Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Proberen democlubs de VS naar Afrikaans peil te laten zakken Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
Proberen democlubs de VS naar Afrikaans peil te laten zakken
BerichtGeplaatst: Vr Jul 24, 2020 13:09 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Er schijnen in de VS in de laatste maanden complete wijken door Democraten en Black lives Matter clubs te zijn overgenomen. Voor de politie is het daar blijkbaar verboden terrein, plunderen is er normaal, benden heersen en zich democraten noemenden maken de dienst uit.
Staat dat ook ons, via zich democraten noemenden in ons lieve landje te wachten, als veel linkse kiezers op dezelfde wereldvreemde clubs blijven stemmen. Of zal dat wel meevallen. Zijn Nederlanders niet zo gek te krijgen, op een paar duizend idioten na.

BerichtGeplaatst: Za Jul 25, 2020 9:57 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Daarom de vraag. Zijn de zich democraten noemenden in de VS bereid hun land finaal naar de kloten te helpen, omdat hun eigen leider niet op de troon zit.
En daarnaast, is het in ons eigen lieve landje ook mogelijk dat de nazaten van de communisten ook onze economie om zeep te helpen. (zo van Waar gehakt wordt vallen spaanders)
Over de Dam marcheerden destijds 10.000 vereerders van de heilige drugs gerelateerde Floyd. Was dat het uiterste bereik van onze vernielzuchtige Democratische broeders uit d VS? Dat vraag ik me af. Of valt de besmetting hier wel mee.

BerichtGeplaatst: Za Jul 25, 2020 20:13 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:
Daarom de vraag. Zijn de zich democraten noemenden in de VS bereid hun land finaal naar de kloten te helpen, omdat hun eigen leider niet op de troon zit.

Nee.

BerichtGeplaatst: Za Jul 25, 2020 20:23 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Die vraag moet je stellen aan Democraten in de VS.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
BerichtGeplaatst: Zo Jul 26, 2020 8:30 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Willem schreef:
Die vraag moet je stellen aan Democraten in de VS.

Ik stel die vraag eigenlijk aan de van Balens onder ons, de figuren die zonder enige kennis van zaken over pleinen marcheren, tot heil van hun bij voorbaat heilige figuren. de invloed van drugs speelt geen rol.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 26, 2020 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:

Ik stel die vraag eigenlijk aan de van Balens onder ons

Zeg dat dan meteen.
En ? Willen ze een beetje reageren, die Van Balens onder ons ?

BerichtGeplaatst: Zo Jul 26, 2020 14:41 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En wie zijn dan de van Balens?
Zijn dat dezelfde figuren die Poendert kritiekloos volgt? Omdat hun mening precies in zijn straatje te pas komt?

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 10:01 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
En wie zijn dan de van Balens?
Zijn dat dezelfde figuren die Poendert kritiekloos volgt? Omdat hun mening precies in zijn straatje te pas komt?

Ik heb geen mensen die ik kritiekloos volg. Altijd denk ik zelf na. Op politiek gebied stem ik op de persoon of het programma dat volgens mij het beste voor Nederland is. Dus voor de Nederlandse mens. De verre exotische mens komt pas als de Nederlandse mens(ongeacht kleur) van de noodzakelijke leeftocht is voorzien. Pas daarna ka men exoten gaan helpen.(Maar ook ik vind puppy,s en jonge katjes lief, of exotische kindjes met snotterbellen)
Met het beste voor Nederland bedoel ik in de eerste plaats mijn familie, daarna mijn regio, provincie, land of werelddeel.
Ik behoor niet tot figuren die vinden dat wij onze eigen beschaving(die ik nog steeds wereldwijd de beste vind)overboord moeten gooien ten behoeve van een wazige buitenlandse hersenschim.
Als je als land geen echt geld verdiend hebt, kun je ook niks weggeven. Dat vergeet men steeds op links. Met demonstreren voor van alles en nog wat zonder gedegen achtergrond informatie, schiet niemand buiten de uitkeringinstanties wat op.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 19:36 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Nogal wiedes, Poendert. Het hemd is nader dan de rok, dat is overal zo, of je nu in Lima, Londen of Lusaka woont.
BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 22:09 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Willem schreef:
Nogal wiedes, Poendert. Het hemd is nader dan de rok, dat is overal zo, of je nu in Lima, Londen of Lusaka woont.

