Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De geschiedenis moet herschreven worden: Nieuwe beeldenstorm Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 9:07 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
De meeuw die over water vloog
verwondert zich: hier viel de aarde droog.
Vergane schepen temidden van bos en koren.
Ik ben nieuw land...ik ben maar pas geboren.

Ik vond deze leuker:

scheet de inwoner van Almere vol in zijn oog.
Ik ben nieuw land...ik ben hier totaal verloren.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 9:11 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Jip schreef:
Wie zijn die opvoeders dan? Niet de ouders, wel de leraren.

Dat vinden de ouders ja, dat het onderwijs hun kinderen moet opvoeden.

Laten we even duidelijk houden wat de taken zijn: ouders voeden hun kinderen op. Ze brengen ze normen en waarden bij. Het onderwijs brengt de kinderen kennis bij. Dat is de rolverdeling.

Zoals ik al eerder zei: in het Corona tijdperk worden ouders gek van hun eigen kinderen die ze een keer fulltime moeten opvoeden. Dat kunnen en willen ze helemaal niet. Ze willen kinderen en die dumpen in de kinderopvang, op de kleuterschool, in het onderwijs en tussendoor bij opa en oma.

Dat is ouderschap anno 2020. Oh ja, en hard klagen richting het onderwijs dat ze hun kroost onvoldoende opvoeden.

Quote:
Want ELKE cultuur heeft zijn mooie dingen, maar achter de schermen is deze cultuur wat minder.
OOK de Nederlandse cultuur. En daar mag je dan niks van zeggen of vinden?

Ook aan jou de vraag: welke Nederlandse cultuur zie jij nog in de Randstad?

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 10:02 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:
Lampje schreef:
verwondert zich: hier viel de aarde droog.
Ik ben nieuw land...ik ben maar pas geboren.

Ik vond deze leuker:

scheet de inwoner van Almere vol in zijn oog.
Ik ben nieuw land...ik ben hier totaal verloren.

Nee, die is flauw. Deze is veel leuker en zingt hier in de wijde omgeving massaal rond :

De strontvlieg die over Zeeland vloog
heeft vooral Vlissingen bepaald niet hoog.
Vergane smurrie gelijk een verstopte plee.
De dijken weg, dump die hele zooi in zee.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 10:13 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Nee, uw horken trekken ergens anders naar toe om de boel te verstieren. Helemaal het toppunt, in de tuin van de buren staan zeiken in plaats van in je eigen tuin.

Waarom trekken alle horken naar Amsterdam? Ik zie dat volk nooit in Rotterdam, Den Haag, Groningen of Utrecht.

Quote:
Trouwens hoezo zien we bij u geen horken ? Brabanders en Limburgers lopen altijd te zeiken dat mensen van boven de rivieren hun carnaval verpesten met horkerig gedrag.

Niet vanwege horkerig gedrag, maar omdat Hollanders er niks van snappen.

Maar de dwalen steeds verder af.
Amsterdam is het epicentrum van allemaal die bewegingen van minderheden die het hele land met hun gekanker proberen te verzieken.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 11:20 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:

Ook amusant. Toch weet je ook wel dat Almere een hele slechte reputatie heeft landelijk gezien. Het is één van de steden waar je de mislukte multiculturele samenleving het best kunt aanschouwen. Er zijn er nog een paar zoals Gouda, Zaandam en Helmond. Maar Almere hoort zeker in dat rijtje thuis.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 11:28 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Het grappige is dat ik alleen al op dit forum uitsluitend gekanker tegen kom van niet-Amsterdammers, die zich beklagen over het vermeende gekanker van Amsterdammers.
De enigen die lopen te kankeren zijn provincialen. En waarom komen ze naar Amsterdam? Omdat ze denken dat ze daar dingen mogen die ze thuis niet mogen. En omdat ze zich daar met hun zatte harses vergapen aan hoeren op de Wallen, daar vervolgens vroom schande van spreken, maar ondertussen wel bij die hoeren naar binnen gaan....
Omdat ze zich vergapen aan de rotzooi op straat, daar schande van spreken en vervolgens ook hun zooi op straat flikkeren, niet wetend dat gewone Amsterdammers gewoon hun rommel in de afvalbak gooien en de troep wordt veroorzaakt door lieden van buiten de stad.
Omdat ze zich vergapen aan grootstedelijke problemen aks drugsoverlast, daar schande van spreken, terwijl ze zelf de natuur in hun contreien verkloot zien door massale dumping van chemisch drugsafval maar daar wijselijk hun muil over houden.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 11:38 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:
Lampje schreef:

Ook amusant. Toch weet je ook wel dat Almere een hele slechte reputatie heeft landelijk gezien. Het is één van de steden waar je de mislukte multiculturele samenleving het best kunt aanschouwen. Er zijn er nog een paar zoals Gouda, Zaandam en Helmond. Maar Almere hoort zeker in dat rijtje thuis.

De slechte reputatie van Almere wordt in stand gehouden door mensen van buiten de stad. Ik nodig u uit om een keer langs te komen in Almere. Ik heb dat vaker gedaan en mensen met een negatieve kijk op Almere rondgeleid . Nadien waren ze zonder uitzondering een stuk positiever.
En ja, Almere kent ook problemen, wat niet zo raar is in een stad met 250.000 inwoners. Steden met een vergelijkbare omvang als Tilburg en Eindhoven kennen exact dezelfde problemen.
Een andere vraag die je je kunt stellen is of Almere, als nieuwe stad, een mooie stad is. Dat is een kwestie van smaak, en persoonlijk houd ik daarom erg van oude binnensteden, als die van Amsterdam, Nijmegen en Utrecht en vind ik Almere minder mooi. Anderzijds is Almere heel groen, ik ga geregeld ern stuk fietsen en het is een grote aaneenschakeling van natuurgebieden.
Ook de uitgekiende infrastructuur met gescheiden fietspaden en busbanen spreekt mij erg aan. Met de bus ben je in mum van tijd in het centrum, omdat er geen gedoe is met verkeersopstoppingen en stoplichten, etc.
Almere forever !!!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 12:08 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Lampje schreef:
Het grappige is dat ik alleen al op dit forum uitsluitend gekanker tegen kom van niet-Amsterdammers, die zich beklagen over het vermeende gekanker van Amsterdammers.

Het grappige is ook dat Amsterdam verdedigd wordt door mensen die helemaal niet in Amsterdam wonen. Meestal zijn het weggevluchte Amsterdammers om welke reden dan ook: onbetaalbaar, totaal niet praktisch, etc. Zeg maar tal van redenen die een stad die het wel goed geregeld heeft aantrekkelijk maakt. (zie ik ook in jouw bijdrage over Almere: mobiliteit)

Zo ken ik een aantal uit Amsterdam gevluchte mensen die zich zelfs tot Amersfoort hebben gevestigd en nog volhouden dat hun woon-werk verkeer gehalveerd is. En nee, die werken niet in Amersfoort maar in Amsterdam e.o.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 14:50 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:

Dat komt omdat Amsterdam in haar tomeloze arrogantie vindt dat ze alles het beste weet, omdat de rest van het land uit domme boeren bestaat en dat ze (daarom) de dienst in het hele land uit kan maken.
Tja, dan wordt er teruggeschoten.

Vandaar ook dat deze stad opduikt in deze discussie. Amsterdam is het epicentrum van de acties van dat handjevol gefrustreerde zwarte Pieten met minderaardigheidscomplex en slavenverleden, dat hun eigen mislukking op ons probeert af te wentelen door te roepen dat zij structureel gediscrimineerd worden.
En Amsterdam geeft ze daarvoor een platform. Nota bene, Amsterdam is de stad die schatrijk werd van roof, plundering en uitbuiting en dat eeuwenlang als gouden handel beschreven heeft, gaat mij nu even vertellen dat mijn houding t.,a.v. de zwarte medemens verkeerd is en dat ik van de geschiedenis moet leren. .
Laat me niet lachen! Kijk naar jezelf!

