Geplaatst: Vr Dec 04, 2020 0:40 |
|
|
|
Uit computers komen nooit echte personen, alleen 2 dimensie platplaatjes fictief , die je hoofd vertalen in echte personen .
Hersenen kunnen een computer ook interpreteren als een digitaal brothel waar je kan lozen met een echte slotscène .
Alibaba kan al jaren troostmeisjes digitaal echt samenstellen en gratis door appen .
Zo wordt de digitale schoolgeneratie onafhankelijk van elkaar gemaakt ! |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 04, 2020 9:16 |
|
|
|
Heel bijzonder, maar hoe weet je dat dit klopt? Kent die computer alle gezichten van de wereld? |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 04, 2020 17:38 |
|
|
|
Je kunt 'google image search' gebruiken en zult zien dat die foto's nergens voorkomen. Bovendien zijn er wat YouTube filmpjes beschikbaar waarin ze uitleggen hoe de dit maken.
Af en toe zie je het ook mis gaan trouwens, maar dat geeft de charme.
Ik herinner me ooit een film waarin iemand een fictief persoon tot ster maakte, zowel als actrice en als zangeres. Daarna moest hij (als haar 'manager') bekennen dat ze niet werkelijk bestond en werd hij verdacht van een moord op haar.
Interessant verhaal.
Maar wat dit nog interessanter maakt: met de doorontwikkeling van verbalen AI en dit soort gegenereerde gezichten ga jij straks beeldbellen met een helpdesk, denken dat je met een mens spreekt maar er is geen mens.
Zelfde met nieuwslezers, weermannen/vrouwen, presenators, acteurs, zangers, etc.
Bereid je maar voor op een heel veel nep mensen!
Jij bestaat niet! |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 05, 2020 11:53 |
|
|
|
Bewijs het maar.  |
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 05, 2020 12:25 |
|
|
|
En jij ook niet!  |
|
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 05, 2020 12:29 |
|
|
|
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 05, 2020 12:36 |
|
|
|
Niet van die domme vragen stellen Jip |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2020 9:36 |
|
|
|
Ik weet niet of ze dat met deek fake technologie doen hoor. Zie ook de video's die ik plaatste in het topic over Vlissingen.
Volgens mij analyseren ze alle frames van een video film. Het voordeel van oude analoge opnames is dat elke frame andere en unieke informatie bevat. Digitale frames richten zich alleen op de pixels die wijzigen en laten de pixels uit het vorige frame, als ze niet wijzigen, ongemoeid.
Analoge opnames pakken 15 keer per seconde (sommigen denken 30 maar dat schijnt niet juist te zijn) een uniek beeld. Zeg maar een unieke foto. En met kansberekeningen kun je dan de beelden die bepaalde informatie niet hebben herstellen.
Ofwel: stel je hebt 1 minuut aan video, 15 beelden per seconden dus 900 unieke foto's. Stel dat op slechts 100 van die foto's een detail te zien is wat op de overige 800 niet voorkomt. Je kunt dat detail best toevoegen aan die andere 800 beelden: de kans dat 100 beelden 'per ongeluk' iets vastleggen is klein.
Maar dat is dus voor stilstaand beeld... iets wat beweegt wordt veel lastiger: daar veranderen de pixels sowieso. En dan toch kun je op basis van kansberekening extra details toevoegen, bv. in één seconde is een detail maar 5 keer te zien ipv 15 keer, dan kun je het wel toevoegen.
Volgens mij werkt die beeldrestauratie dus zo. Uniek zijn wel de beelden uit WOI.
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2020 9:47 |
|
|
|
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2020 19:42 |
|
|
|
Geen vragen stellen is echt dom . |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 07, 2020 20:10 |
|
|
|
Serieus de vraag stellen of Suriname bestaat en doen alsof dat een gelijkwaardige vraag is of kaboutertjes bestaan... sorry, maar dat vind ik dom. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zo Dec 13, 2020 17:35 |
|
|
|
Kijk, dit is ook weer deep fake, en bijzonder knap gemaakt. Maar er zal toch niemand geloven dat dit echt is? Wen er maar aan dat we naast fake foto's nu ook fake videos krijgen.
|
|
_________________ Atheïsme is een hogere vorm van beschaving |
|
|
|
Geplaatst: Ma Dec 14, 2020 0:29 |
|
|
|
Ook Mr. Bean is ooit president geweest. Zo leer je nog 'ns wat ! : D
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HN qlGf2mZw[/youtube] |
|
_________________ Atheïsme is een hogere vorm van beschaving |
|
|
|
Geplaatst: Zo Mei 16, 2021 19:51 |
|
|
|
Mooi Tedje. De Maas heeft hier nog geen sluizen want de rivier reageert op Eb en Vloed. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Weerwoord forum index » Audio, video en software