Weerwoord forum index Registreer FAQ Zoeken

Weerwoord forum index » Actualiteiten » De geschiedenis moet herschreven worden: Nieuwe beeldenstorm Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Plaats nieuw bericht  Plaats reactie Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 0:05 Plaats reactie Reageer met quote
carlos

Natubico schreef:
Dus nee, niks overdreven en niet idioot van de kant van degenen die hun huis en zichzelf verdedigden.

Zeg, heb jij soms moeite met begrijpend lezen? Ik zeg toch "wat mij betreft"?

Dat bij jou de roomboterblanke gekkies die met geweren staan te zwaaien per definitie gelijk hebben versus door jou inferieur geachte bruinogige gekleurden dat zal voor niemand een verrassing zijn. En dat je dat tot vervelens toe blijft herhalen met de o zo voorspelbare onderbouwing evenmin.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 2:00 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Nou, dat is dan weer vrijwel volledig op de persoon en vrijwel nul komma nul ter zake.

"Wat mij betreft"; dat betekent dus "naar mijn mening"; maar 't heeft niets van doen met "begrijpend lezen" wanneer iemand daar zijn andere mening tegenover stelt en deze ook met steekhoudende argumenten onderbouwt.

Maar alles wat Carlos daar dan nog tegen in weet te brengen is het plakken van 'n uit de lucht gegrepen negatief stereotype-stempel op degene die hem tegensprak.

Zwak Carlos, heel erg zwak.

-
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 4:22 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

carlos schreef:
Dat bij jou de roomboterblanke gekkies die met geweren staan te zwaaien per definitie gelijk hebben versus door jou inferieur geachte bruinogige gekleurden dat zal voor niemand een verrassing zijn.

Dus Europide mensen die hun hebben en houden beschermen tegen 'n horde losgeslagenenen waarvan ook 'n aantal Afroiden deel uitmaken zijn in de ogen van 'n bepaalde deelnemer aan dit forum "roomboterblanke gekkies"?

Nou, zo'n racistische uitlating doet het vermoeden ontstaan dat die deelnemer zelf dan wel zelf niet zo heel blank zal zijn en dat daar de wel erg scheve partijdigheid voor de losgeslagenen op terug te voeren is.
.
BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 10:09 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico schreef:
Nou, dat is dan weer vrijwel volledig op de persoon en vrijwel nul komma nul ter zake.

"Wat mij betreft"; dat betekent dus "naar mijn mening"; maar 't heeft niets van doen met "begrijpend lezen" wanneer iemand daar zijn andere mening tegenover stelt en deze ook met steekhoudende argumenten onderbouwt.

Maar alles wat Carlos daar dan nog tegen in weet te brengen is het plakken van 'n uit de lucht gegrepen negatief stereotype-stempel op degene die hem tegensprak.

Zwak Carlos, heel erg zwak.

-

Jij bent veel zwakker, want het is voor de zoveelste keer een hoop slap gelul.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 03, 2020 10:18 Plaats reactie Reageer met quote
Jip

Natubico schreef:
carlos schreef:
Dat bij jou de roomboterblanke gekkies die met geweren staan te zwaaien per definitie gelijk hebben versus door jou inferieur geachte bruinogige gekleurden dat zal voor niemand een verrassing zijn.

Dus Europide mensen die hun hebben en houden beschermen tegen 'n horde losgeslagenenen waarvan ook 'n aantal Afroiden deel uitmaken zijn in de ogen van 'n bepaalde deelnemer aan dit forum "roomboterblanke gekkies"?

Nou, zo'n racistische uitlating doet het vermoeden ontstaan dat die deelnemer zelf dan wel zelf niet zo heel blank zal zijn en dat daar de wel erg scheve partijdigheid voor de losgeslagenen op terug te voeren is.
.

Waar blijf je nou met je 'Karma is a bitch' geleuter?
Die roomblanke gekkies horen oorspronkelijk niet thuis in Amerika.
Over je laatste opmerking dat Carlos dan wel niet blank zal zijn, jij bent wel blank, in hoeverre zit jouw partijdigheid dan scheef?
Om het helemaal in jouw straatje te houden, in hoeverre bescherm jij jouw hebben en houden tegen een 'losgeslagenen' buitenlandse insecten, vogels of zoogdieren?
Kortom, volgens jouw eigen normen en waarden horen die roomblanke gekkies niet thuis in Amerika, Afrika of Azië.
Dan toch op willen komen voor het blanke ras zegt alles over jouw mentaliteit.
Daarmee geef je aan totaal geen respect te hebben voor de natuur.
Alleen als het in jouw (blanke) straatje te pas komt.

