Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Verkiezingen TK'21 Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 40, 41, 42  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Wat ga je stemmen voor TK'21?
VVD
11%
 11%  [ 2 ]
PVV
22%
 22%  [ 4 ]
CDA
0%
 0%  [ 0 ]
D66
0%
 0%  [ 0 ]
GL
5%
 5%  [ 1 ]
SP
5%
 5%  [ 1 ]
PvdA
5%
 5%  [ 1 ]
CU
0%
 0%  [ 0 ]
PvdD
0%
 0%  [ 0 ]
SGP
0%
 0%  [ 0 ]
Denk
0%
 0%  [ 0 ]
FvD
27%
 27%  [ 5 ]
Anders
11%
 11%  [ 2 ]
Ik stem niet
11%
 11%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 18

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2021 19:42 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Royy schreef:

Samson, Halsema, Roemer zijn onkundig. Bruls is een ambtenaar. Omtzigt is een autist die moet doen waar ie goed is in: dingen uitzoeken en vastbijten, is geen manager dus geen minister.

Ik zou Dijsselbloem wel op financien willen hebben. Aboutaleb op Veiligheid&Justitie.

Mwaaa lijkt me wel onderhandelbaar. Samson op buitenlandse zaken lijkt me wel goed, is pro -Europa (voor het geval de VVD dat weer eens vergeet)
Remkes op Biza?

Quote:
Maar eigenlijk maakt t niet uit: een extra-parlementair kabinet moet gewoon uitvoeren wat de rechtse meerderheid van de Kamer wil...

Een extra-parlementair kabinet moet uitvoeren waar meerderheden in de Kamer voor te vinden zijn.

Btw... opvallend dat de VVD ineens zo begaan is met het klimaat?? Rutte raakt er maar niet over uitgepraat en Sophie Hermans trok zelfs het boetekleed aan voor de afgelopen jaren.......is het menens? of wanneer de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen.....

BerichtGeplaatst: Do Sep 23, 2021 19:50 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

estudiant schreef:

Mwaaa lijkt me wel onderhandelbaar. Samson op buitenlandse zaken lijkt me wel goed, is pro -Europa (voor het geval de VVD dat weer eens vergeet)
Remkes op Biza?

Remkes kan, maar is oud. Heb op Biza liever een bestuurder uit t bedrijfsleven. Herna Verhagen ofzo. Kan ook op EZ.

Quote:

Een extra-parlementair kabinet moet uitvoeren waar meerderheden in de Kamer voor te vinden zijn.

Juistem, rechtse meerderheid dus Wink

Quote:
Btw... opvallend dat de VVD ineens zo begaan is met het klimaat?? Rutte raakt er maar niet over uitgepraat en Sophie Hermans trok zelfs het boetekleed aan voor de afgelopen jaren.......is het menens? of wanneer de vos de passie preekt, boer pas op je ganzen.....

Tja, ik begrijp t ook niet echt...

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2021 10:07 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://www.gids.tv/video/375870/de-dag-van-je-leven-hart-van-nederland-late-editie

Yasser Klaver heeft gewoon groot gelijk. Wybren van Hage is een rat, zoals er zoveel uit het nest van de VVD zijn gekropen. Hij is een huisjesmelker die helemaal niet in de 2e Kamer hoort te zitten.

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2021 13:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Remkes is wel interessant gezien zijn rapport over de staat van de democratie. Daar kwamen een paar duidelijke aanbevelingen naar voren die ik ten zeerste deel:

-
    Aanpassing van het kiesstelsel voor de Tweede Kamer
    De commissie doet drie aanbevelingen. Allereerst het versterken van persoonlijke en regionale componenten in het kiesstelsel. Binnen dit aanpaste stelsel hebben kiezers een duidelijke keuze om ofwel te stemmen op een kandidatenlijst van een partij, ofwel op één persoon. Daarnaast adviseert de staatscommissie de waarborgsom en het aantal benodigde ondersteuningsverklaringen voor nieuwe politieke partijen te verhogen om verdere versplintering te voorkomen. Om het opkomstpercentage bij verkiezingen te verhogen, beveelt de commissie aan meer stembureaus te plaatsen op locaties waar de opkomstpercentages laag liggen, het eenvoudiger te maken om te stemmen vanuit het buitenland en de mogelijkheid om vervroegd te stemmen te introduceren.

-
    Invoering van een correctief bindend referendum
    Binnen het huidige stelsel kunnen besluiten worden genomen waarvoor een meerderheid is in het parlement, maar waarvoor geen meerderheid lijkt te bestaan in de samenleving. De stem van de kiezer wordt afgezwakt door het vormen van een regeerakkoord. Bovendien voelen lager opgeleide inwoners zich minder goed vertegenwoordigd dan hoger opgeleiden als het gaat om thema's zoals immigratie en Europa. Een correctief bindend referendum kan volgens de staatscommissie bijdragen aan een oplossing voor deze tekortkomingen van het parlementair stelsel. Door middel van een referendum kunnen voorstellen die door het parlement al zijn aangenomen, toch geen wet worden.

-
    Invoering van een gekozen formateur
    Momenteel heeft de kiezer nauwelijks invloed op de kabinetsformatie. De staatscommissie beveelt daarom aan de formateur te kiezen door middel van een stelsel waarbij kiezers hun stem uitbrengen op meerdere kandidaten. Zij geven daarbij de volgorde van hun voorkeur aan. Deze verkiezingen zouden op dezelfde dag plaatsvinden als de parlementsverkiezingen.

-
    Het instellen van een Constitutioneel Hof
    De commissie pleit voor het invoeren van een rechterlijke constitutionele toets, die controleert of ingevoerde wetten in overeenstemming zijn met de grondwet. Op dit moment toetst alleen de wetgever de grondwettigheid van wetten, waarbij deze het advies van de Raad van State meeneemt. De staatscommissie adviseert een Constitutioneel Hof in te voeren, dat aangenomen wetten aan klassieke grondrechten toetst. De behoefte aan zo een toets is toegenomen, onder meer door verminderde aandacht voor de kwaliteit van wetgeving en de toegenomen toeloop tot de rechterlijke macht door burgers vanwege gebreken in de wetgeving.

-
    Het opstellen van een 'Wet op de politieke partijen'
    De staatcommissie stelt voor een Wet op de politieke partijen (Wpp) in te voeren om bestaande regelingen en wetten met betrekking tot politieke partijen te bundelen en vast te leggen. Daarnaast adviseert de commissie hierin enkele nieuwe bepalingen op te nemen. Allereerst een regeling die het mogelijk maakt politieke partijen te verbieden die een ernstige bedreiging vormen voor de democratische rechtsstaat. Ten tweede adviseert de staatscommissie een bepaling op te nemen die de openheid rondom verkiezingscampagnes waarborgt, omdat er als gevolg van de digitalisering nieuwe, minder transparante manieren zijn ontstaan om kiezers te beïnvloeden. Ten derde adviseert de staatscommissie een maximum in te stellen op giften aan politieke partijen en kandidaten. Ten slotte moet in de Wpp worden benadrukt dat politieke partijen een vereniging zijn.

-
    Meer democratische kennis en vaardigheden in het onderwijs
    Uit onderzoek van de staatscommissie is gebleken dat Nederlandse jongeren over relatief weinig kennis en vaardigheden beschikken op het gebied van burgerschap. Daarom vindt de commissie dat onder andere via het onderwijs deze kennis moet worden vergroot. Daarnaast adviseert de staatscommissie de minister van Binnenlandse zaken en Koninkrijksrelaties aan te wijzen als "coördinerend bewindspersoon voor digitaal burgerschap." Vanwege de risico's die digitalisering met zich meebrengt (zie hierboven), is verbetering van digitaal burgerschap nodig. Ten slotte vindt de commissie dat de democratische rechtsstaat gevierd moet worden. 5 mei zou in plaats van Bevrijdingsdag "Vrijheidsdag" moeten worden.

-
    Invoering van het terugzendrecht voor de Eerste Kamer
    De Eerste Kamer is niet gebonden aan een regeerakkoord en kan daarom een tegenwicht bieden tegen de Tweede Kamer. Op dit moment kan de Eerste Kamer wetsvoorstellen echter alleen aannemen of verwerpen. De staatcommissie stelt voor de Eerste Kamer hiernaast ook de bevoegdheid te geven wetsvoorstellen aan te passen en terug te sturen naar de Tweede Kamer. Vervolgens neemt de Tweede Kamer een definitief besluit over het voorstel. Op deze manier wordt de toevoeging die de Eerste Kamer heeft binnen het parlementair stelsel meer optimaal benut.

https://www.denederlandsegrondwet.nl/id/vkb8nqem2auu/staatscommissie_parlementair_stelsel

Kom op Remkes, doe er wat mee Smile

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2021 18:15 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Behalve het correctief referendum dan. Maar verder is Remkes ok op biza.
Feike Sijbesma op algemene zaken. Dijsselbloem financiën, Samson buza ( om de VVD op het spoor van de EU te houden) en Bénédicte Ficq op justitie.

BerichtGeplaatst: Za Sep 25, 2021 23:24 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Samson is een gevaarlijke gek. Die moet geen minister worden.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2021 7:37 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Royy schreef:
Samson is een gevaarlijke gek. Die moet geen minister worden.

Alleen al vanwege deze "VVD" angst moet hij juist wel minister van buza worden. Precies de juiste persoon die de populistische "EU zwalkpolitiek" van de VVD kan pareren. Want zoals je weet Royy heeft de VVD op dit beleidsterrein een dubbele agenda.

Het liefst zou ik overigens Dassen op buza zien, maar hij is nog te onervaren.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 26, 2021 20:53 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Dassen op buza? Haha, schattig. Maar veel te naief. Dassen verkoopt het Nederlands belang aan Brussel.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2021 10:22 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik denk dat ik uit trouw weer op de PVV zal stemmen, hoewel ik niet denk dat ze in de regering komen. Maar door de dwarsheid
van de PVV is er wel veel bespreekbaar geworden, ook op politiek gebied.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2021 16:38 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Royy schreef:
Dassen op buza? Haha, schattig. Maar veel te naief. Dassen verkoopt het Nederlands belang aan Brussel.

Je weet maar nooit. Extra parlementair komt steeds dichterbij.
Laurens moet idd eerst een beetje ervaring opdoen in de Kamer, maar hij leert snel.
Ondertussen kan Arend Jan Boekestijn wel op buza. Heeft sympathie voor een sterkere EU.
Maar beter nog dan Arend Jan Boekestijn is Samson uiteraard. Hij heeft warme banden met Timmermans.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2021 18:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Als iemand warme banden met Timmermans heeft beoordeel ik hem/haar als volkomen ongeschikt.

Timmermans liegt alleen maar. Kun je niets mee.

Nu ik het zo opschrijf: Rutte liegt ook voortdurend. Blijkbaar word je daar een vooraanstaand politicus mee.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2021 18:48 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Cliff schreef:
Als iemand warme banden met Timmermans heeft beoordeel ik hem/haar als volkomen ongeschikt.

Timmermans liegt alleen maar. Kun je niets mee.

Nu ik het zo opschrijf: Rutte liegt ook voortdurend. Blijkbaar word je daar een vooraanstaand politicus mee.

Er schijnen mensen te bestaan die nooit liegen; hoop er ooit nog eens één te ontmoeten. In de politiek zijn ze zelfs uiterst zeldzaam.
Maar dat terzijde.....Timmermans is een Europa-idealist en daarbij bovengemiddeld intelligent. Daarom beoordeel ik Samson (als eerste adviseur van Timmermans) als zeer geschikt voor buza. Het Nederlandse belang in de EU is dan buitengewoon goed verzekerd.

BerichtGeplaatst: Wo Sep 29, 2021 19:44 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

estudiant schreef:
Er schijnen mensen te bestaan die nooit liegen; hoop er ooit nog eens één te ontmoeten.

Er zit nogal een verschil tussen 'ik heb het laatste snoepje niet opgegeten' of 'bandieten jatten de trouwring van MH17 slachtoffer' of 'er is iemand gevonden met een zuurstofmasker om zijn nek' etc.

Die Timmermans ging over lijken. Zijn hele positie heeft hij te danken aan het uitmelken van MH17 met tal van dramatische leugens.

Quote:
Timmermans is een Europa-idealist en daarbij bovengemiddeld intelligent.

Bovengemiddeld intelligent? Bovengemiddeld ijdel! Waaruit leid jij af dat de man bovengemiddeld intelligent is? Omdat hij een paar talen spreekt? De man beweert Russisch te spreken, maar ik heb hem nog nooit één woord Russisch horen spreken. Ik betwijfel ook ten zeerste of hij het kán spreken, geloof er geen fuck van. Verder roept hij dat hij Italiaans spreekt. Dat doet hij, maar dat doe jij beter na 20 lesjes op de camping.

Timmermans is een enorme ijdeltuit met een dure opvoeding op internationale scholen. Meertaligheid is echt geen garantie voor intelligentie, we hebben een hoop Marokkanen in Nederland die drie tot vier talen spreken (Berbers, Frans, Nederlands en Engels). Zijn die ook bovengemiddeld intelligent?

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 8:33 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Cliff schreef:
estudiant schreef:
Er schijnen mensen te bestaan die nooit liegen; hoop er ooit nog eens één te ontmoeten.

Er zit nogal een verschil tussen 'ik heb het laatste snoepje niet opgegeten' of 'bandieten jatten de trouwring van MH17 slachtoffer' of 'er is iemand gevonden met een zuurstofmasker om zijn nek' etc.

Die Timmermans ging over lijken. Zijn hele positie heeft hij te danken aan het uitmelken van MH17 met tal van dramatische leugens.

Quote:
Timmermans is een Europa-idealist en daarbij bovengemiddeld intelligent.

Bovengemiddeld intelligent? Bovengemiddeld ijdel! Waaruit leid jij af dat de man bovengemiddeld intelligent is? Omdat hij een paar talen spreekt? De man beweert Russisch te spreken, maar ik heb hem nog nooit één woord Russisch horen spreken. Ik betwijfel ook ten zeerste of hij het kán spreken, geloof er geen fuck van. Verder roept hij dat hij Italiaans spreekt. Dat doet hij, maar dat doe jij beter na 20 lesjes op de camping.

Timmermans is een enorme ijdeltuit met een dure opvoeding op internationale scholen. Meertaligheid is echt geen garantie voor intelligentie, we hebben een hoop Marokkanen in Nederland die drie tot vier talen spreken (Berbers, Frans, Nederlands en Engels). Zijn die ook bovengemiddeld intelligent?

Timmermans is natuurlijk bovengemiddeld intelligent. Dat jij een gruwelijke hekel aan hem hebt maakt niet dat hij het daarom niet is. Je brengt zelf zijn meertaligheid - in jouw beleving kennelijk zijn "pseudo" meertaligheid - aan de orde als maatstaf voor zijn intelligentie, maar er is echt meer dan dat alleen.

Hij moet bovengemiddeld intelligent zijn omdat het simpelweg anders niet mogelijk is om zich te kunnen handhaven als Eurocommissaris en bovendien ook nog op zo'n cruciale post. Een positie waarin o.a.meertaligheid van belang is, maar ook analytisch denkvermogen, het conceptueel kunnen denken en het politiek kunnen invoelen.

