| Hoe moet iemand beschuldigd via leugens zich verdedigen. |  |
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 14:07 |
|
|
|
Hoe moet iemand die via media of laster wordt beschuldigd van bv pedofilie, zich in vredesnaam verdedigen, al is het uit de lucht gegrepen laster.
Als men ergens van beschuldigd wordt waar men part nog deel aan heeft, hoe moet men zich dan verdedigen.
Ik keek laatst naar een programma waar iemand van het FVD werd beschuldigd van foute praktijken waarvan een jaar terug al was bekend dat het onzin was, Leugens die toch weer door vijanden van zijn club weden opgedregd.
Als die man daar tegenin zou gaan zou die niet bewezen misdaad zeker in onze "onpartijdige" media weer worden opgeklopt. Als hij er verder over zweeg, hetzelfde laken een pak.
Altijd zal er een smet aan die persoon blijven kleven.
Helpen alleen beduidend strengere straffen tegen dit soort laster en hun verspreiders |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Di Nov 03, 2020 18:59 |
|
|
|
Helaas kun je je niet verdedigen tegen laster. Het enige is dat je mag verwachten dat mensen die je ergens van beschuldigen, de beschuldiging met bewijs hard maken. Als ze dat niet kunnen, kun je ze aanklagen wegens laster.
Maar dan is eigenlijk het kwaad al geschied. Want het blijft altijd aan je hangen, zoals u terecht opmerkt.
Dit is ook het kwalijke van nepnieuws.
Ik kan alleen zeggen: eerlijkheid duurt het langst. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 04, 2020 17:57 |
|
|
|
O, het is de bedoeling om weer eens af te geven op links.
Jammer, u had namelijk best een punt, maar ik had het kunnen weten: het gaat u er uitsluitend om om links weer eens af te zeiken.
Veel plezier ermee, ik haak af. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Wo Nov 04, 2020 21:50 |
|
|
|
De hel dat zijn de anderen. Die zin van bekende Franse filosoof, begin ik helaas beter te begrijpen. De anderen willen bewust, of werken er aan mee, dictatuur, slavernij. De anderen zijn gevaarlijk gestoord. Dit kun je als mens met gezond verstand en menselijke gevoelens in je hart niet accepteren. Vrijheid of dood, dat is het moedige antwoord op onderdrukking mensheid. #NWO #GreatReset #GreatSlavery |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Weerwoord forum index » Politiek Theorie en Filosofie