Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Binnenland » Wordt NSB gedrag in NL steeds normaler. Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Za Jul 18, 2020 19:33 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat heeft dat te maken met wat ik hier zeg ?

BerichtGeplaatst: Za Jul 18, 2020 23:43 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Lampje schreef:
Agenten, ook in de VS, zijn getraind om met dit soort situaties om te gaan. De agent in kwestie had in ieder geval actie moeten ondernemen toen de heer Floyd meerdere keren aangaf dat hij geen lucht kreeg.

Denk dat 'n onderdeel van die training is dat zich verzettende arrestanten eventueel tegen de grond gewerkt moeten worden en met 'n knie op de nek eronder gehouden tot versterking komt.
Normaal gesproken zal die techniek dus niet leiden tot de onmogelijkheid om adem te halen. Anders zou hij niet tot de training behoren.
In dit geval kan er iets aan de hand geweest zijn met de gezondheid van de arrestant; dat kan de politie echter niet weten en blijft 'n risico dat ze moet nemen.
Beter is 't dat zo'n arrestant daar zelf rekening mee houdt en ervoor zorgt dat hij niet in dit soort situaties terecht komt omdat hij daar de gezondheidstoestand niet voor heeft.
-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jul 19, 2020 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:
Ik begrijp dat Anton Musert een niet onverdienstelijk ingenieur was.

De carriere van Rost van Tonningen was ook niet mis: https://nl.wikipedia.org/wiki/Meinoud_Rost_van_Tonningen
Poendert schreef:
Nazi,s waren weliswaar de weg kwijt ..........

Moet bekeken worden in de tijd waarin 't allemaal plaatsvond.
Zou goed kunnen zijn dat ze bij de toenmalige stand van de wetenschap (inclusief de filosofie) weinig of geen andere keuzes hadden om hun volk en ras van de ondergang te redden.
-
BerichtGeplaatst: Zo Jul 19, 2020 11:19 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

Poendert schreef:
Er staat me nog een liedje voor van WOII Ik weet er nog een paar woorden van.
Op de hoek van de straat staat een NSB'er. Staat hij daar te venten. Hij verkoopt zijn vaderland. Voor 5 losse centen.

Helaas is deugen subsidiegevoelig en zit er een verdienmodel in. En inderdaad te vergelijken met kopgelden opstrijken. Als we de geldstromen door hebben en deze doen laten opdrogen, dan stort dat kaartenhuis van deugen vanzelf ineen.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 20, 2020 15:39 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

En dan? Kunnen we jou dan voortaan plaatsen onder de nieuwe deugers? Mensen die slechts opkomen voor hun eigen ras, vaderland, religie, normen en waarden?
Wat gebeurt er onder de nieuwe deugers met de tegenstanders? Worden die ook monddood gemaakt of krijgen die ook een beroepsverbod? Wordt onder dit nieuwe gezag de vrijheid van meningsuiting aan banden gelegd?
Kortom, hoe stel jij de wereld voor zonder al die zeikerige linksgekkies?

BerichtGeplaatst: Ma Jul 20, 2020 18:00 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Jip schreef:
En dan? Kunnen we jou dan voortaan plaatsen onder de nieuwe deugers? Mensen die slechts opkomen voor hun eigen ras, vaderland, religie, normen en waarden?
Wat gebeurt er onder de nieuwe deugers met de tegenstanders? Worden die ook monddood gemaakt of krijgen die ook een beroepsverbod? Wordt onder dit nieuwe gezag de vrijheid van meningsuiting aan banden gelegd?
Kortom, hoe stel jij de wereld voor zonder al die zeikerige linksgekkies?

Je kunt je de wereld met alleen linksgekkies zonder moeite voorstellen. Kijk naar China, De Sofjetunie voor 1990, Venezuela, Albanie 20 jaar geleden, enz.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 20, 2020 19:54 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Dat verstokte communisme uit die landen is misschien in naam links, maar het is juist die verstokte conservatieve vasthoudendheid wat het in de praktijk rechts maakt.
Maar dat zal u wel boven de pet gaan.
Kom niet aan het in hokjes verdeelde aangeharkte wereldbeeld van Poendert: het moet wel overzichtelijk blijven.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 22, 2020 9:59 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

Het makkelijkste in het leven als linksmens, is natuurlijk om alle inksfiguren die zijn mislukt daarna rechts te noemen.
Dus Pol-Pot was volgens de deugende linksmens eigenlijk rechts. Vraag maar aan Rosenmuller.

Ook conservatief is volgens mij niks mis mee. Was Dr Drees conservatief?

BerichtGeplaatst: Wo Jul 22, 2020 16:13 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Zoals ik al zei: het gaat de heer Poendert boven de pet. Dat blijkt uit zijn reactie.
Belangrijker nog vind ik dat de heer Poendert zo krampachtij aan de begrippen links en rechts vasthoudt. Totaal achterhaalde begrippen, maar meneer heeft kennelijk vastigheid nodig in zijn wereldbeeld.

BerichtGeplaatst: Za Jul 25, 2020 10:34 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

NSB gedrag bestaat via het verraden van naaste familie aan hun vijanden.
In een NSB positie kan men worden gemanoeuvreerd door zijn tegenstanders.
Ik heb me er niet echt in verdiept, maar ik reken dat een NSBer niet als landverrader is begonnen. Hij is er via gestage veranderingen en vaderlandsliefde ingegroeid.
Mijn opa verzorgde met andere bakkers in de regio de voedsel voorziening van een geheim dorp. Een oom fietste dan met de gevulde bakkermand richting lokatie. Als hij werd gepakt volgde de dood.
Mijn opa kreeg, nadat iedereen uitgebreid was voorzien, tien jaar na de oorlog postuum en medaille. Hij was toen al 5 jaar dood. De fietsoom mocht hem ophalen maar vooral niet dragen.
Wie waren toen, en nu de NSBers.

