Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » Heb medelijden met die arme ‘’zwarte’’ Meghan Markle Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Heb medelijden met die arme ‘’zwarte’’ Meghan Markle
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 12:29 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Abject stel, waterige taarten voor de camera's, maar die de realiteitszin niet verliezen als het gaat om het vullen van
hun zakken!

Natuurlijk ! Als het zegt dat het ‘zwart’ is dan verliezen ook al onze Nederlandse witte en zwarte TV prominenten
hun zelfrespect en blazen ze kritiekloos het waterige deuntje mee.

Het enige dat er bij shownieuws en de NOS nog aan ontbrak was een ''collectief knielen'' het zwarte equivalent
van de eveneens dubieuze Hitlergroet in de jaren '30. Niemand weet de consequenties, maar het politiek collectief
eist het en dus doen ze mee. De geboren ''meeloper'' geeft zich bloot.

Onze witte en zwarte TV prominenten huichelen dus inzake een Mohammed Bin Salmans juwelen dragende zwarte heks.
(liet journalisten in stukken snijden en was ISIS steunpunt van 2011 tot 2015).

Voor het geld (juwelen waren een hal miljoen waard) hoefde Meghan deze MBS niet te plezieren.
Ze kan ze zonder pijn zelf aanschaffen.

Die juwelen droeg Meghan zelfs tegen nadrukkelijke adviezen in waarmee we dit kunnen zien als ''een statement''
ten faveure van oorlogscrimineel die 100.000 zwarte kinderen in buurland Yemen vermoord heeft.

Het doet me denken aan hoe de laffe TV prominenten destijds de loftrompet over de zwarte edelmensch Mugabe bliezen.
De man die een inval beval bij een vrouwelijk mensenrechten activiste waarbij, terwijl ze kronkelend voor de voordeur
lag, eerst de benen en vervolgens de armen werden afgehakt.

Alle in de rij voor deze zwarte gemene vulgaire dame die munt slaat uit haar zwarte eigen medelijden…
Ik wacht nog op Ruud Gullit, Ari Boomsma en Edgar Davids en natuurlijk de lege hulzen Frank de Boer,
Ronald Koeman en de voetbalanalist ''Klaver''...

Zo ontstaat een lange rij aan vulgaire egocentrisch en narcistisch opgevoede zwarte en tegenwoordig ook witte
miljonairs die als verwende Trump achtige tirannen hun immense geldsaldo met hun morele zelfbeeld hebben verwisseld.

Nu moeten alleen nog die ‘’anderen’’ worden vernietigd die hun opgeklopte narcistische zelfbeeld niet delen.

In Nederland zijn dat de zwarte BLM broeders die op de schedels van 6500 armoedige slachtoffers van onmenselijke
uitbuiting een feestje te Qatar (eveneens 5 jaar lang ISIS financier) gaan vieren...

Zoals we allemaal weten, is Meghan een actrice.

"Ik was niet van plan om iets schokkends te zeggen!" Megs vertelde het Oprah.
Gelooft u het?

Aan het begin van het interview: Meghan ‘’wist niets van de Britse koninklijke familie niets!
Ze is tenslotte een Amerikaanse!
’’.
Dat argument deugt niet… Het Engelse koningshuis geniet in de VS zelfs meer bekendheid dan hier…
Bovendien manipuleerde ze Violet von Westenholz om haar aan Harry voor te stellen... Violet von Westenholz
is al met Prins Harry bevriend sinds haar jeugd, en natuurlijk bleef dat onbesproken... voor Meghan...
Gelooft u het?

"Alle grootsheid die aan dit alles is verbonden," zei Meghan, ''heeft nooit iets betekend en vormt natuurlijk
helemaal geen onderdeel van de aantrekkingskracht.''

Dit zegt de vrouw die Oprah Winfrey en George Clooney uitnodigde voor haar bruiloft. Prominente Show World VIP’s
die ze nog nooit had ontmoet.

Dit zegt de vrouw Meghan die bloeddiamanten had gekregen van MBS (voormalig jarenlang ISIS steunpunt)
nadat hij de moord op Washington Post journalist Jamal Khashoggi had goedgekeurd
En Meghan droeg ze, hoewel gewaarschuwd dat niet te doen..!!!

Leugen: Ze heeft Harry nooit gegoogeld toen ze met daten begonnen want ‘ze heeft ook nooit haar media aandacht gevolgd, want ook dat heeft haar nooit uitgemaakt zegt de vrouw die poseerde voor een coverstory van Vanity Fair voordat zij en Harry zelfs maar verloofd waren.

