Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Immigratie en Integratie » Aanslagen Parijs Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 49, 50, 51  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Aanslagen Parijs
BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:04 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik was in de tijd van de OAS tegen de Islam in Algiers en Mustaghanam. Parijs gaat dezelfde kant op. Straks ook daar met gaas beschermde ramen en deuren voor naar binnen gegooid granaten en bommen, Op elke straathoek een soldaat, voortdurend geweervuur, scherpschutters op daken.
De OAS stond toen op punten voor, maar via goedmensgeschreeuw wereldwijd, wonnen uiteindelijk de fanaten uit de bergen, met duizenden doden tot gevolg, Ook later toen het land Algerije werd.
Parijs en het Westen gaan een donkere tijd tegemoet.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:09 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

Het dodental loopt op
18 doden in dat cafè en nu ook al 15 doden in de concerthal. Er werd op het publiek geschoten
onder het schreeuwen van Allah Akbar.

Laatst aangepast door Boosoog op Vr Nov 13, 2015 23:13, in totaal 1 keer bewerkt

.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:11 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Wel op dit moment wordt Parijs aangevallen.
Meer dan 26 doden.
Explosies bij het voetbalstadium waar Frankrijk - Duitsland spelen.

Doe de TV aan...France of Sky of Aljazeera - BBC en zip nu 30 doden met 3 aanvallen.
Is de Jihad begonnen in Europa!
Er zijn minstens zo'n 200.000 jonge mannen uit Islam landen binnen.
Wanneer wordt het leger opgeroepen?

BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:27 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.

Volg hier Franse live TV.

http://www.france24.com/en/livefeed

.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Elisabeth schreef:
Wel op dit moment wordt Parijs aangevallen.
Meer dan 26 doden.
Explosies bij het voetbalstadium waar Frankrijk - Duitsland spelen.

Doe de TV aan...France of Sky of Aljazeera - BBC en zip nu 30 doden met 3 aanvallen.
Is de Jihad begonnen in Europa!
Er zijn minstens zo'n 200.000 jonge mannen uit Islam landen binnen.
Wanneer wordt het leger opgeroepen?

Welk leger?
Ik hoor op de TV een wetende meneer die zegt "Dit heb ik nog nooit meegemaakt" Nou ik wel. Ik sprak ook vaak met een Belgische Vreemdelinglegioen soldaat, Zijn verhalen werd je koud van.
Maar ik hoor op TV dat het goedpraten is al weer begonnen. Het is allemaal eigenlijk onze schuld. Wij klootjesvolk begrijpen de arme moslims niet.
BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:31 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Boosoog schreef:
Het dodental loopt op
18 doden in dat cafè en nu ook al 15 doden in de concerthal. Er werd op het publiek geschoten
onder het schreeuwen van Allah Akbar.

Meen je dat nou? Ik had gedacht dat het Jehova's getuigen waren. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:32 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Dit is de prijs die Frankrijk betaald voor 40 jaar lafheid....

een lafheid en wegkijken die typerend is voor een hele generatie die in West Europa (o.a. Merkel)
maar ook in Nederland (eigenlijk alle partijen behalve de PVV) de Europese toekomst aan
grote gevaren heeft vastgeketend.

Dit gebeurd op dezelfde dag dat Europa op de chantage van oorlogscrimineel en ISIS-partner
Erdohan is ingegaan.

We hebben momenteel de slechtste en gevaarlijkste generatie aan de macht die we ons kunnen
voorstellen...

Ze handelen uit paniek (3 miljard voor Erdohan) , kennen de gevaren niet en vervloeken boodschappers
met het slechte nieuws alsof ze de duvel in eigen persoon zijn.

Het wordt tijd voor een ''change'' in plaats van goedbewaakte elites in valse poses met
valse krokodillentranen dansend op de graven van hun eigen wanbeleid.

Hun walgelijke praatjes gesteund door de leugenpers leidt van de ene naar de andere
deerniswekkende ontgoocheling.

BerichtGeplaatst: Vr Nov 13, 2015 23:59 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
Het blijft opmerkelijk stil in het Angela Merkel supportershonk.

