Geplaatst: Zo Nov 22, 2020 17:50 |
|
|
|
*** Verwijderd door Weerwoord Beheer hou het inhoudelijk! *** |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 10:21 |
|
|
|
Er zijn diverse meldingen binnengekomen uit dit draadje. Teruglezende zien we ook de nodige persoonlijke aanvallen over en weer. Omdat ook wij geen zin hebben in een kaartenregen volgt nu een laatste waarschuwing: iedereen die na deze bijdrage een persoonsgerichte opmerking plaatst, kan rekenen op een gele kaart.
Hou de discussie dus inhoudelijk.
Weerwoord Beheer. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 22:07 |
|
|
|
De President Elect, de heer Biden, heeft vanavond een deel van zijn ministersploeg bekend gemaakt. De heer Anthony Blinken is de beoogd minister van Buitenlandse zaken. De heer John Kerry wordt gezant voor Climate Change.
Mevrouw Linda Thomas Greenfield wordt ambasadeur bij de VN.
En zo zijn er nog wat namen, u kunt ze gemakkelijk opzoeken.
Een prima ploeg, die ook onder Obama al belangrijke posten bezette. Dat geeft vertrouwen.
Vanaf deze plek feliciteer ik President Elect Biden met zijn verstandige keuzes en feliciteer ik de nieuwe ploeg met hun mooie benoemingen.
Nog even en men kan aan de slag. Op naar 20 januari !!! |
|
_________________ Waar religie geboren wordt, sterft het verstand. |
|
|
|
Geplaatst: Ma Nov 23, 2020 22:13 |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 7:07 |
|
|
|
Trump heeft inmiddels groen licht gegeven voor de machtsoverdracht aan Biden. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 10:44 |
|
|
|
Natuurlijk, daarvoor zijn het immers leugenmedia.  |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 10:57 |
|
|
|
Het is zowiezo kafkaesk die first strike met in Duitsland geplaatste dominion servers
The dominion, een vijand van de verenigde Earth Star alliantie/humanity.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0B41 IWkK50[/youtube]
Dominion servers officially it's classified as voting machine, unofficially an enemy warship of the deep state, nothing more, nothing less. |
|
Laatst aangepast door Icesurfer op Di Nov 24, 2020 11:47, in totaal 4 keer bewerkt _________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 11:35 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 11:48 |
|
|
|
Die is toe aan een snickers |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 11:54 |
|
|
|
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 17:58 |
|
|
|
Ik ben onder de indruk van de sterke, ervaren ploeg die de aankomend president Biden rondom zich heeft verzameld op belangrijke posten.
Goede CV', s, prima staten van dienst. Veel aankomend bewindslieden hebben gediend onder Obama, dat geeft vertrouwen.
Ruim baan voor President Biden ! |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 19:18 |
|
|
|
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 24, 2020 19:22 |
|
|
|
Biden heeft ook Pennsylvania en Nevada gewonnen. Net bekend gemaakt, |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 01, 2020 15:27 |
|
|
|
Tja, het is allemaal lood om oud ijzer.
Waar maken jullie je druk om? : D |
|
_________________ Thank you, goodbye, and good riddance |
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 01, 2020 18:00 |
|
|
|
Ik maak me niet druk om Biden en ik zou me ook niet om Trump druk maken, ware het niet dat laatstgenoemde staat te liegen, te bedriegen, op te hitsen en verdacht te maken.
Daar maak ik me druk om.
Lock him op. |
|
|
|
|
Geplaatst: Di Dec 01, 2020 19:18 |
|
|
|
Ik ben van mening dat we duizend keer beter Poetin kunnen hebben dan Trump.
En u weet dat ik op Poetin ook best wat aan te merken heb.
Maar Poetin is tenminste nog een normale man die vrij consistent is in zijn gedrag, en ook gewoon volwassen doet.
Trump is een dreinende kleuter. En dan druk ik me zacht uit. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Dec 02, 2020 3:40 |
|
|
|
Wie zou u als buurman verkiezen? Poetin zal niet de hartelijkste man zijn, zo stel ik mij voor, maar hij zal geen rechtszaak aanspannen over een paar takken die zijn tuin ingroeien. Hij zal het probleem aankaarten en wanneer daar geen gehoor aan wordt gegeven, de motorzaag pakken, en het even wat bijsnoeien. Trump lijkt mij het vreselijke soort wat meteen een advocaat inschakelt en een vergoeding van twintigkeer de ware waarde opeist. Toch is dat in mijn verbeelding nog niet het ergste (de rechtszaak loopt immers met een sisser af, de rechter is wel wijzer). Xi Jin Ping zal vriendelijk glimlachend met chemische middelen mijn boom een langzame doch zekere dood veroorzaken, zonder dat ik daar iets van merk tot het te laat is natuurlijk. |
|
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland