Wat ga je stemmen voor TK'21? |
VVD |
|
12% |
[ 2 ] |
PVV |
|
25% |
[ 4 ] |
CDA |
|
0% |
[ 0 ] |
D66 |
|
0% |
[ 0 ] |
GL |
|
0% |
[ 0 ] |
SP |
|
6% |
[ 1 ] |
PvdA |
|
0% |
[ 0 ] |
CU |
|
0% |
[ 0 ] |
PvdD |
|
0% |
[ 0 ] |
SGP |
|
0% |
[ 0 ] |
Denk |
|
0% |
[ 0 ] |
FvD |
|
31% |
[ 5 ] |
Anders |
|
12% |
[ 2 ] |
Ik stem niet |
|
12% |
[ 2 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 16 |
|
|
 | Verkiezingen TK'21 |  |
Geplaatst: Vr Jan 22, 2021 17:02 |
|
|
|
Je zou bijna vergeten dat er over minder dan 8 weken verkiezingen zijn...
Wat gaan jullie stemmen? |
|
_________________ Houdt koers! |
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 22, 2021 17:04 |
|
|
|
Ik ben dus zelf voor het eerst in mijn kiezende leven aan het twijfelen.
- Ik vind dat de VVD te weinig herkenbaar VVD-beleid heeft weten te bereiken
- Ik sta niet te juichen bij de aanpak van het covid-verhaal
- Ik vind Rutte een sympathieke man, maar denk ook dat ie lang genoeg heeft gezeten
- Ik kan echter nog geen serieus alternatief bedenken. Heb even nagedacht over FvD, totdat daar de bruine shit tegen de muren vloog. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Jan 22, 2021 21:20 |
|
|
|
Ik heb ook geen idee. Misschien biedt de stemwijzer uitkomst. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Jan 23, 2021 11:15 |
|
|
|
Ik wel.  |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 24, 2021 3:19 |
|
|
|
Ik heb altijd op de VVD gestemd en ben lid geweest toen ik in Amsterdam woonde.
En er was een politiek café iedere maandag en dat was leuk.
Sprekers waren: o.a.
Ina Brouwer CPN, Marijnissen SP, Weisglas VVD, Prof Smalhout, Roel van Duin, Groenen, PvdA mensen, enz.
En daarna was er een borrel.
Ik heb tegen de groene kabouter Roel gezegd dat hij niet groen was met zijn 4 kinderen.
Ik heb ook geleerd hoe je een vraag moet stellen.
Vele mensen stellen een lange vraag met moeilijke woorden. Om interessant te lijken.
Dat geeft de doorgewinterde politici tijd om een antwoord te bedenken.
Ik stelde altijd een korte vraag en dat vonden ze niet leuk.
Ik heb via youtube, veel kamer debatten gevolgd.
Eigenlijk is Martin Bosma heel goed.
Hij is goed onderbouwd en vlijmscherp.
Luister naar hem voor 26 minuten.
|
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Jan 24, 2021 12:54 |
|
|
|
VVD, geen twijfel, het CDA is defacto de verantwoordelijke partij voor alle shit de afgelopen jaren, Hoekstra is verantwoordelijk voor de toeslagen ellende en de Jonge voor de COVID ellende... dus die vallen af.
De roeptoeter Klaver zwabbert rond in de waan een nederlandse versie te zijn van Trudeau, en dat is ie niet...
Ploumen is een heel naar mens! Ze is super politiek en laat een spoor van vernieling na bij de mensen die voor haar hebben gewerkt. Het doen alsof de toeslagen affaire iets rechts is is gewoon een schande, notabene de PvdA met Lodewijk Asscher als de grote man achter dit criminele beleid ontwierp de wet! Laten we dat nooit vergeten.
De rest van de oppositie zwabberde voortdurend achter de muziek aan dus vallen ook af. FvD, Ja21, D66, GroenLinks en ga zo verder veranderde sneller van mening dan een draaimolen... Kaag had zoveel "problemen" in haar leven dat ik denk dat ze beter geen premier kan worden... Marijnissen kan nog geen deuk in een pakje boter slaan, wat is het verschil tussen haar en Ploumen? Niemand die dat kan uitleggen...
De enige die altijd overeind staat is Mark Rutte, ben het met je eens dat ie al lang genoeg gezeten heeft maar denk dat er geen alternatief is. Het is geen goed idee nu veel te veranderen. |
|
_________________ Pieter Langendijk - Men moet elkaar wel willen begrijpen! |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Zo Jan 24, 2021 13:51 |
|
|
|
De slinkse liberale VVD is hoofdverantwoordelijke voor bijna alles wat er momenteel mis gaat in ons land.
De totaal uit de hand gelopen massa-immigratie.