BerichtGeplaatst: Za Jul 25, 2020 10:36 Plaats reactie Reageer met quote
Poendert

NSB gedrag bestaat via het verraden van naaste familie aan hun vijanden.
In een NSB positie kan men worden gemanoeuvreerd door zijn tegenstanders.
Ik heb me er niet echt in verdiept, maar ik reken dat een NSBer niet als landverrader is begonnen. Hij is er via gestage veranderingen en vaderlandsliefde ingegroeid.
Mijn opa verzorgde met andere bakkers in de regio de voedsel voorziening van een geheim dorp. Een oom fietste dan met de gevulde bakkermand richting lokatie. Als hij werd gepakt volgde de dood.
Mijn opa kreeg, nadat iedereen uitgebreid was voorzien, tien jaar na de oorlog postuum en medaille. Hij was toen al 5 jaar dood. De fietsoom mocht hem ophalen maar vooral niet dragen.
Wie waren toen, en nu de NSBers.

BerichtGeplaatst: Zo Jul 26, 2020 4:14 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Poendert schreef:
NSB gedrag bestaat via het verraden van naaste familie aan hun vijanden. In een NSB positie kan men worden gemanoeuvreerd door zijn tegenstanders.

Verraden kan men alleen maar anderen die tot dezelfde beweging behoren.
Stel dat iemands naaste familie bestaat uit dood en verderf zaaiende maffiosi.
Wanneer 'n rechtgeaard ander lid van die familie die andere leden dan aangeeft, dan heeft dit lid de andere leden niet verraden omdat het niet ook tot de maffia behoorde, maar zich integendeel gruwelijk ergerde aan de misdaden van die andere leden en daar in het belang van de maatschappij en om nog meer slachtoffers te voorkomen 'n einde aan willen maken.
Poendert schreef:

Hij is ook niet als landverrader geeindigd wanneer hij tot het laatste toe heeft samengewerkt met 'n regime dat enerzijds 'n einde wilde maken aan ernstige misstanden in ook het door hem bewoonde land en anderzijds wilde voorkomen dat ook dit Noord-Europese land nog dieper zou zinken ten gevolge van een dreigend communistisch schrikbewind.
-
BerichtGeplaatst: Zo Jul 26, 2020 14:25 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico, jij bent zo'n natuurliefhebber.
Waarom laat je de mensheid niet zijn eigen natuur volgen?
Zoals jij ook je eigen natuur volgt?
Dat wil dus zeggen dat jij ook net als de rest, woont in een stenen huis, met pc, warm water, verwarming en een bed met kussens, lakens en een deken.
Je fietst, en die dingen groeien ook niet aan de bomen.
Je laat amandelnoten overvliegen voor je broodnodige natuurvriendelijke dieet.
En je zit continue te internetten. Hoe natuurlijk ben je zelf?

BerichtGeplaatst: Ma Jul 27, 2020 0:15 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Wat is 't toch moeilijk om uit mekaar te houden waar al die topics op dit forum over gaan nietwaar?
Wink
BerichtGeplaatst: Di Jul 28, 2020 18:16 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Niet zo onnozel doen. Jij weet heel goed wat ik bedoel.

BerichtGeplaatst: Wo Jul 29, 2020 2:50 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Heb hier af en toe wat last van 'n rotmug.
Wellicht weet iemand er 'n goeie (maar niet al te insectonvriendelijke) remedie tegen.
BerichtGeplaatst: Za Aug 01, 2020 14:28 Plaats reactie Reageer met quote
Joost Bakker

''Het gaat meer om de NSB verraders mentaliteit....''

inderdaad... vooral politiek opportunisme en machtswellust speelt een grote rol evenals zij dat deed voor en tijdens WO II.
Het banale kwaad van de kortzichtige politieke elite.

Opvallend is dat dezelfde groepen als in WO II als eerste buigen voor de SS-mentaliteit van
de racistische haat-groepen van BLM.

De Nazi-Loyaliteitsverklaring werd na 1943 op universiteiten grotendeels gemeengoed
evenals de eerste laffe BLM-buigers ditmaal van de Vrije Universiteit van A'dam komen.

De ijzingwekkende ideologie om mensen op basis Nederlandse afkomst en witte kleur bij geboorte schuld toe te kennen
is een Nazi ideologie overgenomen door Nederlandse Islamitische afstammelingen uit Suriname en Ghana.

Ari Booms mag zich rot schamen evenals vele kranten , TV zenders (NPO, EO, VPRO, VARA) die deze
zwarte Nazi ideologie onverkort steunen..

Onze jeugd wordt al 30 jaar blootgesteld aan deze op henzelf gerichte haatideologie en tevens
immens belast en bestraft door de massa-immigratie. Onze elite doet er alles aan hen ''stil'' te houden
zo niet politiek monddood te maken. De racisten van BLM zijn daarbij een van alle kanten gesubsidieerde
kwalijk middel.

Fanatiek plakt de onmondige witte jeugd een 2e rangs imago op. En wie in opstand komt krijgt
de Stasie van Rutte en Halsema op zich of in een bizar en keihard optredende ME in vol ornaat en
vermomd in burgeruitrusting,.

Ook Rutte gedraagt zich hierbij als een opportunistische NSB'r... Rutte beschermt zijn eigen volk op geen
enkele wijze .

Hierin vindt Rutte zijn gelijke in de NSB-burgemeester van Wassenaar die destijds met de Nazi's heulde
alsof het een onschuldige ideologie betrof...

Die houding ziet men nu in extreme mate terug inzake de ISlam en het einde is nog lang niet in zicht.

Weerwoord forum index » Binnenland