Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Joe Biden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 12, 2021 1:02 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Dank je Chantalle, dat klopt maar met de tweede verkiezingen van Trump was er overduidelijk een fraude aan de gang.
Niet met Carter.
Het vreemde is dat de ex-democrat presidenten, blijven terwijl de ex-republican presidenten vertrekken-

Carter is nog zeker 30 jaar bezig geweest in Afrika-
Clinton vertrekt ook niet en Obama bemoeit zich met de verkiezingen.
Ga zeilen, zou ik zeggen.....

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 15, 2021 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Elisabeth schreef:
Cliff schreef:
Elisabeth schreef:
Het steunen van terrorisme is geen oorlog?

't Is een algeheel handelsmerk van de VS. Ze doen/deden het ook in Afghanistan en Syrië bv.

Klopt maar dat doet Nederland ook.
Toen die rotzooi begon in Joegoslavië, zie ik Maartje van Wegeren nog zeggen op de TV "weet niet wie de goeden of slechten zijn"?
Dus in ieder conflict moeten Nederlanders kiezen? Geïndoctrineerd door de PC MSM.

En Nederland heeft heel vaak terrorisme gesteund. En via de volgende organisaties:
Angola Comité, Zuidelijk Afrika Comité, Edwardo Mondlane Stichting, Hivos, Novib, SNV, Cebemos, ICCO.
Toen mijn man in het Rhodesische leger zat en hij controleerde de rugzakken van gedode terroristen, vond hij vaak blikjes vis uit...... Nederland.

Er waren gesubsidieerde groepen die voor 1990 in een slijterij, Zuid Afrikaanse wijnflessen, kapot sloegen.
In 1988 was er een lezing over Flora en Fauna in Zuid Afrika, gegeven in Van der Valk restaurant in Breukelen.
De spreekster was 60+ en de meeste waren 60 of 70+
Ik ben daar naar toegegaan maar plotseling vroeg de manager om te vertrekken!
Buiten stonden er krakers met kettingen, gebracht door een busje uit Utrecht.
En ik zag een man toekijken met een paraplu waar PvdA opstond.
Toen ik zei dat die man dit had georganiseerd, rende hij naar zijn auto maar ik heb zijn nummerbord opgeschreven.
Een bevriende politieman heeft mij zijn naam gegeven en hij kwam uit Amersfoort.

Klaas de Jonge die wapens transporteerde voor het ANC.

Carter zijn ''peace'' beeld was volkomen bezijden de waarheid, het buitenlandse beleid
warde bepaald door een Poolse nationalist ( Zbigniew Brzezinskdie ) door eeuwige rancune
en haat ' gedreven werd..

De totale vernietiging van Afghanistan, waar de vrouwen het toen nog niet zo slecht hadden,
was aan deze gestoorde man te danken...

Zodra hardcore nationalisten in het straatje van de geo-politiek past dan staat
de VS aan hun zijde...

Het hele idee dat de VS ergens voor zouden staan (nu weer die valse en gemene pro-BLM
en Meghan hysterie) is nonsense...

De afgelopen 40 jaar is de VS het meest slechte waardeloze moordende vernietigende
land ter wereld geweest inzake mensenrechten en buitenlands beleid.

Om dat te verhullen heeft de CIA een uitgekiend beleid om opeens in narratives
over bijvoorbeeld LHBT rechten te spreken alsof de heer is opgestaan om een
kunstmatig vijandsbeeld tegen speciaal uitgekozen landen op te wekken.

Onderwijl een grote serie aann olie-gebonden bondgenoten die LHBT'er in een cel gooien
en verkrachten met alle lof overladen worden.

Nederland is het meest geradicaliseerde volgers-land in de EU inzake dit vijandsdenken.

Dat D66/CDA en VVD partijen opeens nu het genocide-mantra jegens China
herhalen is zo'n walgelijk voorbeeld van onwaarheid en overdrijving...

Dat Saoedi Arabie WEL meer dan 100.000 kinderen in buurland Yemen heeft vermoord
past niet binnen het straatje van deze walgelijke hypocriete partijtjes.

Neo-liberal = genocide (denk ook aan het jarenlange geflirt met ISIS in Syrie)
en dat heeft ze al vele malen bewezen.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 17, 2021 22:58 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Joe Biden doet een Halbe Zijlstraatje:

Biden vertelde ook dat hij enkele jaren geleden, toen hij alleen was met Poetin in zijn kantoor, had gezien dat Poetin ‘geen menselijke ziel’ heeft. ,,Ik zei tegen hem: ik keek in je in de ogen en ik denk niet dat je een ziel hebt. Hij keek me aan en zei tegen me: we begrijpen elkaar.”

https://www.ad.nl/buitenland/president-biden-vindt-poetin-een-moordenaar-zonder-menselijke-ziel~a8a03ecb/

Dit gelooft toch niemand?

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 9:16 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Cliff schreef:
Joe Biden doet een Halbe Zijlstraatje:

Biden vertelde ook dat hij enkele jaren geleden, toen hij alleen was met Poetin in zijn kantoor, had gezien dat Poetin ‘geen menselijke ziel’ heeft. ,,Ik zei tegen hem: ik keek in je in de ogen en ik denk niet dat je een ziel hebt. Hij keek me aan en zei tegen me: we begrijpen elkaar.”

https://www.ad.nl/buitenland/president-biden-vindt-poetin-een-moordenaar-zonder-menselijke-ziel~a8a03ecb/

Dit gelooft toch niemand?

Ik kan u verzekeren dat een hoop mensen wel degelijk geloven wat hen via de (onpartijdige )media tussen neus en lippen tijdens Wie van de Drie of een miljoenen uitdelende Linda van Mollemannen wordt toegefluisterd.
Als iets maar vaak genoeg wordt getoond door een betrouwbare dame/meneer geloven mensen alles. Dat heet hersenspoeling.
Hoe denkt u dat een Goebels al die horden Duitsers in de maat achter Hitler liet marcheren.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 12:35 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Hier zie je een echte massa-moordenaar ZONDER ziel, genaamd ''Joe Biden'' die na 5 jaar ISIS steun,
met zijn ISIS-bondgenoten, gewoon even sorry zegt en nooit meer iets van zich laat horen..

Sorry alsof hij 5 minuten te laat komt... of een een pak melk is vergeten mee te nemen.

https://www.youtube.com/watch?v=40NGN5mN7Nk

Biden heeft gewoon even een compleet land totaal naar de afgrond gedreven,
alle vormen van radicale ontsporingen veroorzaakt binnen een wanhopige natie..
en zegt kortaf emotieloos ''sorry''... ''verkeerde inschatting'' bla bla bla,
alsof ze 5 jaar lang niet dondersgoed wisten wat ze daar deden...

En nog steeds veroorzaakt de VS enorm humaan leed in Syrie, het ontneemt de Syriers het recht
zichzelf op basale wijze te herstellen. De veel te machtige VS boycot bedrijven, banken, invoer, uitvoer,
bezet als een mega-dief olie-installaties in een ander land.

Doet me denken aan zijn ongeloofwaardige kunstmatige voorlees-verhaal toen Biden moest reageren op de
verkrachtingsaffaire van een ex-medewerkster... Toen kwam die ook al met zo'n nikszeggende ''sorry'' aanzetten...

Deze voorlees-pop heeft nimmer een ziel gehad en speelt behendig in zwarte radicalisering uit ''strategische'' overwegingen...
en vergeet alle doden die BLM-adepten inmiddels hebben veroorzaakt... Moet voor Biden een soort ISIS -2 ervaring zijn geweest.

Wie in zijn verleden kijkt ziet dat alle vormen van menselijk vernietiging en humaan leed voor hem
geen enkel rol spelen wanneer het om macht en economisch voordeel aankomt.

Kortom: Een gevaarlijke, zielloze opportunist aan het eind van zijn miserabel leven... di weinig meer te verliezen heeft.

Europa wordt wakker... en stap uit de NATO..

De VS heeft al zijn geloofwaardigheid afgelopen 30 jaar verloren en is driftig op weg een nucleaire escalatie
in Europa of ergens bij Japan te veroorzaken.