.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:00 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wilders krijgt via fortuin en Janmaat steeds meer zijn gelijk. Dat vind ik helemaal niet leuk.
Maar Wilders wordt door de goedmens op onze TV alweer afgeschoten.
Volgens mijn mening wordt door de huidige elite dit probleem nooit opgelost. Iedereen die op hen blijft stemmen, stemt op de 5d colonne via Chamberlain.
Dit paard van Troye zit hier, uitgezonderd het eigen goedmensgilde, nog maar 40 jaar.
Stuur dat bijterige beest met zijn maanogen eindelijk eens naar de paardenslager.

Maanogen, of teveel wit in de ogen staan voor paarden die altijd ongeneeslijk onbetrouwbaar blijven. Dat werd me verteld door kenners.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:04 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Portugese TV 46 doden

Italiaanse TV 60 doden

Euronews 35 doden

CNN 60 doden de gijzelaars worden een voor een doodgeschoten

Sky 40 doden

BBC 40 doden

Aljazeer 40 doden, alle grenzen zijn gesloten in Frankrijk.....

France 24 40 doden. Hollande declares State of Emercency

CNBC France calls up the army

Bloomberg 60 doden

Spaanse TV .........

Heb geen Nederlandse TV maar wordt daar een of andere expert clubje bij elkaar geroepen !!!!

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:09 Plaats reactie Reageer met quote
Boosoog

.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:11 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Dat wordt in de toekomst nog leuk. Met dank aan wegkijkend links, de VVD en hun D66 en Christelijke hulpjes.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:26 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Boosoog schreef:

Raar dat ze hetzelfde schrijven

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:47 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
Elisabeth
Heb geen Nederlandse TV maar wordt daar een of andere expert clubje bij elkaar geroepen !

Jazeker, deskundigen vechten elkaar de tent uit - Parijs 40 doden, Syrië 100.000 !

Obama reageert momenteel via een persconferentie op de aanslagen in Parijs. 'Dit is geen aanval op Parijs, geen aanval op de Franse bevolking, maar een aanval op ons allemaal. We staan klaar om Frankrijk alles te bieden dat nodig is.
'Frankrijk is onze oudste bondgenoot. Wie denkt dat ze de Franse bevolking aan kunnen vallen, heeft het mis. De waarden van liberté, egalité en fraternité worden ook gedeeld door het Amerikaanse volk.'

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Za Nov 14, 2015 0:55, in totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:52 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Welke zender? Kan ik die op internet volgen!
Syrie is in oorlog, Parijs niet..
Einde van Schengen.....dus overal paspoort controle-

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 0:59 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

http://www.volkskrant.nl/buitenland/live-hollande-kondigt-noodtoestand-af-en-sluit-grenzen~a4185888/

[quote] Syrie is in oorlog, Parijs niet.. /quote] maar stuurde wel eerder een oorlogsvloot !
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 1:21 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Er zijn 100 jonge mensen dood geschoten in het concert gebouw....het laatste nieuws.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 1:35 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Ik zat vanavond in de kroeg en zag op tv in een flits voorbij komen dat er iets gebeurd was in Parijs. Vervolgens in een andere kroeg deed ik navraag en hoorde ik dat het ernstig was, dat er tientallen doden gevallen waren. Ik ben net thuis en zie dat er waarschijnlijk meer dan 150 doden gevallen zijn..

Ik heb hier maar één woord voor: DEVASTATING.

Sad

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 2:19 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

120 in het theater en tussen de 40 en 60 in restaurants, op straat en met 2 explosies.
Het is nog chaos maar er zullen nog wel meer sterven in het ziekenhuis.

Maar de oorlog is begonnen.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/2015/11/brand_in_vluchtelingenkamp_cal.html

En maar de ISIS strijders vanuit Frankrijk, België, Nederland, UK enz zonder enig onderzoek of detentie terugnemen.

