Wie gaat zich laten vaccineren? |
ja |
|
33% |
[ 6 ] |
nee |
|
66% |
[ 12 ] |
| |
|
Totaal aantal stemmen : 18 |
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 14:09 |
|
|
|
Niemand heeft beweerd dat een vaccin zo goed werkt.
Er is zelfs niet eens vastgesteld dat er een vaccin zou bestaan wat de besmettelijkheid van dit virus in grote mate zou verminderen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 14:59 |
|
|
|
Wisten jullie trouwens dat lang niet alle politici overtuigd zijn van dat vaccin? En dat moet dan 'het goede voorbeeld' geven..?
Ik pik er twee quotes uit, afkomstig van personen die niet direct bij mij tot de verbeelding spreken.
Henk Krol: "Iedereen moet over zichzelf gaan, moet zijn eigen afweging maken."
Ferd Grapperhaus; "We zijn een vrij land."
Horen jullie dit, @Moppersmurf en de rest van de vaccindrammertjes hier?
Ojee dat zullen wel 'gekken' zijn dan. Wat een wappies.  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 15:50 |
|
|
|
Nee, ik ben niet bang. Niet bang voor besmetting ondanks de vaccinatie, niet bang voor de bijwerkingen van het vaccin.
Bang, dat zijn die lafaards, die anti-vaxxers. Hier bij de vaccinatie poll op Weerwoord tot nu toe slechts 4 moedigen tegenover 11 lafaards. |
|
_________________ Atheïsme is een hogere vorm van beschaving |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 16:28 |
|
|
|
Ik had ook 'nee' gestemd omdat ik niet behoor tot de risicogroep, maar als ik een oproep krijg ga ik wel. Waarom niet? Als niemand zou gaan zitten we over een jaar nog opgescheept met de ellende.
Wat mij tegen is gevallen is dat de mensen die het hardst ageren tegen de coronamaatregelen en lockdown, nu ook het hardst ageren tegen het vaccin. Iets wat haaks op elkaar staat.
Het vaccin is tenslotte de enige en snelste manier om uit de lockdown te komen en af te rekenen met de coronamaatregelen, je zou denken dat de mensen die het hardst ageren tegen deze maatregelen, nu vooraan staan en het hardste juichen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 16:29 |
|
|
|
Dus de 4 ja's zijn van Carlos, Real, Royy en George Bush neem ik aan. Zij zijn superblij en onderweg naar de wachtrij. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 16:39 |
|
|
|
Ik heb niet gestemd.
Ik zie t wel, Ik verwacht dat eind februari dit virus "opeens" is verdwenen dus dan hoeven we t helemaal niet meer over vaccinatie te hebben.
Zo niet, dan zou ik als ik een oproep krijg me denk ik wel laten vaccineren. |
|
_________________ Houdt koers! |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 18:39 |
|
|
|
Maar wie is er dan te bedonderd om een mondkapje te dragen, Cliff? Vrijwel niemand toch?
Een vaccin is een compleet andere ballgame, staat volkomen los van elkaar. Met andere woorden, er zijn heel veel mensen die gewoon braaf gehoorzamen en hun mondkapje opzetten wanneer dat verplicht gesteld wordt, mensen zoals ik dus, maar desondanks niets moeten hebben van dit vaccin. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 19:50 |
|
|
|
Carlos, je maakt bezwaar tegen alles: afstand, mondkapjes, vaccin, testen, etc. etc.
Ik verwacht van jou niets anders dan dat je tegen bent.
De enige 'oplossing' die ik van jou heb gehoord is totaal niets doen, alle besmettingen over je heen laten komen, de zorg volledig laten crashen.
Ik verwacht inmiddels van een hele boel mensen totaal niets meer om hieruit te komen op tegenwerking na. Daar ga ik niet meer in mee. Die tegenwerking zal dus altijd lik op stuk zijn: hoge boetes, keiharde aanpak, keuze voor niet vaccineren -> geen toegang tot heel veel zaken.
Lik op stuk.
En ik ben echt bereid te zoeken naar een andere oplossing, maar dan wil ik ook echt een andere oplossing horen. En die hoor ik nooit. |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 20:04 |
|
|
|
Wanneer je je gewoon aan de regels houdt, dan ben je volgens mij niet te bedonderd om een mondkapje te dragen, toch? De echte weigeraars zijn er wel, maar slechte een enkeling. En die zien we dan terug in die youtube filmpjes waar jij zo'n hekel aan hebt.
Trouwens, het lijkt er nu op dat je aan de regels houden alleen niet goed genoeg meer is hier, nee, het moet ook nog met overgave en geestdrift anders is het NOG niet goed.
Ben blij dat ik het ding gewoon draag, dat wilde je toch zo graag?  |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Dec 11, 2020 20:37 |
|
|
|
carlos schreef: | Wanneer je je gewoon aan de regels houdt, dan ben je volgens mij niet te bedonderd om een mondkapje te dragen, toch? De echte weigeraars zijn er wel, maar slechte een enkeling. En die zien we dan terug in die youtube filmpjes waar jij zo'n hekel aan hebt.
Trouwens, het lijkt er nu op dat je aan de regels houden alleen niet goed genoeg meer is hier, nee, het moet ook nog met overgave en geestdrift anders is het NOG niet goed.
Ben blij dat ik het ding gewoon draag, dat wilde je toch zo graag?  |
Volgens mij zijn jij, Royy en ik de enige die een mondkapje dragen, de rest zegt daar nooit iets over. |
|
_________________ Popcorn Time is Coming  |
|
|
|
Geplaatst: Za Dec 12, 2020 12:24 |
|
|
|
Ik kan niet wachten tot het vaccin er is, en ik laat me vaccineren zodra het kan.
Mensen die het vaccin niet willen kwalificeer ik niet als lafaards. Ik vind het ieders eigen verantwoordelijkheid en oordeel niet over mensen die andere afwegingen maken. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Weerwoord forum index » Buitenland