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 16:04 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Lampje schreef:

Dat komt omdat Amsterdam in haar tomeloze arrogantie vindt dat ze alles het beste weet, omdat de rest van het land uit domme boeren bestaat en dat ze (daarom) de dienst in het hele land uit kan maken.
Tja, dan wordt er teruggeschoten.

Ik ken geen enkele Amsterdammer die alles beter meent te weten of die vindt dat de rest van het land uit domme boeren bestaat. Het is in uw beleving, en in die van meerdere mensen uit de provincie. Het is kennelijk een soort minderwaardigheudscomplex: jezelf aanpraten dat men vindt dat je minder bent dan een Amsterdammer door dit te projecteren op hoe Amsterdammers over je zouden denken.

En voor u daar over gaat beginnen : die kwalificatie "boeren" komt uit de wereld van Ajaxfans, die aanhangers van clubs buiten Amsterdam als boeren betitelen. Til daar gewoon niet zo zwaar aan, je weet hoe voetbalsupporters zijn : Amsterdammers en Ajaxfans worden op hun beurt neergezet als "joden" en zo weet ik er nog wel een paar. Beetje jennen over en weer, maak je toch niet zo druk daarover.
Het is juist uw soort calimero gedrag dat in stand houdt waarover u zich druk zegt te maken.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 21:18 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Zo te zien is de succesformule Voetbal Inside definitief verleden tijd..

https://www.youtube.com/watch?v=jVRb4jH7o0c

Van der Gijp en Derksen zijn zo te zien helemaal klaar met presentator Wilfred Genee, die tijdens de afgelopen uitzending wel erg opzichtig partij leek te kiezen tegen zijn eigen collega Derksen. Ik heb er ongeveer een half uur naar gekeken, vond het buitengewoon pijnlijk om te zien hoe het ging. Genee wordt sinds die uitzending online door het slijk gehaald, weggezet als een verrader, een matennaaier en een nsb'er, maar dus ook door de mensen waar hij twaalf jaar lang dat programma mee heeft gemaakt.

Ik vind het een teken aan de wand dat dit programma naar alle waarschijnlijkheid gaat sneuvelen, en zie het als een direct gevolg van de racisme hype die op dit moment wordt gevoerd.

Erg jammer en buitengewoon zorgwekkend dat dit zo makkelijk kan in Nederland. Het is pure karaktermoord. Nu neemt Derksen bepaald geen blad voor de mond over anderen, dus velen zullen dit misschien wel een gevalletje karma vinden, maar ik zie dit als de zoveelste aanval op onze vrijheid van meningsuiting. Derksen moet gewoon kunnen zeggen wat ie wil, zelfs als het een 'foute grap' betreft zoals in dit geval over die Akwasi.

BerichtGeplaatst: Wo Jun 24, 2020 23:59 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Niet overdrijven, Carlos. Dit heeft niks te maken met karaktermoord, noch met een aanval op de vrijheid van meningsuiting.
Wat ik zie zijn drie tutmutsen die zich voordoen als 'mannen van de wereld' en over alles een mening willen hebben.
Derksen maakte een flauwe, foute grap, en vervolgens slaan Twitter en Facebook op tilt.

Klein mugje wordt enorme olifant, want Kwik, Kwek en Kwak zijn uitgegleden over hun eigen bananenschil en lopen nu naar elkaar te wijzen.
Voetbal International wordt gesponsord door diverse multinationals die nu de geldkraan dichtdraaien. Niet uit hoogstaande of nobele principes, maar puur uit eigenbelang omdat ze bang zijn dat hun omzet keldert.

Wat mij betreft hoeft Derksen geen excuses te maken, maar hij laat nu wel goed zien wat een slappe zak hij is. Samenspannen met die Gijp om Genee publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Jammer voor de liefhebbers van deze variant van RTL Boulevard, maar hier gaat dus niks aan verloren.
Twaalf jaar lang zie je bejaarde flapdrollen hun armzalige egootjes oppompen en nu is de koek dus op.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 4:49 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

NIET ALLEEN nieuwe BEELDEN-STORM !!

Gisteren in een van de hoofdkwartieren van de (nwo) EU-bende geweest -> MAASTRICHT Idea

HIER HEBBEN OVERAL BEELDEN-GEPLAATST !!

STRAATBEELDEN van Engel van MAASTRICHT overal "gemodernizeerd" Evil or Very Mad

IN BETON, op BRUGGEN, efin overal in touristische oude stadskern,

staat de Engel van Maastricht, die tradtioneel atribuut STER draagt,
als verwijzing naar Maria, sterre de zee.
In Maastricht staat ook Sterre der Zee basiliek.
http://www.sterre-der-zee.nl/

Die Engel is nu ook voorzien van masker EN als soort Mozes met in beide handen geen stenen tien geboden tafels,
MAAR 1,5 meter afstands-symboliek. Sad Evil or Very Mad
Zo kennen we de eliten, ze vieren vol trots hun tot nu toe grootste overwinning.
De corona-samenzwering, de corona-dictatuur.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 7:40 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

carlos schreef:
Ik vind het een teken aan de wand dat dit programma naar alle waarschijnlijkheid gaat sneuvelen, en zie het als een direct gevolg van de racisme hype die op dit moment wordt gevoerd.

Eens. Ik had niet veel met het programma, maar dat het om zo'n grap sneuvelt is diep triest. Nederland is het land van de gekwetsten geworden.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 9:12 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Cliff schreef:
carlos schreef:

Eens. Ik had niet veel met het programma, maar dat het om zo'n grap sneuvelt is diep triest. Nederland is het land van de gekwetsten geworden.

Klopt. Als een Amsterdammer de grap maakt dat mensen van buiten de stad "boeren" zijn, springt menigeen gekwetst op tilt.
Op dit forum zijn dat dezelfden die vinden dat mensen niet zo snel gekwetst moeten zijn.
Ach, ja........

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 9:34 Plaats reactie Reageer met quote
Loetje

carlos schreef:
Zo te zien is de succesformule Voetbal Inside definitief verleden tijd..

https://www.youtube.com/watch?v=jVRb4jH7o0c

Van der Gijp en Derksen zijn zo te zien helemaal klaar met presentator Wilfred Genee, die tijdens de afgelopen uitzending wel erg opzichtig partij leek te kiezen tegen zijn eigen collega Derksen. Ik heb er ongeveer een half uur naar gekeken, vond het buitengewoon pijnlijk om te zien hoe het ging. Genee wordt sinds die uitzending online door het slijk gehaald, weggezet als een verrader, een matennaaier en een nsb'er, maar dus ook door de mensen waar hij twaalf jaar lang dat programma mee heeft gemaakt.

Erg jammer en buitengewoon zorgwekkend dat dit zo makkelijk kan in Nederland. Het is pure karaktermoord. Nu neemt Derksen bepaald geen blad voor de mond over anderen, dus velen zullen dit misschien wel een gevalletje karma vinden, maar ik zie dit als de zoveelste aanval op onze vrijheid van meningsuiting. Derksen moet gewoon kunnen zeggen wat ie wil, zelfs als het een 'foute grap' betreft zoals in dit geval over die Akwasi.

Wilfred Genee heeft het voor elkaar. Voetbal Inside verdwijnt van de buis.

https://www.ad.nl/show/talpa-zendt-veronica-inside-maandag-niet-uit~a19ed354/

In één uitzending heel een programma wat al twaalf jaar lang veel bekijks trekt kalt stellen. Maar dan heb je wel je momentje van "Kijk eens hoe ik deug" gehad... De zak van de week: Wilfred Genee.

