Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Erdogan maakt Turkije gezelliger voor vrouwen. Niet dus. Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Erdogan maakt Turkije gezelliger voor vrouwen. Niet dus.
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 21, 2021 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Vrouwenrechten, dat is iets voor ongelovige Westerlingen. Niet voor vrome Moslims. Waarvan akte.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 22, 2021 22:01 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Al begin vorige eeuw noteerden de Britten de opvallend ruwe zo niet barbaarse wijze van de Ataturken
waarbij de vrouw een lagere positie dan slachtvee leek te hebben.

Sindsdien is er weinig tot niks veranderd, zo zag ik onlangs in Den Haag centrum dat zo'n vrouw
langs het doorgaand verkeer al gillend op straat werd afgeranseld...

Niemand protesteerde, want.....discriminatie!!!! en voor je het weer staan er 10 Ataturken om je heen.

Walgelijk land, walgelijke cultuur.... noem het maar D66-land.

Geen partij die er zo halsstarrig en blind er voor pleitte ISIS-Erdogan tot hoofdnatie (grootste bevolking) van
de EU te promoveren... als D66...

Groen Links is nu gepenetreerd door een Moslimbroeders-idealist... ook daar is niks groen noch links aan...
Vraag het de Egyptische vrouwen.... die met vrouwonvriendelijke wetten te maken kregen.

Ook het tot vernedering gedwongen knielende Nederlands elftal valt weer door de mand...

Die slavernij profiterende miljonairs gaan alsof hun neus bloed weer tegen dat rotland voetballen.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2021 7:01 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Ik zie ditmaal geen een voetbalmiljonair knielen, anders dan bij die orgie van knielen voor debielen toen die meervoudige crimineel met meerdere ernstige geweldsdelicten op zijn kerfstok George Floyyd werd gearresteerd.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2021 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Loetje schreef:
Ik zie ditmaal geen een voetbalmiljonair knielen, anders dan bij die orgie van knielen voor debielen toen die meervoudige crimineel met meerdere ernstige geweldsdelicten op zijn kerfstok George Floyyd werd gearresteerd.

Hear, hear!

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2021 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Loetje schreef:

BLM is nooit voor vrouwen- of LHBT rechten geweest... noch tegen slavernij doet het niks.
ondanks al dat kunstmatige frame aan vrouwen- en LHBT rechten om ''groot'' doelgroep te veinzen.

In tegendeel.

Dat blijkt morgen als het in mijn ogen inmiddels NIET-Nederlandse kniel-elftal in Turkije gaat voetballen.

Ik ga zeker NIET kijken, mij boeit die binnengehaalde Negroide groep arrogante lui niet, ook niet bij clubs.

Ik herken me er niet in, het is kunstmatig opgedrongen, het is mijn volk niet.

Ook het WK zal ik uit principe NIET kijken...

Laatst aangepast door Joost Bakker op Di Mrt 23, 2021 14:19, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2021 10:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Loetje schreef:

Die BLM lul Hamilton gaat straks een GrandPrix rijden in Saudi Arabië...

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2021 17:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Om maar helemaal te zwijgen over die zwarte BLM rappers. Dat zijn stuk voor stuk pooiers met een primitief oerwoudgedrag die geen enkel respect voor vrouwen hebben.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 23, 2021 18:00 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Cliff schreef:
Loetje schreef:

Die BLM lul Hamilton gaat straks een GrandPrix rijden in Saudi Arabië...

In Saudie Arabië werken veel (illegale) Somalische gastarbeiders. Reïncarneren als vrouw in Saudi Arabië of als (Somalische) gastarbeider in Saudi Arabië of in andere Golfstaten schijnt niet het gezelligste toekomstperspectief te zijn. Surprised Surprised

BerichtGeplaatst: Do Mrt 25, 2021 9:58 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik hoorde op de radio dat een corrupte Afrikaans BLM elftal met 4-2 van Turkije verloren heeft.

Waarom moeten wij dat weten?

BerichtGeplaatst: Za Mrt 27, 2021 10:58 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Zo kan je ook nog het WK in Qatar boycotten. Very Happy

BerichtGeplaatst: Za Mrt 27, 2021 11:02 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Erdogan zet de vrouwenrechten opzij en hoe reageert de EU?

Doe 's lief, dan krijg je extra geld.

EU belooft Turkije miljarden als Erdogan provocaties stopt en rechtsstaat respecteert

We weten nu al hoe het gaat aflopen. Turkije krijgt wel extra geld en zal zich horend doof opstellen richting de smeekbede "Doe 's lief".

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 31, 2021 0:01 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Tedje,

Er zijn zat vrouwen die zo`n "respectvolle" behandeling helemaal niet op prijs stellen, die willen gewoon een "pooier" (jouw woorden). Vaak alleen maar voor een paar nachten, maar toch. Vrouwen zijn nu eenmaal niet altijd overgevoelige, tere wezentjes.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Wo Apr 07, 2021 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Erdogan en vrouwenrechten.

"Ehm"

Filmpje!

https://twitter.com/SLagodinsky/status/1379483767161622535

Laughing Laughing Laughing
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Wo Apr 07, 2021 16:47 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Willem schreef:
Tedje,

Er zijn zat vrouwen die zo`n "respectvolle" behandeling helemaal niet op prijs stellen, die willen gewoon een "pooier" (jouw woorden). Vaak alleen maar voor een paar nachten, maar toch. Vrouwen zijn nu eenmaal niet altijd overgevoelige, tere wezentjes.

Dus als ze het niet erg vinden mag je ze als minderwaardig behandelen? Kom nou!

BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Erdogan en vrouwenrechten....

Ik vind dit helemaal niet om te lachen. Van die halve Hitler daar in dat Turkse apenland is zoiets te verwachten, maar die Fransoos is een lamzak zonder ruggengraat. Zo'n laffe meelopers heeft de Turk graag.

BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 11:00 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik vind het wel lachen want het betekent dat de EU niet erg serieus genomen wordt. Laughing

En uiteindelijk ging het erom dat Erdogan hier uitgaat van één partner waarmee hij moet dealen, namelijk de hoogste vertegenwoordiger namens de EU en dat was toevallig die Michel (Belg) en niet Ursula von der Leyen. Dus eigenlijk volgde hij gewoon standaard protocol, maar het ziet er een beetje knullig uit en de schijn wordt gewekt dat Ursula geen stoel krijgt omdat ze een vrouw is.

Michel reageert op het incident;

Quote:
Volgens Michel veroorzaakte de strikte interpretatie van de protocolregels door de Turkse diensten een “schrijnende situatie”, namelijk “de verschillende, zelfs kleinerende, behandeling van de voorzitter van de Europese Commissie”.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210407_98442839

Michel is voorzitter van de Europese Raad, en Von der Leyen voorzitter van de Europese Commissie.

Blijkbaar staat de voorzitter van de Raad een treetje hoger in de protocollaire pikorde dan de voorzitter van de commissie.

Het idee dat Ursula geen stoel naast Erdogan kreeg aangeboden omdat zij een vrouw is, ligt weliswaar voor de hand, maar is waarschijnlijk niet juist. Zij werd geacht plaats te nemen op de bank, tegenover de minister van Buitenlandse Zaken van Turkije. Kwestie van protocol dus.
BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 12:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Ik vind het wel lachen want het betekent dat de EU niet erg serieus genomen wordt. Laughing

Erdogan is gewoon pissig dat Brussel hem niet willen hebben, want hij zou maar al te graag met zijn miljoenen geitenneukers toe willen treden.
En von der Leyen maakte als minister van defensie van Duitsland in dat andere apenland, Saudi Arabië, al furore door te weigeren bedekken kleding aan te trekken toen ze daar de regering toesprak.
Michel (ik dacht dat hij een Fransoos was) is een slappe zak, een schoolvoorbeeld van het laffe gezoks dat de pluche banken van Brussel vult.

BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 12:18 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Denk jij nou echt dat Turkije nog steeds bij de EU wil? Die zien ook wel wat voor een puinhoop het hier is en hebben al lang andere keuzes gemaakt.
BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 18:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ja hoor, het is in de EU nog altijd 10x beter dan in dat achterlijke Turkije.

BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 19:18 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Turkije moet je vergelijken met Bulgarije en Roemenië. Dan pas kun je de vraag stellen of het beter is in de EU of erbuiten.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Do Apr 08, 2021 23:18 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Waarom? Turkije is veel groter en belangrijker dan Bulgarije of Roemenië. Ook problematischer, om diverse redenen. Niet in de laatste plaats meneer Erdogan. Maar aan Bulgaren, Roemenen, Hongaren, Polen, Noord-Ieren en Catalanen heeft de EU al meer dan z'n handen vol dus ze kunnen zich beter überhaupt niet bezig houden met Turkije.

De redenen waarom de EU Turkije ooit erbij wilde hebben zijn allang niet meer van toepassing volgens mij. En ik weet nog van mijn tijd in Turkije, lang geleden inmiddels, dat het aantal Turken dat überhaupt geen fiducie meer heeft in EU lidmaatschap snel groeiende was, en dat zal er vast niet beter op zijn geworden in de tussenliggende jaren tot nu.

Turkije ligt niet alleen overhoop met de EU op veel terreinen (denk maar aan de vluchtelingencrisis) maar vooral ook met de Verenigde Staten, dat het verantwoordelijk houdt voor de coup van een paar jaar geleden (2016 dacht ik).
BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2021 9:09 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Bulgaren, Roemenen, Hongaren, Polen, Noord-Ieren en Catalanen zijn allemaal christelijk. Turkije is islamitisch, en dat is de basis van alle onderlinge geschillen en problemen.

BerichtGeplaatst: Zo Apr 11, 2021 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Inmiddels is het ondemocratische falende vriendinnetje van Merkel Van der Leyen pontificaal
als vrouw door Erdogan voor de camera vernederd...

D66 en VVD vinden basale vrouwenrechten weinig tot niks waard want er volgde geen enkele sanctie van betekenis
op deze Nationaal Islamistische cultuur van vrouwenonderdrukking.

De VS steunt Europa niet... na de enorme terreuraanslag in Parijs liet Obama een uitnodiging
tot herdenking schieten... !!!

De ISlamisering van West Europa levert de VS een makkelijk te paaien haat-bondgenoot op (Erdogan).

Vrouwen in West Europa zijn nu al het eerst slachtoffer van de neo-libereale lafheid .

Von der Leyen nu zelf eens de verrijking meemaken als vrouw te leven in een multi-culti ''proeftuin''
waar alle grote steden inmiddels Nederlanders in de minderheid worstelen overeind te blijven.

Een strijd die ze met zoveel NSB volk (Halsema, Rutte, Kaag etc, etc) gaan verliezen.

Kaag is met een Islamiet getrouwd en heeft 4 kinderen....

De Islamitische fokstal draait overuren en maakt de NSB burgenmeesters tot bange instrumenten van
het Islamitische door terreurstaten via een continu proxy-strijd verspreidende totalitaire geloof.

Kaag:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Sigrid_Kaag

Kaag is gehuwd met Anis al-Qaq (1947),[40] tandarts, voormalig Fatah-politicus en Palestijns ambassadeur in Zwitserland,
en heeft vier kinderen.[41] Ze trouwde in 1993 in het geheim met hem in Jeruzalem en verloor nadat haar huwelijk bekend
werd bij Buitenlandse Zaken haar vertrouwensfunctie.

BerichtGeplaatst: Zo Apr 11, 2021 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Willem schreef:
Turkije moet je vergelijken met Bulgarije en Roemenië. Dan pas kun je de vraag stellen of het beter is in de EU of erbuiten.

Is het niet beter dat wij ons in de EU afvragen of we beter af zijn met Turkije in d eEU of erbuiten? Dan is het antwoord gauw gegeven. En ik vind dat wij ons als EU al veel te lang en veel teveel hebben laten chanteren door Turkije. En als je je laat chanteren, dan word je gechanteerd.

BerichtGeplaatst: Ma Apr 12, 2021 9:40 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

De voorzitter van de EU-Raad Charles Michel en de voorzitter van de Europese Commissie Ursula Von der Leyen kwamen op bezoek bij Erdogan om die de les te lezen over mensenrechten.
En Erdogan is zo iemand waarvan je kan verwachten dat die tegen een vrouw zegt: "Mens ga toch koken!"
Tijdens de ceremoniële zit was er voor Ursula geen stoel. Ze mocht een eindje verderop op een sofa gaan zitten.
In deze video zie je het gebeuren:

Quote:
Verontwaardiging over Erdogan die Michel wél, maar Von der Leyen géén stoel aanbiedt

De Turkse president Recep Tayyip Erdogan heeft geen beste beurt gemaakt tijdens een topontmoeting met de voorzitter van de Europese Raad Charles Michel en EU-Commissievoorzitter Ursula von der Leyen. Erdogan bleek geen stoel voor von der Leyen te hebben voorzien in de vergaderzaal in Ankara, waardoor ze aanvankelijk ongemakkelijk moest blijven rechtstaan. Het incident leidt tot heel wat verontwaardiging.

https://www.demorgen.be/nieuws/verontwaardiging-over-erdogan-die-michel-wel-maar-von-der-leyen-geen-stoel-aanbiedt~b2864acd/

Quote:
Kritiek na incident bij bezoek Von der Leyen aan Erdogan: “Triest hoe Michel provocatie laat gebeuren”
[...]
Het is een beeld dat tot de verbeelding spreekt: Commissievoorzitter Ursula von der Leyen die in Ankara vaststelt dat ze geen derde stoel naast Erdogan krijgt en met een handgebaar uiting geeft aan haar verbazing. Er ontsnapt haar ook een korte “ehm”. Even later zit ze tegenover Erdogans buitenlandminister, ‘afgescheept’ met een plaats terzijde op een zetel. Erdogan en Von der Leyens reisgenoot Charles Michel zitten op de twee stoelen naast elkaar.

https://www.hln.be/buitenland/kritiek-na-incident-bij-bezoek-von-der-leyen-aan-erdogan-triest-hoe-michel-provocatie-laat-gebeuren~a2864acd/

Weerwoord forum index » Buitenland