Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Buitenland » Eenzijdige hersenspoeling m.b.t Srebrenica. Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 10:29 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Joost Bakker schreef:
Ryan schreef:
Lampje schreef:
Joost Bakker schreef:

Wim Kok was een miezerige enge neo-lliberaal gelijk Rutte dat nu is, wiens haat-prediken jegens Pim Fotruijn
(''levend gevaar voor de democratie'' etc etc en bevolen georchestreerde van haat-minister De Vries (die van het moordplan
op de hoogte was) Fortuijns wisse dood in luidde.

Heeft u bewijs dat De Vries van het moordplan op de hoogte was ? Graag een betrouwbare bron, en dus niet de hersenspinsels van de één of andere complotdenker.
Verder heeft u het steeds over haat...hebt u uw eigen schrijfsels wel eens terug gelezen ? Als er iets is dat bol staat van haat, dan zijn het vele van uw bijdragen.
De rest van uw quote: veel kabaal en geschreeuw, maar nog altijd geen enkele onderbouwing van de termen oorlogshitser, haatregime en salafistenvriend.

Tja, waarom ga je zitten zeiken over een bewijs?
Het is meer dan duidelijk dat alles in het geniep geregeld is.
Er zijn getuigen die er bij betrokken waren, die het een en ander uit de doeken gedaan hebben.
Verder is er een hoop "circumstantial evidence" oftewel duidelijke aanwijzingen.
In het Nederlands hebben we daar niet echt een juridische term voor dacht ik.

Niettemin, is het duidelijk dat sommige moslims in Joegoslavië, net als sommige Kroaten een nazi achtergrond hadden.
Ze dienden in een SS regiment.
Geen wonder, dat die er alles aan deden om de Serviërs een loer te draaien.

Overigens, deel ik de mening van Joost over Kok en consorten niet.
Ik weet bijna zeker, dat de Nederlandse regering niet op de hoogte gebracht is wat er speelde.
Dat de Nederlandse regering misleid is door de NAVO, door de Verenigde Staten en ook Frankrijk.
En ook Groot Brittannië hield er een eigen methode op na.

Nederland is zoals gewoonlijk veel te slaafs geweest.
Heeft zich uit onwetendheid in een onmogelijke positie laten dringen.
En kreeg de zwarte piet van Srebrenica toegespeeld.
In het verlengde daarvan, hebben de Servische leiders in Den Haag geen eerlijk proces gekregen.
Het oordeel stond al van tevoren vast. Een politiek schijnproces dus.

Net zoals nu weer dat gedoe rond MH17.

Alles is gerechtvaardigd om Rusland klop te geven.
Dat is de politiek van de Amerikanen.
En zelf gaan ze vrijuit.
Ze hebben zelfs plannen om Nederland binnen te vallen,
als het Internationaal Gerechtshof ooit zou besluiten om Amerikanen te vervolgen.

De bewijzen zijn allang bijgeleverd, ook zijn er vele getuigenissen en officiele bronnen te vinden.

Heeft Lampje ooit enige relevant link noch een bewijs geleverd?
Dacht het niet, ze komt over als een Jehova's Getuige van de PvdAlaaaaah.

Wim Kok was een miezerige enge neo-lliberaal gelijk Rutte dat nu is, wiens haat-prediken jegens Pim Fotruijn
(''levend gevaar voor de democratie'' etc etc en bevolen georchestreerde van haat-minister De Vries (die van het moordplan
op de hoogte was) Fortuijns wisse dood in luidde.

De oorlogsmisdaden van Wim Kok in de illegale oorlog tegen Joegoslavie werden waarschijnlijk gepleegd
om zijn Turks Facistische achterban (types gelijk aan die van Denk maakten toen onderdeel uit van de PvdA)
ter wille te zijn.

Wim Kok verraadde eerst de de belangen van de arbeiders en vervolgens die van het hele Nederlandse volk.

Je gaat niet in op mijn opmerking dat de Nederlandse regering om de tuin geleid is door de NAVO.
De grotere landen beseften dat ze zich in een wespennest gestoken hadden.
En daarom zetten ze Nederlanders als een pion op het slachtveld.
Ze hadden dan ook schijt aan de blamage van Nederland die er op zou volgen.
Want ze hadden wel degelijk plannen om geheime operaties uit te voeren,
met als doel de Serviërs aan te kunnen pakken.
Daarom is er een "false flag" operatie uitgevoerd.

Bij de Nederlands defensietop heeft men zich in allerlei bochten gewrongen om
de bewijzen uit te wissen. ( mislukte filmpjes.. Jaja)
Toch is het een en ander op straat geraakt.

Die links staan zelfs in deze draad Smile

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 10:38 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wikipedia.
Camp Bondsteel - Wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Camp_Bondsteel
OverzichtDe constructieHet kampControversesTriviaExterne links
Camp Bondsteel werd vanaf juni 1999 gebouwd door het leger en de onderneming Kellogg, Brown and Root, dat het kamp mede beheert en exploiteert. Tot 2007 was Kellogg, Brown and Root een dochteronderneming van Halliburton. In 1999 was de Amerikaanse vicepresident Dick Cheney nog hoofd van Halliburton. Volgens sommige auteurs werden er al plannen voor de constructie van deze basis gemaakt vóór de NAVO-operatie Allied Force en de eerste bommen op Kosovo vielen in 1999.

Lekkere jongen die vice president van de VS destijds. Heeft die man nu ook al de doden in Kosovo op zijn geweten?
En wat moeten we met de meelopende politiek in Nederland.

Na de oorlog werden ongeveer 200.000 Serviërs, Roma en andere niet-Albanezen gevlucht uit Kosovo.= gedeporteerd!!
---De bombardementen van de NAVO zijn controversieel gebleven, omdat ze niet de goedkeuring van de niet winnen VN-Veiligheidsraad hadden, en omdat het ten minste 488 Joegoslavische burgerslachtoffers veroorzaakte, waaronder grote aantallen Kosovaarse vluchtelingen.
Lekkere jongens die Europeanen en Amerikanen!!
De plaatselijke Roma was een deel van Kosovo beloofd door de moslims, nadat Europa de Serven uit Kosovo zou hebben verdreven, als de Roma hielp Servische boerderijtjes/kloosters te verbranden. Toen dat gebeurt was schopten de moslims ook die Roma Kosovo uit.
De Navo verplichte de Serven daarna die verraders op te nemen zonder over huisvesting te praten. Sindsdien woonden de Roma onder de bruggen bij Belgrado onder zeer armzalige omstandigheden.

We moeten ons doodschamen.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 15:47 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Joost Bakker schreef:

Wat moet ik bewijzen dan ?
Het moet niet gekker worden: meneer Bakker loopt te gillen dat Kok een oorlogshitser is en dan zou IK moeten gaan bewijzen dat het NIET zo is ?
Hou toch op, man. Je schreeuwt, scheldt en tiert er op los, elke draad opnieuw, en je hebt het over haat...de haat zit bij jou, en niet ergens anders.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 16:24 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Lampje schreef:
Joost Bakker schreef:

Het moet niet gekker worden: meneer Bakker loopt te gillen dat Kok een oorlogshitser is en dan zou IK moeten gaan bewijzen dat het NIET zo is ?
Hou toch op, man. Je schreeuwt, scheldt en tiert er op los, elke draad opnieuw, en je hebt het over haat...de haat zit bij jou, en niet ergens anders.

Ik heb jouw ook nooit iets zinnigs zien doen of zeggen.
Je kan elkaar een hand geven.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 16:50 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ryan schreef:
Lampje schreef:
Joost Bakker schreef:

Ik heb jouw ook nooit iets zinnigs zien doen of zeggen.
Je kan elkaar een hand geven.

Dan heeft u niet goed opgelet. Overigens heb ik hier een hele normale vraag gesteld, maar u noch de heer Bakker geeft daar antwoord op. Het wordt u duidelijk te moeilijk, en dan gaat u maar op de persoon spelen met een onzinnige opmerking.
Schaam u.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 19:07 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Lampje schreef:

Dan heeft u niet goed opgelet. Overigens heb ik hier een hele normale vraag gesteld, maar u noch de heer Bakker geeft daar antwoord op. Het wordt u duidelijk te moeilijk, en dan gaat u maar op de persoon spelen met een onzinnige opmerking.
Schaam u.

Je blijft maar aannamens doen Lampje Cool

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 19:45 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Welke aannames ? Ik vraag om een onderbouwing van de stelling dat Kok een oorlogshitser is. Het enige amtwoord op die vraag is een hoop kabaal, en geen onderbouwing. Welke aanname doe ik dan ?
Volgens mij liggen de aannames bij degene die staat te roepen maar die niets onderbouwt.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 19:58 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Lampje schreef:
Welke aanname doe ik dan ?

Deze Lampje: Het wordt u duidelijk te moeilijk

Wie zegt dat het hem te moeilijk wordt? Wie weet heeft hij helemaal geen tijd of zin om te antwoorden en ook dat is weer een aanname, maar dan van mij Cool

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 21:48 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Volgens mij volgde de EU tegen Servie dezelfde strategie als nu richting Oekraine. Ook daar werd geprobeerd om een deel van een land zoals de Krim(Rusland) notabene een deel van Rusland dat al in in 1768 met hulp van een Nederlandse admiraal(Van Kindsbergen) van de Turken werd bevrijd.
Ik was destijds in Sidin,(driekwart van de bevolking gevlucht voor armoede, zelfs de riooldeksels waren gestolen) een der grootste Bulgaarse havens aan de Donau. Die haven was finaal naar de knoppen via sancties van de EU tegen Servie.((daardoor had Servie weinig last, maar ging de Donauhandel voor Bulgarije op de fles)
Helemaal niet nagedacht Brussel?

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 5:44 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Real schreef:
Lampje schreef:
Welke aanname doe ik dan ?

Deze Lampje: Het wordt u duidelijk te moeilijk

Wie zegt dat het hem te moeilijk wordt? Wie weet heeft hij helemaal geen tijd of zin om te antwoorden en ook dat is weer een aanname, maar dan van mij Cool

Ik vraag al dagen om een onderbouwing, en die komt niet. Tijd heeft hij wel, want hij reageert. Alleen niet met een onderbouwing, maar met veel geschreeuw.
Maar wellicht dat u mij kunt vertellen waarom Wim Kok een oorlogshitser is, want van de heer Bakker word ik niet veel wijzer.

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 7:49 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Lampje schreef:

Maar wellicht dat u mij kunt vertellen waarom Wim Kok een oorlogshitser is, want van de heer Bakker word ik niet veel wijzer.

Joost mag het weten Cool

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Wat wikipedia schrijft over het huidige Kosovo:
In Kosovo is mensensmokkel een groot probleem. Het is naast andere Balkanlanden een 'doorvoerhaven' voor de smokkel van meisjes en vrouwen naar West-Europa voor seksuele exploitatie of gedwongen werk. Ze worden ook in Kosovo gebruikt. In 2004 concludeerde Amnesty International, dat de aanwezigheid van internationale vredeshandhavers dit probleem heeft verergerd.[21] Troepen van de Verenigde Naties en de NAVO gebruikten de in prostitutie gedwongen vrouwen en meisjes voor seks en enkelen waren zelf bij de smokkel betrokken. Sommige meisjes waren nog maar elf jaar. De meisjes en vrouwen kwamen uit Moldavië, Bulgarije en Oekraïne en werden in Kosovo verhandeld en misbruikt.[21] UNMIK heeft verschillende maatregelen genomen om hier iets aan te doen, waaronder een hulplijn voor slachtoffers. De OVSE concludeerde in 2006 en 2007, dat de autoriteiten in Kosovo nog steeds weinig ondernamen om de smokkel van mensen te bestrijden. Slachtoffers kregen onvoldoende bescherming, werden vervolgd of bedreigd met vervolging. Mensensmokkelaars gingen vaak vrijuit.
Dat hebben we als EU toch netjes gedaan!!
Waarom het met Kosovo en de partijdige EU nooit goedkomt:
In april 1941 vielen de troepen van Hitler het verdeelde land binnen. De Duitsers werden door een deel van de Kroaten als bevrijders onthaald. Het Duitsgezinde Kroatische leger 'ustaše' van Ante Pavelić mocht ongestoord zijn haat botvieren op alles wat niet-Katholiek en niet-Kroatisch was. Alleen al in het concentratiekamp Jasenovac hebben 120 000 mensen de dood gevonden. Ongeveer 90% van deze slachtoffers was Serviër. Dit kamp werd tot symbool van de ustaša's genocide op Servische bevolking. Dit zou later de Kroaten een slechte naam bezorgen in het naoorlogse Joegoslavië en mede de nauwe banden tussen Kroaten en Duitsland verklaren. In totaal kwamen ruim één miljoen mensen om tijdens de Tweede Wereldoorlog, hetgeen neerkomt op één op elke 16 inwoners.

BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 9:55 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Ik keur de moordpartijen in Joegoslavie zeker niet goed, maar ik kan je wel vertellen waarom die moslimsstrijders mede door de overlevenden van de brandschatting en moordpartijen rondom Srebenica(onder bescherming van de EU/Nederland)door de overgebleven dorpsbewoners werden vermoordt. Deze moorden op Sevische dorpsbewoners die door een deel van die zogenaamde moslimstrijders waren begaan.
Dat alles volgens mijn Servische kennis uit 1 der door moslims afgebrande Servische dorpjes. (Hij kwam net van een herdenking van 3600 uitgemoorde Servische mededorpsbewoners.)
Waarom wordt de moord op 3600 Servisch-orthodoxen hier niet herdacht. Komt dat omdat ze christelijk waren?

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2020 11:32 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

UÇK ook leiders van Kosovo?--- Mondiaal nieuws 4-7-2014.---
‘Verschillende oud-strijders van het UÇK zijn ondertussen doorgestoten tot de politieke top van Kosovo.’

Marty besloot in zijn rapport dat 300 tot 400 Servische en Albanese gevangenen het slachtoffer werden van orgaanhandel. Volgens Marty was de prijs voor een nier op de zwarte markt 50.000 euro, waarmee het UÇK haar verzetsactiviteiten zou financieren.(die lieve UCK)

In gesprekken met journaliste Antoine stelde Marty de band tussen de Kosovaarse politiek en de straffeloosheid in vraag: volgens Marty zijn verschillende oud-strijders van het UÇK ondertussen doorgestoten tot de politieke top van Kosovo.

Dan is de vraag natuurlijk, zitten die orgaan handelaren nog als leiders in Kosovo. Of praat men daar niet meer over. Het zijn tenslotte onze vrienden.
Zijn wij als NL verantwoordelijk voor onze vrienden, of is dat het voorrecht van de politiek. (Bovenstaande is nog maar 6 jaar geleden).

BerichtGeplaatst: Zo Aug 02, 2020 12:39 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

De Islamitische orgaan-handelaars van Servische burgers werden en worden gesteund door
de VS, de NATO en West Europa.

Rutte en Timmermans hebben dan ook geen enkel moreel gezag om over Hongarije of Polen te oordelen
omdat deze landen volgens hen ''te weinig'' hordes Moslim-mannen opnemen.

Rutte & Timmermans zijn onderdeel van de politiek correcte Facistoide Maoistische lobby die sinds ''nieuw links''
de PvdA, media (Trouw, VPRO, NPO en VARA) en universiteiten (VU Amsterdam, Radboud, Leiden etc etc) bevolken en onrealistisch
veel macht krijgen toebedeeld.

Zelfs de macht om de meerderheid van het Nederlandse volk samen met de op MAO-geinspireerde BLM
als ''racist'' weg te zetten.

De op uitbuiting en massale collectieve volksuitsluiting gebaseerde VVD en D66 doctrine vaart er wel bij.

