Wie gaat zich laten vaccineren? |
ja |
|
33% |
[ 6 ] |
nee |
|
66% |
[ 12 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 18 |
|
|
Geplaatst: Zo Dec 13, 2020 10:03 |
|
|
|
De gelovige hoeft niet perse psychische problemen te hebben, maar hij heeft wel behoefte aan een houvast.
De rest van je omschrijving is helemaal juist! Wat betekent dit nou in de praktijk in ons dagelijks leven? |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma Dec 14, 2020 15:22 |
|
|
|
Weet je, ik heb van nature een zwak voor recalcitrant gedrag. Uitdagen wat voor waar wordt aangenomen, daar ben ik helemaal voor. Maar er moet iets tegenover staan: een degelijk onderzoek, een degelijke argumentatie waarom aangenomen zaken niet voor waarheid worden aangenomen.
Dat mis ik.
Uiteindelijk gaat dat recalcitrante gedrag over in blind dwarsliggen. In een vrije samenleving kom je daar nog best ver mee. Je kunt bv. niet gaan werken en zo lang mogelijk van een uitkering blijven leven, maar uiteindelijk loopt het pad van de ongefundeerde weerstand altijd dood.
Ik kan je wel voorspellen waar het op uitdraait Carlos. Als je veel geluk hebt, verdwijnt Covid vanzelf. Als je pech hebt, dan niet en zijn er dus acties voor nodig om het weg te moeten krijgen. Die acties kunnen we alleen samen nemen.
Degenen die de acties niet willen nemen slaan een doodlopende weg in die uiteindelijk leidt tot isolatie. 't Is niet anders. Ik zie dat echter wel als eigen keuze van die persoon en accepteer geen schuld in het gevolg. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Do Dec 24, 2020 11:25 |
|
|
|
Ach, als je het over recalcitrant hebt. Kijk eens wie er dat echt zijn.
Het zit vooral in Den Haag.
Ze blijven stug vast houden aan hun fascistische opvattingen.
Dat noem ik recalcitrant. |
|
_________________ Thank you, goodbye, and good riddance |
|
|
|
Geplaatst: Di Mrt 09, 2021 23:24 |
|
|
|
De dood krijgt ze dan op een andere manier, misschien sterft iemand wel juist net na die vaccinatie.
Stof voor deel 8 final destination ?
 |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Wo Mrt 10, 2021 16:48 |
|
|
|
Is nog maar de vraag of we ooit nog eens van dat corona gedoe van de overheid verlosd worden
of ons zelf verlossen na die hele spuitorgien. |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Do Mrt 11, 2021 13:25 |
|
|
|
Natubico schreef: | Niet van álle medische zorg uiteraard. |
Cliff schreef: | Dus toch selectief shoppen. |
Zou niet weten wat daar verkeerd aan is.
Cliff schreef: | Medische zorg is trouwens per definitie onnatuurlijk volgens de definitie van onnatuurlijk die jij op voeding toepast. Daarbij is alle gebruik van hulpmiddelen onnatuurlijk. Medische zorg maakt altijd gebruik van hulpmiddelen.
Ik heb er overigens geen enkel wantrouwen in dat jij dit in je hoofd goed kunt praten hoor... |
Heb dat toch al eerder ook in het topic over de coronauitbraak gedaan.
Maar voor de vergeetachtigen hier dan nog maar 'ns:
Wanneer iemand 'n ziekte of 'n letsel opdoet ten gevolge van 'n niet-natuurlijke oorzaak dan is 't prima wanneer deze ook door middel van niet-natuurlijke geneeskunst weer opgelapt wordt.
Bijvoorbeeld 'n voetganger die op de stoep wordt aangereden door 'n auto.
Cliff schreef: | de wegen van iedere gelovige zijn ondoorgrondelijk. |
Voor iemand die alleen maar gelooft wat ie ziet en hoort zal dat wel zo zijn; die is totaal niet thuis in de wereld van het esoterische en steekt daar z'n hoofd dan maar voor in het zand. Dan is 't er ook niet hè. Lekker makkelijk.
Zo iemand komt dan wel veelal niet verder dan symptoombestrijding.
Aan de vraag naar de diepere oorzaak van die symptomen brandt ie z'n vingers niet.
- |
|
|
|
|
Geplaatst: Do Mrt 11, 2021 14:39 |
|
|
|
Niet als ze religieus van aard zijn nee. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Za Mrt 13, 2021 12:27 |
|
|
|
Ik was wel van plan om me te laten vaccineren, maar na de rare verhalen over bloedproppen na een vaccinnatie, begin ik te twijfelen.
Mijn vrouw had jaren geleden na een operatie aanleg van bloedproppen.
Ik denk dat ik het nu nog even aanzie.
Persoonlijk heb ik met mijn eigen uitgebreide vaccinatie verleden weinig tegen vaccineren. Maar ik had liever het Spoetnik vaccin met 92% bescherming dan ons eigen vaccin met 66% gehad.
Ik heb jaren geleden in een Lada Samara gereden, mede ontworpen door ik meen Porche. Prima kwaliteit, dus op de kwaliteit zit het niet vast. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 14, 2021 11:05 |
|
|
|
|
_________________ Laatst bijgewerkt door Blensk op di 22 jan 1963, 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Vr Apr 16, 2021 2:23 |
|
|
|
Een uitstekende website- youtube (maar die wordt bijna verwijderd) en ze beginnen hun eigen video kanaal.
De sprekers die je hier hoort komen zeker niet op de MSM of op de NOS of kranten. |
|
_________________ Never judge history except in the context of the times in which it occurred. |
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland