Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Baudet Basher: Martijn de Koning en de Verkrachtingkwestie. Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Baudet Basher: Martijn de Koning en de Verkrachtingkwestie.
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 11:48 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Gisteravond zag ik de EVA BRAUN van Linksch,Liberaal, de Joods Amerikaanse zakkenvuller en
VARA demagoog JINEK weer op de buis.

Samen met de Joseph Goebbels achtige VARA clown Martijn de Koning.

Daar de Linksche Liberale kliek van de publieke omroepen nu ook bij RTL 4 de topposities
bemannen is ook daar de meningsvrijheid de das omgedaan

De VVs heeft daar achter de schermen uiteraard een dikke vinger in de pap gehad,
zelfs Thijs Ten Brink van de EO is daar opeens redacteur..

Dus was deer tevens zo'n zielige VARA cabaretier... Martijn de Koning.

Meestal is een halve roddel bij deze lui (ook bij NRC of beter NSB Handelsblad) voldoende om
politici zonder hoor en wederhoor genadeloos zwart te maken met halve informatie en Stasi achtige dossiers...
Altijd vlak voor de verkiezingen aangeleverd oor anoniemen (recherche) vanuit onze stasi overheid.

Inzake Linksch Liberale Martijn de Koning kleeft echter een keiharde verkrachting en geweldszaak jegens een vrouw.

https://twitter.com/seven__/status/1370192613685530627?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

Hier zie je hoe Slinksc Nederland werkelijk over vrouwenkwesties denkt.

Eva Jinek gaf deze Martijn de Koning een podium om de meest valse aantijgingen tegen Baudet te doen,
het was in wezen een Nazi achtig tafereel van laster (Martijn noemde hem een Jodinnen vriendje).

Hier zagen we geen zogenaamde ''confrontatie van Baudet en zichzelf (heeft nooit iets negatiefs over Joden gezegd)''
maar een vooropgezet plan iemand in een laf monoloog te demoniseren.

De Facisten van de toekomst zullen zich verschuilen als anti Facist zo herhaalde Churchill al een grote wijsheid.

Tegen de opdracht in maakte de Woke Facist Martijn de Koning geen ''grap'' over de Facisten Denk voorman Farid Azarkan.
Deze beide Woke facisten omarmen elkaar als vanzelfsprekend.

Ook Eva Jinek confronteerde die Erdogan Facist niet met evidente zaken, maar gaf hem zelfs een podium met een of ander
traan filmpje van een leugen Marokaan (liegen is bij Marokanen de norm, dus ik ga daar rustig vanuit).

Zo probeerde Farid Arkazan uit de weerzinwekeknde ISlamitische moord op een Franse leraar onder het mom van ''discriminatie'' daar munt uit te slaan door hier te pleiten voor een ''verbod op het beledigen van zijn zogenaamde profeet.''.

Zo was Farid Arkazan rond 2004 een van de voornaamste en felste Jihad achtige vuilspuwer en demoniserende kracht
achter de ban en bedreiging van vrouwenvoorvechter Hirshi Ali die daardoor ons land moest ontvluchten.

Farid Arkazan is wat Adolf Hitler voor de slechte Duitsers was, een demagoog vol verdraaiing van de feiten
en omkering van schuld van dader naar slachtoffer.

De gevolgen van de gewelddadigheid en misdadigheid van Islamitische immigrantengroep die de vrijheid
en tolerantie misbruikte om met Jihadisme, vrouwenhandel,, slavernij, Facistische groepsmisdaden en drugsmaffia''s
te stichten.

Eva Jinek pushde LinkschFacist MArtijn daarbij verder te gaan en Baudet verder bij naam te noemen toen Baudet wegliep..

Diezelfde Eva Jinek besteedt geen woord aan het verkrachtingsverleden van Martijn de Koning,

hoewel er destijds een kreet om hulp via twritter gedaan werd door het slachtoffer.

MArtijn de Koning vond ''dat zij haar bek moest houden''
De politie (hoofd van de politie A'dam = Femke Halsema) steunde dit slachtoffer niet maar zei dat
'zé rekening moest houden met de consequenties ?????).

Kan men dat zich voorstellen? Je meldt dat je bijvoorbeeld op straat in Amsterdam zwaar mishandelt bent
door een groep ...Marokanen en de politie zegt je ''wel rekening te houden met de consquenties''

Na 2 jaar had het slachtoffer van Martijn de Koning nog last van ontstoken ruggenwervels ,

Martijn de Koning zei ''dat die geen tijd had voor gejank, rechten had gestudeerd en haar kapot zou maken''.
De comedyclub waar hij werkte zou hem hebben aangesproken ''op zijn enthousiaste gebruik van de bar''.

