Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Wie gaat zich laten vaccineren? Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 

Wie gaat zich laten vaccineren?
ja
33%
 33%  [ 6 ]
nee
66%
 66%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 18

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2020 9:46 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Real schreef:
Wie is de gelovige en wie is de priester?

De gelovige is een zwak persoon met psychische problemen.

De priester kan van alles zijn: een politicus, een religieuze leider, een journalist of columnist, een youtube influencer, iedereen die mensen weet te manipuleren kan de rol van priester vervullen.

BerichtGeplaatst: Zo Dec 13, 2020 10:03 Plaats reactie Reageer met quote
Real

De gelovige hoeft niet perse psychische problemen te hebben, maar hij heeft wel behoefte aan een houvast.

De rest van je omschrijving is helemaal juist! Wat betekent dit nou in de praktijk in ons dagelijks leven?

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 12:27 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
het moet ook nog met overgave en geestdrift anders is het NOG niet goed.

Nee, je kunt ook gewoon je bek houden en doen wat je gevraagd wordt. Je bezwaar is volkomen duidelijk, alleen je argumenten niet. Dan houdt het echt een keer op. Comply!

Quote:
Ben blij dat ik het ding gewoon draag, dat wilde je toch zo graag? Rolling Eyes

Ik weet heus wel dat jij, Real, George de soep veel heter opdienen als dat je hem opeet. Uiteindelijk gaan jullie allemaal akkoord met maatregelen en zelfs met een vaccinatie. Duurt misschien iets langer en het gaat gepaard met een hoop gemopper en gezeur... maar uiteindelijk moeten ook jullie eraan geloven.

En dan kan ik inderdaad een glimlach niet onderdrukken, maar geen zorgen: dat zie je toch niet achter mijn mondkapje.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 12:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Je kunt niet met zekerheid zeggen dat de mortaliteit 0.3% is. En dus ook niet met zekerheid vaststellen dat er dan, terug gerekend, 6 miljoen besmettingen geweest moeten zijn. Wishful thinking !

Wat nog meer wishful thinking is, is dat er zoiets is als immuniteit. En vooral of het lang genoeg duurt (die theoretische 6 miljoen besmettingen daarvan zijn er bij die al 10 maanden geleden ziek waren).

Maar goed, dat is Royy in het andere topic ook allemaal al verteld. Ik snap niet waarom het hier herhaald moet worden.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 12:33 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Moppersmurf schreef:
Real schreef:
Wie is de gelovige en wie is de priester?

De gelovige is een zwak persoon met psychische problemen.

De priester kan van alles zijn: een politicus, een religieuze leider, een journalist of columnist, een youtube influencer, iedereen die mensen weet te manipuleren kan de rol van priester vervullen.

Das verdomme een mooie definitie!

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 12:44 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Cliff schreef:
en zelfs met een vaccinatie.

Zie mijn handtekening.

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 13:15 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Cliff schreef:
Ik weet heus wel dat jij, Real, George de soep veel heter opdienen als dat je hem opeet. Uiteindelijk gaan jullie allemaal akkoord met maatregelen en zelfs met een vaccinatie. Duurt misschien iets langer en het gaat gepaard met een hoop gemopper en gezeur... maar uiteindelijk moeten ook jullie eraan geloven.

Nou nee dus, ik ga helemaal niet akkoord maar uit praktische overwegingen pas ik me zo goed en zo kwaad als mogelijk aan. Geen zin in boetes, juridische gevechten, dagelijkse stress bij het boodschappen doen etc. Lijkt me toch wel duidelijk?

En bij vaccineren trek ik inderdaad de grens, gaat niet gebeuren. onder geen enkele voorwaarde.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2020 15:22 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Weet je, ik heb van nature een zwak voor recalcitrant gedrag. Uitdagen wat voor waar wordt aangenomen, daar ben ik helemaal voor. Maar er moet iets tegenover staan: een degelijk onderzoek, een degelijke argumentatie waarom aangenomen zaken niet voor waarheid worden aangenomen.

Dat mis ik.

Uiteindelijk gaat dat recalcitrante gedrag over in blind dwarsliggen. In een vrije samenleving kom je daar nog best ver mee. Je kunt bv. niet gaan werken en zo lang mogelijk van een uitkering blijven leven, maar uiteindelijk loopt het pad van de ongefundeerde weerstand altijd dood.

Ik kan je wel voorspellen waar het op uitdraait Carlos. Als je veel geluk hebt, verdwijnt Covid vanzelf. Als je pech hebt, dan niet en zijn er dus acties voor nodig om het weg te moeten krijgen. Die acties kunnen we alleen samen nemen.

Degenen die de acties niet willen nemen slaan een doodlopende weg in die uiteindelijk leidt tot isolatie. 't Is niet anders. Ik zie dat echter wel als eigen keuze van die persoon en accepteer geen schuld in het gevolg.

BerichtGeplaatst: Do Dec 24, 2020 11:25 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Ach, als je het over recalcitrant hebt. Kijk eens wie er dat echt zijn.
Het zit vooral in Den Haag.
Ze blijven stug vast houden aan hun fascistische opvattingen.
Dat noem ik recalcitrant.

BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 22:53 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Moppersmurf schreef:
Nee, ik ben niet bang. Niet bang voor besmetting ondanks de vaccinatie, niet bang voor de bijwerkingen van het vaccin.
Bang, dat zijn die lafaards, die anti-vaxxers. Hier bij de vaccinatie poll op Weerwoord tot nu toe slechts 4 moedigen tegenover 11 lafaards.

Neig zelf meer naar de opvatting dat lafaards degenen zijn die 't niet aandurven om zonder vaccinatie of wat dan ook de 'stresstest' van de natuur te ondergaan door het virus z'n gang te laten gaan en te laten bepalen wie 't verdient om daardoor ziek te worden of te overlijden.
-
BerichtGeplaatst: Di Mrt 09, 2021 23:24 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

De dood krijgt ze dan op een andere manier, misschien sterft iemand wel juist net na die vaccinatie.
Stof voor deel 8 final destination ?

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2021 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:
Neig zelf meer naar de opvatting dat lafaards degenen zijn die 't niet aandurven om zonder vaccinatie of wat dan ook de 'stresstest' van de natuur te ondergaan door het virus z'n gang te laten gaan en te laten bepalen wie 't verdient om daardoor ziek te worden of te overlijden.

Ik heb daar geen problemen mee, maar vind dan wel dat je moet afzien van alle medische zorg. Je laat de natuur zijn gang gaan of niet, we gaan geen subjectieve grensjes bepalen.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2021 12:46 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Moppersmurf schreef:
Alleen ja of nee? 'Ik wacht nog effe voordat ik beslis' is ook een optie.

Het vorig jaar vond ik dat ook en wilde ik eerst afwachten.
Echter, vanwege de amateuristische aanpak van die Hollandse professionals lopen we momenteel hopeloos achter en is er voldoende tijd verstreken om te weten wat de bijwerkingen zijn. Die blijken verwaarloosbaar te zijn, dus laat ik me gewoon vaccineren (maar het duurt nog wel even voordat ik aan de beurt ben).

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2021 16:40 Plaats reactie Reageer met quote
Moppersmurf

Tedje van Es schreef:
Maar het duurt nog wel even voordat ik aan de beurt ben.

Altijd gedacht dat jij van mijn leeftijd was? Ik heb gewoon volgens plan van de overheid een oproep gekregen om me te laten vaccineren bij de huisarts. Astra Zeneca kan gewoon bij de huisarts, dat hoeft niet bij min 70 bewaard te worden.

Eerste spuitje is gezet en voor het tweede heb ik ook al een afspraak.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2021 16:48 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Is nog maar de vraag of we ooit nog eens van dat corona gedoe van de overheid verlosd worden
of ons zelf verlossen na die hele spuitorgien.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2021 17:32 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Icesurfer schreef:
Is nog maar de vraag of we ooit nog eens van dat corona gedoe van de overheid verlosd worden
of ons zelf verlossen na die hele spuitorgien.

Zolang mensen denken zoals jij zullen we er heel lang mee blijven zitten.

Of je wilt of niet: vaccinatie is op dit moment de enige reële exit. De rest is maar wat gokken en koffiedik kijken.

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 10, 2021 21:37 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Cliff schreef:
Ik heb daar geen problemen mee, maar vind dan wel dat je moet afzien van alle medische zorg. Je laat de natuur zijn gang gaan of niet, we gaan geen subjectieve grensjes bepalen.

Niet van álle medische zorg uiteraard.
Alleen van die terzake van covid.
Want daar heeft de vaccinatie alleen maar betrekking op.

Heb trouwens al eerder gesuggereerd dat wanneer er veel niet-gevaccineerden ziek worden het beleid mag zijn dat de reguliere zorg niet wordt afgeschaald om al die niet-gevaccineerden met voorrang te kunnen behandelen.
Maar voor zover er capaciteit over is zou 't eventueel toch kunnen volgens het principe van wie het eerst komt die het eerst maalt.
-
BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 10:16 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Natubico schreef:

Dus toch selectief shoppen.

Medische zorg is trouwens per definitie onnatuurlijk volgens de definitie van onnatuurlijk die jij op voeding toepast. Daarbij is alle gebruik van hulpmiddelen onnatuurlijk. Medische zorg maakt altijd gebruik van hulpmiddelen.

Ik heb er overigens geen enkel wantrouwen in dat jij dit in je hoofd goed kunt praten hoor... de wegen van iedere gelovige zijn ondoorgrondelijk.

BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 13:25 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Natubico schreef:

Cliff schreef:
Dus toch selectief shoppen.

Zou niet weten wat daar verkeerd aan is.

Cliff schreef:
Medische zorg is trouwens per definitie onnatuurlijk volgens de definitie van onnatuurlijk die jij op voeding toepast. Daarbij is alle gebruik van hulpmiddelen onnatuurlijk. Medische zorg maakt altijd gebruik van hulpmiddelen.
Ik heb er overigens geen enkel wantrouwen in dat jij dit in je hoofd goed kunt praten hoor...

Heb dat toch al eerder ook in het topic over de coronauitbraak gedaan.
Maar voor de vergeetachtigen hier dan nog maar 'ns:
Wanneer iemand 'n ziekte of 'n letsel opdoet ten gevolge van 'n niet-natuurlijke oorzaak dan is 't prima wanneer deze ook door middel van niet-natuurlijke geneeskunst weer opgelapt wordt.
Bijvoorbeeld 'n voetganger die op de stoep wordt aangereden door 'n auto.

Cliff schreef:
de wegen van iedere gelovige zijn ondoorgrondelijk.

Voor iemand die alleen maar gelooft wat ie ziet en hoort zal dat wel zo zijn; die is totaal niet thuis in de wereld van het esoterische en steekt daar z'n hoofd dan maar voor in het zand. Dan is 't er ook niet hè. Lekker makkelijk.
Zo iemand komt dan wel veelal niet verder dan symptoombestrijding.
Aan de vraag naar de diepere oorzaak van die symptomen brandt ie z'n vingers niet.
-
BerichtGeplaatst: Do Mrt 11, 2021 14:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Niet als ze religieus van aard zijn nee.

BerichtGeplaatst: Za Mrt 13, 2021 12:27 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik was wel van plan om me te laten vaccineren, maar na de rare verhalen over bloedproppen na een vaccinnatie, begin ik te twijfelen.
Mijn vrouw had jaren geleden na een operatie aanleg van bloedproppen.
Ik denk dat ik het nu nog even aanzie.
Persoonlijk heb ik met mijn eigen uitgebreide vaccinatie verleden weinig tegen vaccineren. Maar ik had liever het Spoetnik vaccin met 92% bescherming dan ons eigen vaccin met 66% gehad.
Ik heb jaren geleden in een Lada Samara gereden, mede ontworpen door ik meen Porche. Prima kwaliteit, dus op de kwaliteit zit het niet vast.

BerichtGeplaatst: Wo Apr 14, 2021 11:05 Plaats reactie Reageer met quote
Blens

Ik kocht gister een e-boek(je) van onderzoeksjournalist Daan De Wit. Hij stelt vragen die je niet hoort in de msm en andere staatsgerelateerde media.

Conclusie: leestip en aanrader voor mensen die zich niet alleen (maar) willen laten leiden door de staatsbelangen en de informatie/propaganda die daaraan vooraf gaat.

https://www.blckbx.tv/videos/prikken-ja-of-nee-alle-voors-en-tegens-van-corona-vaccinatie

Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt
BerichtGeplaatst: Do Apr 15, 2021 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
Cliox

Poendert schreef:
Ik was wel van plan om me te laten vaccineren, maar na de rare verhalen over bloedproppen na een vaccinnatie, begin ik te twijfelen.
Mijn vrouw had jaren geleden na een operatie aanleg van bloedproppen.
Ik denk dat ik het nu nog even aanzie.
Persoonlijk heb ik met mijn eigen uitgebreide vaccinatie verleden weinig tegen vaccineren. Maar ik had liever het Spoetnik vaccin met 92% bescherming dan ons eigen vaccin met 66% gehad.
Ik heb jaren geleden in een Lada Samara gereden, mede ontworpen door ik meen Porche. Prima kwaliteit, dus op de kwaliteit zit het niet vast.

Ik twijfel niet, ben niet bang, sta er niet om te springen, maar doe wel mee zodat we snel terug kunnen naar hoe het was.

BerichtGeplaatst: Vr Apr 16, 2021 2:23 Plaats reactie Reageer met quote
Elisabeth

Blens schreef:
Ik kocht gister een e-boek(je) van onderzoeksjournalist Daan De Wit. Hij stelt vragen die je niet hoort in de msm en andere staatsgerelateerde media.

Conclusie: leestip en aanrader voor mensen die zich niet alleen (maar) willen laten leiden door de staatsbelangen en de informatie/propaganda die daaraan vooraf gaat.

https://www.blckbx.tv/videos/prikken-ja-of-nee-alle-voors-en-tegens-van-corona-vaccinatie

Een uitstekende website- youtube (maar die wordt bijna verwijderd) en ze beginnen hun eigen video kanaal.
De sprekers die je hier hoort komen zeker niet op de MSM of op de NOS of kranten.

Weerwoord forum index » Buitenland