Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » FVD komt op voor vervolgde christenen wereldwijd
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
FVD komt op voor vervolgde christenen wereldwijd
BerichtGeplaatst: Do Jun 03, 2021 12:14 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Poendert

Ene juffrouw Kerseboom komt op voor vervolgden in de wereld. Ik begrijp dat het in die categorie hoofdzakelijk de paar overgebleven christenen, zijn die nog in islamitische landen leven.
Ik las bv op Wikipedia het afschuwelijke lot dat de Kopten, de oorspronkelijke bewoners van Egypte, heeft getroffen nadat het land door de islamitische horden werd overvallen.
Toch hoor ik vanuit politiek correcte hoek nooit wat over die misstanden in islamitische landen ,terwijl men wel juichend de mond vol had toen in de Orient volgens hen de Arabische Lente aanbrak.(zie de huidige resultaten)
Ik zag eens de resultaten van de samenwerking tussen Arabische islamieten en hun onderdanen de christelijke Kopten, bij het lossen van een schip in Alexandrie
Een enorme Arabische voorman, geflankeerd door twee Gorilla,s, hield toezicht op het lossen, waarbij hij ruzie kreeg met een Koptische losser. 1 van zijn Gorilla,s hurkte ophanden en voeten achter de Kopt, de andere gaf hem een zwieper zodat de arbeider struikelend viel, waarna hem met een hak van een schoen in zijn gezicht werd gestampt. Ik stormde vanaf het sloependek naar beneden, en schreeuwde, "Ben je helemaal besodemieterd". Terwijl de Arabieren mij dom stonden aan te kijken strompelde de Kopt, luid scheldend en bloedend de Gangway af.
Zo werkt het nog steeds in die streken. Sinds enkele jaren is het de Kopten verboden varkens te houden. Dat heet treiteren.

Edit Weerwoord Beheer: hier verder.

BerichtGeplaatst: Do Jun 03, 2021 16:31 Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Reageer met quote
Elisabeth

Waarom plaats jij dit onderwerp 2 x en hoe komt de FVD op voor vervolgde christenen?
Deze partij heeft geen connectie met religies.
Waarom doen de zogenaamde christelijke partijen dat niet? CDA, CU en SGP!

Weerwoord forum index » Binnenland