Ik krijg de laatste tijd het idee dat velen aan de linkerkant van het politieke spectrum mij het kwalijk nemen dat ik eerst voor familie, land en werelddeel kiezen. Kijk voor de aardigheid eens naar de ideeen die op linkse Debatclubs als "JÖOP"door sommigen worden geopperd.

Het heeft er verder weinig mee te maken, maar woont u in het zuiden van Chili?

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 4:30 Plaats reactie Reageer met quote
Willem

Inderdaad.

Ik kwam via een link hier terecht, een zekere Akwasi Die een lied schreef over Black Lives Matter:

Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen

Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr

Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken

Ik heb blacka’s die m’n back hebben, ‘t is krachtig

En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.

‘’Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar

De balkan, strapped up, staat klaar

Ik heb wat Turken, en die staan allang klaar

Black lives matter

Ik begreep het maar half, en kwam al zoekende bij Jan Dijkgraaf, die dat verklaarde. Dat is oproepen tot haat en geweld. Kan zoiets in Nederland? Of is zoiets een hersenspinsel wat niet verder komt dan Internet?
BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 7:33 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Als je in Nederland tot een etnische minderheid behoort zit je gebakken en mag je alles ongestraft doen, ook haat zaaien.
Als een soortgelijke tekst als de bovenstaande door een autochtone blanke Nederlander in gewoon Nederlands uitgekraamd zou worden, dan zouden de rapen gaar zijn en zou men SCHANDE! FACIST! en DISCRIMINATIE! roepen.
Dit land wordt niet kapotgemaakt door de etnische minderheden maar door de blanke Gutmenschen die niets anders doen dan laf polderen om zichzelf op de borst te kunnen kloppen.

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 18:29 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Willem schreef:

Uhu. Dus als een familielid van jou zich aansluit bij ISIS, blijf je partij trekken voor je neef of nicht of oom of tante.
Toch?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 09, 2020 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
Willem schreef:

Uhu. Dus als een familielid van jou zich aansluit bij ISIS, blijf je partij trekken voor je neef of nicht of oom of tante.
Toch?

Als een familielid van mij zich aansluit bij ISID, en ook slavenmeisjes heeft verkracht/vermoordt en kinderen aan stukken heeft gehakt en onschuldigen in zwembaden onder massale belangstelling sadistisch heeft vermoordt, moet hij/zij worden opgehangen/gedood, zo snel mogelijk nadat deze daden voor 100% kunnen worden bewezen door een onafhankelijke gerecht.
Dat is beter voor de mensheid, voor hem/haar zelf, en voor zijn familieleden. Als je konijnen fokt, en er zit een mogelijk erfelijke afwijking tussen, hoort die bij voorbaat in de pan.
Met dat soort figuren is het als met kanker, het kwaad moet volledig en zo snel mogelijk worden weggesneden.

BerichtGeplaatst: Zo Aug 09, 2020 22:58 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Ach, in de Verenigde Staten heeft het helemaal niks met democraten en republikeinen van doen.

in dat land zijn de sociale verschillen zo groot, dat elk incident dan ook meteen een reden is om te gaan plunderen.
Dat is al decennia zo.

Bekende uitspraak: "Waar was jij, toen het licht uit ging?"

Where were you, when the lights went down?

Een andere, van Janis Joplin:

Freedom is just another word, for nothing left to lose...

In zo'n land zie je, dat het een stelselmatige politiek is om het armere gedeelte van de bevolking te criminaliseren.
De oorlog tegen drugs, is in feite uit racisme ontstaan.
Oorspronkelijk gebruikte de elite in de Verenigde Staten stelselmatig drugs zoals cocaïne.
Maar toen de lagere bevolking ging gebruiken, moest er ingegrepen worden.

BerichtGeplaatst: Do Aug 20, 2020 21:13 Plaats reactie Reageer met quote
RatuAdil

Poendert schreef:
moet hij/zij worden opgehangen/gedood, zo snel mogelijk nadat deze daden voor 100% kunnen worden bewezen door een onafhankelijke gerecht.

Even daargelaten dat 100% bewijzen nooit en te nimmer mogelijk is en je dus eigenlijk zegt dat ze niet gestraft zullen moeten worden, vraag ik mij af of deze 100% eis alleen geldt voor je eigen familie of voor iedereen?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 8:50 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

RatuAdil schreef:
Poendert schreef:
moet hij/zij worden opgehangen/gedood, zo snel mogelijk nadat deze daden voor 100% kunnen worden bewezen door een onafhankelijke gerecht.

Even daargelaten dat 100% bewijzen nooit en te nimmer mogelijk is en je dus eigenlijk zegt dat ze niet gestraft zullen moeten worden, vraag ik mij af of deze 100% eis alleen geldt voor je eigen familie of voor iedereen?

100% is natuurlijk wel degelijk mogelijk. Maar daar gaat het hier niet om.
Het gaat om het gegeven of volkomen verknipte geesten uit de genenpoel van het mensdom moeten worden weggesneden. Of dat gevaar nu door de islam wordt gepromoot, of veroorzaakt door een andere hersenschim. Dat maakt verder niet uit.
Als ik als bv een onpartijdige geest, de ontwikkeling van de mensheid zou bestuderen in een laboratorium, zou ik dat soort moordende kankers met wortel en tak verwijderen, samen met de verknipte figuren die dat soort moordpartijen via heilige boeken of persoonlijke voorkeur promoten.
Vrijheid van meningsuiting mag zich nooit uitstrekken tot religieuze moordpartijen. Daar hebben onze voorouders die regel niet voor bedoeld en bevochten.

En niet beginnen met het oordeel dat onze eigen zwartekousen dan ook in gebreke zijn.
Beste mensen een zwartekous zal hooguit aan u vragen, zich tot hun standpunt te bekeren. Nooit zal hij trachten uw nek af te snijden. Er komt geen enkele doodsbedreiging of mishandeling voor de rest van het mensdom uit die hoek.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 9:00 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Poendert schreef:

En niet beginnen met het oordeel dat onze eigen zwartekousen dan ook in gebreke zijn.
Beste mensen een zwartekous zal hooguit aan u vragen, zich tot hun standpunt te bekeren. Nooit zal hij trachten uw nek af te snijden. Er komt geen enkele doodsbedreiging of mishandeling voor de rest van het mensdom uit die hoek.

Klopt, meneer Poendert. Sterker nog: een zwartekous heeft geen enkele drang tot bekering. Ze zijn naar binnen gericht in hun eigen gemeenschap en zijn nooit iemand tot last. Het enige wat ze willen is met rust gelaten worden, en daarin hebben ze volkomen gelijk.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 14:09 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Lampje schreef:
Poendert schreef:

Klopt, meneer Poendert. Sterker nog: een zwartekous heeft geen enkele drang tot bekering. Ze zijn naar binnen gericht in hun eigen gemeenschap en zijn nooit iemand tot last. Het enige wat ze willen is met rust gelaten worden, en daarin hebben ze volkomen gelijk.

Allemaal kletskoek, zoals gewoonlijk.
Zwarte kousen hebben bij voorbeeld weinig problemen met de doodstraf.
We hadden het trouwens over de Verenigde Staten, alwaar het bulkt van de conservatieve protestanten.
Die liggen te slapen met het moordzuchtige Oude Testament onder hun kussen.
Oog om oog, tand om tand.
Met God die zich als de Duivel gedraagt.

Hoe ver is dit wel niet verwijdert van het ware Christendom?
Van een Christus, die alleen in het Nieuwe Testament beschreven wordt?
En dan ook alleen maar in enkele zinnetjes.
De rest is er bij verzonnen door onder andere de Romeinse spion Paulus.