Het is was ze bijna eerder 2 maal gelukt... maar de tekenen voor nu zijn velen malen ongunstiger.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 13:20 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Toch wel apart dat Biden Putin ervan beticht geen menselijke ziel te hebben.

Wanneer ik Biden zie op tv heb ik het idee dat ik naar iemand kijk waar het licht niet brand tussen de oren. Maar intussen gaat het wel snel bergafwaarts in de VS, wat natuurlijk iedereen kon zien aankomen.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 14:31 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Toch wel apart dat Biden Putin ervan beticht geen menselijke ziel te hebben.

Ik kan me er niet eens iets bij voorstellen.... een wereldleider die naar een andere wereldleider toeloopt en zegt 'je hebt geen menselijke ziel'. En dat die ander dan zegt 'wij begrijpen elkaar', daarmee bevestigend dat hij geen menselijke ziel heeft ofzo?

Typische Hollywoodmeuk. Joe Biden heeft teveel Twilight Saga gekeken.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 16:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Manmanman... die Biden is echt dement:

Biden noemde zijn Russische ambtsgenoot Vladimir Poetin in een televisie-interview „een moordenaar”. Ook dreigde de Amerikaanse president dat Rusland „de prijs zal betalen” voor de desinformatiecampagne tijdens de verkiezingen vorig jaar. Dat lijkt een impliciete aankondiging van nieuwe sancties, al wilde Biden dat niet bevestigen: „Je merkt het snel genoeg.”

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1990789873/rusland-roept-ambassadeur-terug-uit-vs

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 17:17 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Leuk dat Rusland dit hoog opneemt door z'n ambassadeur terug te trekken.

Putin zei vandaag in een toespraakje dat hij Biden "een goede gezondheid" toewenst. Laughing

https://twitter.com/Lucian_Kim/status/1372522112192290826

Putin and Biden go to a restaurant.

Waitress: what will you have?

Putin: Steak, medium rare

Waitress: and for the vegetable?

Putin: the vegetable will have steak as well

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 23:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

It gets even better...

Putin daagt Biden uit tot live televisie debat

Quote:
“I’ve just thought of this now... I want to propose to President Biden to continue our discussion, but on the condition that we do it basically live, as it’s called. Without any delays and directly in an open, direct discussion. It seems to me that would be interesting for the people of Russia and for the people of the United States.”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/putin-responds-biden-killer-slur-it-takes-one-know-one

Willen we een televisie debat tussen de presidenten van Rusland en Amerika ja of nee? Ik wel!!

Biden heeft toch de hele campagne geroepen dat hij zijn mannetje zal staan tegen Putin, in tegenstelling tot Trump?

Welnu, dit is je kans Joe. Very Happy Very Happy

RT bevestigt het verhaal;

Russia's Putin ups ante in new Moscow-Washington rift: Challenges American counterpart Biden to urgent live broadcast debate

https://www.rt.com/russia/518521-putin-biden-live-debate/

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 23:25 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Oeps, Biden doet het weer.

Biden noemt Kamala Harris "PRESIDENT"

Dit gebeurde dus ook vandaag. Tijdens de campagne ook al een keer.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 23:47 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Eigenlijk hoort dat niet, grapjes met dementerende, (demente) mensen te maken.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 23:50 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nee dit is geen nepnieuws; hij heeft hem echt uitgedaagd.

Het gaat viral in het nieuws, ook Amerikaanse mainstream zenders berichten erover.

Putin weet donders goed dat Biden niet in staat is om dit debat aan te gaan...dus goeie zet. Very Happy

Ik hoop echt zo dat dit door gaat maar kans lijkt me bijzonder klein..

BerichtGeplaatst: Do Mrt 18, 2021 23:59 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Icesurfer schreef:
Eigenlijk hoort dat niet, grapjes met dementerende, (demente) mensen te maken.

In principe heb je helemaal gelijk maar dit gaat over hele serieuze zaken. Deze dementerende man is ons verkocht als de meest populaire Amerikaanse president allertijden, en in die hoedanigheid is hij levensgevaarlijk.

Deze hoegenaamd meest populaire president allertijden heeft nu de president van de grootste kernmacht ter wereld een 'zielloze moordenaar' genoemd en openlijk gedreigd met acties tegen dat land, en die kernmacht neemt dat vanzelfsprekend hoog op. Dus dit is weldegelijk bloedserieus.

Ik denk dat het een slimme zet is van Putin. Beter dit dan de kernkoppen op scherp zetten lijkt mij.

Het is eigenlijk een grote zieke grap, Joe Biden als president.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 10:47 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

RT meldt nu dat het Witte Huis zich al onder de debat challenge uit probeert te wurmen.

‘Biden is quite busy,’ spokeswoman says after Russia's Putin challenges US leader to live unscripted debate amid deepening rift

https://www.rt.com/usa/518542-biden-quite-busy-putin/

Biden heeft het behoorlijk druk...ja vast.

Natuurlijk is dit trollen, Biden zou volkomen worden afgemaakt door Putin en iedereen weet het.

Hoe meer Biden zijn mond open doet, des te meer zet hij zichzelf en zijn land voor lul. Denk niet dat ze überhaupt nog twee jaar kunnen wachten met de switch van Biden naar Kamala (merk op dat Kamala vrijwel altijd bij Biden is, als het ware over zijn schouder meekijkt).

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 12:12 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Putin weet donders goed dat Biden niet in staat is om dit debat aan te gaan...dus goeie zet. Very Happy

Geweldig dit... hier zie je toch weer dat Russen goede schakers zijn en een aantal stappen vooruit denken. Biden maakt geen schijn van kans in een Live-debat en probeert een beetje de stoere jongen uit te hangen door te vertellen dat hij tegen Poetin heeft gezegd dat hij geen ziel heeft.

Poetin kennende vraagt hij het Live op TV gewoon rechtstreeks aan Biden: ik heb gehoord van de media dat je hebt gezegd dat ik geen ziel heb. Nu is de media in jouw land nogal onbetrouwbaar, maar klopt dat ook, vind jij dat ik geen ziel heb?

Ik denk dat Biden dan weer begint over de kakkerlakken en zijn beenhaar.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 13:32 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Het is een reden te meer om uit de NATO te stappen..

EU kan alleen maar sterk zijn als het een eigen onafhankelijk Defensieve positie.

PLUS een onafhankelijk financieel systeem.

Zonder dat de Amerikaanse keizer Europa afperst voor zogenaamd bescherming , zoals nu.
Zonder dat de Amerikaanse economisch (voor hun belangen) de wet voor schrijft en
andere totalitaire zaken in haar schild voert.

Biden is duidelijk een seniele man die de leesprompt van de CIA afleest...

Daarmee beland je in een duister landschap waarbij een ongekozen team fanatieke CIA-haat-trollen
de toekomst van de wereld vanuit hun eigen bulb op het spel zetten.

Biden voert geen discussies, hij leest zijn CIA-telepromters.
Als de te stellen vragen van tevoren bekend zijn, kan de CIA er misschien in slagen om de antwoorden op tijd te schrijven.

Maar wie heeft de CIA in de regering gekozen? Wie zijn ze, een paar fanatieke bi-polaire Joods of Pools Amerikaanse
haat-ideologen zonder visie.

Amerikaanse wereldwijde ontwrichting, volkenrenmoord, uithongering, oorlog en terreur zijn de ''middelen''
tegen economische ''competitors'' ofwel concurrenten...

in plaats van gewoon ''goede producten''?

Kort gezegd:
Mogen Amerikaanse wielrenners halverwege de cours een ander neerschieten om de ''winst'' te halen?
En is Amerika dan de scheidsrechter die ''OK' zegt.
Dat is waar de VS mee bezig was en is. Een onbezonnen en levensgevaarlijke weg...

Dit binnen een verleden waarbij de VS al 2 maal bijna een nucleaire catastrophe heeft veroorzaakt die door louter toeval
en beheersing vanuit Rusland is voorkomen.

De VS leeft in jachtige oppervlakkige zelfgenoegzame pre-puberale wereld met een IQ van ''Batman'', ''Bruce Willis'' of
voorheen ''Tarzan'' en kan niet de verantwoording over onze toekomst worden overgelaten.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 18:26 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Kamala president in 3...2...1.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 19:57 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Ze zijn snel met grappen: https://www.dumpert.nl/?selectedId=8091279_56544cc1

of

https://www.dumpert.nl/item/8091261_84243fce

Laughing

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 20:35 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Goed om te zien dat the Land of the Free ook onder Biden dezelfde houding ten opzichte van dictaturen als Rusland en China houdt.

Together we stand! For Freedom and Democracy! Samen staan we sterk! Voor Vrijheid en Democratie. Einigkeit macht stark! Fur Freiheit und Demokratie.

En jammer om te zien dat een aantal verraders hier opnieuw hun eigen nest volschijten. Stop daarmee, in vroeger tijden hadden we een 3-letterige afkorting voor jullie. Stop met het steunen van dictaturen, steun je eigen democratische en vrije wereld.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 21:23 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

Naar mijn mening heeft BIden zijn hoofd niet meer ... en zijn benen.
Hij speelt met zijn hond, hij maakt zijn enkel gek, hij hupt als een dronkaard en valt als een dwaas.,
hij noemt Poetin een moordenaar, maar gaf ISIS de wapens...
hij beschuldigt de Chinezen ervan oorlog te provoceren, en provoceert zelf...

en dat alles in twee maanden. Ik ben bang dat hij tegen het einde van het jaar Moskou en Peking
zal verbazen in zijn crisis van delirium tremens .....

De VS is een ziek land waarbij de vrijheid evenals de rechtsspraak en het politiek landschap gekaapt is
door een select groepje absurd rijken allen elkaar de bal toespelend...

Na een voorselectie van maanden blijven dus de corrupte oorlogsmisdadiger Biden en de eveneens
corrupte geldmaniak Trump over... zeer kleine verschillen.

Verder heeft de VS zonder enige twijfel afgelopen 30 jaar de grootste oorlogsmisdaden wereldwijd op zijn naam staan...
Alles om op uiterst valse gemene wijze macht en geld te veroveren.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 22:52 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Royy schreef:
Together we stand! For Freedom and Democracy!

Nou dit valt me dan toch weer tegen van je Royy?

Stand together met Biden? Kom op, die man is niet eens legitiem gekozen, dat is alles behalve democratisch.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 22:59 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:

Nou dit valt me dan toch weer tegen van je Royy?

Stand together met Biden? Kom op, die man is niet eens legitiem gekozen, dat is alles behalve democratisch.

Biden is de president van de grootste westerse democratie op deze wereld, van het leidende land in de westerse wereld. Ons baken van vrijheid, de enige garantie op blijvende vrijheid in een verdeeld en zwak Europa in een wereld die verder vergeven is van dictaturen. Me dunkt dat ik, en iedereen die westerse vrijheid lief is, together sta met Biden, ook al was hij mijn keuze niet.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 23:08 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nou hier zijn we het dus absoluut niet eens. Amerika is een zooitje en dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Stop eens met al dat destructieve gedrag van ze goed te praten. Wij moeten zelf onze broek ophouden in deze wereld, en onder de huidige omstandigheden hebben we daar onze handen meer dan vol aan.

Het antwoord van Putin was trouwens gewoon weer classy op de totaal onnodige schoffering van die malloot Biden.

Da's nou het verschil tussen een goede president en een slechte grap die überhaupt niet in de positie behoort te zitten waar ie zit.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 19, 2021 23:35 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

carlos schreef:
Amerika is een zooitje en dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.

Amerika is een fantastisch land.

Quote:
Wij moeten zelf onze broek ophouden in deze wereld, en onder de huidige omstandigheden hebben we daar onze handen meer dan vol aan.

Zeker, eens. Hoe wou je dat doen met 17m mensen?

Quote:
Da's nou het verschil tussen een goede president en een slechte grap die überhaupt niet in de positie behoort te zitten waar ie zit.

Putin een goede president noemen, da's pas een grap.

Weerwoord forum index » Buitenland