BerichtGeplaatst: Za Jul 04, 2020 10:23 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Het probleem is dat Europa ooit werd geinfiltreerd vanuit Afrika en vanuit Azie.
De Moren zijn Spanje binnen gevallen en hebben dat land eeuwen lang onderdrukt.
De Joden zijn vanuit Azie in zowat alle Europese landen geinfiltreerd en hebben er sindsdien met hun slinkse trucjes 'n alsmaar vreemdsoortiger stempel op gedrukt.
Het gevolg is geweeest dat de echte ('roomboterblanke') Europeanen zich minder en minder thuis gingen voelen in hun eigen Europese territorium en zich genoodzaakt zagen hunnerzijds in andere continenten te gaan binnendringen.
Onder andere dus in Amerika.
Aanvankelijk lukte 't aardig om daar 'n alternatieve puur blanke gemeenschap te vormen, maar helaas maakte men toen de grote fout om in Afrika goedkope arbeidskrachten te gaan opkopen die op deze manier van de dood gered werden en in dat Amerika geleidelijk aan het blanke maatschappelijke gebeuren gingen deelnemen.
Verder gebeurde 't dat ook daar weer vele Joden in de Europese gemeenschap konden binnendringen doordat hen toegestaan werd om met name ook vanuit Europa daarnaartoe te emigreren.
Intussen is 't dan zo ver dat de Europese blanken zich ook in dat Amerika weer moeten teweer stellen tegen de alsmaar toenemende agressie en heerszucht van meer donkerhuidige exoten.

Maar goed dat de in het eigenlijke Europa achtergeblevenen intussen de gelegenheid hebben gehad om uit te pluizen waar al die agressie vanuit andere continenten nou eigenlijk op terug te voeren is.
-
BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2020 10:17 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

https://www.ad.nl/show/al-meer-dan-500-000-euro-voor-suriname-in-strijd-tegen-coronavirus~a045086a/

Flikker maar een eind op! Eerst ons uitmaken voor racisten en nu komen bedelen.
Vraag maar geld aan de roetveeg Piet, aan Akwasi en aan Bouterse. Evil or Very Mad

BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2020 17:20 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Kijk aan, ik ben het volkomen met u eens, meneer Van Es.
Nu mogen we de portemonnee weer trekken.
Belachelijk.

BerichtGeplaatst: Do Jul 09, 2020 18:24 Plaats reactie Reageer met quote
Royy

Tedje van Es schreef:
https://www.ad.nl/show/al-meer-dan-500-000-euro-voor-suriname-in-strijd-tegen-coronavirus~a045086a/

Flikker maar een eind op! Eerst ons uitmaken voor racisten en nu komen bedelen.
Vraag maar geld aan de roetveeg Piet, aan Akwasi en aan Bouterse. Evil or Very Mad

De 500k zegt genoeg, zeer lage opbrengst.

Ik geef sowieso nooit aan goede doelen. Ik schenk elke maand al genoeg aan een goed doel.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 2:33 Plaats reactie Reageer met quote
Natubico

Drogist verwijdert zwarte gaper

https://www.parool.nl/amsterdam/drogist-verwijdert-zwarte-gaper-hij-is-helemaal-geen-slaaf~b8e00ca3/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

De gaper die boven drogisterij Het Heertje in de Herenstraat hangt, wordt vrijdag door de eigenaren verwijderd.

Witteman schreef zondag: ‘Verbazend dat dit hier nog hangt, midden in Amsterdam’.

Ergens wel. Vind 't persoonlijk ook prima dat zoiets weggehaald wordt.
En ook dat de naam "Moorkop" niet meer gebruikt mag worden voor die lekkere gebakjes.
Vind 't zelfs prima als Zwarte Piet helemaal verdwijnt.
Had er destijds namelijk al moeite mee en vond zo iemand toch wat griezelig.
Waarom had die Sint niet gewoon 'n stel helpers van hier?

Al bij al bevestigt de beweging die zich voor verwijdering van dit soort exotische elementen uit de Nederlandse samenleving inzet dat dezen hier van nature nou eenmaal niet thuishoren en dat met name ook kinderen er ook niet mee geconfronteerd zouden moeten worden omdat hen dat angstgevoelens kan bezorgen.
-
BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 7:09 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Mensen zijn gek geworden

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 8:52 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Natubico schreef:
Drogist verwijdert zwarte gaper

https://www.parool.nl/amsterdam/drogist-verwijdert-zwarte-gaper-hij-is-helemaal-geen-slaaf~b8e00ca3/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

De gaper die boven drogisterij Het Heertje in de Herenstraat hangt, wordt vrijdag door de eigenaren verwijderd.

Witteman schreef zondag: ‘Verbazend dat dit hier nog hangt, midden in Amsterdam’.

Ik vind het werkelijk de absurditeit ten top.
Het wordt echt steeds gekker. En ik ken veel mensen in mijn omgeving, inclusief mijzelf, die nooit zo met racisme bezig zijn geweest en ook totaal geen racistische ideeën hadden/hebben. Die steeds weer hun portemonnee trekken als er weer eens ergens in Verweggistan hongersnood was, vaak als gevolg van wanbeleid door hun zwarte leiders, getooid met enorme petten en behangen met medailles.
Die nooit iets achter Zwarte Piet, de zwarte gaper of achter bepaalde attracties in de Efteling gezocht hebben.
Maar doordat er nu zo overdreven veel aandacht voor is en we volkomen doorslaan (zoals bij het verwijderen van de zwarte gaper etc) krijg je een tegenreactie. Ik ben geen racist en zal het ook niet worden, maar het maakt me wel in toenemende mate woedend. Flikker op met overal "racisme" in te zien. Doe normaal !!!!
En praat mij gvd niet aan dat ik een racist ben !!! Maar nog even, en ze kunnen het krijgen zo als ze het hebben willen.
Ooit maakte ik hier een grapje dat we straks ook geen shampoo van Schwarzkopf meer mogen kopen, en dat drogisten die dat in de schappen hebben liggen dat moeten verwijderen. Ik ga nu geloven dat dit echt de volgende stap gaat worden in deze onzin.
Compleet gek geworden, ik kan het niet anders noemen.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 9:14 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

En deze gekte komt allemaal uit dat onvolprezen Amsterdam. Het verspreidt zich als een kanker over het land.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 10:39 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Tedje van Es schreef:
En deze gekte komt allemaal uit dat onvolprezen Amsterdam. Het verspreidt zich als een kanker over het land.

Nounou Tedje, je weet dat ik geen fan ben van Amsterdam, maar dit vindt wel overal plaats nu. Beelden van Columbus in de VS moeten er ook aan geloven.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 11:04 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

BLM is van de VS overgewaaid naar Amsterdam. Die stad is volledig doorgeslagen omdat daar geen gezonde verhoudingen meer bestaan.

Ik heb hier een onderbouwd betoog gehouden over hoe Amsterdam denkt het middelpunt van Nederland te zijn en van mening is dat wat Amsterdam vindt overal gemeengoed moet worden. Dat wordt dagelijks over ons uitgestort in tv- en radioprogramma's uit Amsterdam. Deze gaper hing in Amsterdam aan de muur en is het zoveelste bewijs van wat ik zei.

Laatst aangepast door Tedje van Es op Vr Jul 10, 2020 11:06, in totaal 1 keer bewerkt

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 11:06 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Jammer deze reactie. Nog iets te melden of wilt u alleen nog maar los gaan op Amsterdam .

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 11:08 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Heeft u ook argumenten om uw betoog te onderbouwen?

Ik heb die namelijk wel. Deze gaper hing in Amsterdam. Where else? in Amsterdam is het dus ALWEER misgegaan.
In die stad wonen alleen nog maar idioten.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 11:12 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Wat moet ik precies onderbouwen ?

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 11:13 Plaats reactie Reageer met quote
Cliff

Zo jammer dat dit niet meer mag in Nederland. Meer dan 160 uur werk.

Wederom hebben 'de gekwetsten' een overwinning behaald.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 11:17 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Lampje schreef:
Wat moet ik precies onderbouwen ?

Hallo, meneer Van Es. Krijg ik nog antwoord ? Of bent u te druk met het aanharken van het parkje in uw dorpje met de kleinkindjes van uw dorpsgenootjes onder het genot van een praatje en een kopje koffie ?
Braaaaaf....

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 12:03 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

O, u gaat op de man spelen? Zo ken ik u weer!

Onderbouw eens dat het niet waar is wat ik allemaal over Amsterdam zeg.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 13:07 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Ik onderbouw niets.
U roept wat, ik moet dat dan gaan ontkennen en vervolgens de weerlegging onderbouwen ?
Dat is een omgekeerde valse discussietactiek waar ik niet aan mee doe.
Ik ga toch ook niet roepen dat uw dorp bestaat uit gajes en dan aan u vragen dit met argumenten te weerleggen ? Kom op zeg.

Bovendien ging het daar helemaal niet over: ik heb gereageerd op het weghalen van de zwarte gaper en wat ik daarvan vindt. Ik vind het jammer dat u daar niet op in gaat, behalve dan dat u staat te kakelen dat dit typisch Amsterdams is.
u doet maar.

Ik heb trouwens al duizend keer uw praatjes over Amsterdam met argumenten weerlegd, maar zodra dat gebeurt begint u gewoon weer opnieuw. U kunt de boom in.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 14:52 Plaats reactie Reageer met quote
Tedje van Es

Lampje schreef:
Ik onderbouw niets.
U roept wat, ik moet dat dan gaan ontkennen en vervolgens de weerlegging onderbouwen ?

Ik roep niks, ik beweer zaken die ik onderbouw en die u niet kunt weerleggen. Dat is nu wel duidelijk.

Quote:
Ik heb trouwens al duizend keer uw praatjes over Amsterdam met argumenten weerlegd, maar zodra dat gebeurt begint u gewoon weer opnieuw. U kunt de boom in.

Ik volg het niet meer.
Zojuist riep u dat u niks gaat onderbouwen en een regel verder roept u dat u zaken met argument weerlegt hebt.

En dan nog even dit:
Ik heb duidelijk aangetoond dat allemaal die flauwekul uit Amsterdam komt, dat de media door Amsterdam geregeerd wordt en dat Amsterdam vindt dat het hele land moet zijn als Amsterdam vindt dat het moet zijn.
Waar en hoe heeft u dat weerlegd?

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 14:53 Plaats reactie Reageer met quote
Real

Wat een geleuter om die beelden Rolling Eyes

Laat die dingen gewoon lekker staan en hang er een bordje onder hoeveel overleden slaven de persoon op zijn geweten heeft. Geschiedenis moet je nooit gaan uitwissen, dus ook niet het zwarte stukje verleden van ons land.

BerichtGeplaatst: Vr Jul 10, 2020 20:54 Plaats reactie Reageer met quote
Lampje

Tedje van Es schreef:

Ik roep niks, ik beweer zaken die ik onderbouw en die u niet kunt weerleggen. Dat is nu wel duidelijk.

Wat duidelijk is, is dat u niet begrijpend kunt lezen, laat staan een discussie begrijpen. U komt met van alles en nog wat aanzetten en vraagt dan hijgerig om dat dan maar te weerleggen. Ik hoef helemaal niks te weerleggen, want u bent degene die wat staat te beweren, en dat wat u beweert is een herhaling van zetten die ik al meermalen heb weerlegd. Ik blijf niet aan de gang, het heeft toch totaal geen zin. U zult nooit iets toegeven, echt nooit. Weet u wat ? Weerlegt u dit maar eens. Wel onderbouwen graag.

Quote:
Ik volg het niet meer.

Dat verbaast mij niet bij u.
Quote:
Zojuist riep u dat u niks gaat onderbouwen en een regel verder roept u dat u zaken met argument weerlegt hebt.

Ja, dat heb ik inderdaad allang weerlegd. En mijn argumenten allang onderbouwd, dus ik zie niet in waarom ik dat nogmaals zou moeten doen.
Quote:
En dan nog even dit:
Ik heb duidelijk aangetoond dat allemaal die flauwekul uit Amsterdam komt, dat de media door Amsterdam geregeerd wordt en dat Amsterdam vindt dat het hele land moet zijn als Amsterdam vindt dat het moet zijn.
Waar en hoe heeft u dat weerlegd?

Ik ben daar al honderd keer op ingegaan, maar u wilt het niet zien, u zit nu gewoon te trollen.
Als u het werkelijk wilt weten, zoek het dan zelf aar op in de diverse draden over Amsterdam.
Meneer Van Es: ik had gehoopt op een prettige doorstart in de discussie met een geacht forummer als u, maar deze hoop blijkt helaas ijdel. En in de kwalificatie "geacht forummer" kan ik het woord "geacht " helaas schrappen.
Het spijt mij zeer, maar het is niet anders.
Goedenavond, meneer Van Es.

Weerwoord forum index » Actualiteiten