Verongelijkt: "IK ben al maanden niet meer het huis uit!"
Terwijl we allemaal het tweede jaar van quarantaine ingaan.

Te midden van uitgehongerde, verarmde kinderen in Zuid Afrika, ‘’niet veel mensen hebben MIJ gevraagd
of ik in orde ben"

”Ze zouden blij zouden zijn als ik zelfmoord pleegde?
Echter, nadat Harry zich bij het gesprek had aangesloten, vertelde hij Oprah
‘’dat hij dat nooit aan iemand van zijn familie had verteld’.

Meghan ging snel verder en beweerde dat er een serieuze discussie was binnen de koninklijke familie ''over hoe
zwart haar baby zou kunnen''
zijn en de beslissing om het kind elke zekerheid te weigeren.

Uiteraard geen vervolgvraag van Oprah en het ''eerlijke'' verhaal.. de zware beschuldiging van de edele
zwarte mens behoeft nooit enige vergelijkbare zware bewijslast... Het is de rechteloosheid van laster
en zware beschuldigingen zoals we die in veel Afrikaanse landen zien...

Het publiek geuite stempel afkomstig van een jaloerse dame ''kijk daar loopt een kwade geest'' op een onschuldige
passant kan al tot het verminking of dodelijke slachtpartij op het dorpsplein leiden.
Het is deze zwarte geestesgesteldheid en systematische pure laster die we ook in Nederland overal zien opduiken.

De Britse belastingbetalers gaven miljoenen uit aan de bruiloft van Harry en Meghan.
Prins Charles liep met haar door het gangpad.
De koningin, zoals Meghan zelf toegeeft, was warm en omhelzend en moederlijk.

Wat betreft Oprah's vraag of Meghan een koninklijk leven wilde, alleen om snel te vertrekken en haar merk op te bouwen
als een nieuw geslagen wereldwijde beroemdheid, onzin, zegt ze! ''Geenszins''.

Geen vervolg van Oprah over het bouwen van de ''SussexRoyal website'' eenmaal buiten de kasteelmuren
en de poging van het paar om geld te verdienen met hun titel totdat de koningin ze neerhaalde.

In de aanloop naar de special kondigden Meghan en Harry aan dat dit echt hun laatste woord zou zijn.
Ze hebben alles gezegd wat ze te zeggen hebben en ''zullen bovendien niet beschikbaar zijn voor commentaar''.

Dat is makkelijk, wel willen vuren, maar niet willen incasseren.
Wel beschuldigen, maar niet thuis geven als men nadere onderbouwing vraagt.

We zullen dus niks meer van ze horen.

Wat? U gelooft ze niet? Nee toch !

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 12:51 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

8 maart 2021:
Inmiddels hebben 50 personen ter ere van hun zwarte held vuurwerk afgestoken voor de Bijlmergevangenis.

Iedere heks, crimineel, misdadiger, moordenaar, pedofiel die enigszins ''zwart'' is kan in ons
landje op brede sympathie rekenen...

Ik neem aan dat ook de prominenten bij Shownieuws binnenkort lippendiensten aan deze held zullen betuigen..

Het gaat om de zwarte edelmensch Henk Orlando Rommy .

In 1993 trouwde hij en gaf daarbij een groot huwelijksfeest op een eiland aan de Loosdrechtse Plassen
waar onder andere René Froger en Caroline Tensen optraden.
Er liepen mensen rond die hun T shirt showden met daarop de letters van de Amerikaanse drugsdienst DEA.

In dat jaar werd Rommy echter opnieuw gearresteerd in Nederland op verdenking van het smokkelen van
duizenden kilo's hasj uit Marokko.

Een jaar later werd Rommy opnieuw gearresteerd, dit keer voor wapenhandel.

In 1997 waarschuwde Justitie dat de criminele Joegoslavische groepering van Momo Popovic hem wilde vermoorden
omdat hij zijn cocaïnetransport naar Engeland was mislukt. In 1999 werd de vriendin van Popovic
gedood door het opblazen van haar auto. Rommy werd hiervoor verantwoordelijk geacht, maar hij werd
hiervoor niet opgepakt. (???)

Ook wordt een strafzaak voorbereid voor een moord uit 1993 op een concurrerende drugshandelaar en
zijn vriendin
in Antwerpen, die eerder al naar voren kwam in het Passageproces.

In 2004 werd Rommy op verzoek van de Amerikaanse autoriteiten aangehouden in Spanje op verdenking van
betrokkenheid bij de smokkel van duizenden XTC pillen.

Laatst aangepast door Joost Bakker op Ma Mrt 08, 2021 16:35, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 13:02 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Nederlanders kunnen nog zwarte gouvernante Maria von Trapp kiezen voor musical Sound of Music.
https://www.munzinger.de/search/go/document.jsp?id=00000008313

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 13:20 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Het wordt tijd dat al die koningshuizen opgeruimd worden.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 13:26 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Zal niet gebeuren, Tedje. Arm en rijk zijn tegenstellingen, net zoals warm en koud.
Ga maar kamertemperaruur 20°C voor heel de wereld eisen. Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 15:04 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Joost Bakker schreef:
Meghan ging snel verder en beweerde dat er een serieuze discussie was binnen de koninklijke familie ''over hoe
zwart haar baby zou kunnen''
zijn

De beste methode om de tegenpartij zwart te maken..... sorry, opnieuw.
De beste methode om de tegenpartij in diskrediet te brengen is een beschuldiging van racisme. Want iemand beschuldigen van moord is minder erg dan beschuldigen van racisme: moord moet immers altijd bewezen worden.

Racisme niet, dat is altijd waar. Als het niet racistisch bedoeld is, dan is het nog altijd racisme in het onderbewustzijn. Iedere blanke......sorry, iedere witte heeft dat.

De koninklijke familie vroeg zich af welke kleur de baby zou hebben. Op zo'n misdrijf staat de doodstraf.

Mijn nicht is roodharig en getrouwd met een man met een zuid Europees uiterlijk.
Voordat ze kinderen kregen vroegen wij ons af wie z'n genen de doorslag zouden geven, licht of donker. Ze kregen twee dochters, waarvan de een roodharig was en de ander zuid Europees.

De doodstraf hebben we kunnen ontlopen door onze conversatie over kleur geheim te houden.

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 15:30 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Laughing Laughing Heerlijk, Mopper!

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 16:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Eens, nu al de bijdrage van 2021 Laughing

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 18:42 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

En ja hoor!

Daar gaat ie dan: Het Grote Deugen Onderzoek.

Laughing Laughing Laughing

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1951234250/britse politiek paleis moet onderzoek doen naar racisme beschuldigingen

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 08, 2021 23:09 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Moppersmurf schreef:
Mijn nicht is roodharig en getrouwd met een man met een zuid Europees uiterlijk.
Voordat ze kinderen kregen vroegen wij ons af wie z'n genen de doorslag zouden geven, licht of donker. Ze kregen twee dochters, waarvan de een roodharig was en de ander zuid Europees.

De doodstraf hebben we kunnen ontlopen door onze conversatie over kleur geheim te houden.

Je kunt er wel lollig over doen, maar als ze koninklijke titels en rechten ('royalties') gaan koppelen aan de kleur die de baby zal hebben, dan is het natuurlijk weldegelijk racisme. Per definitie.

Of het ook allemaal waar is, is vers twee.

Maar ik heb me wel afgevraagd wat het precies was dat Harry deed besluiten zijn luizenleventje aan het Britse hof radicaal overboord te gooien en voor die keuze te gaan. Voor de rest lig ik er niet erg wakker van, dat hele Britse koningshuis deugt voor geen meter en dat van ons ook niet.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 2:10 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Zou wel 'ns willen weten wat er allemaal zou gebeuren wanneer 'n Centraal Afrikaans stamhoofd met 'n blonde Europese zou trouwen.

Denk zo dat zelfs dat onmogelijk gemaakt zou worden, laat staan dat men er de mogelijkheid zou openlaten dat 'n nieuw lid van 'het koninklijke huis' aldaar niet 100% negroide zou zijn.

Overigens lijkt die Meghan veeleer Indiase roots te hebben dan Afroide.

Maar in India zijn ze ook niet kinderachtig wanneer 't gaat om het behoud der raszuiverheid hoor.

Zou dus maar niet meer klagen over wat in dat verband sporadisch in Europa voorkomt.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 8:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natubico schreef:
Zou dus maar niet meer klagen over wat in dat verband sporadisch in Europa voorkomt.

Ah, dus het ging inderdaad daar om? Het behoud van 'raszuiverheid' binnen het Britse Koningshuis?

Dan is het dus weldegelijk racisme. Of je dat nou een goede of slechte zaak vind maakt verder niets uit.