Toen dit naar buiten kwam voelde diverse cabaretiers zich bedreigd en daarom plaatse dit slachtoffer
een foto van Martijn de Koning op Twitter zodat iedereen wist wie het betrof...

Conclusie:
De ergste vrouwenhaters, racisten, narcistische zakkenvullers, homfoben en ouderenhaters zijn Linksch Liberaal.

Dat Eva Jinek een potentiele vrouwenverkrachter zonder enige reserve een podium gaf is geen incident.

We zagen eerder dat uitgerekend D66 ernstige homo fobe aantijgingen izake Pim Fortuijn uitte in de peilingen steeg.
Het was nu opeens als homo een ''nicht'' ...Homo's zijn vals en houden van rellen zo doceerde D66 de stemmer opeens.

Het maakt kenbaar dat in stress situaties de linksche liberale partijen hun sluiers laten vallen en zelf uit
kwaadwillige racisme en vrouwenhaat opwekkende geldzieke kliekjes bestaan...

Deze partijen houden ervan anoniem vuurtjes op te stoken en bommetjes over mensen los te laten,
om vervolgens vanachter de schutting de politie te bellen en te roepen ''zie je wel...''.

Het zijn weerzinwekkende mensen, ik ken ze, met veel te veel macht.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Vr Mrt 12, 2021 14:13, in totaal 9 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 12:14 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Niet waard om er veel woorden aan te wijden, maar hier ging het dus om;

Ik moest denken aan Marcel van Dam toen die Pim Fortuyn een "buitengewoon minderwaardig mens" noemde. Maar dat was in een discussie waarin de gemoederen hoog opliepen van twee kanten. Dit is waarschijnlijk nog een stukje dieper onder de gordel, want weloverwogen (met voorbedachte rade).

Martijn Koning > exit

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

We moeten hier juist wel veel aandacht aan geven...

Een Liberal Linkse demagoog waar verkrachting, dreiging en ernstig geweld tegen (allochtoon notabene) vrouw aankleeft.
Een EVA Jinek die (net als die valse Hillary) die slachtoffers negeert.

Zij zijn met hun podia en macht het grootste hedendaagse gevaar...
Zij zijn de demagogen die een NSB achtig landsverraad nastreven.

Alleen de menigten waar ze achteraanlopen zijn van kleur veranderd... verder dezelfde verziekte persoonlijkheden,
dezelfde apenkreten, dezelfde aanhang.

Hetzelfde streven anderen de verdoemen, de mond te snoeren, dezelfde totalitaire machtskenmerken.

Als je eens wist hoeveel ze dit land al hebben beschadigd dan is er geen tijd meer op de mond hierover te houden.

We zijn het verplicht aan de volgende generaties.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 14:55 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Niet waard om er veel woorden aan te wijden, maar hier ging het dus om;

Dit is inderdaad schandalig.

Is er dan niets geleerd van de moord op Fortuijn?

Echt vreselijk dat politici zulke drek over zich heen krijgen.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 16:11 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Koning is hier echt z'n boekje te buiten gegaan. Maar ik vrees dat dit getolereerd zal gaan worden, het past immers perfect in de verstikkende politieke correctheid die dit land in een wurggreep heeft.
Ik zou hem dit wel eens over DENK willen horen doen, maar daar is hij gegarandeerd te laf voor.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 16:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Ik betwijfel of mensen dit tolereren. Ik ken verdomd weinig mensen die dit kunnen waarderen. Gelukkig! Ieder weldenkend mens zou hier afstand van moeten nemen. Wat een mafkees!

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 16:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Tedje van Es schreef:
Koning is hier echt z'n boekje te buiten gegaan. Maar ik vrees dat dit getolereerd zal gaan worden, het past immers perfect in de verstikkende politieke correctheid die dit land in een wurggreep heeft.
Ik zou hem dit wel eens over DENK willen horen doen, maar daar is hij gegarandeerd te laf voor.

En dat! Ik had nog wel een onderwerp voor Martijn Koning waar hij zijn creativiteit de vrije loop kon geven. Maar dat zal niet in hem op zijn gekomen.

https://www.parool.nl/columns opinie/sodemieter toch een eind op kuzu en azarkan van denk~bf45fab6/

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:11 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jinek was zelf ook behoorlijk walgelijk bezig de hele uitzending, en nu komt ze hiermee;

Ik geloof helemaal niks meer van wat die muts te zeggen heeft, dus dit ook niet. Ze zal er vast wel vanaf geweten hebben en het prima gevonden hebben, nu huilt ze krokodillen tranen omdat ze bang is voor blijvende imagoschade.