Stalin zou zich er zeker in herkennen.

BerichtGeplaatst: Za Aug 29, 2020 9:54 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Betrof het hier burgers of een vijandig militair object in een oorlogszone?

Quote:
Zij hadden opdracht gegeven aan die 7.000 moslimterroristen de christelijk Servische dorpen rondom Srebrenica aan te vallen. Vandaar dat deze moslimterroristen 's nachts de enclaves uitglipten en al moordend en plunderend tekeer gingen in de christelijk-Servische dorpen rondom Srebrenica.
De christelijk-Servische generaal Ratko Mladic heeft tientallen malen de moslim-commandant Naser Oric gewaarschuwd inzake de illegale moordpartijen door zijn niet-geuniformeerde moslimterroristen.

Hieronder het volledige artikel, wellicht een beetje boud gesteld:

Val van Srebrenica

Toen Dutchbat de veiligheidstaken in de twee moslim-enclaves overnam van de Canadezen was het Bosnische gebied rond Srebrenica al drastisch gekrompen. Christelijk Servisch-Bosnische eenheden hadden zich rond de stad ingegraven.
    Daarvoor verlieten groepen moslim-bewoners onder leiding van gewapende moslim-mannen nu en dan de enclave om voedsel te vinden in de omringende christelijk-Servische dorpen.

Aangezien de christelijk-Servische burgers hun voedsel - dat voor deze burgers evenzeer van levensbelang was - vaak met hun leven beschermden en beide groepen bovendien doodsbang waren voor elkaar, hadden ontmoetingen tussen moslim-Bosnische terroristen en christelijk-Servische burgers op deze voedseltochten vaak een dodelijke afloop voor de christelijk-Servische burgers.
    Vele christelijk-Servische dorpen in de wijde omgeving van de enclave zijn hierbij in brand gestoken en totaal vernietigd met vele slachtoffers aan christelijk-Servische kant.

Deze plundertochten werden veelal uitgevoerd onder leiding van Naser Oric, de algemene militaire commandant van de moslimterroristen in Srebrenica.
    De afspraak met de moslim-Bosnische leiding was dat de enclave gedemilitariseerd zou worden, dat was een voorwaarde van de VN.
    Echter op bevel van de Bosnische moslim-president Alija Izetbegović werden alleen de grootste en defecte wapens ingeleverd.
    De moslimtroepen binnen de enclave voerden regelmatig aanvallen uit op omliggende christelijk-Servische posten opzettelijk vanaf posities vlakbij de waarnemingsposten van de VN. Voortvloeiende uit het zwakke mandaat van de VN, dat voorzag in waarneming in een enclave waarvan de grenzen niet afgebakend werden, had Dutchbat slechts lichte wapens ter verdediging van de moslim-bewoners van de enclaves die het bataljon geacht werd te beschermen.

Naar algemeen oordeel waren de wapens van Dutchbat te licht voor een effectieve verdediging. De visie van de VN was echter dat alleen al de aanwezigheid van Dutchbat de Serviërs ervan zou weerhouden de enclave aan te vallen: "to deter by presence".
    Een andere handicap was de slechte communicatie tussen de hoofdkwartieren van Srebrenica, Tuzla, Sarajevo, Den Haag en het VN-hoofdkwartier in Zagreb.

Heeft u het bovenstaande goed gelezen ?
    Dan begrijpt u, dat er zich ongeveer 7.000 moslimterroristen bevonden in Srebrenica in 1994, 1995, onder leiding van de moslim-commandant Naser Oric, gesteund door de Bosnische moslim-President Alija Izetbegovic.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Alija_Izetbegovi%C4%87

Zij hadden opdracht gegeven aan die 7.000 moslimterroristen de christelijk Servische dorpen rondom Srebrenica aan te vallen. Vandaar dat deze moslimterroristen 's nachts de enclaves uitglipten en al moordend en plunderend tekeer gingen in de christelijk-Servische dorpen rondom Srebrenica.
    De christelijk-Servische generaal Ratko Mladic heeft tientallen malen de moslim-commandant Naser Oric gewaarschuwd inzake de illegale moordpartijen door zijn niet-geuniformeerde moslimterroristen.