Laatst aangepast door carlos op Di Mrt 09, 2021 9:26, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 9:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Maar ik heb me wel afgevraagd wat het precies was dat Harry deed besluiten zijn luizenleventje aan het Britse hof radicaal overboord te gooien en voor die keuze te gaan.

Nou ja, hij had ook in Irak gediend toch? Geen idee wat voor leventje hij daar had.

Wat ik wel denk is dat ze beiden getraumatiseerd zijn door de dood van hun moeder. Dat moet toch behoorlijk pijnlijk zijn, je moeder de dood in gejaagd door Paparazzi en de dood dagelijks terugzien op TV. En niemand wordt ervoor veroordeeld volgens mij.

Toen ze zelf zo'n leven tegemoet gingen waren ze waarschijnlijk doodsbang ook op zo'n manier te eindigen.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 9:51 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik denk dat het huwelijk tussen Harry en Megan nog een paar jaar wordt uitgemolken door de Media waarbij beiden er flink aan verdienen.
Daarna helpt die lieve Megan haar trouwe Harry helemaal naar de kloten, en gaan ze scheiden met beiden een flinke geldbuidel.
Harry kan het blijkbaar nog steeds niet verdragen dat zijn moeder is verongelukt terwijl ze bij een islamitische Loverboy met veel te veel centen in de auto zat.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 10:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

carlos schreef:
Je kunt er wel lollig over doen, maar als ze koninklijke titels en rechten ('royalties') gaan koppelen aan de kleur die de baby zal hebben, dan is het natuurlijk weldegelijk racisme. Per definitie.

Klopt, maar het is wel smullen! Very Happy

Quote:
Maar ik heb me wel afgevraagd wat het precies was dat Harry deed besluiten zijn luizenleventje aan het Britse hof radicaal overboord te gooien en voor die keuze te gaan. Voor de rest lig ik er niet erg wakker van, dat hele Britse koningshuis deugt voor geen meter en dat van ons ook niet.

Hij heeft nu een beter luizenleventje. Hij is af van het keurslijf dat bij het koninklijke luizenleventje hoorde. Nu heeft hij tig miljoenen op de bank staan en daar komen alleen maar meer miljoenen bij door dit verhaal. Die twee hebben de rest van hun leven geen geldzorgen meer.
Ik voorspel dat ze over 3 jaar gaan scheiden en dat gaat weer miljoenen opleveren, want allemaal dat domme klootjesvolk wil die blaadjes lezen.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 10:21 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

carlos schreef:
Of het ook allemaal waar is, is vers twee.

Het schijnt dat mevrouw Markle niet alleen overhoop ligt met de Windsors, maar ook met haar eigen familie. En als alle mensen om je heen niet deugen is de kans statistisch gezien erg groot dat jij het zelf bent die niet deugt.

Ik volg deze soap niet zo, maar het lijkt me logisch om alles wat Meghan Markle zegt met een korreltje zout te nemen. Men zal zich bij de Windsors waarschijnlijk wel afgevraagd hebben of de baby donker of roodharig zou worden. Maar om daar nu racisme aan te koppelen, en het wel of niet toekennen van titels daar ook aan te verbinden, lijkt me hysterie.

Ik vertrouw dat mens niet. Het zou me niks verwonderen als Harry over een paar jaar gaat scheiden en met hangende pootjes terug komt.

Poendert schreef:
Daarna helpt die lieve Megan haar trouwe Harry helemaal naar de kloten, en gaan ze scheiden met beiden een flinke geldbuidel.

Dat lijkt me 't meest waarschijnlijke scenario.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 10:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Tedje schreef:
Die twee hebben de rest van hun leven geen geldzorgen meer.

Totdat Meghan Harry beu is, van hem gaat scheiden, en hem tot de laatste cent gaat uitknijpen. In theorie zou Harry zelfs in de goot kunnen belanden als hij maar diep genoeg valt.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 10:45 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Ik betwijfel dat Harry ooit in de goot gaan belanden. Juridisch zal het een en ander wel goed geregeld zijn.
Ik schreef al dat ik voorspel dat ze over 3 jaar gaan scheiden en dat er dan weer miljoenen binnen gaan stromen.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 10:48 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Poendert schreef:

Tedje van Es schreef:
Ik voorspel dat ze over 3 jaar gaan scheiden en dat gaat weer miljoenen opleveren, want allemaal dat domme klootjesvolk wil die blaadjes lezen.

Moppersmurf schreef:
Het zou me niks verwonderen als Harry over een paar jaar gaat scheiden en met hangende pootjes terug komt.

Ik denk ook dat dit geen stand houdt. Sowieso lijkt het erop dat Meghan nogal de baas is over Harry. En inderdaad, eventuele scheidingsverhalen verkopen net als de schandalen over het koningshuis levert ze een hoop geld op. Ik heb even gelezen over Meghan Markle: https://en.wikipedia.org/wiki/Meghan,_Duchess_of_Sussex#Early_life_and_education

Nou ja, misschien mag je er niet op af gaan... maar het zegt een hoop. Ik begrijp ook dat ze al eerder getrouwd is geweest met een bekende producer en bijna voor een tweede keer met een bekende TV chef. Een serial celebrity dater.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 11:58 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Cliff schreef:
Een serial celebrity dater.

En is ze dus een erg slechte kandidaat voor een potentiële troonopvolger. Noblesse oblige, dat geldt ook voor prins Harry en bij de keuze van zijn partner moet ook hij daar terdege rekening mee houden. Wil hij dat niet dan moet hij eerst aftreden en dan pas trouwen.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 13:51 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
Ah, dus het ging inderdaad daar om? Het behoud van 'raszuiverheid' binnen het Britse Koningshuis?
Dan is het dus weldegelijk racisme. Of je dat nou een goede of slechte zaak vind maakt verder niets uit.

Racisme kan 't niet genoemd worden.
Meer rasbewustheid.
Zo'n beetje overal ter wereld heeft 'n volk veruit het liefst dat hun koning of wat daarmee te vergelijken is volledig tot hetzelfde ras behoort als dat volk grotendeels doet.
Dat zit nou eenmaal in de aard van het beestje.
't Komt wel 'ns voor dat er 'n raciale discrepantie is, maar dat wekt dan ook wel de nodige wrevel op bij het volk.
En dat doet zich dus met name voor in Noord Europese gelederen.
In Afrika of Azie zal 't veel minder of nooit voorkomen.
Maar dat is dan toch geen racisme; het is niet gebaseerd op 'n minachting voor 'n ander ras, maar op de wens om iemand van het eigen soort op de troon te hebben.

Leden van koninklijke huizen zijn zich daar terdege van bewust en het spreekt vanzelf dat ze vrezen voor onaangename consequenties wanneer 't ernaar uitziet dat 'n heel ander ras deel uit kan gaan maken van hun kringen.

Volkomen begrijpelijk dat daar zorgen over zijn en dat die zorgen besproken worden.
Geen racisme dus.

Laatst aangepast door Natubico op Di Mrt 09, 2021 13:53, in totaal 1 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 13:51 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Het Britse koningshuis past natuurlijk niet in socialistisch plan.
https://twitter.com/SvenBuchholz4/status/1369043839932112896

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 19:22 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Nigel Farage op facebook :

https://www.facebook.com/nigelfarageofficial/videos/245640793567619

Nigel Farage
21 Std. ·
Farage reacts to Harry and Meghan.
The racist slur against the Royal family just doesn't stand up.
The Queen and her family have worked tirelessly for the Commonwealth for 70 years.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 13, 2021 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Poendert schreef:

Tedje van Es schreef:

Moppersmurf schreef:
Het zou me niks verwonderen als Harry over een paar jaar gaat scheiden en met hangende pootjes terug komt.

Ik denk ook dat dit geen stand houdt. Sowieso lijkt het erop dat Meghan nogal de baas is over Harry. En inderdaad, eventuele scheidingsverhalen verkopen net als de schandalen over het koningshuis levert ze een hoop geld op. Ik heb even gelezen over Meghan Markle: https://en.wikipedia.org/wiki/Meghan,_Duchess_of_Sussex#Early_life_and_education

Nou ja, misschien mag je er niet op af gaan... maar het zegt een hoop. Ik begrijp ook dat ze al eerder getrouwd is geweest met een bekende producer en bijna voor een tweede keer met een bekende TV chef. Een serial celebrity dater.

Zoiets noemt men in mijn regio een "Goudvink"

BerichtGeplaatst: Za Mrt 13, 2021 16:08 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Icesurfer schreef:

Farage reacts to Harry and Meghan.
The racist slur against the Royal family just doesn't stand up.
The Queen and her family have worked tirelessly for the Commonwealth for 70 years.

Het wordt tijd dat GB een keer afscheid neemt van the Commonwealth. Zo'n nepkeizerrijk slaat inmiddels echt nergens meer op. Het is inmiddels een ronduit belachelijke organisatie.

Weerwoord forum index » Actualiteiten