Geplaatst: Zo Apr 05, 2020 21:17 |
|
|
|
Gevolgen en reden propaganda, hysterie virus-hype. Welke donkere machten hebben er belang bij en waarom ?
Andreas Popp van de Wissensmanufaktur legt het uit.
https://donnersender.ru/v/8455 |
|
_________________ The world turns too fast, feel love before it�s gone. [Editors] |
|
|
|
Geplaatst: Zo Apr 05, 2020 21:59 |
|
|
|
Icesurfer schreef: | Gevolgen en reden propaganda, hysterie virus-hype. Welke donkere machten hebben er belang bij en waarom ?
Andreas Popp van de Wissensmanufaktur legt het uit.
https://donnersender.ru/v/8455 |
Wie is dat eigenlijk?
Ik heb t nooit zo op allerlei complot-theorieen, simpelweg omdat er teveel mensen voor nodig zijn om ze uit te voeren. Crises hebben hun eigen dynamiek, en daar geldt zeker: "never waste a good crisis", mensen zullen proberen hun stokpaardjes alsnog gerealiseerd te krijgen tijdens een crisis.
Mbt zijn laatste punt: ik sluit inderdaad niet uit dat we achteraf gaan concluderen dat de totale lockdowns een wel erg paniekerige reactie is geweest of dat dat slimmer had gekund. |
|
_________________ Houdt koers! |
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 06, 2020 8:47 |
|
|
|
|
Laatst aangepast door 10 miljoenste op Ma Apr 06, 2020 9:46, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 06, 2020 10:04 |
|
|
|
De zorgpremie zal wel omhoog gaan.... |
|
_________________ Hier gaan over het tij, de maan, de wind... en wij |
|
|
|
Geplaatst: Ma Apr 06, 2020 13:03 |
|
|
|
Is het mogelijk dat chinese semioverheidsbedrijven en de chinese staat op grote schaal bedrijven en grondstoffen inkopen? Dat de chinezen nu de kans zullen kunnen grijpen om economische wereldmacht nummer één te worden?
Nu niet chinese bedrijven handenvol geld verliezen en buiten China en Noord-Korea om vele overheden grote schulden maken, lijkt mij dat die kans bestaat., |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 08, 2020 9:16 |
|
|
|
Royy schreef: | Ik zie op dit moment niet zoveel verschil Tedje. NL heeft overigens geen geprivatiseerde zorg. |
Dat is het punt helemaal niet. Het punt is dat jij de staatszorg van Spanje, Italië en Groot Brittannië de schuld heeft van het niet in toom kunnen houden van hun epidemie.
Quote: | Ehm en wat is Philips dan? Het bedrijf wat er voor zorgt dat die dingen er zijn. |
Ook dat is het punt niet. Het punt is wie de opdracht aan de fabrikant geeft om die apparaten te leveren.
Quote: | Ok Tedje, dan leggen we vanaf morgen het betalingsverkeer plat. Eens kijken wat er gebeurt. |
O, wil je dreigen? Dat pleit eens temeer voor wat ik zei: opruimen die banken. Banken hebben veel te veel macht gekregen. |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Geplaatst: Wo Apr 08, 2020 11:57 |
|
|
|
En wie van mij ook opgeruimd mogen worden dat zijn de managers van uitzendbureau's die in deze tijd zieke Poolse werknemers ontslaan en dezelfde dag nog uit hun huis zetten, terwijl deze mensen niet naar huis terug kunnen omdat daar de grens dicht is, terwijl ondertussen wel vliegtuigladingen nieuwe arbeiders arriveren.
Bah! Wat een k*tvolk!  |
|
_________________ Religie maakt meer kapot dan je lief is. |
|
|
|
Weerwoord forum index » Actualiteiten