En dat Rene van de Gijp en Johan Derksen not amused waren is nogal zacht uitgedrukt, zoals blijkt in de YouTube clip waarnaar jij linkt. En terecht.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 9:55 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Het heeft er alle schijn van dat Genee bezweken is onder de publieke opinie en vooral zijn eigen toekomst in televisieland wilde veilig stellen. En dat deed hij dus door zijn eigen vertrouwde collega waar hij 12 jaar mee op de lip heeft gezeten gruwelijk af te vallen.

Blijkbaar wist Derksen ook niks van de opzet van die uitzending, het feit dat er twee gasten waren uitgenodigd om hem door te zagen over racisme. Ook mocht hij niet op zijn vaste vertrouwde plek aan tafel zitten, maar moest hij voor 'straf' ergens anders zitten. Ik heb me tijdens de uitzending niet gerealiseerd hoe vernederend dit moet zijn geweest voor de heer Derksen, maar ik vond het wel buitengewoon ongemakkelijke televisie.

Ik moet zeggen die dame deed het nog wel redelijk goed, was niet onredelijk. Maar ik had liever gehad dat ze gewoon een normale uitzending hadden gemaakt die over voetbal ging, en niet over dat stomme racisme gelul.

Klasse van Johan dat hij niet zijn woorden terug neemt. Hij mag gewoon zeggen wat ie wil en die Akwasi had er zogezegd zelf om gevraagd.

Jip schreef:
Wat mij betreft hoeft Derksen geen excuses te maken, maar hij laat nu wel goed zien wat een slappe zak hij is. Samenspannen met die Gijp om Genee publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.

Dat is niet zoals ik het heb ervaren, maar ok.

Jip schreef:
Dit heeft niks te maken met karaktermoord, noch met een aanval op de vrijheid van meningsuiting.

Natuurlijk wel, overduidelijk zelfs. Johan is een van de weinige mensen op televisie die wars is van het politiek correcte keurslijf en gewoon zegt wat hij vind. En dat mag niet meer. Alles wat 'buiten de lijntjes kleurt' wordt momenteel verketterd en gruwelijk aan de schandpaal genageld.

Jip schreef:
Twaalf jaar lang zie je bejaarde flapdrollen hun armzalige egootjes oppompen en nu is de koek dus op.

Ik snap dat je tegen het programma bent, en dat mag uiteraard. Maar wat ik dan niet begrijp dat is dat zo'n show dan persé verbannen moet worden. Als ik die zelfde standaard zou gebruiken zou 95% van de programmering moeten verdwijnen wat mij betreft. Maar er bestaat ook nog zoiets als een afstandbediening met een uit-knop dus ik zie het probleem niet echt.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 10:27 Plaats reactie Reageer met quote
10 miljoenste

Quote:
carlos
Ik moet zeggen die dame deed het nog wel redelijk goed, was niet onredelijk. Maar ik had liever gehad dat ze gewoon een normale uitzending hadden gemaakt die over voetbal ging, en niet over dat stomme racisme gelul...…………………………………………………………………………………………………………………………….
Maar er bestaat ook nog zoiets als een afstandbediening met een uit-knop dus ik zie het probleem niet echt

Ik gebruik regelmatig de uit knop als ik geen bal wil zien .
Wat stomheid betreft staat voetballen bij mij nog altijd bovenaan, 2e racisme wat tenminste nog ergens over gaat - zie 'kenner' Loetje. 3e/4e/5e ….. Halsema & + coalitie wethouders .

Quote:
Cliff
Nederland is het land van de gekwetsten geworden.

Meester, Nederland is een stuk zand, kan zich niet gekwetst voelen, alleen supporters !

Laatst aangepast door 10 miljoenste op Do Jun 25, 2020 10:52, in totaal 2 keer bewerkt
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 10:42 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Dit zegt toch alles?

Rene en Johan gezamenlijk door de voordeur naar buiten, Genee vlucht via de achterdeur z'n auto in.

Dit komt niet meer goed, en zo sterft het meest besproken programma op de Nederlandse televisie een stille dood.