Toen dan ook de wel in een uniform gestoken christelijk-Servische generaal Ratko Mladic in juli 1995 de 7.000 moslimterroristen gevangen had genomen, had hij het volste recht de 7.000 moslimterroristen ter plekke te executeren.

Oorlogsrecht schrijft voor dat niet-geuniformeerde bendes niet mogen deelnemen aan oorlogshandelingen. Doen ze het wel, dan mogen geuniformeerde legeronderdelen standrechtelijk die niet-geuniformeerde terroristen executeren.

Dat generaal Ratko Mladic nog zo vriendelijk is geweest die 7.000 moslimterroristen eerst weg te leiden van de vrouwen en kinderen, voordat hij ze volgens het oorlogsrecht heeft laten executeren, pleit in zijn voordeel.

Dat er moslims zijn, die na bijna twintig jaar zo hondsbrutaal zijn bij Nederland aan te kloppen voor een schadevergoeding, is de grootste gotspe, die mogelijk is.
    http://www.telegraaf.nl/binnenland/22478774/__Rechtszaak_Srebrenica__.html

De Nederlandse advocate Prof. Mr. Liesbeth Zegveld praat recht wat krom is.

Doch gezond-denkende Nederlanders gaan zich steeds heftiger verzetten tegen dit soort liederlijke advocaten, die er op uit zijn, dat Nederlands belastinggeld, ergo door gezond-denkende Nederlanders opgebracht belastinggeld, weggegeven gaat worden aan de weduwen van de in juli 1995 terecht geëxecuteerde 7.000 moslimterroristen.

Het lijkt erop, dat moslims doorhebben, dat ze bij Europeanen geweldig goed het schuldgevoel kunnen exploiteren. En vooral de D66-rechtertjes laten zich in al hun onbenul voor dat moslimkarretje spannen. En zeggen schadevergoedingen toe, die betaald worden door gezond-denkende Nederlanders.

Aan iedere lezer vraag ik hierbij een reaktie hierop te geven.

M.vr.gr.

Hans Holtrop MSc, publicist
    Geb. te Den Haag, 28 nov.'41

BerichtGeplaatst: Za Aug 29, 2020 10:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

CrossTalk: Kosovo's Bloody Organs

Geüpload op 22 dec. 2010

In this edition of Peter Lavelle's CrossTalk, he asks his guests whether Kosovo is nothing more than a criminal state supported by Washington and its NATO allies.

BerichtGeplaatst: Za Aug 29, 2020 14:38 Plaats reactie Reageer met quote
Ryan

Tja Loetje, je brengt het westerse propagandaverhaal te berde.

Het gaat over deze man:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Naser_Ori%C4%87

Daar draaide alles om.

Er zijn meldingen, dat het juist deze man was, die de moorden op moslims gepleegd heeft.
In opdracht van de NAVO. Natuurlijk in het geniep.
Vervolgens kregen de Serviërs de schuld daarvan in de schoenen geschoven.

Waarom? Omdat Servië bondgenoot van Rusland was.

Oric was de bendeleider van de Red Scorpions.
Ik wil er nog op wijzen dat er tijdens de tweede wereldoorlog een SS afdeling van moslims in Joegoslavië was.
Welnu, Oric en zijn mannen waren op dezelfde leest geschoeid.
En hadden dus weinig met moslims in het algemeen.

Er werd dus gebruik gemaakt van het misverstand in het westen dat alle moslims elkaars broeders zijn.
Maar dat is onzin!

In de westerse pers kregen de Serviërs de schuld, en daarom kon de oorlog tegen Servië ook beginnen.
Door een Valse Vlag Operatie!
En dat is al zo veel keer vertoond.

Een van de bronnen:

https://www.veteranstodayarchives.com/2012/07/02/nato-tied-to-muslim-slaughter-at-srebrenica/

Een website van Amerikaanse Veteranen.

Weerwoord forum index » Buitenland