| Links Framen van moordpartij door schizofreen in Duitsland |  |
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 10:10 |
|
|
|
In Duitsland heeft zoals ik begrijp een paranoïde schizofreen 10 mensen gruwelijk vermoord.
Ik zag een reportage op de TV waarop een zich onpartijdig noemende verslaggever 5 x de idiote moordenaar indeelde als extreem-rechts, ja zelfs waarschijnlijk van een speciale politieke Duitse partij, het AFD.
Maar de dader is natuurlijk een geestelijk verknipte idioot, zoals zelfs een linkse verslaggever behoort te weten, De dader is dus een geestelijk verdwaalde gek, die zich ergerde aan de door Merkel veroorzaakte instroom van andere moordende verkrachtings-idioten.
Wanneer krijgen we eindelijk weer verslaggevers die alleen verslaggeven, zonder hun politieke voorkeur te promoten. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 10:32 |
|
|
|
Ik had u wel eens willen horen als de dader een links-extremist was geweest. Dan had u heel anders geredeneerd.
En nu we het er toch over hebben: hoe lang blijft u eigenlijk nog volhouden dat geweld altijd van links komt ?
Deze knakker, maar ook bijvoorbeeld die vent in Nieuw Zeeland (bloedbad aangericht vanuit racistisch motief), die Duitse groep neo-nazi's die bekend stond om de "Döner-moorden" (9 Turken vermoord, racistisch motief), Anders Breivik (77 moorden, openlijk vanuit rechts-extreem gedachtegoed) waren zeker wat uit de hand gelopen gebbetjes, zwaar opgeblazen door de linkse media ?
Waarom is het toch zo belangrijk voor u om links overal de schuld van te geven, en als rechts iets doet dat af te schuiven op de media of dit anderszins te vergoelijken ? Succes daarmee. |
|
_________________ Ich bin ein Almeerder.... |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 10:56 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Feb 21, 2020 11:56, in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
 | Re: Links Framen van moordpartij door schizofreen in Duitsla |  |
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 11:28 |
|
|
|
Ik verlaag me niet tot het wegstrepen van geweld door idioten via hun politieke voorkeur.
Maar ik denk wel dat er per rechts georiënteerd persoon meer slachtoffers vallen, dan via links georiënteerden.
De reden is denk ik omdat men op rechts eerst meer nadenkt.
Een links figuur moordt uit zijn onderbuik. |
|
_________________ Milieu-activisme. Harten van goud, en hersens van havermout. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 11:55 |
|
|
|
En wat is dan het verschil? Rechts redeneert 'rationeel' vanuit de onderbuik en links redeneert 'emotioneel' vanuit de onderbuik.
Nadenken over mensen uitroeien? Wat bedoel je dan precies?
En is het dan echt zo belangrijk of de drijfveren rationeel of emotioneel zijn? Resultaat is hetzelfde. |
|
_________________ De beste stuurlui raken kant noch wal. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:52 |
|
|
|
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:53 |
|
|
|
Hans-Gerd Rathjen is inmiddels van de site van Die Grünen verwijderd.
 |
|
_________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 12:56 |
|
|
|
Goed beschouwd is rationeel moorden erger dan emotioneel moorden. Rationeel moorden zal sneller systematisch worden dan emotioneel moorden.
Wat er in Duitsland gebeurt is rationeel moorden met als “sluwe bron” de AfD. Dezelfde AfD die niet alleen leden heeft die lid van de AfD zijn , maar daarnaast ook veel leden heeft die overtuigd lid zijn van een extreem-rechtse groepering.
Michael Mannheimer Is er een aansprekend voorbeeld van. |
|
_________________ “A mind needs books like a sword needs a whetstone.” |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:04 |
|
|
|
|
_________________ “A mind needs books like a sword needs a whetstone.” |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:12 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door Loetje op Vr Feb 21, 2020 13:15, in totaal 3 keer bewerkt _________________ Mijn -isme is realisme. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 13:13 |
|
|
|
Hoe lang zal het duren voordat mensen die linkshandig schrijven ook als verdacht worden aangemerkt? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 14:48 |
|
|
|
Hoewel? Hoe begint een conflict? Toch met woorden? |
|
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:00 |
|
|
|
Volgens mij moet je voor het ontstaan van dit conflict een paar decennia teruggaan, toen alles geaccepteerd en vergoelijkt werd en mensen, die toen al oordeelden dat er een hop niet aan die religie klopt, als nazi's weggezet werden, waardoor deze religie de mogelijkheid kreeg om aan hun parallelle samenleving te werken. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Vr Feb 21, 2020 15:10 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door 10 miljoenste op Vr Feb 21, 2020 15:30, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Za Feb 22, 2020 1:45 |
|
|
|
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
|
|