Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Heb medelijden met die arme ‘’zwarte’’ Meghan Markle Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 11:26 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Met de Brexit kan de Common Wealth nog wel eens een aantrekkelijke alternatieve vrijhandelszone worden.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

estudiant schreef:
Het wordt tijd dat GB een keer afscheid neemt van the Commonwealth. Zo'n nepkeizerrijk slaat inmiddels echt nergens meer op. Het is inmiddels een ronduit belachelijke organisatie.

Kunnen wij dan ook af van de Antillen? Graag.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 12:42 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Loetje schreef:
Met de Brexit kan de Common Wealth nog wel eens een aantrekkelijke alternatieve vrijhandelszone worden.

Dat kan ook wel zonder dat nepkeizerrijk. Gaat natuurlijk ook gebeuren, net zoals het afschaffen van het idiote verschijnsel dat het staatshoofd van bv Australië en Canada nog steeds een brits monarch is.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Cliff schreef:
estudiant schreef:
Het wordt tijd dat GB een keer afscheid neemt van the Commonwealth. Zo'n nepkeizerrijk slaat inmiddels echt nergens meer op. Het is inmiddels een ronduit belachelijke organisatie.

Kunnen wij dan ook af van de Antillen? Graag.

Ja dat is ook zo'n bestuurlijk gedrocht.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 13:47 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

estudiant schreef:
Dat kan ook wel zonder dat nepkeizerrijk. Gaat natuurlijk ook gebeuren, net zoals het afschaffen van het idiote verschijnsel dat het staatshoofd van bv Australië en Canada nog steeds een brits monarch is.

Dat is slechts folklore. De meeste Australiërs en Canadezen vinden dat best wel leuk. Als een koningshuis geen enkele politieke verantwoordelijkheid draagt is de meerderheid van de bevolking niet voor afschaffing.

Als je je druk wilt maken over koningshuizen, kijk dan eens naar Thailand en Saoedi Arabië. In Thailand heeft een volslagen mesjogge koning een soort goddelijke status en het Arabische koningshuis geeft opdracht tot moord.

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 14, 2021 16:27 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Daar maak ik me ook niet druk om ,ik verwonder me slechts.
Overigens hebben niet alleen monarchen het patent op het zijn van "mesjogge". Wat dat betreft heb je ruime keus onder niet gekroonde staatshoofden.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 14:48 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

En meneer ''verwondert'' zich over de inhalige waarden loze corrupte koningshuizen en non valeurs eromheen...

Vreemd: ik verwonder om bepaalde natuuruitingen, een mooie dag of kunst.

Waarom zou onze corrupte inhalige familie Oranje van Amsberg ons in hemelsnaam verwonderen?
Waarom zou de leugenachtige nacist en MBS vriendin Meghan ons verwonderen...?

Met ''ik maak me er niet druk om'' keur je corrupte en krankzinnige uitkeringen aan luie achterbakse adel goed.

Niet iedereen is met normen en waarden opgevoed... of is in staat nep en echt te onderscheiden.

Met name bij de EO is men het spoor bijster geraakt... God is vervangen door ''het Koningshuis'' en aanbidding van
weelde en ''Mammon''.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 20, 2021 10:15 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Heeft Meghan Markle het hoger in haar bol?

[url=https://www.elle.com/nl/lifestyle/lifestyle nieuws/a35838322/meghan markle president amerika joe biden/]Wil Meghan Markle president worden?[/url]

BerichtGeplaatst: Za Mrt 20, 2021 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Velen om me heen voelen hetzelfde sinds Akwasi en zijn haatbende op een slicksch schild geheven werden...

Ik ben nog nooit een racist geweest, maar ik moet zeggen: ik ben aan het leren!

Zwart racisme roept wit racisme op en ik dank dat we nog maar aan het begin staan... wereldwijd.

Opvallend is dat dat men wereldwijd inmiddels door heeft dat MEghan een narcist en leugenaar is die
toevallig half zwart is...

Alleen het radicaal slinksche Trouw komt men een intolerant tirade tegen Pierce Morgan.

Trouw is tot een post Maoistische vod is afgegleden van oude witte Ex Maoistische mannen.

Types die de Blokkeer Friezen jaren willen opsluiten en Mugabe for president wilden...

en nu de balzak van de gemene anti witte kinderen racist Mister Akwasi met hun lange tong beroeren tot die zwart ziet.

https://www.trouw.nl/buitenland/nu is piers morgan echt te ver gegaan met zijn grappen over meghan markle~b7d28fc7/

Weerwoord forum index » Actualiteiten