Die Martijn Koning trok toch al geen volle zalen, en die heeft nu zijn vijf minuutjes fame wel gehad denk ik.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:15 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik geloof wel dat ze het niet wist vooraf, maar dat ontslaat haar van geen enkele verantwoordelijkheid.

Ze nodigt dit soort types uit om politici te 'roasten' begrijp ik. If you can't stand the heat... don't invite a roaster.

Wat ik veel triester vind is dat je het in je domme kop haalt om na Pim Fortuijn, na de beveiliging van Wilders, na het compleet verziekte politieke klimaat waarin bedreigingen orde van de dag zijn... dat je in zo'n klimaat denkt dat het Live roasten op TV van politici een goed idee is.

Beter zou het zijn als elke discussie afgesloten wordt met een 'agree to disagree' en begrijpen dat iedereen daar zit in zijn politieke rol. Zijn werk dus. 't Is al erg genoeg dat mensen in functie bloot staan aan bedreigingen en scheldpartijen... toch Carlos? Of gaat dat voor politie en hulpverleners niet op?

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:30 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Tedje van Es schreef:

Over dei Erdgogan NSB'ers van Denk wist Martijn niks te verzinnen.
Logisch Martijn de Koning is zelf een NSB''er in hart en nieren..

Laatst aangepast door Joost Bakker op Vr Mrt 12, 2021 17:40, in totaal 3 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:33 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik ben sowieso al niet zo'n fan van dat 'roasten', maar volgens mij is het de bedoeling dat je dit bij 'vrienden' (min of meer) doet en dat het nog enigszins leuk en ludiek blijft.

Hier was niks ludieks aan, dit was pure haat.

Cliff schreef:
't Is al erg genoeg dat mensen in functie bloot staan aan bedreigingen en scheldpartijen... toch Carlos? Of gaat dat voor politie en hulpverleners niet op?

Laughing

Hangt er vanaf denk ik. Agressie van politie en hulpverleners (boa's neem ik aan dat je bedoelt) jegens burgers is net zo min acceptabel als agressie van burgers jegens handhaving. Het één lokt het ander vaak uit. Dat mensen boos worden in een situatie waarin onrecht plaatsvindt vind ik niet zo raar, ik kan daar zelf ook niet zo goed tegen eerlijk gezegd.

Maar op tv heb je sowieso een grotere verantwoordelijkheid om op je woorden te letten dan in het gewone leven.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:40 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De VARA stal zit momenteel met Volkert van der G. achtige autisten die hun totalitaire ''eigen gelijk ''
avond aan avond voor de camera uitkotsen... de NPO en Radio 1 zit er ook vol van...

Allemaal ''Woke'' een wereld van blankenhaat, perverse leugen, ziekelijke overdrijving, wegkijken
van introspectie en voortdurend verspreiden van halev waarheden en bedrog.

Je denkt toch niet dat een linksch NSB'er een Turkse Erdogan Nazi of die kleine
Hitler uit Marokko (die destijds vooraan stond rond de Fatwa jegens Hirshi Ali) gaat bekritiseren... ?

Uiteraard stelde Eva Jinek geen enkele vraag aan Farid Arkazan over zijn poging
voordeel te trekken uit de moord op een Franse seculeire leraar... door hijgerig
een verbod op belediging van de profeet op te eisen...

Demagoog Farid Arkazan is een uiterst gevaarlijk en giftig heerschap, maar de NSB achtige correcte kliek
behandelt hem alsof hij een doodnormale VIP is,...

Onderwijl Groen Niks zichzelf vergiftigd met een inmiddels bewezen leugenachtig instrument van de
Moslimbroedeschap....

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Agressie van politie en hulpverleners (boa's neem ik aan dat je bedoelt) jegens burgers

Nergens gezien...

Andersom echter: agressie van burgers tegen politie en hulpverleners is orde van de dag.

Jammer dat je dat op deze manier toch nog goed probeert te praten.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 17:59 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jammer dat je dit topic aangrijpt om daar weer over te beginnen..

BerichtGeplaatst: Za Mrt 13, 2021 15:51 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

HAD EVA JINEK 75 jaar geleden geleefd... dan had ze voor geld, aandacht en roem
''JOODSE OUDE MANNEN'' de schuld gegeven voor al wat er mis was....
zonder enig doorvlochten bewijsmateriaal.