De Verenigde Staten zijn van het Barbarisme regelrecht in de Decadentie terecht gekomen. (Oscar Wilde)
Een beschaving is het dus nooit geweest.
En zal het ook nooit worden.

Remember Salem.
Protestantse heksenjacht.
En maar op de katholieken schelden!

P.S. Wist je trouwens dat Willem van Oranje, burgemeester van Antwerpen, en later de zogenaamde Vader des Vaderlands,
diverse protestanten in Antwerpen heeft laten terechtstellen?
Hoe verknipt zat die gast dan in elkaar?

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 16:42 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ryan schreef:
Lampje schreef:
Poendert schreef:

Zwarte kousen hebben bij voorbeeld weinig problemen met de doodstraf.
We hadden het trouwens over de Verenigde Staten, alwaar het bulkt van de conservatieve protestanten.
Die liggen te slapen met het moordzuchtige Oude Testament onder hun kussen.
Oog om oog, tand om tand.
Met God die zich als de Duivel gedraagt.

Hoe ver is dit wel niet verwijdert van het ware Christendom?
Van een Christus, die alleen in het Nieuwe Testament beschreven wordt?
En dan ook alleen maar in enkele zinnetjes.
De rest is er bij verzonnen door onder andere de Romeinse spion Paulus.

De Verenigde Staten zijn van het Barbarisme regelrecht in de Decadentie terecht gekomen. (Oscar Wilde)
Een beschaving is het dus nooit geweest.
En zal het ook nooit worden.

Remember Salem.
Protestantse heksenjacht.
En maar op de katholieken schelden!

P.S. Wist je trouwens dat Willem van Oranje, burgemeester van Antwerpen, en later de zogenaamde Vader des Vaderlands,
diverse protestanten in Antwerpen heeft laten terechtstellen?
Hoe verknipt zat die gast dan in elkaar?

Beste Ryan. Een zwarte kous is een christen. Die behoort te leven volgens de woorden en geboden van Christus. U bent met het oude testament in de war. Eerst uitzoeken waar het over gaat en dan pas iemand veroordelen.
Ik zit hier trouwens niet de zwarte kousen te verdedigen, maar ik heb waarschijnlijk meer verstand van hun leer. Ik woon namelijk tussen hen in. Zeer betrouwbare mensen wiens enige nadeel is dat ze door na-ijverige buitenstaanders voor van alles en nog wat in de wilde weg worden beschuldigd zonder enig bewijs.
Ik ben, hoewel geen zwarte kous, ook voor de doodstraf voor diverse sadistische misdaden. (kanker moet je wegsnijden, anders verkankerd de hele omgeving.
Hadden de katholieken ook niet de inquisitie of de Auto-da-fee.
Ik heb trouwens nog nooit, ook in deze pedofielentijd, op de huidige katholieken gescholden. Misschien hadden in die inquisitie tijd de katholieken dat kwaad moeten wegsnijden.
Maar gedane zaken nemen geen keer.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 20:04 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ryan schreef:

Bla bla bla

U raaskalt, zoals gewoonlijk. De heer Poendert - met wie ik vaak van mening verschil - heeft gelijk en zegt er zinnige dingen over. Ik vul die graag aan.
Zwarte Kousen zijn niet eenduidig over de doodstraf, wel over de interpretatie van de Bijbel. Die nemen ze letterlijk, ook het Oude Testament. Ze vallen daar echter niemand mee lastig en wensen op hun beurt ook niet lastig gevallen te worden.
Een beetje te vergelijken met de Amish in de VS.
Wat is daar nou mis mee ? U bent een voorstander van het vrije denken. Prima, maar laat een ander dan ook vrij om te denken wat hij of zij wil. Problemen ontstaan pas wanneer je een ander jouw denkbeelden wilt opdringen. Zwarte Kousen doen dat niet, islamieten daarentegen wel, en communisten ook. Ook uw partij de SP heeft een zendingsdrang al is dat de laatste jaren godzijdank wel wat minder geworden.
Ik heb geen mening over wat de juiste christelijke leer is, boeit me ook niet. Dat moet iedereen voor zichzelf uit maken. Val een ander niet lastig en laat jezelf niet lastig vallen.