Het drinkwater gifschandaal van leugenaar Dijkstra (inmiddels een corrupte functie bij het vervuilende bedrijf, Volkers Wessels)
De enorme woningtekorten ...(gevolg Stef Blok) en prijsstijgingen (bedoelt om luie corrupte speculerende individualisten
te werven).
De verdeel en heers strategie, het platte egoisme en uitbuiting van ons land door de Big TEch.
Het totaal mislukte tientallen miljarden verspillende, keer, op keer, op keer fout ingezette energie-beleid... (Kwibus Wiebes)
Het debacle met Groningen op kosten van de belastingebetaler (Veroorzakers Shell en Gasunie werden ontzien).
Het debacle met de toeslagen (het gaat de belasting betaler nu 1,2 miljard EXTRA kosten).
Het nog steeds totaal falende drugsbeleid... (die paar opgepakte lui is peanuts in de 50 miljardomzet feestvierende maffia)
Er is eigenlijk niks te vinden waar de pretpakket-student Rutte zonder enige status in zijn verleden
goed beleid in voerde...
Behalve dan
Het 4 jaar opzichtige likken van de aars en balzak van D. Trump en zijn vuige ambassadeur wat ons overigens
weer vele miljarden kostten... om die oranje bedrog-keizer van het-rupsje-nooit-genoeg tevreden te stellen.
D66 en CDA likten overigens beiden ijverig 4 jaar mee aan die kleine strakke piemelmans uit de USA-ellende.... |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 24, 2021 18:16 |
|
|
|
Pieter Langendijk schreef: | VVD, geen twijfel, het CDA is defacto de verantwoordelijke partij voor alle shit de afgelopen jaren, Hoekstra is verantwoordelijk voor de toeslagen ellende en de Jonge voor de COVID ellende... dus die vallen af. |
Je CDA-haat deel ik totaal niet. De VVD heeft het CDA nodig en wat mij betreft vormen die twee opnieuw het "motorblok" van de volgende coalitie.
Quote: | De enige die altijd overeind staat is Mark Rutte, ben het met je eens dat ie al lang genoeg gezeten heeft maar denk dat er geen alternatief is. Het is geen goed idee nu veel te veranderen. |
Ik weet ook geen alternatief, ik ben wel erg bevreesd dat dit gaat backfiren op de VVD als partij: ofwel Rutte komt op enig moment hard ten val en sleurt de partij mee, ofwel Rutte vertrekt een keer en dan blijft er een gapend gat in de partij over (kijk ff naar de armoe op de lijst...)... |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 24, 2021 21:59 |
|
|
|
Ik stem FvD omdat ik momenteel geen andere optie zie. Als ik kijk naar het gedrag van het zittend pluche dan zie ik geen enkele verandering die hoop biedt. |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 0:18 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Ma Jan 25, 2021 18:20 |
|
|
|
Mijn oprechte excuses, Pieter Langendijk. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 28, 2021 1:22 |
|
|
|
Okay, FvD gaat dus regeren met PVV & VVD. |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Do Jan 28, 2021 8:11 |
|
|
|
Eerst moet meerderheid van het door msm domgehouden kiesvolk nog voelen wat ze zelf, medeverantwoordelijk aangericht hebben met hun Rutte-regime.
Rellen, rellen, rellen, burgerweren, voetbalsupporters en motorclubs gaan als eerste plaatsvervangende strijd,
voor ons ongetrainde en grotendeels, naieve, onbewapende burgers aan met die migrantifa.
Dit scenario kon men overigens al jaar geleden lezen in het Duitse maandblad Compact Magazin.
www.compact-online.de |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 31, 2021 0:25 |
|
|
|
Verkiezingsbluf van V VD-er voor de verkiezingen.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 31, 2021 3:47 |
|
|
|
Hoeveel politieke partijen heeft Nederland eigenlijk?
Iedere keer ontstaan er nieuwe partijen met de gekste namen.
En die komen voort uit afscheiding en kunnen hun zetel meenemen?
Waar komt de naam DENK vandaan? Drie moslims vertrekken uit de PvdA en nemen hun zetels mee.
En vormen DENK?
En 2 vertrekken uit FvD en nemen hun zetels mee en beginnen JA21?
Hoe komen ze aan het geld om een nieuwe partij op te richten zonder leden?
En waarom mogen ze zetels meenemen?
Ik vind dit kiezers bedrog. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Jan 31, 2021 10:34 |
|
|
|
Ze mogen hun zetels behouden omdat deze staatsrechtelijk aan de volksvertegenwoordigers horen en niet aan de partij waarbij ze een plekje op de kandidatenlijst hebbben gehad. Indien zij een nieuwe partij oprichten of een (eenmans)groep vormen, kunnen ze subsidie krijgen op basis van hun parlementaire vertegenwoordiging (en aantal leden). |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
|
|