Joseph Goebbels zou haar tafelheer zijn... en Eva JInek zou de welwillende ''JA'' knikker zijn..
die haar tekstjes keurig van een papiertje voorlas..

Het is in wezen hetzelfde valse karakter dat van alle tijden is en zich aanpast.

Vergeet niet de Democraten hebben een pact gesloten met radicaal zwarte
racistische elementen op de verkiezingen te winnen..

Dezelfde wijze waarop Groen Links en de PvdA met ISlamisten een
pact gesloten hebben, wat deels mislukt is... Nu proberen ze het opnieuw
met de Woke variant...

Eer vindt nu in de hele wersterse wereld een systematische heksenjacht
op blanken plaatst die door zeer kwade machten (Soros, Biden, Oprah, Netflix
etc etc) gefinancieerd wordt.

Rutte heeft geen plan noch een visie en is alleen dienaar der rijken
en heeft alleen de blokkeer Friezen op
een buitensporige en smerige manier langduren laten vervolgen.

Onschuldige mensen die alleen maar het recht eisen geweldloos en
zonder de intolerante bevooroordeelde relschoppers een Hollands feest te mogen vieren.

Radicale genocidale Moslims en hun moskeeën mag men echte nooit verstoren,
dan komt Ruttes of Halsema's geheimpolizei gelijk opduiken om alles in beslag
te nemen en witte mensen af te voeren...

We leven in de meeste bedreigende tijd ooit die uit zal lopen in de genocide
van blanken en Christenen in Europa.

Dat is niet mijn conclusie, maar de conclusie van steeds meer vluchtelingen
uit Turkije het Midden Oosten....

Sprookjesverstoorders die door liberal slinksch Nederland buiten zicht gehouden worden.
Men kan ze moeilijk valselijk betichten van ''racisme'' dus worden ze genegeerd,

Echter zij kennen de Islamitische cultuur door en door en Rutte Halsema Kalver en Jette
zien er alleen maar een kans in stembiljetten op Koranscholen en Moskeen achter te laten,...

Met deze NSB'ers doet de Islam graag zaken... totdat de grote Turkse Mufti de boel
mag overnemen. Denk is al zover, de rest beweegt mee...

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 13:28 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Martijn Koning..... tja. Maar laten we eerlijk zijn; die Baudet predikt nogal archaïsche racistische theorieën en dat terwijl hij er zelf allesbehalve boreaal uit ziet. Misschien zou hij zijn haren moeten gaan blonderen; daar is een aansprekend voorbeeld voor te vinden in de landspolitiek van iemand die van nature ook niet een boreaal uiterlijk heeft.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 14:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ik heb Baudet nog nooit op iets racistisch kunnen betrappen.... maar als je klinkende voorbeelden heb hoor ik ze graag.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 14:14 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

estudiant schreef:
Martijn Koning..... tja. Maar laten we eerlijk zijn; die Baudet predikt nogal archaïsche racistische theorieën en dat terwijl hij er zelf allesbehalve boreaal uit ziet. Misschien zou hij zijn haren moeten gaan blonderen; daar is een aansprekend voorbeeld voor te vinden in de landspolitiek van iemand die van nature ook niet een boreaal uiterlijk heeft.

Op deze jeugdfoto is bij de kleinste van de twee broertjes (links afgebeeld) de Europide invloed wel degelijk zichtbaar hoor.

En zielige en domme Martijn Koning weet dus nog niet eens wat het verschil tussen een Indonesiër en een Indische Nederlander is.

http://www.federatie indo.nl/21 03 12/

Laatst aangepast door Loetje op Zo Mrt 14, 2021 14:24, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 14:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Joost Bakker schreef:

Inzake Linksch Liberale Martijn de Koning kleeft echter een keiharde verkrachting en geweldszaak jegens een vrouw.

https://twitter.com/seven__/status/1370192613685530627?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Etweet

Hier zie je hoe Slinksch Nederland werkelijk over vrouwenkwesties denkt.

Eva Jinek gaf deze Martijn de Koning een podium om de meest valse aantijgingen tegen Baudet te doen,
het was in wezen een Nazi achtig tafereel van laster (Martijn noemde hem een Jodinnen vriendje).

Hier zagen we geen zogenaamde ''confrontatie van Baudet en zichzelf (heeft nooit iets negatiefs over Joden gezegd)''
maar een vooropgezet plan iemand in een laf monoloog te demoniseren.

De Facisten van de toekomst zullen zich verschuilen als anti Facist zo herhaalde Churchill al een grote wijsheid.

Tegen de opdracht in maakte de Woke Facist Martijn de Koning geen ''grap'' over de Facisten Denk voorman Farid Azarkan.
Deze beide Woke facisten omarmen elkaar als vanzelfsprekend.

Ook Eva Jinek confronteerde die Erdogan Facist niet met evidente zaken, maar gaf hem zelfs een podium met een of ander
traan filmpje van een leugen Marokaan (liegen is bij Marokanen de norm, dus ik ga daar rustig vanuit).

Zo probeerde Farid Arkazan uit de weerzinwekeknde ISlamitische moord op een Franse leraar onder het mom van ''discriminatie'' daar munt uit te slaan door hier te pleiten voor een ''verbod op het beledigen van zijn zogenaamde profeet.''.

Zo was Farid Arkazan rond 2004 een van de voornaamste en felste Jihad achtige vuilspuwer en demoniserende kracht
achter de ban en bedreiging van vrouwenvoorvechter Hirshi Ali die daardoor ons land moest ontvluchten.

Farid Arkazan is wat Adolf Hitler voor de slechte Duitsers was, een demagoog vol verdraaiing van de feiten
en omkering van schuld van dader naar slachtoffer.

De gevolgen van de gewelddadigheid en misdadigheid van Islamitische immigrantengroep die de vrijheid
en tolerantie misbruikte om met Jihadisme, vrouwenhandel,, slavernij, Facistische groepsmisdaden en drugsmaffia''s
te stichten.

Eva Jinek pushde LinkschFacist MArtijn daarbij verder te gaan en Baudet verder bij naam te noemen toen Baudet wegliep..

Diezelfde Eva Jinek besteedt geen woord aan het verkrachtingsverleden van Martijn de Koning,

hoewel er destijds een kreet om hulp via twritter gedaan werd door het slachtoffer.

MArtijn de Koning vond ''dat zij haar bek moest houden''
De politie (hoofd van de politie A'dam = Femke Halsema) steunde dit slachtoffer niet maar zei dat
'zé rekening moest houden met de consequenties ?????).

Kan men dat zich voorstellen? Je meldt dat je bijvoorbeeld op straat in Amsterdam zwaar mishandelt bent
door een groep ...Marokanen en de politie zegt je ''wel rekening te houden met de consquenties''

Na 2 jaar had het slachtoffer van Martijn de Koning nog last van ontstoken ruggenwervels ,

Martijn de Koning zei ''dat die geen tijd had voor gejank, rechten had gestudeerd en haar kapot zou maken''.
De comedyclub waar hij werkte zou hem hebben aangesproken ''op zijn enthousiaste gebruik van de bar''.

Toen dit naar buiten kwam voelde diverse cabaretiers zich bedreigd en daarom plaatse dit slachtoffer
een foto van Martijn de Koning op Twitter zodat iedereen wist wie het betrof...

Conclusie:
De ergste vrouwenhaters, racisten, narcistische zakkenvullers, homfoben en ouderenhaters zijn Linksch Liberaal.

Dat Eva Jinek een potentiele vrouwenverkrachter zonder enige reserve een podium gaf is geen incident.

We zagen eerder dat uitgerekend D66 ernstige homo fobe aantijgingen izake Pim Fortuijn uitte in de peilingen steeg.
Het was nu opeens als homo een ''nicht'' ...Homo's zijn vals en houden van rellen zo doceerde D66 de stemmer opeens.

Het maakt kenbaar dat in stress situaties de linksche liberale partijen hun sluiers laten vallen en zelf uit
kwaadwillige racisme en vrouwenhaat opwekkende geldzieke kliekjes bestaan...

Deze partijen houden ervan anoniem vuurtjes op te stoken en bommetjes over mensen los te laten,
om vervolgens vanachter de schutting de politie te bellen en te roepen ''zie je wel...''.

Het zijn weerzinwekkende mensen, ik ken ze, met veel te veel macht.

Hier even de tweet compleet dat het bij Martijn Koning niet bij alleen verbale verkrachting als rode lijnen overschrijden bleef, compleet met screen shots.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 16:19 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
estudiant schreef:

Op deze jeugdfoto is bij de kleinste van de twee broertjes (links afgebeeld) de Europide invloed wel degelijk zichtbaar hoor.

/

Ah gelukkig maar Laughing stel je voor zeg dat hij er net zo Indonesisch uit zou zien als zijn pijprokende broer.
Nu we het er toch over hebben.... is dat soms een halfbroer?

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 17:43 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 21:59 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

En? Word je er g**l van?

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 15, 2021 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 15, 2021 11:10 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant