Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici » Ik ken niet 1 rechts extremist.
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Ik ken niet 1 rechts extremist.
BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2020 13:37 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik ken niemand die vanuit een rechts extreem gedachtengoed anderen met een andere mening willen vermoorden.
Vanuit de Links extreme hoek zie en hoor ik hen soms wel degelijk.
Heeft iemand hier wel extreme tot politieke moord in staat zijnde vrienden of kennissen?

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2020 14:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Hier een links extremist;

Onlangs nog voorbij gekomen in de discussie over de verkiezingsfraude in de VS, en door Dannie hier aangeprezen als zijnde een verstandige vrouw.

Ze is dus volslagen koekoek. Rolling Eyes

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2020 14:58 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Ik ken niemand die vanuit een rechts extreem gedachtengoed anderen met een andere mening willen vermoorden.

U meent dit ???
Heeft u echt nog nooit van Anders Breivik gehoord? (77 moorden,Noorwegen)
Van de 4 extreem rechtse moordenaars van de NSU (Donermoorden) in Duitsland ? (10 moorden)
Timoty Mc Veigh ? (168 moorden, Oklahoma)
Brenton Terrant ? (51 moorden, Nieuw Zeeland)
Stephan B ? (Duitsland, 2 moorden op willekeurige mensen nadat hij vergeefs een synagoge wilde binnendringen)
Stefan Ë ? (Duitsland, moord op CDU politicus Lubke )

En zo zijn er nog een flink aantal. Heel vreemd dat u daar nog nooit van gehoord schijnt te hebben!!!
Linkse extremisten die moorden en aanslagen plegen zijn er ook volop. Maar dat weet u ongetwijfeld dan weer wel, dus dat hoef ik u niet te vertellen.
En ik walg van beide, dus ik maak er ook geen wedstrijdje van wie er het meest wagelijk is: een linkse of een rechtse moordenaar.

BerichtGeplaatst: Za Dec 12, 2020 15:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En laten we het islamterrorisme niet vergeten. Dat wordt bedreven vanuit een extreem rechtse orthodoxe religie.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2020 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:
Poendert schreef:

U meent dit ???
Heeft u echt nog nooit van Anders Breivik gehoord? (77 moorden,Noorwegen)
Van de 4 extreem rechtse moordenaars van de NSU (Donermoorden) in Duitsland ? (10 moorden)
Timoty Mc Veigh ? (168 moorden, Oklahoma)
Brenton Terrant ? (51 moorden, Nieuw Zeeland)
Stephan B ? (Duitsland, 2 moorden op willekeurige mensen nadat hij vergeefs een synagoge wilde binnendringen)
Stefan Ë ? (Duitsland, moord op CDU politicus Lubke )

En zo zijn er nog een flink aantal. Heel vreemd dat u daar nog nooit van gehoord schijnt te hebben!!!
Linkse extremisten die moorden en aanslagen plegen zijn er ook volop. Maar dat weet u ongetwijfeld dan weer wel, dus dat hoef ik u niet te vertellen.
En ik walg van beide, dus ik maak er ook geen wedstrijdje van wie er het meest wagelijk is: een linkse of een rechtse moordenaar.

Ik ken niet 1 van de personen die u opnoemt. Ik heb hen nog nooit ontmoet.
Ook weet ik niet of hun wandaden vanuit een rechts extreem oogpunt werden gepleegd. Hoewel me dat wel uit den treure is verteld.
Weet u zeker dat het geen verwarde personen betrof? Of boze witte meneren.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2020 12:05 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Als je uitgeluld bent hoef je dat niet te verbloemen door te gaan raaskallen.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 10:32 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:

Er is mij voortdurend door de media verteld dat Wilders een extreem rechts figuur is, Ook Fortuin en Janmaat waren via deugend Nederland extreem rechts, en laten we de extreem rechtse Baudet niet vergeten.
Persoonlijk zie ik in de waarschuwende woorden van bovengenoemden vaak alleen maar hun gezond verstand bovendrijven.
Nederland is namelijk wel degelijk overbevolkt, opwarming heeft de aarde al duizenden keren ondergaan, Nog steeds stijgt de zeespiegel niet extreem, enz. Maar toch komen gestuurde media met de profetische gaven van een Zweeds meisje met een verwarde geest op de proppen.
Dan gaan we naar extreem linkse figuren. Hoort iemand nog wel eens over de moordpartijen van Pol Pot via Rosenmuller, Waar is Samson gebleven, is die soms meegestroomt met de zure regen. Waar blijver de lovende brieven van de grote Den Uil over het Nazischap.
Het wordt tijd dat de verlinkste media eindelijk eens komt met onverbloemde feiten.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 10:37 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Lampje schreef:

Er is mij voortdurend door de media verteld dat Wilders een extreem rechts figuur is, Ook Fortuin en Janmaat waren via deugend Nederland extreem rechts, en laten we de extreem rechtse Baudet niet vergeten.
Persoonlijk zie ik in de waarschuwende woorden van bovengenoemden vaak alleen maar hun gezond verstand bovendrijven.
Nederland is namelijk wel degelijk overbevolkt, opwarming heeft de aarde al duizenden keren ondergaan, Nog steeds stijgt de zeespiegel niet extreem, enz. Maar toch komen gestuurde media met de profetische gaven van een Zweeds meisje met een verwarde geest op de proppen.
Dan gaan we naar extreem linkse figuren. Hoort iemand nog wel eens over de moordpartijen van Pol Pot via Rosenmuller, Waar is Samson gebleven, is die soms meegestroomt met de zure regen. Waar blijver de lovende brieven van de grote Den Uil over het Nazischap.
Het wordt tijd dat de verlinkste media eindelijk eens komt met echte onverbloemde feiten.
Heeft iemand wel eens een positief verhaal over de eerste Amerikaanse president die nooit een oorlog is begonnen, ene Trump, gelezen?

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 10:47 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Poendert schreef:
Vanuit de Links extreme hoek zie en hoor ik hen soms wel degelijk.
Heeft iemand hier wel extreme tot politieke moord in staat zijnde vrienden of kennissen?

Ik ken niet één rechts extremist. Nooit tegen gekomen ook. Ook ken ik geen racisten die tegen negers zijn, puur en alleen, omdat ze zwart
zijn.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 15:41 Plaats reactie Reageer met quote
George Bush

Test met poppen.
Zwarte kinderen mogen kiezen, zo te horen zijn het racisten.

BerichtGeplaatst: Di Dec 15, 2020 23:47 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Ik zou niet weten wat in onze lage lande een ''rechts extremist'' is?

Wel weet ik wat een ''ideologie rondom ras'' is:
Een ideologie die een ander ras al bij geboorte schuldig acht ?
Een ideologie die een ander ras van complotten verdenkt?
Een ideologie die de successen van individuen van een ras wijt aan samenzwering (privileges)/

Wel daar behoren in Nederland de gevaarlijke radicalen BLM en KOZP relschoppers toe.

Het zijn dan extremistische revanchistische zwarte racisten,
evenals Hitler (ook al een talentarme kunstenaar) dat in wezen was.

Femke Halsme is een RECHTS EXTREMIST, ze zou de MEIN KAMPF van de BLM
hebben kunnen schrijven.

Hitler kan men evengoed rechts als links noemen, evenals MAO of Stalin... en in zekere mate Churchill.

Die termen zijn dan ook onbruikbaar en bedoelt voor hele domme mensen.

Het verschil tussen een ANTI SEMIET en een ANTI ZWARTE PIET is NIHIL.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 21, 2020 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Sorry. Ik ben wel degelijk bekend met extreem rechtse figuren.

Dit schreef Wikipedia over onze aanstaande mede Europeanen uit d Oekraine, en vrienden van D66 en Rutte.
Wikepedia schrijft over een deel van de Oekrainse regering, namelijk leden van de club Svoboda.
Svoboda adviseur Joeri Mychaltsjysjyn richtte in 2005 een Joseph Goebbels Political Research Centre op, hetgeen later werd hernoemd met de naam Ernst Jünger.] Ook schreef hij een boek en citeerde daarbij uit werken van nazikopstukken als Ernst Röhm, Gregor Strasser en Goebbels en verwees naar de Holocaust als een "periode van licht in de geschiedenis".

Zelf ontkent de partij (Svoboda)beschuldigingen van buitenstaanders als zou zij "fascistisch" zijn en slaat een gematigder toon aan sinds zij in het parlement is vertegenwoordigd. Ook in tegenstelling tot de nog radicalere extreemrechtse partij Rechtse Sector is Svoboda voorstander van Europese integratie. De nationalistische achterban van Svoboda vormde een belangrijk onderdeel van de demonstranten tijdens Euromaidan

BerichtGeplaatst: Di Dec 22, 2020 22:56 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

JE hebt het over een vorm van racisme...
Beide vormen kan men zowel met ''links'' als ''rechts'' bestempelen.

Duidelijker is het bij racisme te laten.
Zo is de Woke, BLM en KOZP een vorm van geradicaliseerd zwart racisme dat opgang maakt.

In de Oekraine zag je inderdaad dat Nederland en de VS Nazi groepen die eerder collaboreerden
met Hitler steunden... om een democratische gekozen regering te ondermijnen.

100.000 Vluchtelingen naar Rusland en 5000 doden veroorzaakt door West Oekrainse bombardementen
gingen vooraf aan de MH 17 klucht van crimineel Rutte.

We weten inmiddels dat Rutte samen met Erdogan 10 a 21 Islamistische bendes terroristen steunde
in Syrie...

Wie/waar/Welke gezinnen door deze bendes vermoord zijn, dat mag door Rutte verder niet onderzocht worden.

het zijn gewoon droge feiten, maar onze democratie schijnt niet meer in staat zichzelf onder ogen te zien,
noch enige zelfreinigend vermogen te hebben.

Weerwoord forum index » Politieke Partijen en Politici