Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wat brengt ons Joe Biden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 29, 30, 31  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 8:41 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Laughing

Ik zeg wel eens voor de grap: ik heb geen rechtsbijstand nodig, ik ken een hoop illegale Russen die het probleem sneller en effectiever oplossen.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 14:39 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Biden, toen al een corrupte politicus, nu nog steeds..

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 15:19 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Willem schreef:
Wie zou u als buurman verkiezen? Poetin zal niet de hartelijkste man zijn, zo stel ik mij voor, maar hij zal geen rechtszaak aanspannen over een paar takken die zijn tuin ingroeien. Hij zal het probleem aankaarten en wanneer daar geen gehoor aan wordt gegeven, de motorzaag pakken, en het even wat bijsnoeien. Trump lijkt mij het vreselijke soort wat meteen een advocaat inschakelt en een vergoeding van twintigkeer de ware waarde opeist. Toch is dat in mijn verbeelding nog niet het ergste (de rechtszaak loopt immers met een sisser af, de rechter is wel wijzer). Xi Jin Ping zal vriendelijk glimlachend met chemische middelen mijn boom een langzame doch zekere dood veroorzaken, zonder dat ik daar iets van merk tot het te laat is natuurlijk.

En Merkel zal zeggen "wir schaffen das", trekt de boom omver, en krijgt deze vervolgens op haar kanis.

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2020 15:31 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Willem schreef:
Wie zou u als buurman verkiezen? Poetin zal niet de hartelijkste man zijn, zo stel ik mij voor, maar hij zal geen rechtszaak aanspannen over een paar takken die zijn tuin ingroeien. Hij zal het probleem aankaarten en wanneer daar geen gehoor aan wordt gegeven, de motorzaag pakken, en het even wat bijsnoeien. Trump lijkt mij het vreselijke soort wat meteen een advocaat inschakelt en een vergoeding van twintigkeer de ware waarde opeist. Toch is dat in mijn verbeelding nog niet het ergste (de rechtszaak loopt immers met een sisser af, de rechter is wel wijzer). Xi Jin Ping zal vriendelijk glimlachend met chemische middelen mijn boom een langzame doch zekere dood veroorzaken, zonder dat ik daar iets van merk tot het te laat is natuurlijk.

Leuke analogie. Ik kan me Putin inderdaad wel voorstellen met een motorzaag in de tuin, en Trump die een rechtszaak aanspant en roept dat die boom de ergste inbreuk op zijn privacy vormt die de mensheid in 2000 jaren geschiedenis ooit heeft aanschouwd. De tak waar het om gaat zal tot mythische proporties worden opgeblazen en met de dag een stuk langer worden in zijn beleving.

Hoe Xi in elkaar steekt, qua persoonlijkheid, weet ik eigenlijk niet. Dat is een beetje een mysterie. Het schijnt nogal een eerzuchtig mannetje te zijn, dat is zo'n beetje het enige wat van hem weet.

Overigens is het natuurlijk ridicuul om te denken dat deze drie heren 'buren' hebben in de klassieke betekenis van het woord, maar dat maakt voor de analogie niks uit. Smile

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 0:37 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Nou wat een vrolijke bedoeling zeg..

BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 1:55 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Quote:
En Merkel zal zeggen "wir schaffen das", trekt de boom omver, en krijgt deze vervolgens op haar kanis.

Ingeval Merkel denk ik dat haar tuin geheel overwoekerd raakt, de natuur is nou eenmaal zo, immers, zal ze zeggen, daar wennen we wel aan totdat de andere buren, bevreesd dat ook hun tuinen overwoekerd worden, de Heidemij inschakelen, welke met hun actie meteen alle planten uitroeien het zouden eens agressieve woekeraars kunnen zijn en de tuinen in de omgeving zo een woestijnachtig uiterlijk geven. Merkel zal dat desalniettemin heerlijk vinden want zo hoef je niet meer op vakantie om van een exotische omgeving te genieten.

Merkel is gewoon de altijd weer positieve buurvrouw, maakt niet uit hoe zwart iedere normale sterveling het ook in zou zien.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Do Dec 03, 2020 10:46 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Merkel zegt "wir schaffen das" met haar thuishandschoentjes aan, en rent vervolgens hard weg voor de hond van de buren. : D

BerichtGeplaatst: Vr Dec 04, 2020 9:13 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Terwijl Trump het record aantal doden en besmettingen als gevolg van corona volkstrekt negeert (hij is te druk met zijn onbewezen fraude) neemt aankomend president Biden maar vast het voortouw om te doen wat zijn moord en brand brullende voorganger nalaat : verantwoordelijkheid nemen.
Biden roept op om de eerste 100 dagen van zijn presidentschap een mondkapje te dragen, ook wil hij graag dat immunoloog Fauci door Trump aan de kant gezet omdat hij dingen zei die Trump niet wil horen aan blijft en samen de strijd tegen corona aangaat.
Je kunt van Biden veel zeggen: te oud, onbeholpen, soms wat stuntelig, maar hij neemt de crisis zeer serieus. Jammer dat het nog lang duurt voor het 20 januari is. Want van Trump hoeven we niets te verwachten als het gaat om corona bestrijding. Behalve dan dat we aan zijn lippen moeten hangen als hij zich weer eens op de borst staat te rammen over hoe geweldig hij is.
Op naar 20 januari.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 1:40 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
Je kunt van Biden veel zeggen: te oud, onbeholpen, soms wat stuntelig, maar hij neemt de crisis zeer serieus.

Vraag is eerder hoe serieus wij deze (so called) president moeten nemen..

Hij geeft het zelf toe, hij gaat aftreden. Laughing

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 9:51 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik ben ook helemaal geen fan van Biden (al probeert u mij dat aan te praten. Dus even goed het volgende tot u laten doordringen: als je tegen iemand bent, wil dat niet zeggen dat je automatisch voor de ander bent.)
Maar deze man wordt wel president, en hij is in ieder geval van zins om de corona crisis aan te pakken, terwijl de huidige president alleen maar op de golfbaan staat te mokken over onbewezen fraude )
We zullen zien hoe hij het gaat doen. Ik snap nog steeds niet dat ze bij de Democraten geen betere kandidaat hadden, maar deze man doet het nu dus we hebben ermee te dealen. We zullen hem op zijn daden beoordelen, en niet meteen (zoals u) afserveren op wat onbeholpenheid in zijn mimiek en teksten. En hij heeft tot nu toe wel een goede club mensen om zich heen verzameld.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 9:56 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
We zullen hem op zijn daden beoordelen

Dat doe ik ook. 47 jaar in de politiek, me dunkt, dat is meer dan genoeg tijd om je te bewijzen.

Het enige wat Sleepy Joe heeft bewezen in 47 jaar is dat hij incompetent is en zo corrupt als de neten. En daar komt nu ook nog es bij dat hij duidelijk aan cognitief verval lijdt. Of in gewone mensentaal, hij is dementerende. En dus per definitie niet geschikt om president te zijn.

Sorry, zijn gewoon de feiten die u niet onder ogen wenst te zien. Daarom help ik u een handje.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 10:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Lees nou gewoon eens wat ik schrijf en leg mij niets steeds dingen in de mond die ik niet gezegd heb.
Of kunt u niet anders bij gebrek aan steekhoudende argumenten ?

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 10:54 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Ik ben ook helemaal geen fan van Biden

Misschien goed om dit even in je hoofd te houden als je volgende keer weer begint over personen die heilig verklaard worden of aanbeden worden op Weerwoord.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 11:16 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ook nog inhoudelijk wat te melden ?

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 11:24 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Het eindigt hier meestal in gezwets over niks.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 11:33 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

carlos schreef:
Lampje schreef:
We zullen hem op zijn daden beoordelen

Dat doe ik ook. 47 jaar in de politiek, me dunkt, dat is meer dan genoeg tijd om je te bewijzen.

Het enige wat Sleepy Joe heeft bewezen in 47 jaar is dat hij incompetent is en zo corrupt als de neten. En daar komt nu ook nog es bij dat hij duidelijk aan cognitief verval lijdt. Of in gewone mensentaal, hij is dementerende. En dus per definitie niet geschikt om president te zijn.

Sorry, zijn gewoon de feiten die u niet onder ogen wenst te zien. Daarom help ik u een handje.

Trump was ook niet echt geschikt om president te zijn. Wat zijn zijn excuses volgens jou?
Narcisme, egocentrisme, eigenbelang?
Waarom heeft Trump niet bij zijn aantreden de manier van stemmen aangepakt?
Te druk met zijn muurtje zeker?

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 12:11 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Jip schreef:
Wat zijn zijn excuses volgens jou?

Hoezo, heeft hij excuses nodig dan? Ik zit hier niet om excuses te bedenken voor Trump, maar snap wel waarom hij gekozen werd. En bij Trump heb in nooit een seconde het idee gehad dat hij zijn vrouw zou verwarren met zijn zuster, zoals bij Biden wel het geval is/lijkt te zijn.

Hoe moet die man überhaupt onderhandelingen gaan voeren met andere wereldleiders?

Het lijkt mij wel een serieus probleem hoor.

Maar goed, zoals hij zelf al zegt, hij zal een ziekte verzinnen (die heeft ie al dus dat komt dan goed uit) en plaatsmaken voor Kamala...

Niet mijn woorden, zijn woorden.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 12:41 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Lampje schreef:
We zullen hem op zijn daden beoordelen, en niet meteen (zoals u) afserveren op wat onbeholpenheid in zijn mimiek en teksten.

Ah kijk, daar begint het al. U lijkt nu al op een woordvoerder van Trump, die kwamen op een gegeven moment ook met de suggestie dat we zijn tweets en excentrieke uitspraken maar niet zo serieus moesten nemen allemaal, en hem puur op zijn daden moesten beoordelen.

Sorry maar de woorden die de president uitspreekt zijn belangrijk; dat was bij Trump zo en dat is bij Biden niet anders.

En wanneer een nog niet eens ingezworen president nu al zinspeelt op zijn vertrek dan is dat uiteraard nieuwswaardig.

In Bizarre Interview, Biden Jokes He Would 'Fake Illness And Resign' Over Disagreement

https://www.zerohedge.com/political/bizarre interview biden jokes he would fake illness and resign over disagreement

Eerst legt hij een scenario neer waarin hij een ziekte zal verzinnen en zal aftreden, direct daarna begint hij aan een opsomming van Kamala's kwaliteiten die haar geschikt maken om zijn plaats in te nemen als president. Lijkt mij volstrekt helder waar hij op zinspeelt.

Kamala wordt de eerste vrouwelijke president, ik heb het maanden geleden al aangekondigd hier.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 12:46 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

In ieder geval ben ik blij dat hij doet waar de huidige president het schandalig laat afweten: het nemen van de verantwoordelijkheud om de corona terug te dringen, want met 260.000 doden en miljoenen besmettingen is dat een groter probleem dan gezeur over een paar stemmen per post, lijkt mij.
Ik ben bang dat Biden het nog zwaar gaat krijgen om Amerikanen verstandige dingen te laten doen, zoals het dragen van een mondkapje.
Volgens Trump was dat allemaal maar onzin, en die blaaskakerij haal je niet vanzelfsprekend uit de hoofden van zijn stemvee.
Maar goed, misschien dat Amerikanen met deze aantallen zieken en doden zelf ook tot het besef komen dat een stevige aanpak nodig is, en dat daar meer voor nodig is dan het bejubelen van een narcistische man die zichzelf alleen maar op de borst staat te kloppen over hoe geweldig hij is.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 12:51 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Over ziektes verzinnen, wat zou er toch met zijn voet aan de hand zijn?

https://twitter.com/DailyCaller/status/1334680605972426753

Teveel overbodige details > ingestudeerd lulverhaal dus naar alle waarschijnlijkheid.

Er zal wel iets anders gebeurd zijn dan dat. : D

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat vindt u ervan dat Trump het in zijn "belangrijkste speech ooit" met geen woord heeft over corona, maar uitsluitend over die zogenaamde fraude, terwijl de VS een record aantal doden en besmettingen kent als gevolg van corona , en zijn opvolger Biden gewoon maar vast aan de slag gaat met een task force om te kijken hoe ze dit virus het beste kunnen bestrijden ?

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 17:50 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Ook nog inhoudelijk wat te melden ?

Ik hoop dat je er wat van leert.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 19:14 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Misschien dat u antwoord wilt geven aan de door mij gestelde inhoudelijke vraag.
Ben namelijk wel benieuwd hoe u hier naar kijkt.

BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 21:04 Plaats reactie Reageer met quote
Dannie

carlos schreef:

En wanneer een nog niet eens ingezworen president nu al zinspeelt op zijn vertrek dan is dat uiteraard nieuwswaardig.

Biden zinspeelde niet op zijn vertrek, hij had het over zijn relatie met Barack Obama en dat ze de verstandhouding hadden dat als ze echt op een moreel punt fundamenteel van elkaar zouden verschillen dat hij dan de eer aan zichzelf zou houden en niet de president zou beschadigen.

Je bronnen liegen weer eens.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Za Dec 05, 2020 21:57 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Welk deel van 'het zijn z'n eigen woorden' is te moeilijk voor je Dannie?

Dit gaat overduidelijk over zijn relatie met Kamala binnen de aanstaande administratie en hij neemt dus al een voorschot op een toekomstige machtsoverdracht aan haar.