontkrachten, trap ik uiteraard niet in. En Delhi was eerder met Ivermectine voorschrijven dan andere delen van het land, waar de cijfers gewoon door bleven stijgen.

Vandaar dat de piek over heel India dus ook wat later ligt dan in Delhi.

Ook dat is feitelijk onjuist.

In Delhi blijven besmettingen rond de 20K hangen, pas na 7-8 mei wordt de neerwaartse trend ingezet en neemt het aantal besmettingen af. Datzelfde zie je op exact het zelfde moment wereldwijd gebeuren. Kortom, het verloop van de curve van Delhi is nagenoeg identiek aan het verloop van de curve van India, het verloop van de curve van India is nagenoeg identiek aan het verloop van de curve wereldwijd. Er is dus geen positieve afwijking waarmee iedere verklaring stukloopt op het niet bestaand feit.

Je conclusie is dus niet alleen onlogisch en vermoedelijk onjuist omdat de causaliteit niet bewezen is maar ook feitelijk onjuist.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Onderstaande is wellicht aan je aandacht ontsnapt.

carlos schreef:
Zwak, heel zwak.

Wat ik zwak vind is dat je cijfers die je wantrouwt (lees: positieve resultaten van de PCR-test) nu aanvoert als argument. Zodra je statistieken kunt gebruiken rep je niet meer over betrouwbaarheid maar is het een onderdeel van jouw waarheid. Dat is niet alleen zwak, het is een vorm van discussievervuiling. Voor je gesprekspartner is het schier onmogelijk om te achterhalen wat jij nu als feit beschouwd en wat niet. Wat je vandaag bestempelt als onbetrouwbaar wegens een onwelgevallig feit, bombardeer je morgen als onderbouwing voor je standpunt. Het is maar net hoe het valt.

Daarbij is het niet relevant. EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn. Dat bewijst dat wantrouwen in de overheid ten grondslag ligt aan de weerstand op het vaccineren. Als de overheid Ivermectine had voorgeschreven hadden mensen exact hetzelfde geroepen over dit medicijn en gepleit voor vaccins.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies
Bron: https://www.artsenauto.nl/ivermectine-geen-behandeloptie-bij-covid-19/
Bron: https://www.artsenauto.nl/msd-ivermectine-bij-covid-19-niet-geschikt/

Die vermeende causaliteit is op basis van deze wetenschap geen vanzelfsprekendheid.

Tenslotte wil ik je nogmaals wijzen op de bijwerkingen van Ivermectine. Dus zelfs als de medische wetenschap het tegendeel zou bewijzen, is het geen alternatief voor het vaccin, als bijwerkingen het argument is:
- rugpijn,
- kortademigheid,
- verwardheid,
- slaperigheid,
- jeuk,
- rode ogen,
- pijnlijke gewrichten,
- spierpijn,
- koorts,
- misselijkheid,
- braken,
- diarree,
- duizeligheid,
- hartkloppingen,
- hoofdpijn,
- zichtverlies,
- galbulten
- gevoel van zwakte,
- maagdarmklachten,
- buikpijn,
- hoesten,
- keelpijn,

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliff schreef:
Cliox schreef:
Is niet terug te zien in de officiële cijfers.

carlos schreef:
Ja wel hoor, heel duidelijk zelfs.
cijfers India
cijfers Delhi
I rest my case.

Wat wil je nou bewijzen Carlos? Dat ivermectine besmettingen voorkomt? En aan de hand van worldometers? Question

Oh oh oh, Cliff.
Nee het is een medicijn die je inneemt nadat je ziek bent geworden.
Als je ziek bent dan werkt een vaccinatie nooit en ten nimmer.
Zeker niet de video uit Zimbabwe gezien waar nu Covid onder controle is.
En besmet zijn betekent niet dat je ziek wordt.
98% wordt niet ziek.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Elisabeth schreef:

Weet jij dat je constant het zelfde herhaalt dus hoe kan ik reageren als je precies het zelfde weer herhaalt?

Omdat je er niet op reageert. Je roept dat het vaccin niet is goedgekeurd, ik toon je ongelijk aan, maar dan stop het. Je weigert de diepte in te gaan en te reageren op het bewijs dat ik aanvoer dat je stelling feitelijk onjuist is. In plaats daarvan blijf je roepen dat het vaccin niet goedgekeurd is. Reageer dan ook eens inhoudelijk dan hoef ik niet te herhalen.

Quote:
Verder zijn de vaccines van SARS ook niet goedgekeurd.

En ook deze niet.

Feitelijk onjuist.

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin AstraZeneca goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

Quote:
Het is onmogelijk om in zo'n korte tijd deze 4 vaccines goed te keuren.

Feitelijk onjuist.

Bron: Coronavaccin Pfizer/BioNTech goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Moderna goedgekeurd.
Bron: Coronavaccin Janssen goedgekeurd.

Quote:
AstraZeneca is al gestopt in verschillende landen.

Neemt niet weg dat dit vaccin goedgekeurd is.

Quote:
Een beetje verwarrend. Verder copier jij constant teksten (niet eigen woorden) zonder links of bewijzen.
Maar goed, hier reacties onder het rapport over ivermectine. Altijd interessant.

Nee Elisabeth, het is wederom copy-pasten van andermans teksten. En opvattingen van mensen. Dat staat heel ver van feiten verwijderd.

Quote:
Webinar Ivermectin against Covid-19?

https://www.youtube.com/watch?v=qnWvVdKKcSA

Ivermectine is een medicijn als je ziek bent.
Een vaccine is geen medicijn.

Ivermectin prophylactic study from India

https://www.youtube.com/watch?v=XYv30g7TKVM

Lessons from the Zimbabwe Ivermectin experience

EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn. Dat bewijst dat wantrouwen in de overheid ten grondslag ligt aan de weerstand op het vaccineren. Als de overheid Ivermectine had voorgeschreven hadden mensen exact hetzelfde geroepen over dit medicijn en gepleit voor vaccins.

Als aanvulling op het bovenstaande is de werking van Ivermectine ook veelvuldig onderzocht zonder positief resultaat:

Bron: https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm
Bron: https://www.cbg-meb.nl/actueel/nieuws/2021/03/22/ema-raadt-gebruik-ivermectine-bij-covid-19-af-buiten-klinisch-studies

Quote:
Luister naar Dr Jackie Stone op minuut 5.50
Zij zegt dat artsen praktijk mensen zijn met praktijk ervaringen.
Dat ze echt geschrokken is dat de angst bij artsen door theoretische studies en bang zijn om hun patiënten te helpen.
Bang voor boetes als ze Ivermectin geven.

Wat een persoon beweert weegt niet op tegen wetenschappelijk onderzoek. Artsen zijn geen wetenschappers.

Quote:
Een goed gekeurd medicijn en die bijwerkingen van jou kloppen niet.

Die bijwerkingen heb ik uit de bijsluiter gehaald van de fabrikant zelf. Laughing Laughing Laughing

Spijt me maar deze gekte bereikt toch echt een dieptepunt nu. Als je de bijwerking die de fabrikant opgeeft gaat betwisten en roepen dat zij onzin schrijven kunnen we beter stoppen.

Quote:
BTW op donderdag heeft een goede vriendin haar vaccinatie gehad. Johnson & Johnson.
Vrijdag was haar arm dik, en nu op zondag 38ºC koorts en een barstende hoofdpijn.
Is dit normaal?

De mensen die gevaccineerd zijn die ik ken rennen nu een marathon en kunnen feilloos piano spelen na het krijgen van het vaccin.

Quote:
Verder kijk ik dus niet op Fake sites maar op sites waar artsen hun twijfels hebben.

Fakesites. Ik heb het je aangetoond.

Zo ben ik gedoken in dat artsenvrijheid en hoe meer ik lees, hoe meer duidelijk wordt. Ik zag op hun site dat ze beweerde dat het sterftecijfer onder jongeren in Israël sinds de vaccinatiecampagne dramatisch hoog zou zijn. En claimen daarmee bewijs dat het vaccin vergif is. Zij verwijzen naar een rapport van de IPC die op hun beurt meer verwijzen naar het Israëlische statistiekbureau CBS als bron.

Onderzoek naar de statistieken op het genoemde statistiekbureau laat een stijging zien van maar liefst, let op, trommelgeroffel 8 sterfgevallen meer onder de 20-igers (95 tegenover 87) dan een jaar eerder in dezelfde periode van maar liefst 2 maanden. En nu komt het, over de doodsoorzaken in deze leeftijdsgroep is niets bekend, niets onderzocht en niets gepubliceerd. De doodsoorzaak is dus onbekend en volledig uit de lucht gegrepen. Verder beweren zij dat het sterftecijfer in die leeftijdscategorie 30 procent is. Het verschil van 8 doden op 95 is geen 30% naar mijn calculatie.

Het heeft niets te maken met artsen die hun twijfels hebben. Nogmaals, het eerste feitenonderzoek dat ik doe, laat zien dat de boel willens en wetens wordt besodemietert. De artsen die twijfelen hebben de feiten niet op een rij, komen met percentages die niet kloppen, verbinden zelf een conclusie aan sterfgevallen en gebruiken smaakversterkers zoals 'dramatisch hoog' om het vuurtje warm te stoken. Dit soort nonsens doet het hoofdzakelijk goed bij mensen die niet zoeken naar de waarheid maar een bevestiging van hun wantrouwen.

Quote:
Net zo als die huisarts die Hydrocloroxycline gaf met zink en mensen werden beter.
Hij werd door de inspectie op zijn vingers getikt.

Omdat de causaliteit niet was aangetoond. Als mijn hoofdpijn na het eten van een pepermuntje verdwijnt, betekent dat nog niet dat pepermuntjes helpen tegen hoofdpijn.

Verder is de werking naar HCQ uitvoering onderzocht. Uit onderzoek blijkt dat HCQ niet werkt tegen Covid-19. Uit onderzoek is gebleken dat het medicijn HCQ de werking van een bepaald type witte bloedcellen, welke juist belangrijk bij de bestrijding van infecties, juist afremt.

Bron: https://www.radboudumc.nl/nieuws/2020/nieuw-inzicht-in-werking-hydroxychloroquine-ondergraaft-het-gebruik-ervan-bij-corona

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Cliff schreef:
Royy schreef:
China Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Wat wel grappig is: alle theorieën van Natubico vallen nu in het water. Het virus is helemaal niet natuurlijk, maar gefabriceerd:

De studie claimt bewijzen te hebben van menselijke interventie in een van oorsprong natuurlijk virus.

Shock

Inderdaad. Dus nu laat hij zich wel vaccineren. Want het heeft niets te make wat de natuurgoden willen. Kunnen we deze discussie ook afsluiten.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:14 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

carlos schreef:
En waarom moet daar zo wegwuivend over gedaan worden? Als een kerngezond iemand van 36 kort na het vaccin plotseling komt te overlijden, dan is de kans inderdaad groot dat het aan het vaccin ligt. En het zijn er inmiddels al veel te veel om telkens af te doen als toeval.

Omdat correlatie geen causaliteit betekent. Dat mensen een hersenbloeding krijgen is niet iets dat plots ontstaat. Ook mensen die kerngezond zijn.

In 2019 kregen 50.000 mensen een hersenbloeding en stierven 10.000 mensen aan een hersenbloeding:
https://www.volksgezondheidenzorg.info/onderwerp/beroerte/cijfers-context/huidige-situatie

Er zijn 10-miljoen mensen gevaccineerd dus statistisch zouden er 30- 35.000 mensen een hersenbloeding kunnen krijgen die ook gevaccineerd zijn. Dat betekent niet dat er een causaal verband is tussen vaccineren en een hersenbloeding.

Je legt voortdurend verbanden die er niet zijn.

Quote:
Nog een feit: er overlijden nauwelijks mensen van jonger dan 70 zonder onderliggende aandoening aan corona. Dat aantal is verwaarloosbaar.

Het is niet relevant, mortaliteit is geen stuurgetal. We zijn anderhalf jaar verder, wanneer dringt dit nu eens tot je door?

Laatst aangepast door Cliox op Ma Mei 31, 2021 11:21, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:21 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Elisabeth schreef:
Cliff schreef:
Cliox schreef:
Is niet terug te zien in de officiële cijfers.

carlos schreef:
Ja wel hoor, heel duidelijk zelfs.
cijfers India
cijfers Delhi
I rest my case.

Wat wil je nou bewijzen Carlos? Dat ivermectine besmettingen voorkomt? En aan de hand van worldometers? Question

Oh oh oh, Cliff.
Nee het is een medicijn die je inneemt nadat je ziek bent geworden.
En besmet zijn betekent niet dat je ziek wordt.
98% wordt niet ziek.

Veel mensen die zo enthousiast over halfjaarlijkse, 3 maandelijkse vaccinaties met vaccin zijn waarbij lange termijn gevolgen
onvruchtbaarheid en misvormingen nageslacht, zijn deze beelden vergeten.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:36 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Onderstaande is wellicht aan je aandacht ontsnapt.

carlos schreef:
Zwak, heel zwak.

Wat ik zwak vind is dat je cijfers die je wantrouwt (lees: positieve resultaten van de PCR-test) nu aanvoert als argument. Zodra je statistieken kunt gebruiken rep je niet meer over betrouwbaarheid maar is het een onderdeel van jouw waarheid. Dat is niet alleen zwak, het is een vorm van discussievervuiling. Voor je gesprekspartner is het schier onmogelijk om te achterhalen wat jij nu als feit beschouwd en wat niet. Wat je vandaag bestempelt als onbetrouwbaar wegens een onwelgevallig feit, bombardeer je morgen als onderbouwing voor je standpunt. Het is maar net hoe het valt.

Daarbij is het niet relevant. EMA heeft het gebruik van Ivermectine afgeraden. Reden is dat er geen bewijs is dat het werkt én er wisselende resultaten zijn bij dosseringen die 100x zo groot zijn dan is goedgekeurd. Eén van de bijwerkingen op de huidig toegestane dosis is verlammingsverschijnselen, deze kans neemt ernstig toe wanneer je een dosis gaat toedienen die 100x zo groot is. Het is bijna onbegrijpelijk dat mensen die zich afzetten tégen het vaccin, op de proppen komen met dit medicijn. Dat bewijst dat wantrouwen in de overheid ten grondslag ligt aan de weerstand op het vaccineren. Als de overheid Ivermectine had voorgeschreven hadden mensen exact hetzelfde geroepen over dit medicijn en gepleit voor vaccins.

Die vermeende causaliteit is op basis van deze wetenschap geen vanzelfsprekendheid.

- rugpijn,
- kortademigheid,
- verwardheid,
- slaperigheid,
- jeuk,
- rode ogen,
- pijnlijke gewrichten,
- spierpijn,
- koorts,
- misselijkheid,
- braken,
- diarree,
- duizeligheid,
- hartkloppingen,
- hoofdpijn,
- zichtverlies,
- galbulten
- gevoel van zwakte,
- maagdarmklachten,
- buikpijn,
- hoesten,
- keelpijn,

Cliox, nu ben je heel vervelend bezig, jij herhaalt constant wat je al tien keer hebt herhaald.
Ivermectine geeft deze bijwerkingen NIET
Anders was het nooit goedgekeurd en het medicijn is
Kijk naar de Video van de doctor uit Zimbabwe.
Zodra iemand ziek wordt, krijgt het hele dorp dit Medicijn en niemand wordt doodziek.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:46 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Elisabeth schreef:
Oh oh oh, Cliff. Nee het is een medicijn die je inneemt nadat je ziek bent geworden.

Goh, das nieuws.

Quote:

Onjuist.

Quote:

Zimbabwe? Laughing

Quote:
En besmet zijn betekent niet dat je ziek wordt. 98% wordt niet ziek.

Manmanman.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:56 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

De invloed van Covid op het ziekteverzuim is trouwens minimaal: https://zestor.nl/media/publicaties/paper_ziekteverzuim_hbo_2021_def.pdf

Al die paniekroepers over dat mensen depressief raken van maatregelen hebben tot nu toe echt ongelijk gekregen. Op alle fronten. Het is niet terug te zien in ziekteverzuim, het is niet terug te zien in zelfmoorden, etc.

Maar de economie dan? Die is toch h-e-l-e-m-a-a-l naar de klote?

Ook al niet waar:

Export goederen weer terug op niveau van voor corona
    Het volume van de goederenexport was in januari 2021 bijna 4 procent groter dan in januari 2020. Dat was de grootste groei in een jaar tijd. De export van goederen ligt sinds het najaar weer op het niveau van voor corona. Ook uit de wereldhandelsmonitor van het CPB blijkt dat de wereldhandel eind 2020 weer boven het niveau van begin 2020 lag. In april en mei 2020 kromp de uitvoer met meer dan 10 procent; er werden toen vooral minder transportmiddelen en aardolieproducten uitgevoerd.

Door de opleving van export is ook de schok van de huidige lockdown voor een export-georiënteerde bedrijfstak als de industrie minder groot. In april 2020 daalde de gemiddelde dagproductie van de industrie sterk en in mei 2020 werd een dieptepunt bereikt. Vervolgens trok de productie weer aan en lag in januari 2021 weer op het niveau van voor de coronacrisis.

EN

Producenten positief, consumenten somber
    Het herstel van de productie industrie volgt op het aantrekkende producentenvertrouwen. In april 2020 bereikte het vertrouwen van de industriële ondernemers het laagste niveau sinds de start van het onderzoek in 1985. Nog geen jaar later hadden positieve ondernemers alweer de overhand en in maart 2021 was het producentenvertrouwen weer terug op het niveau van voor de coronacrisis.

Ook het consumentenvertrouwen daalde in april 2020 ongekend hard. De stemming herstelde de laatste maanden wel wat, maar consumenten bleven in maart 2021 nog steeds relatief somber. Dat komt vooral door hun oordeel over de economische situatie in de afgelopen twaalf maanden. Over de economie in de komende twaalf maanden zijn ze nagenoeg niet meer negatief. Het oordeel over de eigen financiële situatie voor de komende twaalf maanden was in maart zelfs een stuk positiever dan gemiddeld over de afgelopen twintig jaar.

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/13/economische-impact-huidige-lockdown-lijkt-vooralsnog-kleiner

Dus door al die wappies die roepen dat de overheid de economie kapot maakt worden de consumenten steeds negatiever. De ondernemers daarentegen... zien het wel zitten.

Bedenk daarbij ook nog eens dat we de minste faillissementen sinds lange tijd hadden.

De anti's zijn eigenlijk diegenen die het meest bijdragen aan een negatieve economie. Om tal van redenen: extra uitgaven beveiliging, extra kosten voor zorg, extra negativiteit onder de bevolking....

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 11:59 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Cliox schreef:
Elisabeth schreef:
Advies aan piloten: na coronavaccin twee tot drie etmalen niet vliegen

Vliegtuigbemanningen krijgen het advies om zeker twee etmalen niet te vliegen nadat ze het coronavaccin hebben gekregen. Dit om te voorkomen dat ze op 8 kilometer hoogte last krijgen van bijwerkingen, aldus het Europese agentschap voor luchtvaartveiligheid (EASA).

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/advies-aan-piloten-na-coronavaccin-twee-tot-drie-etmalen-niet-vliegen~b8ae3b30/

https://t.me/wakkerAmsterdam/48054

https://www.zerohedge.com/covid-19/ivermectin-new-penicillin

Met een covid-besmetting mag je geen eens het vliegtuig in! Laat staan vliegen. En de verlammingsverschijnselen en de comateuze toestand waarin mensen kunnen geraken bij het innemen van ivermectine zou een dergelijk negatief advies om een vliegtuig te besturen ook niet misstaan. Nagaan dat deze bijwerkingen zijn getest op een dosering die 100x zo laag is dan de dosering die nodig bleek te zijn om effect te kunnen hebben...

ONJUIST

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:00 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:

Jawel. Corona vaccinatie NA besmetting verkort het ziekteverloop en maakt het minder heftig. Ook mensen met langdurige klachten (long covid) zijn gebaat bij vaccinatie achteraf, gevaccineerden hebben dan 30% méér kans op genezing.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:02 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Elisabeth schreef:
Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum.

Niet te geloven, dit.

Hoe kan iemand nou geloven dat er een 'levensgroot risico' is, TERWIJL ER INMIDDELS AL MILJOENEN GEVACCINEERDEN RONDVLIEGEN??? GA NAAR DE PSYCHIATER ALS JE DIT GELOOFT.

