Wat ga je stemmen voor TK'21? |
VVD |
|
10% |
[ 2 ] |
PVV |
|
20% |
[ 4 ] |
CDA |
|
0% |
[ 0 ] |
D66 |
|
0% |
[ 0 ] |
GL |
|
5% |
[ 1 ] |
SP |
|
5% |
[ 1 ] |
PvdA |
|
5% |
[ 1 ] |
CU |
|
0% |
[ 0 ] |
PvdD |
|
0% |
[ 0 ] |
SGP |
|
0% |
[ 0 ] |
Denk |
|
5% |
[ 1 ] |
FvD |
|
30% |
[ 6 ] |
Anders |
|
10% |
[ 2 ] |
Ik stem niet |
|
10% |
[ 2 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 20 |
|
|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2022 21:17 |
|
|
|
By the way, Kuiken en Nijboer kandidaten voor fractievoorzitter? |
|
_________________ Scribo ergo sum |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2022 21:19 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door Loetje op Wo Apr 20, 2022 21:22, in totaal 1 keer bewerkt _________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 20, 2022 21:21 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 21, 2022 8:42 |
|
|
|
Moet nog zien of Kaag ermee weg komt. Als je zoals Kaag van de nieuwe bestuurscultuur je speerpunt maakt, dan zou het zeer ongeloofwaardig zijn wanneer ze geen consequenties trekt uit deze affaire. Vrijdag weten we meer. |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 21, 2022 17:25 |
|
|
|
Kaag is aangeschoten wild en volslagen ongeloofwaardig geworden.
Opstappen, vervangen door Koolmees.
Met keurige ambtenaar Paternotte als fractievoorzitter is D66 dan politiek onschadelijk gemaakt. |
|
_________________ Houdt koers! Valse honden schiet je af. |
|
|
|
Geplaatst: Do Apr 21, 2022 18:59 |
|
|
|
Ik ben het met je eens over Kaag. Zij kan zo echt niet verder omdat ze volstrekt ongeloofwaardig is geworden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 22, 2022 9:54 |
|
|
|
Attje Kuiken dus. Ik had Nijboer eigenlijk meer kans gegeven. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 22, 2022 16:56 |
|
|
|
Kuiken heeft ook ambities zo te horen, geen tussenpaus. Dat wordt nog lachen. De PvdA zou toch beter moeten kunnen leveren?
Dus op links hebben we: grijsgedraaide grammofoonplaat en drama-queen Jesse Klaver, schreeuwende Atje Kuiken, de immer verkiezingen verliezende maar op zich wel sympathieke Marijnissen en keurige ambtenaar zonder visie Paternotte (met op de achtergrond tante Sigrid). |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 22, 2022 21:24 |
|
|
|
Misschien toch maar emigreren? |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Apr 24, 2022 11:31 |
|
|
|
Van de huidige VVD/D66/CDA/GRoen Niks kamp is:
70% in dienst van de overheid
stemt 90% voor corruptie & vriendjespolitiek
Heeft 80% een 2e huis plus een vakantiewoning
Zo moet je het ongeveer zien.
Gooi al die verheven prietpraat en wokie-isme maar in de prullenbak.
Wie daar doorheen kijkt ziet een bende roofridders en adelijk tuig die tevens, gesteunt door een machtig
wegkijkend justitieel partijkader, schijt heeft aan alle vormen van voorheen aan de burgers toegekende mensenrechten.
Zag laatste zo'n fanatiek ratelende D66 partijman op een verjaarsfeestje,
hij ging er na een paar glazen wijn prat op dat hij een ton had gestoken in het koophuis van zijn zoontje.
Door zijn huis was deze luie ziel, dankzij de even corrupte VVD partijbons Styf Blok en zijn stemvolk,
al 3 maal over de hypotheekwaarde heen geklommen.... op koste van de ruggen van andere generaties.
Hij prentendeerde aan de universiteit natuurkunde afgestudeerd te zijn, maar deed niks anders
dan slecht betaalde vrachtchauffeurs uit de logistieke wereld als ''planner'' uit te buiten.
Over de enorme armoede en woningnood van jonge Nederlanders of het immer voor de camera
gebraakte mantra ''gelijke'' kansen...
Geen woord.
Wel weer veel verheven taalgebruik over vermeende ''democratie'' en andere nonsense. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Apr 24, 2022 19:18 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Zo Apr 24, 2022 23:52 |
|
|
|
Ik vind wel dat de leiding van VOLT integer overkomt en ook als zodanig heeft gehandeld. Er mag dan veel misgegaan zijn in de kwestie Gündoğan, maar VOLT laat wel zien dat grensoverschrijdend gedrag met wortel en tak moet worden uitgeroeid. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 25, 2022 8:50 |
|
|
|
Politieke verantwoordelijkheid nemen en dus opzouten.
Het is volstrekt ongeloofwaardig dat een senior bewindspersoon die namens haar partij een fundamentele verandering wil bewerkstelligen in de troebele bestuurscultuur en daar ook omstandig speerpunt van heeft gemaakt, aanblijft.
Kan niet!!
Staat overigens los van de vraag of haar persoonlijke verwijtbaarheid kan worden verweten, maar wel of niet.... ze moet aftreden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 25, 2022 8:58 |
|
|
|
Mee eens! Maar ze deed een Hugootje, tegenwoordig kun je dan doen wat je wilt zolang je maar de steun hebt van de meerderheid. |
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 25, 2022 21:51 |
|
|
|
Volt is vullis, een demaogisch stupide studentje die een Pechtholdje na doet...
En ook die deugde niet. |
|
_________________ Het verschil tussen PvdA, D66, Groen Niks en VVD en de media is gering, zoals het er in een dictatuur aan toegaat. |
|
|
|
|
|