Die Genee komt volgens mij nergens meer aan de bak, terwijl dat ijdel mannetje zo'n grote toekomst voor zichzelf in het verschiet zag liggen in televisieland. Zijn poging om zijn eigen hachie te redden heeft zich tegen hem gekeerd. Ik vroeg me eigenlijk altijd al af of dat katten tussen met name Genee en Derksen echt was of gespeeld, blijkbaar zat het toch al langer niet goed tussen die twee.

Ik moest ook weer effe aan deze uitzending denken overigens;

https://www.youtube.com/watch?v=RQbzbaxxR28

Maxiem Hartmann, vreselijk irritant figuur, maar hij had misschien toch een punt.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 10:42 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ik ken geen enkele Amsterdammer die alles beter meent te weten of die vindt dat de rest van het land uit domme boeren bestaat.

Dan moet u toch eens naar de media kijken en luisteren.
Om in de context van deze discussie te blijven: BLM-colonne krijgt daar volle aandacht, wordt een uitgebreid platform geboden (de burgemeester komt zelfs tussen de betogers staan), terwijl tegenstanders worden neergesabeld en tot halve nazi's worden verklaard.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Do Jun 25, 2020 10:47, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 10:46 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Kunt u een linkje geven of zoiets ? Ik laat me graag overtuigen, maar dan zie ik graag enig bewijs.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 10:49 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Een linkje naar de media? Kijkt u geen tv? Nooit Op1 gezien? En heeft u niet meegekregen hoe op dit moment Johan Derksen, vanwege een grap, bijna geëxciteerd wordt?

Die geluiden komen allemaal uit Amsterdam, waarbij gisteren op Radio 1 zelfs LETTERLIJK gerefereerd werd aan de afkomst van Johan, Grollo waar men de problemen van racisme niet ziet (omdat het boeren zijn die het verkeerd zien). Ik verwijs u graag naar de podcasts van Spraakmakers en de Nieuws BV van Radio 1.
Zoek ze maar even en ga maar luisteren.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Er schijnt ook een provinciale cabaretier nodig te zijn om het voor Johan op te nemen. Uit Amsterdam hoor ik die geluiden niet.

Hans Teeuwen.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:
Een linkje naar de media? Kijkt u geen tv? Nooit Op1 gezien? En heeft u niet meegekregen hoe op dit moment Johan Derksen, vanwege een grap, bijna geëxciteerd wordt?

Johan mag van mij gewoon die grap maken, sterker nog: ik vond het wel grappig en snap de commotie dan ook totaal niet.
Maar waarom staat u dan wel op uw achterste benen als Amsterdammers een grap maken over provincialen ? U schiet dan in dezelfde kramp als die mensen die over Derksen heen vallen.
Iedereen moet eens ophouden meteen zo in de stress te schieten, het wordt er niet leuker op zo.

U bent trouwens voor iemand die naar eigen zeggen amper tv kijkt opvallend goed op de hoogte over wat er op tv te zien is, maar dat terzijde.

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2020 11:15 Plaats reactie Reageer met quote
Icesurfer

Ook gisteren in Heerlen GROTE " REVOLUTIONAIRE " KUNST !!

Natuurlijk goed zichtbaar voor iedereen die met openbaar vervoer reist,
treinstaton, centraal bustation, maankwartier.

Reusachtige MUURSCHILDERING geplaatst in communistische stijl.
" Heroische " vrouw met mond-neus-bedekking !

NWO BEELDEN die het volk tot de nieuwe heldendaden, de nieuwe idealen moeten aansporen.

- Je bent een held, wanneer je mond-neus-masker draagt !

- Je bent een held wanneer thuis blijft !

- Je bent een held wanneer je excessief je handen wast !

- Je bent een held wanneer je online bestelt !

- Je bent toekomstvijandig, wanneer je met contant geld betaald !

Laatst aangepast door Icesurfer op Do Jun 25, 2020 11:50, in totaal 4 keer bewerkt

Weerwoord forum index » Actualiteiten