Quote:
Deze discussies zijn nog maar net begonnen maar het ziet er naar uit dat iedereen die gevaccineerd is, niet mag vliegen. De ongevaccineerden kunnen daarentegen rustig instappen.

GA NAAR DE PSYCHIATER ALS JE DIT GELOOFT.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:06 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/nieuwsartikel/ivermectine-werkt-niet-tegen-corona-.htm#

Reactie van een arts onder het negatieve rapport over Ivermectine;

Wim Kools, huisarts, Loon op Zand 25-03-2021 19:26

"Beste redactie,
Ik ben een zeer regelmatige lezer van ons tijdschrift, maar soms lees ik vanwege drukte een nummer een of twee weken later.

Zodoende las ik pas onlangs in het MC van 11 maart j.l. een artikeltje over ivermectine met als titel: 'Ivermectine werkt niet tegen corona.'
Hierin wordt een onderzoek uit JAMA aangehaald.

Dit artikel is inmiddels bekritiseerd en onjuist bevonden.
In het onderzoek zijn namelijk voornamelijk jonge mensen (gemiddeld 37 jaar!) opgenomen, die haast geen symptomen hadden.
Daarom mag je over de invloed van ivermectine in het algemeen bij Covid (zoals de titel van het artikeltje suggereert) geen conclusies trekken.
Ook werden maar 12 van de 400 personen zieker, waarvan er 8 placebo hadden gehad! Zeer kleine aantallen dus. Bovendien is het onderzoek in een regio in Colombia verricht waar ivermectine vrij verkrijgbaar is.
Zo zijn er nog meer redenen om de onderzoeksconclusie af te keuren.

Waarom vind ik dit zo belangrijk?
Het zou zonde zijn als een mogelijk goed werkend medicijn zo negatief wordt weggezet. Het zet een verkeerde toon waardoor het een mogelijke introductie in de weg gaat staan. Het is belangrijk om zo'n middel een kans te geven.

Ook onze NHG houdt de deur nog open m.b.t. ivermectine. In hun advies hierover schrijven ze over beperkte bijwerkingen, veilig en mag in onderzoeksverband gebruikt worden. De NHG zal ivermectine nogmaals beoordelen als er meer onderzoek bekend is.

Op de FLCCC-website (o.a. internisten uit USA) wordt er in een wekelijkse update van dr Kory uitgebreid op het bovenbeschreven onderzoek ingegaan: zie weekly updates van 10 March, video: vanaf 11.00 minuten.

Is deze website en zijn deze mensen bij u bekend?

Misschien toch een correctie hierover in ons MC om de negatieve toon tenminste tot een neutrale te maken.

Graag uw reactie.

"

Laatst aangepast door Elisabeth op Ma Mei 31, 2021 12:14, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:10 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Cliff schreef:
De invloed van Covid op het ziekteverzuim is trouwens minimaal: https://zestor.nl/media/publicaties/paper_ziekteverzuim_hbo_2021_def.pdf

Al die paniekroepers over dat mensen depressief raken van maatregelen hebben tot nu toe echt ongelijk gekregen. Op alle fronten. Het is niet terug te zien in ziekteverzuim, het is niet terug te zien in zelfmoorden, etc.

Maar de economie dan? Die is toch h-e-l-e-m-a-a-l naar de klote?

Ook al niet waar:

Export goederen weer terug op niveau van voor corona
    Het volume van de goederenexport was in januari 2021 bijna 4 procent groter dan in januari 2020. Dat was de grootste groei in een jaar tijd. De export van goederen ligt sinds het najaar weer op het niveau van voor corona. Ook uit de wereldhandelsmonitor van het CPB blijkt dat de wereldhandel eind 2020 weer boven het niveau van begin 2020 lag. In april en mei 2020 kromp de uitvoer met meer dan 10 procent; er werden toen vooral minder transportmiddelen en aardolieproducten uitgevoerd.

Door de opleving van export is ook de schok van de huidige lockdown voor een export-georiënteerde bedrijfstak als de industrie minder groot. In april 2020 daalde de gemiddelde dagproductie van de industrie sterk en in mei 2020 werd een dieptepunt bereikt. Vervolgens trok de productie weer aan en lag in januari 2021 weer op het niveau van voor de coronacrisis.

EN

Producenten positief, consumenten somber
    Het herstel van de productie industrie volgt op het aantrekkende producentenvertrouwen. In april 2020 bereikte het vertrouwen van de industriële ondernemers het laagste niveau sinds de start van het onderzoek in 1985. Nog geen jaar later hadden positieve ondernemers alweer de overhand en in maart 2021 was het producentenvertrouwen weer terug op het niveau van voor de coronacrisis.

Ook het consumentenvertrouwen daalde in april 2020 ongekend hard. De stemming herstelde de laatste maanden wel wat, maar consumenten bleven in maart 2021 nog steeds relatief somber. Dat komt vooral door hun oordeel over de economische situatie in de afgelopen twaalf maanden. Over de economie in de komende twaalf maanden zijn ze nagenoeg niet meer negatief. Het oordeel over de eigen financiële situatie voor de komende twaalf maanden was in maart zelfs een stuk positiever dan gemiddeld over de afgelopen twintig jaar.

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2021/13/economische-impact-huidige-lockdown-lijkt-vooralsnog-kleiner

Dus door al die wappies die roepen dat de overheid de economie kapot maakt worden de consumenten steeds negatiever. De ondernemers daarentegen... zien het wel zitten.

Bedenk daarbij ook nog eens dat we de minste faillissementen sinds lange tijd hadden.

De anti's zijn eigenlijk diegenen die het meest bijdragen aan een negatieve economie. Om tal van redenen: extra uitgaven beveiliging, extra kosten voor zorg, extra negativiteit onder de bevolking....
??????????

???????????

Data zoooo ongeloofwaardig......... zo in strijd met logica........
zo in strijd met gezond verstand.........
daar zet je heeeel veeeel vraagtekens bij......
en neem je het met vrachtwagen vol zout......
Als dat nou eens geen kristalklare propaganda is ?

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:13 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Moppersmurf schreef:
Elisabeth schreef:
Op dit moment hebben de vliegtuigmaatschappijen overleg over de gevaccineerde klanten en het levensgrote risico dat zij hebben op bloedklonters ten gevolg van het experimentele m-RNA serum.

Niet te geloven, dit.

Hoe kan iemand nou geloven dat er een 'levensgroot risico' is, TERWIJL ER INMIDDELS AL MILJOENEN GEVACCINEERDEN RONDVLIEGEN??? GA NAAR DE PSYCHIATER ALS JE DIT GELOOFT.

Quote:
Deze discussies zijn nog maar net begonnen maar het ziet er naar uit dat iedereen die gevaccineerd is, niet mag vliegen. De ongevaccineerden kunnen daarentegen rustig instappen.

GA NAAR DE PSYCHIATER ALS JE DIT GELOOFT.

Calme Moppersmurf.
Neem een pilletje....
Deze vaccinaties zijn allemaal NIEUW en er doorheen gejaagd voor goedkeuring als een noodverordening.
Normaal duurt het 5 jaar onderzoek.
Zodat men ook weet wat de gevolgen op lange termijn zijn.
Hier niet gebeurd maar aan de andere kant zijn er dus miljoenen proefpersonen dus de lange termijn gevolgen zijn gratis.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:24 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Het wordt tijd om eens een wappie woordenboek samen te stellen. Ik nodig iedereen uit om dit aan te vullen.

Muilkorf

Mediavirus

Gifspuit

Cojona

DNA serum

Experimenteel serum

Corona plandemie

vaccinazi

BerichtGeplaatst: Ma Mei 31, 2021 12:27 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Hoera, ik hoor weer vliegtuigen.
Londen, Berlijn, Lyon, Amsterdam, Birmingham, Parijs, Nantes, Liverpool enz landen in FARO.
Ze landen achter elkaar, om de 3 tot 5 minuten. Flight Radar op mijn telefoon.
Horeca is open maar mondkapjes in winkels blijven verplicht.
Temperatuur is tussen de 25º en 28ºC.

Mensen hebben weer een baan en kunnen geld verdienen.
Maar veel horeca is er toch onderdoor gegaan.