BerichtGeplaatst: Vr Aug 21, 2020 20:17 Plaats reactie Reageer met quote
RatuAdil

Poendert schreef:
100% is natuurlijk wel degelijk mogelijk. Maar daar gaat het hier niet om.

100% bewijs is nooit en te nimmer mogelijk. Daarom baseert de rechtspraak zich binnen een rechtstaat zijn uitspraken ook op wettelijk en overtuigend bewijs.
BerichtGeplaatst: Za Aug 22, 2020 3:43 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:
Als je konijnen fokt, en er zit een mogelijk erfelijke afwijking tussen, hoort die bij voorbaat in de pan.

Waarom? Wat heeft ie misdaan? Hij kan toch ook afgezonderd worden of desnoods zodanig geopereerd dat hij zich niet kan voortplanten.

Poendert schreef:
Met dat soort figuren is het als met kanker, het kwaad moet volledig en zo snel mogelijk worden weggesneden.

Kanker wegsnijden heeft over het algemeen weinig zin, wanneer niet tevens de oorzaak van het ontstaan ervan geelimineerd wordt.
Vaak is kanker trouwens nog te genezen door te bestralen of door zelfs enkel de oorzaak te elimineren en eventueel ook overigens zo gezond mogelijk te gaan leven.
-
BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2020 8:25 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Willem schreef:
Inderdaad.

Ik kwam via een link hier terecht, een zekere Akwasi Die een lied schreef over Black Lives Matter:

Ik heb blacka’s die niet kunnen wachten om je te klappen

Ik heb mocro’s die rwina zetten net Badr

Ik heb maluku’s die je trein kapen, niet takken

Ik heb blacka’s die m’n back hebben, ‘t is krachtig

En ik ken blacka’s die studeren om je straks te pakken.

‘’Dus ben ik klaar of ben ik klaar?

Bel je backup, want me backup staat klaar

De balkan, strapped up, staat klaar

Ik heb wat Turken, en die staan allang klaar

Black lives matter

Ik begreep het maar half, en kwam al zoekende bij Jan Dijkgraaf, die dat verklaarde. Dat is oproepen tot haat en geweld. Kan zoiets in Nederland? Of is zoiets een hersenspinsel wat niet verder komt dan Internet?

Hier zomaar een verzameld werk van tweets van (t)rapper Akwasi. Weliswaar verwijderd, maar we hebben de screen shots nog. Ditmaal natuurlijk geen voorgedrukte aangifteformulieren en een OM wat in opdracht van politici en ambtenaren overgaat tot vervolging. Vervolgd worden in een inquisitie is een white privilege.

BerichtGeplaatst: Zo Sep 06, 2020 9:29 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

De meeste mensen begrijpen die Zwarte Piethaters niet. Vaak hebben die figuren in hun jeugd verschrikkelijk geleden onder de vooroordlen van de blanke man/vouw.
Ik las dat het trauma waaronder de Ghanees Akwasi lijdt werd veroorzaakt doordat zijn blanke lerares hem eens heeft aangesproken met het woord "Aquarium".
Bovenstaande verschrikkelijke belediging blijft ook nu nog vreten aan zijn zelfbeeld. Waarschijnlijk komt hij nooit over dat trauma heen.
Hieraan kun je zien wat geestelijke mishandeling in iemands jeugd, ook met de latere Volwassene aan trammelant kan veroorzaken.
Deze lage belediging zal tot zijn dood aan zijn geest blijven knagen.
Ik ben nu eigenlijk erg nieuwsgierig geworden of deze Akwasie/Aquarium, ooit een zwemdiploma heeft gehaald.

Weerwoord forum index » Binnenland