Waanzin.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 7:16 Plaats reactie Reageer met quote
torentje

Poendert schreef:
Wilders krijgt via fortuin en Janmaat steeds meer zijn gelijk. Dat vind ik helemaal niet leuk.
Maar Wilders wordt door de goedmens op onze TV alweer afgeschoten.
Volgens mijn mening wordt door de huidige elite dit probleem nooit opgelost. Iedereen die op hen blijft stemmen, stemt op de 5d colonne via Chamberlain.
Dit paard van Troye zit hier, uitgezonderd het eigen goedmensgilde, nog maar 40 jaar.
Stuur dat bijterige beest met zijn maanogen eindelijk eens naar de paardenslager.

Maanogen, of teveel wit in de ogen staan voor paarden die altijd ongeneeslijk onbetrouwbaar blijven. Dat werd me verteld door kenners.
Wilders is dan ook geen betrouwbaar iemand. Wil ook dat iedereen gaat werken en daarbij niet praat. Terwijl Wilders zelf slechts leuke dingen doet. Zou Wilders een echte man zijn dan was het niet zo onveilig en gevaarlijk geworden. Ook is Wilders evenals de moslims jaloers op het moois dat Nederland heeft gemaakt, en wil evenals de moslims al dat moois hebben.
BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 8:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Beste Poendert, zou je misschien de topictitel kunnen aanpassen? Algiers? OAS?? Ik denk dat veel mensen niet begrijpen waar je op doelt. Vandaar.

Mij doen de aanslagen in Parijs denken aan...Parijs anno 2015. Dit is in veel opzichten ongeëvenaard en ik denk dat het grote gevolgen gaat hebben. Ik zie wel wat overeenkomsten met Mumbai en ook wel met het gijzelingsdrama in Moskou, maar voor de rest zou ik het zo snel niet weten. Dit is weer een nieuwe grens die overschreden wordt.

Misschien zou je kunnen stellen dat dit het 9/11 van Europa is.

Een ding weet ik wel: in de jaren '50 had je geen terreur van dit type op deze schaal, ook niet in Algerije. Dit is echt een verschrikking van DEZE tijd. De grote vraag is: en hoe nu verder?

De oorlog is begonnen zegt Elisabeth, maar dat zegt men eigenlijk na elke aanslag. Na een tijdje gaat men toch weer over tot de orde van de dag. Ook ik moet vandaag gewoon weer werken, hoewel ik mijn hoofd daar absoluut niet naar heb staan momenteel.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:16 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Boosoog schreef:
.
Het blijft opmerkelijk stil in het Angela Merkel supportershonk.

De zachte heelmeesters zitten hun stinkende wonden te likken.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:19 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

De voorpagina's..

Ik ben benieuwd of die lui van Charlie Hebdo nu ook 'lollig' durven te zijn met hun 'satire.' Vast niet. Na de aanslag op de Russische toeristen, vandaag precies twee weken geleden, vonden ze het immers nodig om de draak te steken met de slachtoffers.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:23 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wanneer dit soort vreselijke gebeurtenissen welwillend wordt aangegrepen om de schuld neer te leggen bij wat Poendert gutmenschen noemt, is iedere normale reactie verder zinloos.

BerichtGeplaatst: Za Nov 14, 2015 9:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Toch zijn het weldegelijk dit soort politici, de zogenoemde 'gutmenschen' (ik haat die term), die een hele berg boter op hun hoofd hebben.

Door de grenzen wagenwijd open te stellen voor miljoenen cultuurvreemde en vaak vijandelijk gezinde mensen (merendeel jonge mannen) roepen zij deze ellende over ons af. Ik wil nog niet meteen de link leggen tussen de vluchtelingen en deze aanslag, maar er is wel door heel veel mensen voor gewaarschuwd dat dit kon en zelfs zou gaan gebeuren.

En nu? Nu heb je stront aan de knikker, en niet zo'n beetje ook. Hou maar rekening met wraakacties tegen minderheden in zijn algemeenheid en moslims in het bijzonder. Onschuldige moslims die part noch deel hebben aan deze aanslag. Het burgeroorlog-scenario dat door sommigen is voorspeld komt nu wel angstvallig dichtbij.

Het 'jungle-kamp' bij Calais stond gisteravond al in de fik..

Bedank de heren (en dames) politici maar voor deze teringzooi!!