IJdel? Ongetwijfeld! Een karaktereigenschap van bijna alle politici. Ik ken eigenlijk maar drie politici die dat niet leken te zijn, n.l. Drees, Den Uyl en Merkel; zij vormen de uitzondering binnen hun beroepsgroep.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 9:09 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Samson uiteraard. Hij heeft warme banden met Timmermans, schrijft hier iemand. Hoe blind kun je zijn.
Kijk daarom moeten we die fantast niet hebben. Ik vaag me af of Samson ook zo,n buitengewoon bekwame leugenaar als Timmermans is.
Heeft Timmermans al eens zijn excuses gemaakt voor de leugens die hij voor de VN vertelde over de brandweer, die het vuile werk na de ramp van de MH 17 moest uitvoeren.
Zal ik de bedankbrief weer opduikelen die onze eigen Buitenlandse zaken naar de vermeende Brandweerrover van dat speelgoedbeertje schreef.
Schaam je alstublieft, ik doe dat in ieder geval wel.
Timmermans maar ook Samson komen alleen volledig tot hun recht bij een handel in oude auto,s.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

estudiant schreef:
Timmermans is natuurlijk bovengemiddeld intelligent.

Dat is herhaling, ik vroeg om onderbouwing.

Quote:
Dat jij een gruwelijke hekel aan hem hebt maakt niet dat hij het daarom niet is.

Uiteraard niet, mijn hekel zegt niets over iemand intelligentie. Daarom vroeg ik ook naar onderbouwing.

Quote:
Je brengt zelf zijn meertaligheid - in jouw beleving kennelijk zijn "pseudo" meertaligheid - aan de orde als maatstaf voor zijn intelligentie, maar er is echt meer dan dat alleen.

Prima, ik wacht met spanning af waaruit het zou moeten blijken.

Quote:
Hij moet bovengemiddeld intelligent zijn omdat het simpelweg anders niet mogelijk is om zich te kunnen handhaven als Eurocommissaris

Pardon? Dacht je ook zo over Hans van Baalen?

Quote:
en bovendien ook nog op zo'n cruciale post. Een positie waarin o.a.meertaligheid van belang is, maar ook analytisch denkvermogen, het conceptueel kunnen denken en het politiek kunnen invoelen.

Politiek invoelen is dat hetzelfde als politiek bedrijven over de ruggen van de slachtoffers van een ernstig ongeluk?

De man is aantoonbaar intens slecht. Zijn slechtheid is beter aantoonbaar dan zijn vermeende hoge intelligentie. Ik heb nog eens even op zijn CV gekeken, maar verder dan een literatuurstudie Frans is hij niet gekomen.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Poendert schreef:
Schaam je alstublieft, ik doe dat in ieder geval wel.

Ik ook.

Timmermans liegt erop los, wordt daarmee door Jeroen Pauw geconfronteerd, liegt dan om zijn leugens te maskeren en verdwijnt uit de Nederlandse politiek richting de EU.

Dat heeft hij volledig te danken aan zijn over dramatische aan elkaar gelogen VN speech.

Begrijp even dat iedereen op slag dood was. Of in ieder geval direct bewusteloos en daarna dood. Vanaf 0:45 begint het emotionele gelieg. Op 3:07 gaat het gelieg verder over de zogenaamde rovers terwijl het eigenlijk reddingswerkers waren die onder gevaarlijke omstandigheden mensonterend werk moesten doen. Op 3:50 het emotionele gelieg over het kinderspeelgoed.

Dit was zijn ticket in de EU. Zo werkt politiek. Heeft totaal niets met intelligentie te maken. Probeer zoveel mogelijk de agenda van de NAVO en de VS te komen en je carrière loopt vanzelf. Zag je ook bij Jaap de Hoop Scheffer bv.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

estudiant schreef:
Hij moet bovengemiddeld intelligent zijn omdat het simpelweg anders niet mogelijk is om zich te kunnen handhaven als Eurocommissaris

EU-rekenmeester stal tonnen, snoepreisjes afgestraft met pensioenkorting
    Hij moest op de centen van anderen letten, maar lette vooral op die van zichzelf. De prominente Belgische oud-politicus en voormalig EU-rekenmeester Karel Pinxten stal tonnen van de Europese belastingbetaler en betaalt daar nu voor met een fikse pensioenkorting.

https://www.ad.nl/buitenland/eu-rekenmeester-stal-tonnen-snoepreisjes-afgestraft-met-pensioenkorting~a5368504/

EU is een corrupte zooi en past prima in het rijtje met de regeringen van Oekraïne en Rusland.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Timmermans is een grote smeerlap. Ik schaam me dat hij Limburger is.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 11:42 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

En Nederlander.

Ik vermoed ook dat dit typisch zoiemand is waar later nog een hoop schandalen over naar buiten gaan komen, met name van vrouwen die hij heeft lastig gevallen (zoals Bernard en Lubbers)

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 14:15 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Dat zou best wel eens kunnen, hij beft immers 7 talen vloeiend. Very Happy

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 18:42 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

estudiant schreef:
Royy schreef:

Je weet maar nooit. Extra parlementair komt steeds dichterbij.
Laurens moet idd eerst een beetje ervaring opdoen in de Kamer, maar hij leert snel.
Ondertussen kan Arend Jan Boekestijn wel op buza. Heeft sympathie voor een sterkere EU.
Maar beter nog dan Arend Jan Boekestijn is Samson uiteraard. Hij heeft warme banden met Timmermans.

Haha.

KAAG BUIGT VOOR RUTTE.

Rutte heeft dus gewoon gezegd: fuck you Sigrid, of jij werkt mee of we gaan nieuwe verkiezingen doen en btw kijk eens ff naar de peilingen. Groetjes!

Een centrum-rechts kabinet van VVD/D66/CDA/CU it is. En nu maar hopen dat ze een beetje plannen maken, want de afgelopen 4 jaar hebben ze alleen maar op de winkel gepast....

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 20:19 Plaats reactie Reageer met quote
estudiant

Royy schreef:

Een centrum-rechts kabinet van VVD/D66/CDA/CU it is. En nu maar hopen dat ze een beetje plannen maken, want de afgelopen 4 jaar hebben ze alleen maar op de winkel gepast....

Het kan verkeren idd.
Als het door gaat wordt het continueren van de vorige winkeloppassers.
Ze houden elkaar in een verlammende greep.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 21:05 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

estudiant schreef:
Ze houden elkaar in een verlammende greep.

Of ze hebben bisonkit aan hun reet gesmeerd voordat ze op de zetel plaatsnamen.

Maakt geen fuck uit hoeveel schandalen en kapitale fouten deze regering maakt, er volgt nooit, maar dan ook nooit een afrekening.

BerichtGeplaatst: Do Sep 30, 2021 21:10 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

In juni werd bekend dat D66 en het ministerie van Buitenlandse Zaken geprobeerd hebben de eindmontage te beïnvloeden. Dat was gebleken uit documenten die door het weblog GeenStijl waren opgevraagd.

Zo maakte het ministerie een opmerking over fragmenten waarin Kaag geen autogordel om had. "Dat moet worden aangepast," zei het ministerie. De maker heeft dat niet gedaan. Uit de documenten blijkt wel dat de VPRO heeft onderzocht of er eventueel een gordel in kon worden gemonteerd.

https://nos.nl/artikel/2399825-scherpere-afspraken-bij-vpro-na-omstreden-kaag-documentaire

Prachtig kijkje achter de schermen. De relatie tussen politiek en media in Nederland is toxisch. Ze hebben elkaar te hard nodig en daardoor is onafhankelijkheid volkomen zoek. Als de VPRO al probeert te kijken of wetsovertredingen uit een documentaire gepoetst kunnen worden (vervalst zelfs) kun je nagaan wat de NOS allemaal doet.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici